Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 13:11

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Στρώσιμο LG έκδοσης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Christina
Μέλος


Μέλος από: 17 Ιαν 09
Δημοσιεύσεις: 6
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 17, 2009 20:11    Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο LG έκδοσης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σε όλους και καλώς σας βρήκα!
Συγχαρητήρια για τo forum! Εγώ παρέλαβα το cuore (LG) μου πριν μια βδομάδα, αλλα δεν το έχω οδηγήσει ακόμα Sad γιατί δεν έχω αποφασίσει για το αν θα βάλω στροφόμετρο ή όχι (για το στρώσιμο). Για αυτό θα ήθελα την γνώμη όσων γνωρίζουν για αυτό το θέμα. Έχω ρωτήσει αρκετά άτομα (μέχρι και ηλεκτρολόγους), αλλά ο καθένας μου λέει τα δικά του...για αυτό είπα να ρωτήσω εσάς που οδηγείται το αμάξι αυτό και όπως και να έχει ξέρετε καλύτερα Cool !! Δεν είμαι πολύ έμπειρη οδηγός και θα ήθελα να μου πείτε, σε περίπτωση που δεν βάλω (ή που δεν μπαίνει γενικά...) στροφόμετρο και οδηγήσω σύμφωνα με τις οδηγίες του manual, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνω ζημιά στον κινητήρα? Thinking Ένας ηλεκτρολόγος μου είπε οτι κατα πάσα πιθανότητα δεν θα μπορεί να μπει στροφόμετρο και ότι δεν πρέπει να το φοβάμαι το αμάξι (daihatsu=εγγύηση) και ότι κανονικά στο στρώσιμο πρέπει να ξεπεράσω τις 4000 στροφές (να το ξεσκίσω γενικώς) για να στρώσει καλύτερα αλλά και αν έχει κάποιο πρόβλημα η μηχανή από την κατασκευή της να μου το βγάλει από την αρχή...κάτι που γενικά μου φάνηκε λίγο χαζομάρα. Γι'αυτό θα ήθελα να ακούσω την δική σας γνώμη Smile

Ελπίζω να μην σας κούρασα και να ακούσω απαντήσεις σας σύντομα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιαν 18, 2009 15:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλώς ήρθες Χριστίνα Smile

το στροφόμετρο θέλει σήμα από τον εναλλάκτη και γείωση και λειτουργεί. έχω ένα μάλιστα στην άκρη που υποστηρίζει και τρικύλινδρο κινητήρα. Το είχα πάρει για το προηγούμενο αμάξι που ήταν ένα παλιό αυτόματο και δεν είχε στροφόμετρο.

αυτά που σου λέει ο "μάστορας" δεν είναι βλακείες, είναι μια άλλη άποψη, η λεγόμενη "ιταλική". 'Ομως εμείς αγαπάμε τα αμαξάκια μας και δε θέλουμε να τ α σκίσουμε εξαρχής. Σκέψου ότι στρώσιμο δε θέλει μόνο ο κινητήρας, αλλά και τα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος, όπως τα φρένα ειδικά για τα πρώτα 100χλμ
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 06, 2009 22:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά, επειδή έχω ακούσει / διαβάσει 3-4 διαφορετικές απόψεις για το στρώσιμο, τι ισχύει τελικά??

  • Στην αντιπροσωπεία που αγόρασα εγώ μου είπαν μέχρι 4000 στροφές για τα πρώτα 3000 χλμ
  • Στην αντιπροσωπεία που αγόρασε συγγενής μου, του είπαν μέχρι 4000 στροφές για τα πρώτα 1600 χλμ!
  • Στο εγχειρίδιο του οχήματος λέει μέχρι 80 χλμ/ώρα για τα πρώτα 1600 χλμ!! Head on wall


Τελικά τι ισχύει? Σαν πολλά δεν είναι 3000 χλμ?
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 07, 2009 12:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουσιαστικα τα συνχρονα μοτερ δεν εχουν αναγκη απο στρωσιμο.Ειναι κατασκευασμενα με μικρες αποκλεισεις απο το σχεδιο,με υλικα και με τροπους κατασκευης που τα κανουν ετοιμα να δουλευουν σχεδον στο 100% απο την πρωτη μιζια.
Παρολα αυτα δεν χανεις τπτ με το να εισαι λιγο πιο συντηρητικος στην αρχη.Μια συνη8ισμενη τακτικη ειναι ως 3000 στροφες μεχρι τα 1000χλμ και απο κει και περα για κα8ε χιλιαδα χιλιομετρων ανεβαζεις το οριο 1000 στροφες (4000 μεχρι τα 2000χλμ,5000 ως τα 3000 κλπ)

