Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 21:32

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Ηχοσύστημα - Γενικές απορίες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
stk
Μέλος


Μέλος από: 02 Ιούλ 08
Δημοσιεύσεις: 60
Φύλο:
Τόπος: Χολαργός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 24, 2008 10:55    Θέμα δημοσίευσης: Ηχοσύστημα - Γενικές απορίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξετάζω το ενδεχόμενο να αλλάξω το ηχοσύστημα (ηχεία κ πηγή) του αυτοκινήτου (οταν με το καλό ερθει). Δεν έχω φοβερές απαιτήσεις απλά κάτι που να παίζει με αξιοπρέπεια καθώς στο test drive δοκίμασα λίγο την υπάρχουσα πηγή και απογοητεύτικα εντελώς, το ίδιο κ απο τα ηχεία.
Σκέφτομαι να αλλάξω τα μπροστινά ηχεία, να βάλω κ στις πίσω πόρτες καθώς επίσης κ να βάλω μπροστά κ 2 τουίτερ.

Οι ερωτήσεις είναι η εξής (είμαι λίγο άσχετος με το αντικείμενο, αλλά έχω καλό αυτί.)

1. Μπορώ να βάλω μπροστά τουίτερ και αν ναι που? Θα δω διαφορά ή δεν έχει κ πολύ νόημα.
2. Για τα ηχεία στις πόρτες απαιτείτε πλήρης ξύλωμα της κάθε πόρτας? Και αν ναι μετα ξαναμπαίνει ευκολα κ σωστά η θα έχω τριγμούς και λοιπά προβλήματα?
3. Μπορώ να βάλω άλλη πηγη 2din ως έχει ή πρέπει να πάρω άλλη βάση/καπάκια
4. Τι ηχεία μου προτείνετε? Υπολογίζω να δώσω και για τα 2 ζευγάρια μαξιμουμ 250ευρώ.
5. Τι πηγή μου προτείνετε? Το μόνο που θέλω είναι να παίζει mp3. Δεν με ενδιαφέρουν άλλες λειτουργίες. Απλά να ταιριάζει κ στο ταμπλό και να μην φαίνετε τελείως ξένο.

Γενικά για ηχεία τουίτερ πηγή δεν θα ήθελα να ξεφύγει απο τα 600ευρώ το πακέτο μαζι με εργασία.

Την τοποθέτηση δεν θα την κάνω εγώ αλλά σε ειδικευμένο κατάστημα π.χ Καλογερόπουλος, κ θα πάει πακέτο με συναγερμό. Γνωρίζεται κάποιο καλό κόντα στον Χολαργό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07