Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 23:13

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Cuore L276 HG - μίνι review / πρώτες εντυπώσεις!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 13:09    Θέμα δημοσίευσης: Cuore L276 HG - μίνι review / πρώτες εντυπώσεις! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΥΠΟΒΑΘΡΟ

Κατ' αρχάς όλες οι γνώμες μου είναι καθαρά υποκειμενικές και έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τον τρόπο που εγώ αντιλαμβάνομαι τα πράγματα. Θεωρώ λοιπόν καλό να περιγράψω τον "αυτοκινητιστικό εαυτό" μου, ώστε να έχουμε ένα κοινό υπόβαθρο όταν συνεννοούμαστε: οδηγάω 8 χρόνια, έχω κάνει γενικά αρκετά χιλιόμετρα (αστικά και ταξίδια) και έχουν περάσει από τα χέρια μου διαφόρων κατηγοριών αυτοκίνητα... Περισσότερο έχω οδηγήσει Yugo 45, Skoda Felicia Combi μοντ 95, Toyota Starlet, Nissan Micra (ένα παλιό 18ετίας κι ένα Challenge 5ετίας), Mitsubishi Lancer μοντ 2007. Ειδικά το Lancer είναι το αυτοκίνητο που οδηγουσα τον τελευταίο καιρό πριν πάρω το cuore....
Θεωρώ λοιπόν τον εαυτό μου έναν αξιοπρεπή οδηγό - χρήστη, που είναι σε θέση να αντιληφθεί διαφορές στην οδηγική συμπεριφορά διαφόρων αυτοκινήτων.
Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, θα σας πω μερικά πράγματα που μου κάνανε θετική και αρνητική εντύπωση στα πρώτα 700 χλμ που έκανα με το μικρό (τα χλμ αυτά αντιστοιχούν σε ένα πήγαινε - έλα Αθήνα - Πάτρα, σε μια μικρή διαδρομή εκτός πόλης στην Πάτρα και σε μερικά αστικά χιλιόμετρα εντός Πάτρας).


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το δικό μου cuore είναι η έκδοση HG, με εξτρά 3 αερόσακους (πλευρικούς και γονάτων οδηγού). Δεν πιστεύω οι 3 αυτοί αερόσακοι να έχουν ιδιαίτερο βάρος, οπότε φαντάζομαι ότι οι καταναλώσεις / οδηγική συμπεριφορά δεν θα διαφέρουν ιδιαίτερα από το κανονικό HG.


ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

Τα γράφω όπως μου έρχονται στο μυαλό, χωρίς ιδιαίτερη σειρά.....

Κατανάλωση: Εντάξει, το αυτοκίνητο τα σπάει πραγματικά!! Με άστρωτη μηχανή και πήγα με μέση κατανάλωση 5,2 και επέστρεψα με μέση 4,8!! (στον πηγαιμό έφαγα περίπου μισή ώρα σταμάτα - ξεκίνα στα διόδια του Ισθμού, γι'αυτό και η μεγαλύτερη μέση κατανάλωση). Δεν πίεζα την μηχανή σχεδόν καθόλου (αν και στην αντιπροσωπεία μου είπαν στο στρώσιμο να μην ανεβάζω πάνω από 4000 στροφές, εγώ πήγαινα μέχρι 3000, άντε 3500 αν ξεχνιόμουν!) και πήγαινα αρκετά άνετα από πλευράς ταχύτητας (η 5η στις 3000 στροφές δίνει ~120 χμ/ώρα). Τέλος πάντων, σημασία έχει ότι το εισιτήριο του ΚΤΕΛ Αθήνα Πάτρα έχει 17? κι εγώ πήγα με... 9.5? βενζίνη (~10 λίτρα)!! (σημ: όχι, δεν υπολογίζω διόδια γιατί ΔΕΝ πληρώνω: είτε τα παρακάμπτω είτε αρνούμαι να πληρώσω για την καρμανιόλα που λέγεται Κορίνθου - Πατρών) Αναρωτιέμαι πόσο θα έκαιγα αν πήγαινα με μέση ταχύτητα ~80 χμ/ώρα Thinking Whistling Whistling
Εντός πόλης, με λίγο προσοχή, χωρίς αχρείαστο στρεσάρισμα, καίει γύρω στο 6-6.5... Με περισσότερο συνειδητοποιημένη οδήγηση, μπορεί κανείς να ρίξει το νούμερο ακόμα παρακάτω.....

