Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπαμε: αν δώσετε περίπου 500 ευρώ έχετε και ηχομόνωση και στιβαρότητα.
Διαφορετικά στο Praktiker πουλάνε σετ κατσαβιδιών με 10 ευρώ: Κάθε 15 μέρες ρίξτε ένα σφύξιμο στις βίδες... _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 05, 2009 07:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έλεος Θωμά, μη τα παρουσιάζεις τόσο τραγικά τα πράγματα, δεν είναι. (στο καινούριο τουλάχιστον) _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 05, 2009 09:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, πραγματικά αναρωτιέμαι, αν είστε τόσο απογοητευμένοι μερικοί από το αυτοκίνητό σας, γιατί το κρατάτε ακόμα? Γιατί δεν το πουλάτε όσο - όσο να πάρετε κάτι άλλο?
Ομολογώ ότι κάποια πράγματα που διάβασα εδώ με είχαν τρομοκρατήσει! Εντάξει, ήμουν διατεθειμένος να υποστώ πχ τριξίματα ή χαμηλής ποιότητας υλικά στο ταμπλό προς όφελος της μικρής κατανάλωσης και οικολογικής ευαισθησίας (μεγάλο μέρος των πλαστικών του οχήματος προέρχεται από ανακυκλωμένα υλικά και γενικά έχει δοθεί προσοχή στην όσο το δυνατόν λιγότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος -πχ ο καταλύτης που αναγενάται μόνος του κλπ ), ωστόσο είχα στεναχωρεθεί με αυτά που διάβαζα.....
Και προς έκπληξή μου, παίρνω το αμάξι και είναι.... ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο! Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο!! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 00:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι μπερδευεστε.Εγω μιλαω για το L251.Δεν ξερω για το καινουριο τι παιζει αλλα το παλιο ειναι ετσι οπως το περιεγραψα.Δεν μπερδεψα ποτε την mercedes με το cuore ουτε μπερδεψα ποτε κατηγοριες αυτοκινητων.Μιλαμε παντα για μικρα αυτοκινητα πολης.Οταν πληρωνεις 10500 που ειναι αν οχι το πιο ακριβο αλλα απο τα πιο ακριβα της κατηγοριας του περιμενεις κατι πιο καλο σε ποιοτητα υλικων-κυλισης.Δε λεω οτι το αυτοκινητο ειναι σκαρτο.Νομιζω οτι ειμαι απο τους λιγους που εχουν κανει 535 χλμ χωρις να εχει αναψει το λαμπακι της ρεζερβας(θεσσαλονικη-παργα)που σημαινει οικονομια,ειναι το μονο στην κατηγορια του που καθομαι χωρις να παω το καθισμα τερμα πισω και ας ειμαι μεγαλοσωμος(αυτο δεν ισχυει στο καινουριο..ειναι πιο μικρο μπροστα) που σημαινει χωρους και ειναι οτι πιο αξιοπιστο εχει περασει απο τα χερια μου μεχρι στιγμης(σε σχεση με τα χλμ..δεν ξερω αργοτερα).Δεν δινεις τοσα λεφτα για να ασχολεισαι με τσιμουχες,τσιμουχακια πισσοχαρτα και dynamat.Oso gia ta 106,C1 και Aygo αποτελουν μια αποπειρα συμπαραγωγησς των 3 εταιρειων για ενα φτηνο μονελο με οτι συνεπαγεται αυτο.Επισης για τον φιλο μας τον digibill να του απαντησω οτι σκεφτηκα να το δωσω 70000 χλμ ουτε 4 χρονων πλουσια εκδοση και τα λεφτα που δινουν φτανουν ισα ισα για να ενα καλο παπακι.Εν κατακλειδι πιιστευω ειδικα το δικο μας μοντελο ειναι φτιαγμενο απο Ιαπωνες για Ιαπωνες και για να κυκλοφορει στους δρομους της Ιαπωνιας και οχι της Ελλαδας(αυτο μου το ειχαν πει και στην αντιπροσωπεια). _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 11:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreas έγραψε: | Εν κατακλειδι πιιστευω ειδικα το δικο μας μοντελο ειναι φτιαγμενο απο Ιαπωνες για Ιαπωνες και για να κυκλοφορει στους δρομους της Ιαπωνιας και οχι της Ελλαδας(αυτο μου το ειχαν πει και στην αντιπροσωπεια). |
+100
Eχω το καινούργιο μοντέλο κ συμφωνώ. Βέβαια επιμένω πως δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην κατηγορία του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 11:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: | Είπαμε: αν δώσετε περίπου 500 ευρώ έχετε και ηχομόνωση και στιβαρότητα.
