Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 13:00

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Συμπεριφορά στις στροφές του cuore.λύσεις σε ανάρτησεις.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
agrocuore
Μέλος


Μέλος από: 15 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 17, 2009 23:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stk έγραψε:
Εχω την εντύπωση οτι αντιστρεπτική μπροστά έχει μόνο το HG κ το HG Auto. To LG δεν έχει. Δεν είμαι σίγουρος όμως...


Έχεις δίκιο. Μόνο το HG έχει αντιστρεπτική μπροστά Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jovvl
Μέλος


Μέλος από: 15 Ιούλ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 16, 2009 00:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα κρατήματα που έχει είναι καλά όταν δεν είναι φορτωμένο με πάνω απο 2 άτομα. Αν φτάσεις το όριο που αντέχει η εργοστασιακλη ανάρτηση με 4 μεγαλόσωμα άτομα και κάνεις την παραμικρή απότομη αλλαγή λωρίδας η παίξεις το τιμόνι απότομα τότε γεια σας και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Εγώ είμαι 100% υπέρ της αλλαγής ανάρτησης με βελτιωτική εφόσον χρησιμοποιείτε και για ταξίδια το αυτοκίνητο καθώς σίγουρα βελτιώνεται θεαματικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τους επαγγελματίες που είναι άσχετοι, όπως διάβασα απο κάποιον φίλο, δεν παίζει ρόλο εφόσον μπαίνει επώνυμο προιόν.

Θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι επειδή δεν έχω ψαχτεί ακόμα στο internet, έχω βρει τα eibach σαν ελατήρια χαμηλώματος αλλά δεν έχω βρει ακόμα αμορτισέρ πιο σκληρά για να δουλέψει πιο σωστά η ανάρτηση, μήπως γνωρίζετε καμιά μάρκα που να βγάζει τέτοια αμορτισέρ? Αντιστρεπτική πίσω υπάρχει?
_________________
3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 17, 2009 00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jovvl έγραψε:
Τα κρατήματα που έχει είναι καλά όταν δεν είναι φορτωμένο με πάνω απο 2 άτομα. Αν φτάσεις το όριο που αντέχει η εργοστασιακλη ανάρτηση με 4 μεγαλόσωμα άτομα και κάνεις την παραμικρή απότομη αλλαγή λωρίδας η παίξεις το τιμόνι απότομα τότε γεια σας και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Εγώ είμαι 100% υπέρ της αλλαγής ανάρτησης με βελτιωτική εφόσον χρησιμοποιείτε και για ταξίδια το αυτοκίνητο καθώς σίγουρα βελτιώνεται θεαματικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τους επαγγελματίες που είναι άσχετοι, όπως διάβασα απο κάποιον φίλο, δεν παίζει ρόλο εφόσον μπαίνει επώνυμο προιόν.

Θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι επειδή δεν έχω ψαχτεί ακόμα στο internet, έχω βρει τα eibach σαν ελατήρια χαμηλώματος αλλά δεν έχω βρει ακόμα αμορτισέρ πιο σκληρά για να δουλέψει πιο σωστά η ανάρτηση, μήπως γνωρίζετε καμιά μάρκα που να βγάζει τέτοια αμορτισέρ? Αντιστρεπτική πίσω υπάρχει?


Mε χαμηλωμένα, σφιχτότερα ελατήρια και ελληνικο δρόμο θα διαλυθεί το Cuore.
Αμορτισέρ πέρα από kyb δεν νομίζω να βρείς.
Αν θα αλλαζα τα εργοστασιακά αμορτισέρ θα έβαζα μόνο monroe (έχουν οι merchedes), αλλά πρέπει να βρεθούν συμβατά με το μοντέλο.
Κοιτάμε πάντα σε c1, Aygo, 107 για μηχανικά μέρη.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jovvl
Μέλος


Μέλος από: 15 Ιούλ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 17, 2009 00:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KYB όμως ποιο σκληρά ή σαν τα εργοστασιακά?
_________________
3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 17, 2009 11:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω σαν τα εργοστασιακά.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jovvl
Μέλος


