Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
agrocuore Μέλος
Μέλος από: 15 Μάρ 09 Δημοσιεύσεις: 28 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 17, 2009 23:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | Εχω την εντύπωση οτι αντιστρεπτική μπροστά έχει μόνο το HG κ το HG Auto. To LG δεν έχει. Δεν είμαι σίγουρος όμως... |
Έχεις δίκιο. Μόνο το HG έχει αντιστρεπτική μπροστά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jovvl Μέλος
Μέλος από: 15 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 16, 2009 00:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κρατήματα που έχει είναι καλά όταν δεν είναι φορτωμένο με πάνω απο 2 άτομα. Αν φτάσεις το όριο που αντέχει η εργοστασιακλη ανάρτηση με 4 μεγαλόσωμα άτομα και κάνεις την παραμικρή απότομη αλλαγή λωρίδας η παίξεις το τιμόνι απότομα τότε γεια σας και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Εγώ είμαι 100% υπέρ της αλλαγής ανάρτησης με βελτιωτική εφόσον χρησιμοποιείτε και για ταξίδια το αυτοκίνητο καθώς σίγουρα βελτιώνεται θεαματικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τους επαγγελματίες που είναι άσχετοι, όπως διάβασα απο κάποιον φίλο, δεν παίζει ρόλο εφόσον μπαίνει επώνυμο προιόν.
Θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι επειδή δεν έχω ψαχτεί ακόμα στο internet, έχω βρει τα eibach σαν ελατήρια χαμηλώματος αλλά δεν έχω βρει ακόμα αμορτισέρ πιο σκληρά για να δουλέψει πιο σωστά η ανάρτηση, μήπως γνωρίζετε καμιά μάρκα που να βγάζει τέτοια αμορτισέρ? Αντιστρεπτική πίσω υπάρχει? _________________ 3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 17, 2009 00:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jovvl έγραψε: | Τα κρατήματα που έχει είναι καλά όταν δεν είναι φορτωμένο με πάνω απο 2 άτομα. Αν φτάσεις το όριο που αντέχει η εργοστασιακλη ανάρτηση με 4 μεγαλόσωμα άτομα και κάνεις την παραμικρή απότομη αλλαγή λωρίδας η παίξεις το τιμόνι απότομα τότε γεια σας και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Εγώ είμαι 100% υπέρ της αλλαγής ανάρτησης με βελτιωτική εφόσον χρησιμοποιείτε και για ταξίδια το αυτοκίνητο καθώς σίγουρα βελτιώνεται θεαματικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Όσον αφορά τους επαγγελματίες που είναι άσχετοι, όπως διάβασα απο κάποιον φίλο, δεν παίζει ρόλο εφόσον μπαίνει επώνυμο προιόν.
Θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι επειδή δεν έχω ψαχτεί ακόμα στο internet, έχω βρει τα eibach σαν ελατήρια χαμηλώματος αλλά δεν έχω βρει ακόμα αμορτισέρ πιο σκληρά για να δουλέψει πιο σωστά η ανάρτηση, μήπως γνωρίζετε καμιά μάρκα που να βγάζει τέτοια αμορτισέρ? Αντιστρεπτική πίσω υπάρχει? |
Mε χαμηλωμένα, σφιχτότερα ελατήρια και ελληνικο δρόμο θα διαλυθεί το Cuore.
Αμορτισέρ πέρα από kyb δεν νομίζω να βρείς.
Αν θα αλλαζα τα εργοστασιακά αμορτισέρ θα έβαζα μόνο monroe (έχουν οι merchedes), αλλά πρέπει να βρεθούν συμβατά με το μοντέλο.