Διαφορετικά στο Praktiker πουλάνε σετ κατσαβιδιών με 10 ευρώ: Κάθε 15 μέρες ρίξτε ένα σφύξιμο στις βίδες... |
Καταρχάς για την δική μου οπτική των πραγμάτων, είναι αστείο να δώσεις τόσα λεφτά για να βάλεις ηχομόνωση σε αυτό το αμάξι. Δεν καταλαβαίνω την λογική να παίρνεις ένα τετοιο αμάξι κ μετα να πλακώνεσε στο πως να το βελτιώσεις όταν αποδεδειγμένα με τα λεφτα της αγοράς + τα έξτρα θα έπερνε κάποιος ένα απείρως καλύτερο αυτοκίνητο.
Εγω είχα κάποιους μικρο-θορύβους από την πρώτη ώρα. Σπαστικό δεν λέω. Αλλά όλοι λύθηκαν εντός 5 λεπτών κ κανένας από αυτούς δεν θα διορθωνόταν αν είχε ηχομόνωση. Επίσης, χίλιες φορές να έχει το αμάξι βίδες σε κάποια σημεία τις οποίες να μπορείς να τις σφίξεις όταν πρέπει, παρα να αντιμετοπίζεις τριγμό σε πλαστικό το οποίο είναι κουμπωτό η ακόμα χειρότερα κολλημένο.
Οι τριγμοί κ η ριγμένη ποιότητα είναι defacto σε όλα τα μικρά αυτοκίνητα.
Για ρίξτε μια ματιά στα φορουμ για matiz, aygo, picanto κλπ κλπ. Παντού όλοι παραπονιούντε για το ίδιο πράγμα. Δεν είδα κανεναν να κάνει καμια αγωγή για τους κωλόδρομους που έχουμε κ είναι ο νούμερο ένα λόγος για όλα αυτά που αντιμετωπίζουμε με τα αμάξια μας.
Και ρε παιδιά ειλικρινά... το συγκεκριμένο αμάξι με εξυπηρετεί στην καθημερινότητα μου με ένα τρόπο τον οποίο δεν μπορούσα να φανταστώ όταν το έπερνα. Με έχει βολέψει αφάνταστα κ όλοι στην οικογένεια το έχουμε αγαπήσει για την πρακτικότητα που μας προσφέρει μεσα στην πόλη. Δεν είναι δυνατόν να το θάψω κ να ακυρώσω όλα τα προτερήματα του (που δεν εχουν οι ανταγωνιστές) μόνο κ μόνο γιατι αν κλείσω την μουσική κ αφουγκριστώ το αμάξι... ή χαιδέψω τα πλαστικά του... θα διαπιστώσω μικροθορύβους ή άλλες ατέλειες (που έχουν κ με το παραπάνω και οι ανταγωνιστές του)
Για μένα το νέο Cuore είναι το καλύτερο αμάξι στην κατηγορία του αρκεί ο αγοραστής να καταλάβει τι αντιπροσωπεύει αυτή η κατηγορία κ που απευθύνετε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 07, 2009 16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | tomas133 έγραψε: | Είπαμε: αν δώσετε περίπου 500 ευρώ έχετε και ηχομόνωση και στιβαρότητα.
Διαφορετικά στο Praktiker πουλάνε σετ κατσαβιδιών με 10 ευρώ: Κάθε 15 μέρες ρίξτε ένα σφύξιμο στις βίδες... |
Καταρχάς για την δική μου οπτική των πραγμάτων, είναι αστείο να δώσεις τόσα λεφτά για να βάλεις ηχομόνωση σε αυτό το αμάξι. Δεν καταλαβαίνω την λογική να παίρνεις ένα τετοιο αμάξι κ μετα να πλακώνεσε στο πως να το βελτιώσεις όταν αποδεδειγμένα με τα λεφτα της αγοράς + τα έξτρα θα έπερνε κάποιος ένα απείρως καλύτερο αυτοκίνητο.
|
Eίναι αστείο να δώσει κανείς 500ευρώ για ηχομόνωση? Ίσα, ίσα σε αυτό το αμάξι θα την πληρώσω την ηχομόνωση, διότι το μοτέρ του δεν σε περιορίζει εντός της πόλης μόνο.