Μέλος από: 15 Ιούλ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 29, 2009 00:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έβαλα τα eibach 3ποντα και απλά έγινε άλλο αμάξι. Δεν χρειάζεται να αλλαχθούν τα αμορτι΄σέρ καθώς το αμάξι έγινε πολύ πιο στιβαρό και με λιγότερο κοπάνημα όσο και αν ακούγεται παράξενο. Και αισθητικά έγινε πολύ καλό. Στις στροφές είναι εξαιρετικά σταθερό και θυμίζει πολύ πιο βαρύ αυτοκίνητο. Αξίζει 100000% την αναβάθμιση αυτή
_________________
3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 04, 2009 09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jovvl έγραψε:
Έβαλα τα eibach 3ποντα και απλά έγινε άλλο αμάξι. Δεν χρειάζεται να αλλαχθούν τα αμορτι΄σέρ καθώς το αμάξι έγινε πολύ πιο στιβαρό και με λιγότερο κοπάνημα όσο και αν ακούγεται παράξενο. Και αισθητικά έγινε πολύ καλό. Στις στροφές είναι εξαιρετικά σταθερό και θυμίζει πολύ πιο βαρύ αυτοκίνητο. Αξίζει 100000% την αναβάθμιση αυτή


Πόσα και από πού? Φόρτωμα στο πόρτμπαγκάζ δέχεται ή βρίσκει στις ρόδες?
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 28, 2009 10:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέρασα από ΚΤΕΟ για έκδοση κάρτας καυσαερίων. Καλά τα καυσαέρια, αλλά το αμάξι είναι ''βάρκα στον γυαλό'' λέει ο τεχνικός της express service. ''Χρειάζεσαι αλλαγή αμορτισέρ''.
Δεν έχει και άδικο: τώρα τελευταία στον αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, ανεβοκατεβαίνει το αμάξι σαν ελατήριο όπου συναντά την εξαιρετική ελληνική ασφαλτόστρωση ''βουτύρου''. Την ευθεία την κρατάει καλά. Στις στροφές ακολουθεί καλά, αλλά με τις γνωστές κλίσεις του Cuore.

Έχει κάποιος αλλάξει αμορτισέρ? Τελικά τί έβαλε?
Δυστυχώς, έπειτα από μια μικρή διαδικτυακή έρευνα επαληθεύονται αυτά που είχα γράψει: μόνο ΚΥΒ EXCEL G εργοστασιακής σκληρότητας. Sorry
Αν τελικά ισχύει αυτό , τότε μιλάμε για ακόμη ένα μειονέκτημα του Cuore.
Δηλαδή δεν υπάρχει ποικιλία μηχανικών εξαρτημάτων.

Ήθελα πώς και πώς να βάλω τα Monroe Sensatrack....αλλά με βλέπω να βάζω Daihatsu αμορτισέρ ( ποιός ξέρει πόσο θα κοστίσουν και αν κάνει τον κόπο να τα φέρει η Agripan) συνδιάζοντας τα με τα Εibach ελατήρια.
Περιμένω τον Jovvl να απαντήσει στο αν δέχεται φόρτωμα το αμάξι.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 28, 2009 13:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παίδες αυτό είναι αμαξάκι για χρήση πόλης άντε και κανά ταξιδάκι. τώρα χαμηλώματα, διαφορετικά στησίματα κλπ δεν είναι για κάτι που φημίζονται τα daihatsu. είναι ένα εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου. κατά τη γνώμη μου το αμάξι έχει το κατάλληλο ύψος και οι κλίσεις δεν είναι για να τις φοβάσαι αλλά όχι και να παίρνεις τη στροφή με 150.

τώρα όλα αυτά για το L276, για το δικό σου δε γνωρίζω Sorry
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 28, 2009 14:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
οι κλίσεις δεν είναι για να τις φοβάσαι




Κάτι σαν το τρενάκι του λούνα παρκ να φανταστείς... LoL
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jovvl
Μέλος


Μέλος από: 15 Ιούλ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 12, 2010 21:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tomas133. Φίλε μου πάλι καλά που θυμήθηκα μετά απο 10 μήνες να απαντήσω Smile .

