Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 23, 2008 14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, γράψτε κάτι. Αγοράσατε το Cuore και καμμιά επικοινωνία.
Χρειαζόμαστε αναφορές για τυχόν προβλήματα, απορίες....για οποιοδήποτε ψεγάδι του μοντέλου. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 23, 2008 20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπάρχει ήδη σχετική ενότητα για τα προβλήματα και δημιούργησα αυτό το θέμα για λοιπά παράπονα (όχι προβλήματα) που έχουμε απ'τα τουτούνια μας
εμένα πχ με ψιλοενοχλεί που όταν βάζω A/C νιώθω έντονα το κόψιμο, σε αντίθεση με υψηλότερου κυβισμού που είχα παλιότερα. Αυτό είναι ένα συνήθες φαινόμενο στα μικρά _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lb058 Μέλος
Μέλος από: 14 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 29 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 23, 2008 21:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | εμένα πχ με ψιλοενοχλεί που όταν βάζω A/C νιώθω έντονα το κόψιμο, σε αντίθεση με υψηλότερου κυβισμού που είχα παλιότερα. Αυτό είναι ένα συνήθες φαινόμενο στα μικρά |
Εγώ δεν το πήρα ακόμα (όπως ανέφερα σε άλλο θέμα), αλλά όταν είχα πάει στην έκθεση για να το δω από κοντά, ο πωλητής μου είπε ότι το κλιματιστικό που έχει είναι από τα καινούρια και δεν κόβει όπως σε άλλα αυτοκίνητα. Δηλαδή μου είπε ψέματα??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 24, 2008 15:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι
εκτός αν το άλλαξαν μέσα στο χρόνο που δε νομίζω,
ή δε θα σε ενοχλεί για την ταχύτητα/ρυθμό που πηγαίνεις. με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο έχεις επιλέξει? _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 24, 2008 17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aλήθεια σας είπε ο πωλητής. Το κλιματιστικό και αναμμένο αν είναι, αν χρειαστεί να επιταγχύνεις ή αν τρέχεις του σκοτωμού π.χ. με 160 στην εθνική , πατώντας αρκετό γκάζι έχει υπολογιστή που του δίνει εντολή να διακόψει την λειτουργία του.
Αυτό συμβαίνει
α)για την προστασία υπερθέρμανσης του κινητήρα
β)για να μην χρειάζεται να ανοιγοκλείνεις το μπουτόν του κλιματιστικού
Το κόψιμο στην ισχύ του κινητήρα είναι αισθητό κυρίως την στγμή που πατάμε το μπουτόν κλίματος.
Θεωρητικά κόβει έως 2 ίππους σε πλήρη λειτουργεία.
Αλλά αν δοκιμάσετε να τρέξετε με το κλίμα αναμένο, θα βλέπετε μεν την λυχνία φωτισμένη, αλλά θα ζεσταθείτε.
Το καλύτερο , λοιπόν που έχετε να κάνετε είναι να επιταγχύνετε μαλακά και αν αναπτύξετε πολύ μεγάλη ταχύτητα, διατηρήστε την σταθερή και ο υπολογιστής θα διακόψει τον κλιματισμό λιγότερες φορές.
Με μεγάλου κυβισμού ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης οχήματα, μην συγκρίνετε. Το ίδιο ακριβώς σύστημα έχουν, αλλά αποδίδουν λογικά καλύτερα, ανάλογα με την διαθέσιμη ισχύ. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 24, 2008 18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε ξέρω για το 251 Θωμά αλλά σε μένα κόβει και δίνει συνέχεια γιατί ανοιγοκλείνει συνέχεια το μοτέρ του και μερικές φορές είναι αρκετά αντιληπτό, ειδικά μέσα στη κίνηση της πόλης. _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλέξανδρος Μέλος
Μέλος από: 16 Φεβ 08 Δημοσιεύσεις: 54 Φύλο: Τόπος: Saint Jim
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 25, 2008 09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ έχω την εντύπωση ότι δεν δροσίζει και αρκετά.
Και ακόμα δεν έχουμε περάσει και τους 30 βαθμούς.
Τι θα γίνει τον Ιούλιο??? _________________ Cuore 2008 (L 276)
http://kalofagades.pblogs.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 25, 2008 12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξανδρος έγραψε: | Εγώ έχω την εντύπωση ότι δεν δροσίζει και αρκετά.
Και ακόμα δεν έχουμε περάσει και τους 30 βαθμούς.
Τι θα γίνει τον Ιούλιο??? |
βάλε μεμβράνες να σωθείς _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 25, 2008 14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπαμε, δεν έχει αυτόματο κλιματισμό ,να ρυθμίζεις θερμοκρασία και τελειώσαμε.
Πάντως εμένα με ενοχλεί το ότι παγώνεις πολύ γρήγορα και πρέπει να το ανοιγοκλείνεις.Τώρα με την μόνωση λιγότερο, καθώς κρατάει την ψύξη περισσότερη ώρα.
Έχετε υπόψιν σας ότι οι αεραγωγοί φέρνουν και τον ζεστό αέρα της μηχανής, όταν έχεις αναμένο μόνο τον ανεμιστήρα.
Άρα, ανεμιστήρας σκέτος καλοκαιριάτικα αποκλείεται. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 25, 2008 22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έπειτα από 38 μέρες και 4.000 χιλιόμετρα νομίζω πως ήρθε η ώρα του πρώτου απολογισμού:
- 4.000 χλμ με 6 ταξίδια Ναύπλιο - Αθήνα και τα υπόλοιπα εδώ γύρω στην επαρχία Αργολίδος, το αυτοκίνητο έχει μιά μέση κατανάλωση (με στρωτό γκαζάκι 2.500rpm - 3.500rpm) της τάξεως των 5.2 - 5.5 lt/100km: Θετικό (ας λένε οι Ιάπωνες 4.4. Αυτό δεν γίνεται! Ίσως με άλλο λάστιχο και μέχρι 2.000rpm)
- Στην πόλη το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Μικρός κύκλος στροφής, δεν χρειάζεται πολλές μανούβρες για αναστροφή, παρκάρει πολύ εύκολα και ο κινητήρας του δεν είναι και πολύ θορυβώδης (ίσως φταίει το Vitara μου που κάνει πολύ θόρυβο!) Τα φρένα του καλά, όχι εξαιρετικά. Γενικά μου πιάνει αρκετά εύκολα το ABS. Ίσως επειδή είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο με ABS.
- Στο ταξίδι τώρα: Το Cuore μετά τα 110 - 120 km/h έχει αρκετό θόρυβο από τις μπροστινές πόρτες. Η μηχανή παραμένει ψιλοαθόρυβη (βοηθάει και το ραδιοcd γιαυτό) αλλά ο ήχος από τις πόρτες δε σώζεται. Θα δοκιμάσω ένα project που έχω στο μυαλό μου την Τρίτη που θα αλλάξω το ραδιοcd και θα λυθούν οι πλαινές ταπετσαρίες από όλες τις πόρτες. Επίσης παρατήρησα πως μετά τα 140 χλμ ακούω κάτι σαν πυράκια αλλά μάλλον είναι ιδέα μου. Ο ήχος από τις πόρτες πρέπει να είναι ο οποίος γίνεται όλο και ποιο έντονος όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
- Στην εργονομία το Cuore είναι άψογο. Το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι φοβερό, οι χώροι για 4 άτομα είναι πάρα πολύ ικανοποιητικοί (μπήκαμε μία μέρα 4 άτομα , από 1.87 και επάνω, περίπου 400 κιλά όλοι μαζί και κανενός το κεφάλι δεν έβρισκε επάνω, κανενός τα πόδια δεν ακουμπούσαν πουθενά. Μειονέκτημα: Δεν είχαμε ικανό χώρο αποσκευών. Ε, δε μπορούμε να τα έχουμε όλα!). Οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι βολικές, παίρνει πολλούς καφέδες και νερά, όλα καλά στο εσωτερικό!
- Ο συμπλέκτης μαλάκωσε πολύ μερίπου στα 1.500 χλμ και στην επαναφορά του έκανε έναν εκνευριστικό θόρυβο. Πήγα στην τοπική Daihatsu και μου τον ψιλοέσφιξαν, σκλήρυνε λιγάκι και ελαττώθηκε ο θόρυβος της επαναφοράς. (Ο θόρυβος αυτός νομίζω πως είναι έυκολο να διορθωθεί με πατέντα. Θα το τσεκάρω.)
- Ένα σοβαρό πρόβλημα που εντόπισα από την πρώτη κιόλας μέρα είναι ο τι για να πάει ευθεία το αυτοκίνητο πρέπει να κρατάς το τιμόνι λίγο δεξιά. Δηλαδη η κάθετη ακτίνα του τιμονιού δεν κοιτάει κάτω αλλά λίγο αριστερά. Επίσης το αμάξι τραβάει λιγάκι δεξια. Ρώτησα το μηχανικό στην αντιπροσωπεία και μου είπε πως οι Ιάπωνες κάνουν ευθυγράμμιση με το αυτοκίνητο σβηστό. Όταν λέει βάλεις μπροστά φέυγει το τιμόνι ένα τακ δεξιά. Θα μου το διορθώσει στο πρώτο service μου είπε. Το παρατήρησα και στο test drive αυτοκίνητο που οδήγησα, σε ενός φίλου, αλλά και στο Mazda 2 που πήρε προχθές η αδερφή μου. Δεν είναι και κανα σοβαρό θέμα γιατί λύνεται λογικά με μιά ευθυγράμμιση, αλλά καινούριο αμάξι και να θέλει ευθυγράμμιση? Χαζομάρα.
- Όσο για το air condition που αναφέρετε, μία μέρα το άναψα σε ένα ταξίδι Τρίπολη - Ναύπλιο, τρία άτομα στο αμάξι, με το που πατάς το κουμπί κόβει στάνταρ το αυτοκίντο. Δεν παρατήρησα όμως τρελή διαφορά στην κατανάλωση. Όσο για το εαν μείναμε ικανοποιημένοι από την απόδοση, μπορώ να πώ πως σε γενικές γραμμές ναι. Δεν μπορώ να περιμένω την ίδια ψύξη με το διζονικό clima του Audi A4 1.8 που έχουν οι γονείς μου βέβαια. Γενικά πάντως, επειδή δεν θα το πολυχρησιμοποιήσω, λόγω του γεγονότος πως εδώ στο Ναύπλιο δεν έχει τη ζέστη και το καυσαέριο της Αθήνας, νομίζω πως δεν θα είμαι και ο καλύτερος κριτής.
- Παρατήρηση: Μου άδειασε πολύ γρήγορα το δοχείο με το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες. Το γέμισα και είδα πως δεν πήρε ούτε ένα λίτρο νερό. Θα μου φάει τη ζωή κάθε λίγο και λιγάκι άνοιξε - γέμισε. (Το Vitara παίρνει περίπου 3.5 λίτρα στο δοχείο και είχα καλομάθει!)
- Αυτά προς το παρών, το πρώτο service είναι κοντά, περίπου σε ένα μήνα θα τα έχω κάνει τα 7.500, οπότε θα ενημερώσω και για το τι αλλάχθηκε και τί κόστησε.
- Συγνώμη για το πολύ μπλα μπλα, σας κούρασα! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 26, 2008 09:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubae έγραψε: |
- Στο ταξίδι τώρα: Το Cuore μετά τα 110 - 120 km/h έχει αρκετό θόρυβο από τις μπροστινές πόρτες. Η μηχανή παραμένει ψιλοαθόρυβη (βοηθάει και το ραδιοcd γιαυτό) αλλά ο ήχος από τις πόρτες δε σώζεται. Θα δοκιμάσω ένα project που έχω στο μυαλό μου την Τρίτη που θα αλλάξω το ραδιοcd και θα λυθούν οι πλαινές ταπετσαρίες από όλες τις πόρτες. Επίσης παρατήρησα πως μετά τα 140 χλμ ακούω κάτι σαν πυράκια αλλά μάλλον είναι ιδέα μου. Ο ήχος από τις πόρτες πρέπει να είναι ο οποίος γίνεται όλο και ποιο έντονος όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
- Ένα σοβαρό πρόβλημα που εντόπισα από την πρώτη κιόλας μέρα είναι ο τι για να πάει ευθεία το αυτοκίνητο πρέπει να κρατάς το τιμόνι λίγο δεξιά. Δηλαδη η κάθετη ακτίνα του τιμονιού δεν κοιτάει κάτω αλλά λίγο αριστερά. Επίσης το αμάξι τραβάει λιγάκι δεξια. Ρώτησα το μηχανικό στην αντιπροσωπεία και μου είπε πως οι Ιάπωνες κάνουν ευθυγράμμιση με το αυτοκίνητο σβηστό. Όταν λέει βάλεις μπροστά φέυγει το τιμόνι ένα τακ δεξιά. Θα μου το διορθώσει στο πρώτο service μου είπε. Το παρατήρησα και στο test drive αυτοκίνητο που οδήγησα, σε ενός φίλου, αλλά και στο Mazda 2 που πήρε προχθές η αδερφή μου. Δεν είναι και κανα σοβαρό θέμα γιατί λύνεται λογικά με μιά ευθυγράμμιση, αλλά καινούριο αμάξι και να θέλει ευθυγράμμιση? Χαζομάρα.
|
Αν λύσεις τις ταπετσαρίες βάλε dynamat ή πισσόχαρτο 2 στρώσεις.
Στο ότι τραβάει το αυτοκίνητο λίγο δεξιά, το θεωρώ μόνιμο ελλάτωμα.
Το mazda 6 έτσι έκανε από την αρχή και αφού έκανε ευθυγραμμίσεις, ζυγοστάθμιση, αλλαγή ελαστικών, πάλι τα ίδια.
Το cuore από την άλλη, είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο από την πρώτη μέρα.
Να απαιτήσεις να σου το διορθώσουν, πάση θυσία! _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 26, 2008 12:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ένα Fiat Ritmo που έχω, όταν έλυσα τις ταπετσαρίες, έντυσα όλο το εσωτερικό με αφρολέξ μονωτικό σαν αυγοθήκη, λεπτό περίπου 1 πόντο. Το κλείσιμο της πόρτας έγινε πιο στιβαρό, σταμάτησαν οι εξωτερικοί θόρυβοι και ο ήχος του αυτοκινήτου έγινε πιό μπάσος.
Στο 1ο service θα απαιτήσω να μου φτιάξουν και την ευθυγράμμιση! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 26, 2008 12:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφρολέξ απορροφούν υγρασία. Βάλε πισσόχαρτο.
Μην περιμένεις το 1ο σέρβις, θα σε καθυστερήσουν μέχρι να λήξει η εγγύηση.
Πίεσε τους.
Τραβάει έντονα δεξια? _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 26, 2008 17:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όχι, μονο σε απότομες γκαζιές, αλλά και πάλι είναι εκνευριστικό να πηγαίνεις ευθεία και να βλέπεις το τιμόνι με μια κλίση προς τα δεξιά
εντάξει πλησιάζουν τα 15 οπότε θα το φτιάξω
+1 στο πισσόχαρτο _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 02, 2008 01:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το "τραβηγμα" που αναφερετε κατα την επιταχυνση,δεν ειναι 8εμα ευ8υγραμισης-ζυγοστα8μισης κλπ.Δυστυχως ειναι χαρακτηριστικο σχεδον ολλων των μπροστοκινητων αυτοκινητων,γνωστο και ως torgue steering.Επειδη το μοτερ δεν ειναι στο κεντρο του εγκαρσιου αξονα του αυτοκινητου,τα ημιαξονια δεν ειναι ισομεγε8η.Αυτο προκαλει διαφορετικες παραμορφωσεις κατα την επιταχυνση (σκεφτειτε οτι οσο πιο μακρυ ειναι ενα ραβδι,τοσο πιο ευκολα μπορεις να το "στριψεις") και εχει ως αποτελεσμα το φαινομενο που λετε.
Μετα απο 36.000χλμ,το μονο παραπονο που εχω ειναι καποιοι ηχοι (οχι ακριβως τριγμοι) απο την 3η πορτα.Η αντιπροσωπεια ηξερε το προβλημα και το περιορισε καπως,αλλα δυστυχως οχι εντελως.
Σχετικα με το A/C,δεν μπορω να πω οτι ειμαι εν8ουσιασμενος.Ειναι μετριο.Το μεγαλο προβλημα που υπαρχει σε αυτοκινητα οπως το Cuore που εχουν μικρο κυβισμο και οφειλουν τις επιδοσεις τους σε στροφαρισμα,ειναι οτι ο υπερσυμπιεστης του A/C πανω απο καποιες στροφες φ8ειρεται υπερβολικα και πρεπει να το αποφευγουμε.Οποτε συμβιβαζομαστε με την ιδεα της χαλαρης οδηγησης οποτε 8ελουμε δροσια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|