Αν μπείς σε οποιοδήποτε αμάξι πριν και μετά την ηχομόνωση θα καταλάβεις την αξία της.
Ξέρεις τί μαγευτικό είναι να ταξιδευεις στην Εγνατία οδό και να ακούς , πλέον, μόνο τον αέρα στον ανεμοθώρακα?
Αν δε, είναι και καλοκαίρι, όπου έχει άπνοια, τρέχεις με 140 και ακούς λίιιγο τα λάστιχα. Απόλαυση σκέτη δηλαδή!
Και μην μου ξαναπετάξει κανείς το υπονοούμενο, ότι είμαι ψωνισμένος που ταξιδεύω κιόλας με το Cuore. Και φρένα έχει και κράτημα αξιοπρεπές. Είναι φθηνός ταξιδευτής για 1-2 άτομα.
Και αυτά περί της αξίας και ότι δεν θα ποιάσει παραπάνω στην μεταπώληση, είναι γνωστά, αλλά για μένα αδιάφορα!
Δηλάδή για εσένα παίρνεις το αυτοκίνητο ή για τον επόμενο?
Και ποιόν επόμενο? Έτσι που έπεσαν οι τιμές των μεταχειρισμένων, δεν αξίζει να το δώσεις.
Τέλος τί καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου έχω με 500 ευρώ περισσότερα?
Να συμπληρώσω πάντως ότι πέρυσι, επιχείρησα να πουλήσω το αμάξι με 42000 χιλιόμετρα μόνο. Τελικά δεν μπόρεσα, γιατί μου έδιναν 5000 χιλιάρικα και έλεγαν ότι ήταν πολλά, όταν αυτή την στιγμή το αμάξι το είναι ασφαλισμένο από την ίδια την ασφαλιστική για αξία 6500 ευρώ!
Το τί ρουκέτες μου πετούσαν δεν περιγράφονται! Όλοι γνώστες το έπαιζαν με σαχλές ερωτήσεις του τύπου: ''πηγαίνει με 80?'' '' Τα λάστιχα θα θέλουν αλλαγή'' (ήταν μόνο 15000 χιλιομέτρων), ''υπάρχει και το Matiz'' , ''Προτιμώ το Smart, είναι πιο ευρύχωρο'', ''το θέλω για την γυναίκα μου'' (όλοι για την γυναίκα τους).... κλπ
Το τελευταίο ενδιαφέρον, το έδειξε ο ίδιος ο αντιπρόσωπος της Daihatsu, που ήξερε τί ψείρας είμουν στα service. Μου πρότεινε να πάρω το δικό του, το μεταχειρισμένο το ΥRV Turbo με 135 ίππους με αλλαγή ταχυτήτων και από το τιμόνι και αυτόματο και να πληρώσω την διαφορά. Του πατέρα μου, του έκατσε στραβα το turbo και τελικά δεν...
_________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cuoristas Μέλος
Μέλος από: 22 Ιούλ 10 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο: Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 23, 2010 15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα και από εμένα!!!
Νέο μέλος στην παρέα σας αλλά όχι νέος με το cuore
Διαβάζω τις συζητήσεις σας και βλέπω πως κάποιοι έχετε αρνητική και κάποιοι θετική άποψη για το αμαξάκι μας.
Καταρχήν θα σας πω πως έχω αλλάξει 3 cuore και δεν παίρνω άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας γιατί το θεωρώ πεταμένα λεφτά για τα καρούλια που πουλάνε.
Το πρώτο cuore ήταν του πατέρα μου,L501 το οποίο έκανε ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ 340.000χιλιόμετρα μέχρι που το έδωσε ο πατέρας μου για απόσυρση όταν έδινε το κράτος το κίνητρο. Φυσικά ακόμα δεν έχει πάρει φράγκο αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Το δεύτερο cuore ήταν το L251 το οποίο του έκανα 170.000 χιλιόμετρα και το χρυσοπούλησα σε μια γειτόνισα 6000 ευρώ για να πάρω το L276 HG.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρω πως κάποιους τριγμούς είχα και εγώ όταν πρωτοπήρα το L251 αλλά με μια επίσκεψη στην αντιπρωσοπεία του Κου Πεσκετζή και σε 10 λεπτά όλα ήταν παρελθόν και δεν με ξανααπασχόλησαν.