Το 8εμα ομως δεν ειναι μονο να μην ξεπερνας καποιες στροφες,αλλα και να χρησιμοποιεις το μοτερ σε διαφορα φορτια(8ερμικα και μηχανικα).Αν πχ το πας συνεχεια με 2.000στροφες για 10 ωρες,ουτε 8α το στρωσεις και 8α χεις και ενα μπουκωμενο καινουριο μοτερ.Μερικα ανοιγματακια με διαφορες σχεσεις στο κιβωτιο,ακομα κι αν ξεπερνιεται το οριο στροφων στιγμιαια,ειναι η καλυτερη λυση για να το αποφυγεις Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 07, 2009 16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Braindead έγραψε:
Μερικα ανοιγματακια με διαφορες σχεσεις στο κιβωτιο,ακομα κι αν ξεπερνιεται το οριο στροφων στιγμιαια,ειναι η καλυτερη λυση για να το αποφυγεις Smile


Ακόμη και πριν τα 3000 χλμ? Πότε είναι καλό να το ανοίξω -σταδιακά- στις πχ 5000 στροφές?
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 08, 2009 16:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικα σε οτι αυτοκινητο εχω στρωσει,δοκιμαζα μερικα ανοιγματακια με 3η-4η μεχρι τις 3500στροφες,ακομα και απο 1000κατι χλμ,χωρις ποτε κανενα να εχει παρουσιασει πιο μετα το παραμικρο.Και δεν μπορω να πω οτι η χρηση τους ηταν εντελως...ευγενικη αργοτερα Oops

Παντως επιμενω οτι το μπουκωμα,οι πολυ μικρες διαδρομες(στις οποιες δεν προλαβαινει το μοτερ να πιασει 8ερμοκρασια λειτουργιας) η' οι πολυ μεγαλες (Α8ηνα-8εσ/νικη με στα8ερη ταχυτητα οπως κανα καποιοι παλια) ειναι οι χειροτεροι "συμμαχοι" ενος καινουριου μοτερ Whistling

(Εκτος απο το δικο μου L251,εχω στρωσει και 2 Renault Laguna,μια 1,6 16v και μια 2,0Τ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 08, 2009 16:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Braindead έγραψε:
η' οι πολυ μεγαλες (Α8ηνα-8εσ/νικη με στα8ερη ταχυτητα οπως κανα καποιοι παλια) ειναι οι χειροτεροι "συμμαχοι" ενος καινουριου μοτερ Whistling


Δηλαδή τα ταξίδια με καινούργιο μοτέρ δεν είναι ότι καλύτερο? Thinking Εχω ήδη πάει μια φορά Πάτρα και σκέφτομαι να ξανακάνω ταξιδάκι σύντομα... Πώς να οδηγάει κανείς σε ένα ταξίδι, αν όχι με σταθερή ταχύτητα? Thinking Thinking
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 08, 2009 23:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mε ενα αυτοκινητο 1000 κυβικων ειναι λιγο δυσκολο να ταξιδευεις με αρκετες αλλαγες ταχυτητων και ανοιγματακια...Ομως καλο ειναι να κανεις μικρες στασεις κα8ε 60-70χλμ και να αποφευγεις να ταξιδευεις φορτωμενος,γιατι αναγκαστικα 8α το ζορισεις.

Γενικα η λογικη ειναι οτι αποφευγουμε τις οριακες καταστασεις.Ουτε συχνη χρηση με χαμηλες 8ερμοκρασιες λαδιου,ουτε με παρατεταμενη υψηλη 8ερμοκρασια....Ουτε πολυ χαμηλες,ουτε πολυ υψηλες στροφες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 08, 2009 23:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Braindead έγραψε:
Mε ενα αυτοκινητο 1000 κυβικων ειναι λιγο δυσκολο να ταξιδευεις με αρκετες αλλαγες ταχυτητων και ανοιγματακια...Ομως καλο ειναι να κανεις μικρες στασεις κα8ε 60-70χλμ και να αποφευγεις να ταξιδευεις φορτωμενος,γιατι αναγκαστικα 8α το ζορισεις.