Ποιότητα κύλισης στο ταξίδι: Ότι θα περίμενε κανείς από αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Η αλήθεια είναι ότι με τα όσα διάβασα εδώ και σε άλλα φόρα (βουητό μηχανής, κλίσεις αμαξώματος, θόρυβοι κλπ) περίμενα να συναντήσω σημεία και τέρατα...... Πρακτικά δεν συνάντησα τίποτα το τρομερό: στις μεγάλες ταχύτητες το αυτοκίνητο τσουλάει μια χαρά, στρωτά και χωρίς να σου δίνει αίσθηση ασάφειας. Το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι έχει άριστη απόκριση και σταδιακά σκληραίνει καθώς επιταχύνεις (στα 120 έχει αίσθηση πολύ όμοια με το τιμόνι του Lancer που οδηγούσα μέχρι πρόσφατα! Και μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης, έτσι?!!) Το αμάξι δεν σου δείχνει ασάφειες και παρά τις κλίσεις στις στροφές, δεν σου δίνει ούτε στιγμή την αίσθηση οτι δεν πατάει καλά...
Σχετικά με τις κλίσεις, ναι, το αμάξωμα παρουσιάζει αισθητές (δεν θα τις έλεγα έντονες, αλλά πάντως είναι αρκετά αισθητές και εμφανείς) κλίσεις στους απότομους ελιγμούς και στις παρατεταμένες στροφές, αλλά δεν χάνει την πρόσφυσή του και δεν παρουσιάζει ασάφειες..... Αν το συνηθίσεις το διασκεδάζεις κιόλας LoL Οι πλευρικοί και μετωπικοί άνεμοι επίσης το επηρεάζουν κάπως: στους πλευρικούς νιώθεις το ψηλό αμάξωμα να κουνιέται αντίθετα από τον άνεμο και στους μετωπικούς βλέπεις την κατανάλωση να αυξάνεται κάπως και το αυτοκίνητο να πατάει περισσότερο στους μπροστά τροχούς.... Δεν ενοχλούν όλα αυτά, ούτε και δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις. Είναι απλά το αντίτιμο που "πληρώνεις" για την εσωτερική ευρυχωρία (στο Lancer -που υποτίθεται ότι είναι μεγάλο αυτοκίνητο- το κεφάλι μου σχεδόν ακουμπά στην οροφή και στο cuore έχω περίπου 8 πόντους κενό!!)

Σχετικά με τον θόρυβο τώρα: Πολλοί παραπονιούνται ότι το βουητό τους παίρνει το κεφάλι (κάπου διάβασα για κάποιον που είχε πονοκέφαλο μετά από ένα ταξίδι Αθήνα - Κόρινθο Dizzy Head on wall ). Εγώ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο... Η μηχανή είναι τρικίλυνδρη (μην το ξεχνάμε αυτό) και θα μπορούσε όντως να έχει πολύ οξύ θόρυβο... Παρ'όλ' αυτά, ο κινητήρας βγάζει ένα αρκετά μπάσο γουργουρητό που σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί (ο θόρυβος είναι αρκετά πιο μπάσος από την μηχανή των Smart αν αυτό σας λέει κάτι). Στα ταξίδια δεν βουίζει, απλά κάνει αισθητή την παρουσία του. Αυτό που είναι πιο ενοχλητικό, είναι ο ήχος του ανέμου στον ανεμοθώρακα: στα ~110 μχ/ώρα αρχίζει να ακούγεται το "σφύριγμα" του ανέμου στο παρπριζ και παραμένει αισθητό από εκεί και πάνω. Δεν είναι ιδιαίτερα οξύς ήχος (δεν παράγει σφύριγμα, απλά ακούγεται ο άνεμος να περνά) και συνεπώς δεν σου παίρνει το κεφάλι... Απλά μέχρι να το συνηθίσεις / συνειδητοποιήσεις ψάχνεις να δεις από πού μπάζει LoL

Τα φρένα είναι αρκετά καλά και νιώθεις ότι δεν θα σε προδώσουν... Όποτε τα χρειαστείς είναι εκεί και το EBD κάνει αισθητή την διαφορά στα βαριά φρεναρίσματα. Εντάξει, δεν έχουν την αίσθηση των φρένων του Lancer που έχει μπρος-πίσω δισκόφρενα, αλλά είναι αρκούντως ισχυρά για το αμάξι και με καλή απόκριση (θα τα χαρακτήριζα responsive, αλλά δεν μπορώ να βρω ακριβή ελληνική μετάφραση). Με λίγα λόγια, όταν τα χρειαστείτε θα είναι εκεί....