Κοιτάμε πάντα σε c1, Aygo, 107 για μηχανικά μέρη. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jovvl Μέλος
Μέλος από: 15 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 17, 2009 00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KYB όμως ποιο σκληρά ή σαν τα εργοστασιακά? _________________ 3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 17, 2009 11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω σαν τα εργοστασιακά. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jovvl Μέλος
Μέλος από: 15 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 29, 2009 00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έβαλα τα eibach 3ποντα και απλά έγινε άλλο αμάξι. Δεν χρειάζεται να αλλαχθούν τα αμορτι΄σέρ καθώς το αμάξι έγινε πολύ πιο στιβαρό και με λιγότερο κοπάνημα όσο και αν ακούγεται παράξενο. Και αισθητικά έγινε πολύ καλό. Στις στροφές είναι εξαιρετικά σταθερό και θυμίζει πολύ πιο βαρύ αυτοκίνητο. Αξίζει 100000% την αναβάθμιση αυτή _________________ 3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 04, 2009 09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jovvl έγραψε: | Έβαλα τα eibach 3ποντα και απλά έγινε άλλο αμάξι. Δεν χρειάζεται να αλλαχθούν τα αμορτι΄σέρ καθώς το αμάξι έγινε πολύ πιο στιβαρό και με λιγότερο κοπάνημα όσο και αν ακούγεται παράξενο. Και αισθητικά έγινε πολύ καλό. Στις στροφές είναι εξαιρετικά σταθερό και θυμίζει πολύ πιο βαρύ αυτοκίνητο. Αξίζει 100000% την αναβάθμιση αυτή |
Πόσα και από πού? Φόρτωμα στο πόρτμπαγκάζ δέχεται ή βρίσκει στις ρόδες? _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 28, 2009 10:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέρασα από ΚΤΕΟ για έκδοση κάρτας καυσαερίων. Καλά τα καυσαέρια, αλλά το αμάξι είναι ''βάρκα στον γυαλό'' λέει ο τεχνικός της express service. ''Χρειάζεσαι αλλαγή αμορτισέρ''.
Δεν έχει και άδικο: τώρα τελευταία στον αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, ανεβοκατεβαίνει το αμάξι σαν ελατήριο όπου συναντά την εξαιρετική ελληνική ασφαλτόστρωση ''βουτύρου''. Την ευθεία την κρατάει καλά. Στις στροφές ακολουθεί καλά, αλλά με τις γνωστές κλίσεις του Cuore.
Έχει κάποιος αλλάξει αμορτισέρ? Τελικά τί έβαλε?
Δυστυχώς, έπειτα από μια μικρή διαδικτυακή έρευνα επαληθεύονται αυτά που είχα γράψει: μόνο ΚΥΒ EXCEL G εργοστασιακής σκληρότητας.
Αν τελικά ισχύει αυτό , τότε μιλάμε για ακόμη ένα μειονέκτημα του Cuore.
Δηλαδή δεν υπάρχει ποικιλία μηχανικών εξαρτημάτων.
Ήθελα πώς και πώς να βάλω τα Monroe Sensatrack....αλλά με βλέπω να βάζω Daihatsu αμορτισέρ ( ποιός ξέρει πόσο θα κοστίσουν και αν κάνει τον κόπο να τα φέρει η Agripan) συνδιάζοντας τα με τα Εibach ελατήρια.
Περιμένω τον Jovvl να απαντήσει στο αν δέχεται φόρτωμα το αμάξι. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 28, 2009 13:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παίδες αυτό είναι αμαξάκι για χρήση πόλης άντε και κανά ταξιδάκι. τώρα χαμηλώματα, διαφορετικά στησίματα κλπ δεν είναι για κάτι που φημίζονται τα daihatsu. είναι ένα εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου. κατά τη γνώμη μου το αμάξι έχει το κατάλληλο ύψος και οι κλίσεις δεν είναι για να τις φοβάσαι αλλά όχι και να παίρνεις τη στροφή με 150.
τώρα όλα αυτά για το L276, για το δικό σου δε γνωρίζω _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 28, 2009 14:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | οι κλίσεις δεν είναι για να τις φοβάσαι |
Κάτι σαν το τρενάκι του λούνα παρκ να φανταστείς... _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jovvl Μέλος
Μέλος από: 15 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 12, 2010 21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133. Φίλε μου πάλι καλά που θυμήθηκα μετά απο 10 μήνες να απαντήσω .
Το έχω φορτώσει με απίστευτα πράγματα καθώς έχω μπαγκάζι 450 λίτρων στην οροφή και εξωτερικά η ρόδα φαίνεται να μπαίνει ελαφρά μέσα στο φτερό (τέρμα γεμάτο μπαγκάζι, 2 ενήλικες εμπρός, 2 μωρά πίσω και το πάτωμα και το πορτπαγκάζ τέζα με πράγματα). Το αμάξι παραμένει σταθερότατο σε όλες τις συνθήκες, δεν ακουμπάει με τίποτα πουθενά και η αίσθηση του είναι σπορτίφ. Βοηθάει πάρα πολύ ακόμα και στο φρενάρισμα καθώς δεν βουτάει η μούρη προς τον δρόμο. Έχει άνεση καθώς είναι πιο στιβαρό απ' ότι με τα μαμά ελατήρια.
Ξέχασα να αναφέρω πως στο πολύ φόρτωμα έκατσε όλο το αμάξι ομοιόμορφα και δεν σηκώθηκε σούζα. Απλά αυτό που έκανα ήταν να φουσκώσω με 32 έως 34 psi τα λάστιχα για να μην γέρνει το αμάξι στις στροφές (τα ελαστικά για την ακρίβεια) λόγω βάρους
Όποιος το κάνει θα ενθουσιαστεί πιστεύω _________________ 3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 13, 2010 17:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι λες τώρα
και να σου πω με όλα αυτά πάνω τι μέση κατανάλωση έχεις? πηγαίνει καθόλου? _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 14, 2010 17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγκατέλειψα την ιδέα των ελλατηρίων σε συνδιασμό με τα μαμά αμορτισέρ.
Όλοι οι τεχνικοί μου είπαν ότι θα δουλεύουν συμπιεσμένα τα αμορτισέρ και θα βγουν off πολύ σύντομα.
Καλύτερα σε καινούρια αμορτισέρ με τα ίδια ελατήρια. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pepe Μέλος
Μέλος από: 20 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 50 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 12, 2010 08:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλημέρα,
έχω καιρό να γράψω γιατί δεν με έχει προβληματίσει τίποτα απολύτως στο αυτοκίνητο. Επειδή γράφετε για ταξίδια και συμπεριφορά. Έκανα φέτος αρκετά ταξίδια με δύο ενήλικες και δύο παιδιά (συνολικό βάρος των 4 μας: 195kg) και βαλίτσες στο πορτ μπαγκάζ (με το συρόμενο κάθισμα μπροστά καθώς τα παιδιά χωράνε ακόμα). Πήγα Γαλαξίδι, Κατάκολο, Λεωνίδιο και τοπικές εκδρομές εκεί σε βουνά και λαγκάδια. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει κανένα πρόβλημα να κάνει ότι ένας φυσιολογικός οδηγός θέλει. Στο Αθήνα Γαλαξίδι Αθήνα είναι ζήτημα αν με προσπέρασαν 10-20 αυτοκίνητα χωρίς να πηγαίνω γυρεύοντας και αυτό στην Εθνική όπου κάποιοι πάνε με 180-200. Εγώ πήγαινα με 120 - 140χλμ/ώρα και όλα καλά. Στις στροφές που υπάρχουν από Λιβαδιά ως Γαλαξίδι πήγαινα πιο γρήγορα από τζιπ, mercedes, audi κλπ κλπ. Δε λέω ότι έκανα αγώνα ή ότι αν αυτοί ήθελαν δεν θα πήγαιναν πιο γρήγορα αλλά λέω ότι με φυσιολογικούς οδηγούς και φυσιολογική οδήγηση το αυτοκίνητο πάει μία χαρά. Και για όσους ξέρουν τη διαδρομή σας λέω ότι πόρτα πόρτα από Γαλαξίδι Γλυφάδα (αύγουστο μήνα με σχετικά λίγη κίνηση στην Εθνική αλλά αρκετούτσικη στην παραλιακή) έκανα τα 240χλμ σε 2 ώρες και 40 λεπτά που τόσο περίπου το κάνω και με ένα Chrysler Pt Cruiser και με 2 Nissan που είχα πριν... _________________ Λευκό HG Cuore 2009 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pepe Μέλος
Μέλος από: 20 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 50 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 12, 2010 08:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α να συμπληρώσω ότι είχα κάνει 180 χλμ τοπικά εκεί στο Γαλαξίδι 240 χλμ η επιστροφή = 420 χλμ και έχω κάνει και 165χλμ εδώ στην Αθήνα στη διαδρομή Γλυφάδα Κατεχάκη και σήμερα το πρωί άναψε το φωτάκι της βενζίνης όταν είχα συμπληρώσει 570χλμ!!! με μέση κατανάλωση 4,6lt/100km!!!!
Τι άλλο μπορεί να θέλει κανείς? _________________ Λευκό HG Cuore 2009 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|