Βέβαια, αξίζει να αναφέρω πως το τρίτο μου cuore δεν με έχει απασχολήσει ποτέ με μικροθεματάκια παρά μόνο στα 45.000χιλιόμετρα που στο service είδαν στην αντιπρωσοπεία ότι έχουν αρχίσει να δακρύζουν τα πίσω αμορτισέρ και μου τα αλλάξανε στην εγγύηση χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Τώρα αισίος προετοιμάζομαι για το μεγάλο service στα 90.000χιλιόμετρα και ελπίζω πως και αυτό το cuore θα μου βγάλει μια ζωή παλικαρίσια όπως του πατέρα μου, γιατί έτσι όπως είναι τα πράγματα με την Ελληνική οικονομία δεν υπάρχει περίπτωση για αλλαγές.
Καλό σας απόγευμα και ευχαριστώ για το χρόνο σας! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
blackcuore Μέλος
Μέλος από: 06 Σεπ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 13, 2010 11:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πατως να ξερετε οτι στο νεο cuore μπαίνουν και αμορτισερ ΚΟΝΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 15, 2010 08:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
blackcuore έγραψε: | Πατως να ξερετε οτι στο νεο cuore μπαίνουν και αμορτισερ ΚΟΝΙ |
Πόσο σίγουρος είσαι blackcuore? Γιατί κοίταξα στο http://www.koni.com/index.php?id=254 και βρήκα μόνο για το Daihatsu Charmant. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
blackcuore Μέλος
Μέλος από: 06 Σεπ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 14:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απολυτα σιγουρος μια και εδω και δεκα περιπου ημέρες τα φοράω στο δικό μου. Και μια πρωτη γεύση? Άλλο αυτοκίνητο χωρίς υπερβολές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 16:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
blackcuore έγραψε: | Απολυτα σιγουρος μια και εδω και δεκα περιπου ημέρες τα φοράω στο δικό μου. Και μια πρωτη γεύση? Άλλο αυτοκίνητο χωρίς υπερβολές. |
Ώπα, αυτό μας ενδιαφέρει απόλυτα. Δώσε πληροφορίες: Ποιά αμορτισέρ έβαλες, άλλαξες ελατήρια, πού τα έβαλες, κόστος??? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 17, 2010 21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
blackcuore καλώς ήρθες πρώτ'απ'όλα
πετάς κάτι που μας ενδιαφέρει όλους και τ'αφήνεις έτσι.
μη μας κάνεις να στα βγάζουμε με το τσιγκέλι _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
blackcuore Μέλος
Μέλος από: 06 Σεπ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 20, 2010 08:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα και καλη εβδομαδα καταρχην. Ηθελα κατι πιο σφιχρό από πλευράς ανάρτησης χωρίς να χαμηλώσω από την άλλη μια και η χρήση είναι περισότερο εντός πόλης. Κατόπιν έρευνας από τον λαστιχά-αμορτισέρα μου βρέθηκαν Κονι κίτρινα τα οποία και τοποθετήθηκαν χωρίς δεύτερη σκέψη. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Το αυτοκίνητο δεν κοπανάει περνά από ανωμαλίες με χαρακτηριστική άνεση ενώ σε στροφές κάθε έιδους είναι 20 χιλιόμετρα πάνω. Σε σύντομο τάξίδι ως το Αίγιο με άνεμο η αίσθηση ήταν επίσης πολύ καλύτερη. Το επιρέαζε πολύ λιγότερο ο άνεμος. Τώρα περι τιμών κλπ καλύτερα να μιλήσετε με τον ίδιο το μάστορα που είναι στην Καλλιθέα. Περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας αν θέλετε μέσω pm για να μη θεωρηθεί και διαφήμιση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 20, 2010 13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Koni κίτρινα λοιπόν. Χωρίς να αλλάξεις ελατήρια παρατήρησες τεράστια διαφορά στο αυτοκίνητο. Στείλε μου σε παρακαλώ με pm τα στοιχεία του μάστορα, το κόστος αντικατάστασης και αν γνωρίζεις ποιά ακριβώς αμορτισέρ έβαλες. Ευχαριστώ.
P.S. Εάν σου είναι εύκολο, συμπλήρωσε στο προφίλ σου ποιό Cuore έχεις για να μή δημιουργούνται παρεξηγήσεις με τα μοντέλα. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|