Οι αναρτήσεις από την άλλη είναι όντως μαλακές και στους ελληνικούς καρόδρομους εξασφαλίζουν... χοροπηδηχτή βολτούλα LoL Δεν κουράζουν στο ταξίδι, αλλά πολλές φορές έπιασα το αμάξι να διατηρεί μια μικρή ταλάντωση επειδή πέρναγα με 120 πάνω από τα "κυματάκια" της ασφάλτου... Να μην ξεχνάμε: ΔΕΝ είναι φτιαγμένο για μεγάλα ταξίδια το cuore και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ και έχει μαλακές αναρτήσεις, γιατί στην πόλη δίνουν ρέστα! Παρά το ανεπαίσθητο χοροπηδηχτό πάντως, η ποιότητα κύλισης παρέμεινε κανονική και δεν υπήρξε ούτε στιγμή που να σου δίδεται η αίσθηση ότι "το χάνεις".... Σε γενικές γραμμές λοιπόν, θα έλεγα ότι για μικρό, το cuore τα πάει μια χαρά στο ταξίδι, χωρίς απρόοπτα, με πολύ καλή αίσθηση και χωρίς να κουράζει ιδιαίτερα τους επιβάτες Αυτό που κουράζει ίσως τον οδηγό είναι η καθιστή θέση οδήγησης: αν είστε ψηλοί (εγώ είμαι 1.84 και ~90 κιλά) ναι, κάποια στιγμή θα πιαστούν τα πόδια σας.... Από την άλλη πάλι, η ορατότητα δεν περιορίζεται καθόλου και ακόμη και άτομα γύρω στο 1,85 δεν νιώθουν να τους περιορίζει το παρ-πριζ....


Μες στην πόλη το αμάξι δίνει τα ρέστα του! Η ευελιξία μαζί με την ευρυχωρία του είναι μοναδικές! Ώρες - ώρες αισθανόμουν σαν να οδηγάω..... μηχανή!! Frying Pan Μπορείς να κάνεις σφήνες εκεί που δεν το περιμένεις, χωράς σε απίστευτα σημεία και η γενική αίσθηση ευελιξίας είναι μοναδική! Συμβάλλει πολύ σε αυτό το μικρό πλάτος (ομολογώ ότι ακόμη δεν το έχω συνηθίσει, αφού τόσο καιρό τώρα οδήγαγα το lancer!). Ο κινητήρας είναι τέλεια ρυθμισμένος για τις αστικές μετακινήσεις και αποδίδει εξαιρετικά: ροπάτος σε όλο το εύρος του, πολύ σπιρτόζικος και -σε συνδυασμό με τις κοντές 1η-2α- εξασφαλίζει νεύρο και ευκινησία. Ακόμη και φορτωμένο το αμαξάκι δεν μασάει: σε κάποια αστική διαδρομή ήμασταν μέσα εγώ (90 κιλά) και άλλα δύο άτομα αρκετά ευτραφή (~100 κιλά έκαστο) Όχι μόνο οι επιβάτες δεν ένιωσαν να στριμόχνωνται, αλλά και το αμάξι ξεκινούσε και ρόλαρε με μοναδική άνεση!! Ώρες - ώρες μου έδινε την εντύπωση ότι παρά το βάρος, θα μπορούσα ίσως να το ξεκινήσω και με 3η!! (θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή!)
Το κιβώτιο είναι όντως κάπως ασαφές.... Δεν θα έλεγα ότι είναι ενοχλητικό αυτό, απλά δεν έχει καμία σχέση με το κιβώτιο μεγαλύτερων αυτοκινήτων.... Προσωπικά βλέπω ότι όσο κάνω χιλιόμετρα, η αίσθηση βελτιώνεται και οι ταχύτητες μπαίνουν καλύτερα και σαφέστερα... Ακόμη και για την πρώτη που έχουν παραπονεθεί πολλοί, βλέπω αισθητή διαφορά καθώς το αμάξι στρώνεται.... Τέλος πάντων, χρειάζεται μια σχετική προσοχή από τον οδηγό (αν πχ η 1η δεν μπαίνει κατευθείαν μην το ζορίσεις, ξαναπάτα τον συμπλέκτη και θα την "ρουφήξει" σχεδόν) κι αυτό είναι όλο.....

Οι χώροι του τέλος, παραμένουν το πολύ ισχυρό χαρτί του (μαζί με την κατανάλωση)! Ότι / όποιον και να έβαλα μέσα χώρεσε άνετα! Οι υποψήφιοι αγοραστές, αν δεν το δείτε στο αυτοκίνητο, δεν μπορείτε να το φανταστείτε!! Μιλάμε για την τρελή ευρυχωρία και ευελιξία! Τέσσερις σωματώδεις ενήλικες ταξιδεύουν α-ν-ε-τ-ό-τ-α-τ-α με ελάχιστες αποσκευές, απλά άνετα με περισσότερες αποσκευές ή σχετικά στριμωχτά με αρκετές (από ένα μεσαίο σακβουαγιάζ έκαστος) Look around Εντός πόλης -που υποτίθεται ότι δεν κουβαλάς βαλίτσες στο πορτμπαγκάζ- βάζεις το πίσω κάθισμα τέρμα πίσω και αν θέλουν οι πίσω επιβάτες παίζουν κι ένα... τάβλι LoL Σε μια μικρή εκδρομούλα που πήγα έβαλα πίσω ένα πιτσιρίκι 16 χρονών εξαντλημένο από το καρναβάλι, τράβηξα το πίσω κάθισμα σχετικά μπροστά, έριξα την πλάτη όσο πήγαινε και.... ξεράθηκε Shifty
Το ταμπλό είναι από αρκετά ποιοτικά υλικά, καλοσχεδιασμένο και πρακτικό... Όλα βρίσκονται εκεί που θα περίμενες να είναι, ο πίνακας οργάνων είναι εξαιρετικά καλαίσθητος, ευανάγνωστος και βολικός, τα κουμπιά και χειριστήρια αφήνουν καλή αίσθηση και μοιάζουν ικανά να αντέξουν στον χρόνο.... Η ποιότητα συναρμογής άριστη, τίποτα δεν εξέχει / τρίζει / στραβοκουμπώνει, όλα είναι όσο μαλακά πρέπει και εφαρμόζουν μια χαρά.. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...
Υπάρχουν πολλές έξυπνες λύσεις σε θήκες / αποθηκευτικούς χώρους: τρεις θήκες για ποτήρι / μπουκαλάκι, ντουλάπι, θήκη για αντικείμενα / CD, "κρυφή" κατακόρυφη θήκη, γάντζος (!!) για σακουλίτσες, θήκες για μπουκαλάκια στις πίσω πόρτες...... Το μόνο που ίσως θα ήθελα παραπάνω, θα ήταν μια μικρή επίπεδη θήκη κάπου στο ταμπλό ή στην κονσόλα για να ακουμπά κανείς μικροαντικείμενα που θα πάρει βγαίνοντας από το αμάξι, όπως πχ πορτοφόλι, κινητό κλπ....
Ο λεβιές ταχυτήτων όντως συντονίζεται στη νεκρά αλλά..... so fucking what? Δεν καταλαβαίνω το κόλλημα μερικών με αυτό.... Και τι έγινε? (υποθέτω ότι ο συντονισμός οφείλεται στο μεγάλο μήκος του λεβιέ, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμος από τον οδηγό).


Στα αρνητικά τώρα...... ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω...... Thinking Δεν είναι ο ενθουσιασμός του καινούργιου, απλά πρακτικά δεν μπορώ να βρω κάτι που να με ενοχλεί ιδιαίτερα.... Βέβαια, ήμουν εξαρχής συνειδητοποιημένος και ήξερα ΓΙΑΤΙ θέλω αυτό το αυτοκίνητο και όχι κάποιο άλλο Τα όποια αρνητικά με ενόχλησαν έχουν να κάνουν αποκλειστικά με πολιτικές της εταιρείας και όχι με το αυτοκίνητο αυτό καθεαυτό... Μου φαίνεται ξεφτίλα πχ η πλούσια έκδοση ενός αυτοκινήτου των ~10500? να μην έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα Frying Pan Επίσης θεωρώ καραγκιοζιλίκι την αύξηση τιμής της εδώ αντιπροσωπείας κατά ~400? μέσα σε ένα εξάμηνο, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, που υποτίθεται ότι έχει ρίξει τις πωλήσεις αυτοκινήτων... Ετσι περιμένουν να πουλήσουν αμάξια? Head on wall Τα δε άτοκα χρηματοδοτικά τους είναι πρακτικά.... απλησίαστα! Αν είναι να δώσω 45% προκαταβολή (~5000?) γιατί μετά να πληρώνω 250? δόση ρε μάστορα? Δεν μπορούσανε να βάλουν 36 άτοκες αντί για 24?


Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές..... Θεωρώ ότι πολύ από το ψείρισμα που γίνεται εδώ μέσα -και σε άλλα φόρα- είναι εντελώς άδικο για το αυτοκίνητο και έχει σαν βάση λανθασμένες προσδοκίες! Αν κάποιος περιμένει ένα αυτοκίνητο με αυτές τις διαστάσεις, με τους εσωτερικούς χώρους φορτηγού, την κατανάλωση παπιού, την ηχομόνωση Mercedes και την κύλιση... βαποριού...... (!), ε τι να πω ρε παιδιά! Μάλλον δεν ξέρει τι ψάχνει και τι αγοράζει, οπότε δεν φταίει το αυτοκίνητο..... Self Slap
Εγώ επέλεξα το cuore για δύο και μόνο λόγους: χαμηλότατη κατανάλωση και μεγάλοι χώροι. Σίγουρα μου αρέσει που είναι νευρικό, δυνατό, φτιαγμένο εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία κλπ, αλλά όλα αυτά δεν θα διαμόρφωναν την άποψή μου από μόνα τους..... Αν τώρα κάποιος θέλει ένα αυτοκίνητο πόλης για να πηγαινοέρχεται καθημερινά από την Αθήνα στην... Ορεστιάδα, ε σίγουρα δεν του κάνει Dizzy
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άλλος ένας ευχαριστημένος χρήστης του μικρού τέρατος Smile Yahoo Yahoo
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 18:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
άλλος ένας ευχαριστημένος χρήστης του μικρού τέρατος Smile Yahoo Yahoo


Ω ναι, μπορώ να το δηλώσω με βεβαιότητα!! Dancing Banana
Δεν ξέρω βέβαια αν και τι μπορεί να προκύψει στο μέλλον που να με κάνει να ξενερώσω (πχ σήμερα το 5 μηνών i30 ενός θείου μου έμεινε από μπαταρία!!! Mad Head on wall LoL Είχε 3 μέρες ακίνητο χωρίς να υπάρχει κάποιο ηλεκτρικό ξεχασμένο -πχ πλαφονιέρα- κι όμως ήταν εντελώς νεκρό!! Αν μου τύχαινε τίποτα τέτοιο πραγματικά θα ξενέρωνα!), αλλά πιστεύω ότι δεν θα με προδώσει το καρτούν (άσχετο: σας φαίνεται κι εσάς σαν καρτούν η φάτσα του? Σαν χαμογελαστό ζωάκι δεν είναι, έτσι που γουργουρίζει κιόλας??!! LoL LoL )

ΥΓ: Περιστατικό στην Πάτρα: είμαι σταματημένος με αλάρμ σε μια άκρη και περιμένω την κοπέλα μου. Εγώ μέσα στο αυτοκίνητο. Μπροστά μου περνά 4μελής οικογέννεια και είναι τόσο αποροφημένοι με την φάτσα του cuore που περπατάνε και το κεφάλι τους στρίβει ώστε να κοιτάει σταθερά προς εμένα Look around Στην αρχή νόμιζα ότι κάτι μου έχει σκαλώσει απ' έξω, αλλά μετά άκουσα τα επιφωνήματα θαυμασμού Cool Cool
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stk
Μέλος


Μέλος από: 02 Ιούλ 08
Δημοσιεύσεις: 60
Φύλο:
Τόπος: Χολαργός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 11:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντάξει μην τρελενόμαστε κιόλας. Μια μπαταρία ειναί. Σημβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 12:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι νομος της μηχανικης...Οτι δουλευει,μπορει να χαλασει.Το 8εμα ειναι ποσο συχΑ(lfa Romeo π.χ Oops )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 13:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stk έγραψε:
Εντάξει μην τρελενόμαστε κιόλας. Μια μπαταρία ειναί. Σημβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα...


Φυσικά.... Μα μέσα σε 6 μόλις μήνες???!! Head on wall
Τελος πάντων, είναι λογικό και μάλιστα και σχετικά αναμενόμενο: στα καινούργια αυτοκίνητα ότι βλάβη -κατασκευαστική- είναι να βγει, θα βγει στην αρχή.... Αν μέσα στο 6μηνο δεν παρουσιαστεί κάτι σημαντικό, τότε εδν θα παρουσιαστεί ποτέ Smile
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
stk
Μέλος


Μέλος από: 02 Ιούλ 08
Δημοσιεύσεις: 60
Φύλο:
Τόπος: Χολαργός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 16:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

digibill έγραψε:
stk έγραψε:
Εντάξει μην τρελενόμαστε κιόλας. Μια μπαταρία ειναί. Σημβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα...


Φυσικά.... Μα μέσα σε 6 μόλις μήνες???!! Head on wall
Τελος πάντων, είναι λογικό και μάλιστα και σχετικά αναμενόμενο: στα καινούργια αυτοκίνητα ότι βλάβη -κατασκευαστική- είναι να βγει, θα βγει στην αρχή.... Αν μέσα στο 6μηνο δεν παρουσιαστεί κάτι σημαντικό, τότε εδν θα παρουσιαστεί ποτέ Smile


Εαν έχει συναγερμό (ακόμα χειρότερα συναγερμό φτηνιάρικο η λάθος τοποθετημενο) και έχει διαρροή ρεύματος, με μια τριήμερη ακινησία μια χαρα την τσακίζει την μπαταρία ακόμα κ αν είναι εντελώς καινούργια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 22:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stk έγραψε:
Εαν έχει συναγερμό (ακόμα χειρότερα συναγερμό φτηνιάρικο η λάθος τοποθετημενο) και έχει διαρροή ρεύματος, με μια τριήμερη ακινησία μια χαρα την τσακίζει την μπαταρία ακόμα κ αν είναι εντελώς καινούργια.


Χμμμμ, διόλου απίθανο τότε, μιας και όντως ήταν 3-4 μέρες ακούνητο το αμάξι όταν έπεσε η μπαταρία!!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
agrocuore
Μέλος


Μέλος από: 15 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 27, 2009 22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από ένα μήνα συμβίωσης με το μικρό τερατάκι προσυπογράφω σε ΟΛΑ τα παραπάνω γραφόμενα του digibill Smile
_________________
Cuore L276 H(igh)G(ain)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jovvl
Μέλος


Μέλος από: 15 Ιούλ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 16, 2009 00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μια στιγμή νόμιζα ότι τα έγραψα εγώ τα σχόλια LoL .
Αυτό συμβαίνει με τον συνηδητοποιημένο αγοραστή
_________________
3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Wilder
Μέλος


Μέλος από: 01 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 29, 2009 17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις σήμερα έκανα test drive το cuore(HG).
Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ εώς και πολύ ικανοποιημένος!!!!!!!!
Αυτό που με παραξένεψε ήταν ο "γουργουρητός " ήχος του κινητήρα στις χαμηλές στροφές....., δεν είχα οδηγήσει ξανά αμάξι τρικύλινδρο και δεν είχα ξανακούσει αυτόν τον ήχο.
Το αμαξί αρπάζει πού γρήγορα και ούτε καταλαβαίνεις για πότε φτάνεις τα 80km. Πραγματικά με εντυπωσίασε το ανέβασμα των στροφών του και καταλαβαίνεις πολύ απλά ότι ο συνδυασμός ενός ισχυρού κινητήρα με το μικρό βάρος μπορούν και κάνουν θαύματα.
Εκεί που περίμενα να δώ κάποια αρνητικά, όπως π.χ. θόρυβος κινητήρα σε υψηλές ταχύτητες(πάνω απο 100), δεν αντιλήφθηκα κάτι το έντονο.....(λέτε να μην ακούω καλα? Thinking ), όπως επίσης περίμενα ένα πιο "ασαφές" κιβώτιο αλλά αυτο που ένιωσα ήταν οτι οι ταχύτητες του κούμπωναν χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα.
Το αυτοκίνητο γενικά μου άρεσε πολύ, και νομίζω πως αν βρώ κάπου να δώσω το civic μου την επόμενη μέρα το έχω παραγγείλει Cool .
Είναι ένα αυτοκίνητο , για το οποίο ότι πληρώνεις παίρνεις (ίσως και κάτι παραπάνω), χωρίς φανφάρες-υπερβολές-κτλ κτλ για τα οποία σου ζαλίζουν τα αυτιά οι άλλες εταιρίες-μάρκες.(δεν αναφέρομαι στο θέμα συντήρησης στο οποίο εκεί μπορεί να είναι πίσω, αλλά στο θέμα αγοράς και value for money).
Αυτά τα ολίγα.......
είδωμεν
Sorry