Χμμμμ, τα πρώτα 200 χλμ τα έκανα συνεχόμενα Sorry Τώρα έχω ήδη μαζέψει 900 χλμ, στο επόμενο ταξιδάκι όμως θα τα έχω όλα αυτά υπ'όψιν Smile
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Christina
Μέλος


Μέλος από: 17 Ιαν 09
Δημοσιεύσεις: 6
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 10, 2009 10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

digibill έγραψε:
Ρε παιδιά, επειδή έχω ακούσει / διαβάσει 3-4 διαφορετικές απόψεις για το στρώσιμο, τι ισχύει τελικά??

  • Στην αντιπροσωπεία που αγόρασα εγώ μου είπαν μέχρι 4000 στροφές για τα πρώτα 3000 χλμ
  • Στην αντιπροσωπεία που αγόρασε συγγενής μου, του είπαν μέχρι 4000 στροφές για τα πρώτα 1600 χλμ!
  • Στο εγχειρίδιο του οχήματος λέει μέχρι 80 χλμ/ώρα για τα πρώτα 1600 χλμ!! Head on wall


Τελικά τι ισχύει? Σαν πολλά δεν είναι 3000 χλμ?



Geia sas paidia!

Auto pou mou eipan emena sthn antiproswpeia (Anatolika sthn Thessaloniki) einai oti oi kainourgioi kinhthres einai strwmenoi apo to ergostasio...ALLA mono oi kinhthres oxi ola ta upoloipa mazi! Sumfwna me ta legomena tous o kinhthras apo monos tou exei kanei 1000 km (xlwmo to kovw, alla k pws mporeis na to eksakrivwseis?) opote emas mas menei na kanoume alla 1000 kai na to strwsoume sto sunolo to amaksi...mou eipan 1000 km an ginetai oxi panw apo 4000 strofes. Oxi oti einai kako, alla an ginetai na to phgainw xalara kai opws eipe kai o Braindead na kaneis ligo apo ola (entos k ektos polhs me oles tis taxuthtes)...Auto pou akouw apo olous einai oti o "giaponezos" mas den exei anagkh kai na mhn to fovomaste ka8olou! Den uparxei kaneis pou na mou eipe oti ekana la8os epilogh Yahoo
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
karamteo
Μέλος


Μέλος από: 06 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 101
Φύλο:
Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 11, 2009 00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Christina έγραψε:


Geia sas paidia!

Auto pou mou eipan emena sthn antiproswpeia (Anatolika sthn Thessaloniki) einai oti oi kainourgioi kinhthres einai strwmenoi apo to ergostasio...ALLA mono oi kinhthres oxi ola ta upoloipa mazi! Sumfwna me ta legomena tous o kinhthras apo monos tou exei kanei 1000 km (xlwmo to kovw, alla k pws mporeis na to eksakrivwseis?) opote emas mas menei na kanoume alla 1000 kai na to strwsoume sto sunolo to amaksi...mou eipan 1000 km an ginetai oxi panw apo 4000 strofes. Oxi oti einai kako, alla an ginetai na to phgainw xalara kai opws eipe kai o Braindead na kaneis ligo apo ola (entos k ektos polhs me oles tis taxuthtes)...Auto pou akouw apo olous einai oti o "giaponezos" mas den exei anagkh kai na mhn to fovomaste ka8olou! Den uparxei kaneis pou na mou eipe oti ekana la8os epilogh Yahoo


Moderator... να συλληφθεί η κυρία για τα greeklish RTFM

Πάντα φιλικά LoL
_________________
Cuore 2008 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Christina
Μέλος


Μέλος από: 17 Ιαν 09
Δημοσιεύσεις: 6
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 11, 2009 15:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="karamteo"]
Christina έγραψε:



Moderator... να συλληφθεί η κυρία για τα greeklish RTFM

Πάντα φιλικά LoL



Παιδιά με συγχωρείτε για τα greeklish Oops , αλλά ήμουν στη δουλειά και μου φάνηκε πιο γρήγορο και εύκολο... Look around
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης