Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 10, 2008 18:55 Θέμα δημοσίευσης: ετήσιο service 15.000χλμ |
|
|
Συμπλήρωσα πρόσφατα τα 15.000 και το πήγα για το πρώτο του ετήσιο service(ό,τι φτάσει πρώτο, έτος ή 15.000χλμ). Μου κόστισε 115? κι έγινε αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, σφίξιμο χειροφρένου, έλεγχος ταμπούρων και γενικός έλεγχος.
Πάλι καλά που το πρόλαβα τελευταία στιγμή πριν κλείσουν για καλοκαίρι! _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 17, 2008 00:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν πολλά δεν είναι τα 115 για ένα λαδάκι.... Για τα ίδια ακριβώς πράγματα + φίλτρο γύρης είχα δώσει 90 για το φοκους..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 22, 2008 17:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα 15.000χλμ έκαναν λάδια, φίλτρο λαδιού, καθαριστικό παρμπριζ και γενικό έλεγχο. Τιμή 90?. Τελικά δεν υπάρχει αντιστοιχία στις τιμές των αντιπροσωπειών!!! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 23, 2008 11:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | Σαν πολλά δεν είναι τα 115 για ένα λαδάκι.... Για τα ίδια ακριβώς πράγματα + φίλτρο γύρης είχα δώσει 90 για το φοκους..... |
Όχι πολλά είναι, πάρα πολλά είναι!
Αυτό εξηγούσα για το Cuore πριν αρκετό καιρό σε αυτό το φόρουμ: ότι γλιτώνεις από την κατανάλωση βενζίνης, το δίνεις στο service. Το service τους από την άλλη, είναι αισχρό.
Όταν μου άλλαξαν τα τακάκια των φρένων στα 50000χλμ, μαζί με τα φθαρμένα τακάκια πέταξαν( ή έκλεψαν?) ειδικά λαμάκια που συγκρατούσαν καλύτερα το τακάκι. Με αποτέλεσμα μετά από 10 λεπτά διαδρομής και φρεναρίσματος, σε κάθε φρενάρισμα ακούγεται ένα περίεργο σφύριγμα και ξύσιμο, ένας πείεργος μεταλλικός θόρυβος.
Εν το μεταξύ χρειάστηκε να πάω στα κεντρικά για να ομολογήσουν οι ίδιοι ότι κάτι ξέχασαν στην αντικατάσταση των φρένων. Και παρόλα αυτά, μόνο κάτι αλοιφές μου έβαλαν και μετά από λίγο πάλι τα ίδια!
Σαν να μην έφτανε αυτό ζητάω ένα καινούριο καπάκι του δοχείου υγρού υαλοκαθαριστήρων, γιατί το έχασα.
140 ευρώ μου λένε στο κατάστημα της περιοχής μου, γιατί πρέπει να αλλάξει όλο το δοχείο μαζί!!!
Τηλεφωνώ στο κεντρικό της πόλης μου και μου λένε 3,5 ευρώ. Υπάρχει τελικά μόνο το καπάκι. Ωραία τους λέω (πήγαν να με κλέψουν οι προηγούμενοι), να το παραγγείλουμε. Πότε θα έρθει? ¶υριο το μεσημέρι από Αθήνα! Τέλεια!
Μετά από 2 μέρες τηλεφωνώ πριν περάσω από κοντά για να επιβεβαιώσω. Και τί μου λέει? Λάθος κάναμε δεν υπάρχει απόθεμα στην Ελλάδα, θα παραγγείλουμε από Γερμανία και αν δεν υπάρχει ούτε εκεί στην Ιαπωνία. Υπολογείστε περίπου 20 εργάσιμες μέρες!
Καλά και να ήτανε μόνο το ακριβό service και τα σπάνια ανταλλακτικα...
πριν 15 μέρες έκανα με διαφορά 4 ημερών ταξίδι στην Καστορία.
Την πρώτη φορά με το CUORE την δεύτερη με το Mazda 6 1.8.
Eγνατία οδός, σταθερή ταχύτητα 145 χλμ/ώρα.
Ξέρετε ποιά ήταν η φοβερή διαφορά στην κατανάλωση? 10 ευρώ!!!
Αυτό είναι το Cuore που δεν πίνει...