Το έχω φορτώσει με απίστευτα πράγματα καθώς έχω μπαγκάζι 450 λίτρων στην οροφή και εξωτερικά η ρόδα φαίνεται να μπαίνει ελαφρά μέσα στο φτερό (τέρμα γεμάτο μπαγκάζι, 2 ενήλικες εμπρός, 2 μωρά πίσω και το πάτωμα και το πορτπαγκάζ τέζα με πράγματα). Το αμάξι παραμένει σταθερότατο σε όλες τις συνθήκες, δεν ακουμπάει με τίποτα πουθενά και η αίσθηση του είναι σπορτίφ. Βοηθάει πάρα πολύ ακόμα και στο φρενάρισμα καθώς δεν βουτάει η μούρη προς τον δρόμο. Έχει άνεση καθώς είναι πιο στιβαρό απ' ότι με τα μαμά ελατήρια.

Ξέχασα να αναφέρω πως στο πολύ φόρτωμα έκατσε όλο το αμάξι ομοιόμορφα και δεν σηκώθηκε σούζα. Απλά αυτό που έκανα ήταν να φουσκώσω με 32 έως 34 psi τα λάστιχα για να μην γέρνει το αμάξι στις στροφές (τα ελαστικά για την ακρίβεια) λόγω βάρους

Όποιος το κάνει θα ενθουσιαστεί πιστεύω Smile
_________________
3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 13, 2010 17:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι λες τώρα Dizzy
και να σου πω με όλα αυτά πάνω τι μέση κατανάλωση έχεις? πηγαίνει καθόλου?
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 14, 2010 17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγκατέλειψα την ιδέα των ελλατηρίων σε συνδιασμό με τα μαμά αμορτισέρ.
Όλοι οι τεχνικοί μου είπαν ότι θα δουλεύουν συμπιεσμένα τα αμορτισέρ και θα βγουν off πολύ σύντομα.
Καλύτερα σε καινούρια αμορτισέρ με τα ίδια ελατήρια.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 12, 2010 08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημέρα,
έχω καιρό να γράψω γιατί δεν με έχει προβληματίσει τίποτα απολύτως στο αυτοκίνητο. Επειδή γράφετε για ταξίδια και συμπεριφορά. Έκανα φέτος αρκετά ταξίδια με δύο ενήλικες και δύο παιδιά (συνολικό βάρος των 4 μας: 195kg) και βαλίτσες στο πορτ μπαγκάζ (με το συρόμενο κάθισμα μπροστά καθώς τα παιδιά χωράνε ακόμα). Πήγα Γαλαξίδι, Κατάκολο, Λεωνίδιο και τοπικές εκδρομές εκεί σε βουνά και λαγκάδια. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει κανένα πρόβλημα να κάνει ότι ένας φυσιολογικός οδηγός θέλει. Στο Αθήνα Γαλαξίδι Αθήνα είναι ζήτημα αν με προσπέρασαν 10-20 αυτοκίνητα χωρίς να πηγαίνω γυρεύοντας και αυτό στην Εθνική όπου κάποιοι πάνε με 180-200. Εγώ πήγαινα με 120 - 140χλμ/ώρα και όλα καλά. Στις στροφές που υπάρχουν από Λιβαδιά ως Γαλαξίδι πήγαινα πιο γρήγορα από τζιπ, mercedes, audi κλπ κλπ. Δε λέω ότι έκανα αγώνα ή ότι αν αυτοί ήθελαν δεν θα πήγαιναν πιο γρήγορα αλλά λέω ότι με φυσιολογικούς οδηγούς και φυσιολογική οδήγηση το αυτοκίνητο πάει μία χαρά. Και για όσους ξέρουν τη διαδρομή σας λέω ότι πόρτα πόρτα από Γαλαξίδι Γλυφάδα (αύγουστο μήνα με σχετικά λίγη κίνηση στην Εθνική αλλά αρκετούτσικη στην παραλιακή) έκανα τα 240χλμ σε 2 ώρες και 40 λεπτά που τόσο περίπου το κάνω και με ένα Chrysler Pt Cruiser και με 2 Nissan που είχα πριν...
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 12, 2010 08:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α να συμπληρώσω ότι είχα κάνει 180 χλμ τοπικά εκεί στο Γαλαξίδι 240 χλμ η επιστροφή = 420 χλμ και έχω κάνει και 165χλμ εδώ στην Αθήνα στη διαδρομή Γλυφάδα Κατεχάκη και σήμερα το πρωί άναψε το φωτάκι της βενζίνης όταν είχα συμπληρώσει 570χλμ!!! με μέση κατανάλωση 4,6lt/100km!!!!

Τι άλλο μπορεί να θέλει κανείς?
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης