Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 10:51 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη ιμαντα χρονισμου. |
|
|
Εχει αλλαξει κανεις;Που καο ποσο θα κοστισει;Γνησιο η αλλη μαρκα; _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 19, 2009 17:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 55000 χιλιόμετρα, δεν έχω αλλάξει. Είναι σε τέλεια κατάσταση πάντως.
Χωρίς να είμαι σίγουρος, σε όλα τα αυτοκίνητα ( της προκοπής) ο ιμάντας αλλάζει μετά τα 100000 χιλιόμετρα και αν χρειαστεί. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 19, 2009 18:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγωρέστε μου την χαζή ερώτηση, αλλά δεν έχει καδένα το cuore? Εχει και ιμάντα? _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Έχει επεξεργασθεί από τον/την digibill στις Παρ Φεβ 20, 2009 11:11, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 00:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω στο τελευταιο σερβις το ανακαλυψα.Νομιζα οτι ειχε καδενα οπως το καινουριο.Για να απαντησω και στον Θωμα συνηθως ο ιμαντας στα περισσοτερα μοντελα αλλαζεται στισ 60000 χλμ. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 11:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreas έγραψε: | Και εγω στο τελευταιο σερβις το ανακαλυψα.Νομιζα οτι ειχε καδενα οπως το καινουριο.Για να απαντησω και στον Θωμα συνηθως ο ιμαντας στα περισσοτερα μοντελα αλλαζεται στισ 60000 χλμ. |
Α, αναφέρεσαι σε προηγούμενο μοντέλο....!
Το τελευταίο έχει μόνο καδένα, σωστά? _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreas έγραψε: | Και εγω στο τελευταιο σερβις το ανακαλυψα.Νομιζα οτι ειχε καδενα οπως το καινουριο.Για να απαντησω και στον Θωμα συνηθως ο ιμαντας στα περισσοτερα μοντελα αλλαζεται στισ 60000 χλμ. |
Τόσο νωρίς ε?
Λοιπόν τιμές (σχεδόν ίδιες με της Ελλάδας) για τον ιμάντα θα δεις στην κατηγορία wearing parts > timing belt σε αυτό το μαγαζί:
https://www.ssl-id.de/kiessetz-und-schmidt.de/onlineshop/english/
Θα προσθέσεις και τα εργατικά όμως. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 23:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μαζι με τα εργατικα να υπολογιζουμε και το ρουλεμαν.Παντως ευχαριστω,το site αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον αν και οι τιμες του ειναι λιγο αλμυρες. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2009 04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου φαινεται λιγο απι8ανο να γινεται αλλαγη ιμαντα στα 60.000χλμ.
Απ οτι ξερω τα μοτερ της Toyota χρειαζονται αλλαγη κα8ε 90.000χλμ,αλλα γιαπωνεζικα ακομα και στα 100!
Τα 60.000χλμ ηταν το διαστημα αλλαγης πριν αρκετα χρονια σε πολλα ευρωπαικα αυτοκινητα (γαλλικα και ιταλικα κυριως)
Οποιος παει πρωτος καμια βολτα στην αντιπροσωπεια,κανει μια ερωτησουλα και μας λυνεται η απορια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 14, 2009 13:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χτες πηγα για να του κανω το serviceακι του,στα 45.000 και ρωτησα τον μηχανικο σχετικα με το 8εμα.Τελικα το L251 εχει ιμαντα,ο οποιος 8ελει αλλαγη στα 90.000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 14, 2009 19:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία, κρατάμε λοιπον την πληροφορία: αλλαγή ιμάντα στα 90000χλμ
Πάντως το βιβλιαρακι του αυτοκινήτου, μιλάει μόνο για έλεγχο και αν χρειαστει αλλάζουμε. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
savvas Μέλος
Μέλος από: 02 Οκτ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 09:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοντέλο που κυκλοφορεί τώρα έχει ιμάντα ή αλυσσίδα?
Ενδιαφέρομαι να το πάρω σε αυτόματη έκδοση.Το έχει κανείς για να μου δώσει τα φώτα του σχετικά με τις ανάγκες του σε σέρβις, κόστος ανταλλακτικών - εργασίας, αξιοπιστία κ.λ.π. ?
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 19:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με καδένα είναι φυσικά _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
savvas Μέλος
Μέλος από: 02 Οκτ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 20:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo-lar Μέλος
Μέλος από: 03 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 3 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 03, 2010 21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαγή ιμάντα στα 170.000 km και αυτό γιατί το πήγα για service, κόστος 45 ευρώ μαζί με τα εργατικά.
Κανονικά στο βιβλίο γράφει οπτικό έλεγχο κάθε 30.000 km και αλλαγή εφόσον κριθή απαραίτητο (για το δικό μοντέλο γράφω πάντα ). _________________ Cuore 850cc '97 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cuoristas Μέλος
Μέλος από: 22 Ιούλ 10 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο: Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 04, 2010 15:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον ιμάντα χρονισμού εννοείς η τον εξωτερικό; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|