Έπειτα από όλα αυτά σκέφτομαι σοβαρά να το πουλήσω το αυτοκίνητο. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 23, 2008 12:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: | stk έγραψε: | Σαν πολλά δεν είναι τα 115 για ένα λαδάκι.... Για τα ίδια ακριβώς πράγματα + φίλτρο γύρης είχα δώσει 90 για το φοκους..... |
Όχι πολλά είναι, πάρα πολλά είναι!
Αυτό εξηγούσα για το Cuore πριν αρκετό καιρό σε αυτό το φόρουμ: ότι γλιτώνεις από την κατανάλωση βενζίνης, το δίνεις στο service. Το service τους από την άλλη, είναι αισχρό.
Όταν μου άλλαξαν τα τακάκια των φρένων στα 50000χλμ, μαζί με τα φθαρμένα τακάκια πέταξαν( ή έκλεψαν?) ειδικά λαμάκια που συγκρατούσαν καλύτερα το τακάκι. Με αποτέλεσμα μετά από 10 λεπτά διαδρομής και φρεναρίσματος, σε κάθε φρενάρισμα ακούγεται ένα περίεργο σφύριγμα και ξύσιμο, ένας πείεργος μεταλλικός θόρυβος.
Εν το μεταξύ χρειάστηκε να πάω στα κεντρικά για να ομολογήσουν οι ίδιοι ότι κάτι ξέχασαν στην αντικατάσταση των φρένων. Και παρόλα αυτά, μόνο κάτι αλοιφές μου έβαλαν και μετά από λίγο πάλι τα ίδια!
Σαν να μην έφτανε αυτό ζητάω ένα καινούριο καπάκι του δοχείου υγρού υαλοκαθαριστήρων, γιατί το έχασα.
140 ευρώ μου λένε στο κατάστημα της περιοχής μου, γιατί πρέπει να αλλάξει όλο το δοχείο μαζί!!!
Τηλεφωνώ στο κεντρικό της πόλης μου και μου λένε 3,5 ευρώ. Υπάρχει τελικά μόνο το καπάκι. Ωραία τους λέω (πήγαν να με κλέψουν οι προηγούμενοι), να το παραγγείλουμε. Πότε θα έρθει? ¶υριο το μεσημέρι από Αθήνα! Τέλεια!
Μετά από 2 μέρες τηλεφωνώ πριν περάσω από κοντά για να επιβεβαιώσω. Και τί μου λέει? Λάθος κάναμε δεν υπάρχει απόθεμα στην Ελλάδα, θα παραγγείλουμε από Γερμανία και αν δεν υπάρχει ούτε εκεί στην Ιαπωνία. Υπολογείστε περίπου 20 εργάσιμες μέρες!
Καλά και να ήτανε μόνο το ακριβό service και τα σπάνια ανταλλακτικα...
πριν 15 μέρες έκανα με διαφορά 4 ημερών ταξίδι στην Καστορία.
Την πρώτη φορά με το CUORE την δεύτερη με το Mazda 6 1.8.
Eγνατία οδός, σταθερή ταχύτητα 145 χλμ/ώρα.
Ξέρετε ποιά ήταν η φοβερή διαφορά στην κατανάλωση? 10 ευρώ!!!
Αυτό είναι το Cuore που δεν πίνει...
Έπειτα από όλα αυτά σκέφτομαι σοβαρά να το πουλήσω το αυτοκίνητο. |
Καλά ιστορίες τρέλας απο αντιπροσώπους να σου πω κ εγώ για το φοκους να φρικάρεις τελείως. Πτέσματα αυτά που λες. Αλλα σε όλες τις μάρκες πάνω κάτω έτσι είναι....
Όσο για την κατανάλωση, δεν νομίζω ότι το σλογκαν "δεν πίνει δεν καπνίζει" παιρνει μπάλα όλα τα cuore... Αν δεν κάνω λάθος έχεις το προηγούμενο μοντέλο. Επίσης στη σύγκριση που κάνεις το μικρό πως το πήγενες? κ αυτό με 145? Γιατι εαν όντως ειναι έτσι τότε να μια χαρά είναι τα 10ε κ να λες πάλι καλά ου δεν έκαψες παραπάνω. Σορυ, αλλά εαν εχεις μεγάλο αμάξι κ παίρνεις το cuore για ταξίδια τότε δεν φταιεί το αμαξάκι αλλά εσύ. Γιατί δεν το συγκρίνεις με το μαζντα σε μια διαδρομή μέσα στην πόλη?
Εγώ πάντως που θα πάρω το cuore (αντε να δούμε πότε επιτέλους) κ έχω ένα φόκους 1,6 , έκανα τεστ την διαδρομή που κάνω κάθε μέρα στην δουλειά μου με cuore φίλου κ τα αποτελέσματα είναι...
cuore 6,8
focus 12,2
κ τα 2 με a/c ανοικτό, κ τα 2 σε ίδιες συνθήκες.
Το φοκους σε διαδρομή χολαργός β.εύβοια καίει περίπου 7,5...... αμα κάψει το cuore 6 στην ίδια διαδρομή θα είμαι σούπερ ευχαριστημένος , αν κ δεν θα το μάθω ποτέ γιατί σιγά μην αφήσω το φοκους για να πάρω το cuore για ταξιδι....δεν έχω τέτοια βίτσια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 23, 2008 13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης καλό είναι τα παιδια τα οποία εκαναν τα πρώτα σερβις να μας λένε και σε πιά αντιπροσωπεία....
Δεν είναι διαφήμηση η δυσφήμηση....... γεγονότα γράφουμε όλοι μας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 23, 2008 20:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά το προηγούμενο μοντέλο έχω το οποίο βγάζει 63 δυναμομετρημένους ίππους. Δεν βγάζει τους 70 του νέου.
Δεν ξέρω μήπως τα λάστιχα που είναι λίγο φαρδύτερα (165/65/13) ευθύνονται για την όχι τόσο μικρή κατανάλωση. Επίσης είναι βαρύτερο με καμμιά 10αριά κιλά ηχομόνωσης Dynamat , 760 περίπου κιλά με εμένα σύνολο.
Στο άλλο που με ρωτήσατε: ναι με 145χλμ/ώρα σταθερά με το Cuore, οι καιρικές συνθήκες πολύ καλές με άπνοια.
Η πλάκα είναι ότι δεν ενεργοποίησα στο Mazda το cruise control με τον οποίο θα πετύχαινα ακόμη μικρότερη κατανάλωση...
Το μόνο θετικό στην όλη ιστορία είναι ότι και με το μικρό ταξιδεύεις άνετα και με ασφάλεια, απλά όχι τόσο φθηνά, όσο θα έπρεπε.
Όσο για το Mazda έχει το μειονέκτημα του θορυβώδη κινητήρα, αυτός είναι ο λόγος που αρκετές φορές προτίμησα το μικρό για ταξίδι.
Δεν είμαι από τους οδηγούς της φιγούρας που πιστεύουν ότι για ένα 2ωρο ταξιδι χρειάζεται κούρσα 5μετρη με ''κυβικά''.
Στον ίδιο δρόμο συναντώ Ιταλούς με φιατάκια του 1990 και Γερμανούς με Polo του 80!
Εδώ στο Ελλάντα πολύ υποτιμούμε τα μικρα ΙΧ.
Εδώ ακούς να σου λένε ότι το βαρύ αυτοκίνητο είναι πιο ασφαλές!
Φαντάσου!
Να τους ακούσουν οι ιδιοκτήτες PeugeotRally να φρίξουν... _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 26, 2008 14:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: |
Το μόνο θετικό στην όλη ιστορία είναι ότι και με το μικρό ταξιδεύεις άνετα και με ασφάλεια, Δεν είμαι από τους οδηγούς της φιγούρας που πιστεύουν ότι για ένα 2ωρο ταξιδι χρειάζεται κούρσα 5μετρη με ''κυβικά''.
Στον ίδιο δρόμο συναντώ Ιταλούς με φιατάκια του 1990 και Γερμανούς με Polo του 80!
Εδώ στο Ελλάντα πολύ υποτιμούμε τα μικρα ΙΧ.
Εδώ ακούς να σου λένε ότι το βαρύ αυτοκίνητο είναι πιο ασφαλές!
Φαντάσου!
|
1. Δεν υποτιμά κανείς τα μικρά, αλλά έκαστος στο είδος του. Εάν έχεις δύο αυτοκίνητα, καλό θα ήταν το ταξίδι να γίνει με το μεγάλο. Δηλαδή είναι πιό άνετο και πιό ασφαλές το Cuore απ΄το Masda ? Δεν νομίζω.
2. Οσο για το αν ένα βαρύ αυτοκίνητο είναι πιο ασφαλές, ανοίγεις μεγάλη συζήτηση, συγκρίνοντας πάντα ιδίας εποχής αυτοκίνητα. π.χ. το Q7 πήρε 4 αστέρια και το Fiat 500 5 αστέρια. Κάποιοι βιάστηκαν να βγάλουν συμπεράσματα, λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα αστέρια. Την απάντηση την έδωσαν οι Γερμανοί εδώ http://www.youtube.com/watch?v=MfbU1iQJwCg _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lb058 Μέλος
Μέλος από: 14 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 29 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 05, 2009 16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλεος βρε παιδιά! Ήρθε η ώρα για το service των 15.000 km και ενώ δεν έκαναν κάτι παραπάνω από αυτό των 7.500 km έδωσα 125 ? !!!!
Είναι δυνατόν???? Αυτό των 7.500 km έγινε πριν λίγους μήνες, όχι πριν χρόνια, ώστε να δικαιολογείται τόσο μεγάλη αύξηση! Είμαι πυρ και μανία!
125 ? για λάδια και ένα φιλτράκι! Τί να πει κανείς!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 09, 2009 10:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρεώνουν με ειδικό κατάλογο τα εργατικά ανάλογα με τα χλμ. Εγώ για το service των 30.000χλμ πλήρωσα 190? και από τότε "γεία σας". _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 16, 2009 14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετήσιο (έχω 9.700 Κm) στα κεντρικά (Π.Ράλλη) 100 €. Δεν μου είχαν ζητήσει να κάνω service και στα 7.500 Km. _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 16, 2009 19:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάθε 7.500 αλλάζεις λάδια μόνο, δεν κάνεις service _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 23, 2009 09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγγνώμη ρε παιδιά, για να καταλάβω: πριν 2 εβδομάδες έκανα το σέρβις των 7500 το οποίο περιελάμβανε αλλαγή λαδιών, φίλτρου και.... συμπλήρωση πλυστικού υγρού! Εδωσα 52?.
Θέλετε να μου πείτε ότι για τα ίδια πράγματα όταν το κοντέρ συμπληρώσει 15000 χλμ θα δώσω τα διπλάσια???!!!
Εντάξει, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ! Το πάω κατευθείαν έξω! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 23, 2009 21:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάπως έτσι.
Γι'αυτό και ξαναέθιξα το θέμα, διότι κάποια εξουσιοδοτημένα απαιτούν αλλαγή και στα 7.500 (τα οποία μπορεί να έχεις κάνει στους 8-10 μήνες) και ξανά αλλαγή στο χρόνο.
Στα κεντρικά, προφανώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Ελα μου είπαν κατευθείαν στο χρόνο, χωρίς πρόβλημα στην εγγύηση.
Υ.Γ. Η αλλαγή λαδιών είναι μία από τις εργασίες του service. _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jovvl Μέλος
Μέλος από: 15 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 9 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 16, 2009 00:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας και απο εμένα.
Έχω το καινούργιο Cuore απο τις 11-8-08 και μέχρι σήμερα έχω κάνει 22000 χλμ. Εδώ στην Λάρισα ο αντιπρόσωπος είναι φίλος αλλά πάνω απ' όλα σωστός επαγγελματίας. 2 σερβις δεν μου χρέωσε τίποτα που σημαίνει ότι το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ χαμηλό απλά οι αντιπροσωπίες πρέπει να βγάλουν (δυστυχώς εξωφρενικά στις περισσότερες των περιπτώσεων) και για αυτό ανά περίπτωση βλέπεις τεράστιες διαφορές.
Το αμάξι καλώς η κακώς το έχω και για ταξίδια και έχει αποδειχτεί παλικάρι καθώς δεν έχει παραπονεθεί για τίποτα μέχρι τώρα. Απο κατανάλωση απίστευτα χαμηλή για τις ταχύτητες που κινήτε και δεν συγκρίνονται με κανένα απο τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
Απο άνεση δε κορυφαίο καθώς είμαι 2 μέτρα και με τέρμα πίσω το κάθισμα οι πίσω επιβάτες είναι εξαιρετικά άνετα. Το πρόβλημα του πορτ παγκάζ λύθηκε απο σήμερα καθώς παρήγγειλα μπαγκάζ οροφής 450 λίτρων το οποίο απλά θα πιάσει όλη την οροφή. Σαν αντιστάθμισμα στην καταπόνηση που θα δέχεται θα σκληρύνω την ανάρτηση για καλύτερη ευστάθεια.
Αυτά απο μένα _________________ 3X N13 Sunny+ New Daihatsu Cuore! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|