Υ.Γ: το αυτοκίνητο είχε 6820 χλμ και δεν έτριζε ούτε ακουγόταν τίποτα μέσα. Η κατανάλωση που έδειξε μετά απο μισή ώρα βόλτας(λίγο ζόρικη σε μερικά σημεία Whistling ) ήταν 7.2.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 29, 2009 22:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Wilder έγραψε:
Το αμαξί αρπάζει πού γρήγορα και ούτε καταλαβαίνεις για πότε φτάνεις τα 80km. Πραγματικά με εντυπωσίασε το ανέβασμα των στροφών του και καταλαβαίνεις πολύ απλά ότι ο συνδυασμός ενός ισχυρού κινητήρα με το μικρό βάρος μπορούν και κάνουν θαύματα.


Παίζει σοβαρότατο ρόλο και το ότι είναι D-VVT. Έχω παρατηρήσει πως αν πιέσεις το γκάζι, ο κινητήρας αρπάζει ακόμη και από τις 1500 στροφές!!
Πάντως γενικά είναι πολύ γκαζιάρικο και αν ξέρεις πώς να το οδηγήσεις μπορείς να το χαρείς τρελά Look around

Παράθεση:
Η κατανάλωση που έδειξε μετά απο μισή ώρα βόλτας(λίγο ζόρικη σε μερικά σημεία Whistling ) ήταν 7.2.


Δεν έχω πετύχει ποτέ τόσο μεγάλη κατανάλωση!!
Μένω σε προάστιο βέβαια, αλλά ακόμη και εντός Αθηνών δεν έχω φτάσει μέση πάνω από 6.1 ποτέ!!
Μπας και ήταν αυτόματο?
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 30, 2009 06:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν είναι δύσκολο να τη φτάσεις εάν έχεις βαρύ πόδι ή οδηγάς συνέχεια ζόρικα. εγώ προσπαθώ να προσέχω τελευταία και την κρατάω στο 5.8-6 (εντός πόλεως πάντα)
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Wilder
Μέλος


Μέλος από: 01 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 30, 2009 11:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπας και ήταν αυτόματο?[/quote]

Όχι δεν ήταν αυτόματο.
Η αλήθεια είναι οτι το ζόρισα το αμάξι λίγο , 2 - 3 φορές πήγα την 3 και την 4 ταχύτητα κοντά στις 6000 στρτοφές, αλλά γενικά όλες τις αλλαγές τις έκανα σταθερά πάνω απο τις 3000 στρ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 30, 2009 12:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Wilder έγραψε:

Όχι δεν ήταν αυτόματο.
Η αλήθεια είναι οτι το ζόρισα το αμάξι λίγο , 2 - 3 φορές πήγα την 3 και την 4 ταχύτητα κοντά στις 6000 στρτοφές, αλλά γενικά όλες τις αλλαγές τις έκανα σταθερά πάνω απο τις 3000 στρ.


Χμμμ, αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί αυτή την κατανάλωση.... Μάλλον έχεις γενικά βαρύ πόδι Smile
Αν το μάθεις θα δεις πόσο και πότε χρειάζεται να πατάς το γκάζι γιατί η παραπάνω κατανάλωση δεν μεταφράζεται πάντα σε παραπάνω δύναμη........
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης