Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
harmim Μέλος
Μέλος από: 15 Δεκ 08 Δημοσιεύσεις: 10 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 15, 2008 18:42 Θέμα δημοσίευσης: Επιλογη Ελαστικων |
|
|
Καλησπερα παιδια.
Ψαχνω ελαστικα για το cuoraκι μου για 13αρα ζαντα.Με ενδιαφερει να ειναι οσο το δυνατο πιο αθορυβο.Εχετε να προτεινετε κατι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 20, 2008 12:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Continental Eco Contact 3 σε 165/65/13 Τ _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
harmim Μέλος
Μέλος από: 15 Δεκ 08 Δημοσιεύσεις: 10 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 22:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ειναι χαμηλωμενο ελαφρως πρεπει να του βαλω 165/55/13.Ξερετε κατι?Η αλλη διασταση που μου λες βρισκει στους θολους αν βαλω πανω απο 2 ατομα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 23, 2008 14:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pirelli
P 700 Z 165/55 R13 70H _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλέξανδρος Μέλος

Μέλος από: 16 Φεβ 08 Δημοσιεύσεις: 54 Φύλο: Τόπος: Saint Jim
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 27, 2008 10:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πρέπει να χαλάς την σχέση πλάτους πέλματος - διάμετρος τροχού.
Οπότε αν θέλεις κάτι με χαμηλότερο προφίλ θα πρέπει να πας σε
175/60 R13
με αυτήν την αλλαγή έχεις απόκλιση από την σχέση μαμά μόνο -0.83 %.
Αν πας σε αυτό που λες έχεις πρόβλημα γιατί η σχέση έχει απόκλιση -6,06 %.
Κάνε τις δοκιμές σου εδώ:
http://www.gtc.gr/Tech/tyre-calc.htm _________________ Cuore 2008 (L 276)
http://kalofagades.pblogs.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Braindead Συντονιστής

Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2009 15:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εβαλα προσφατα BF-Goodrich στην "μαμα" διασταση (155-65-13) και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος!Η διαφορα ειναι τεραστια σε σχεση με τα Bridgestone της πρωτης τοπο8ετησης.Καλυτερη προσφυση,καλυτερη αισ8ηση,τρομερα καλυτερα σε χιονια-νερα.Στο μονο χαρακτηριστικο που ισως ηταν καλυτερα τα Bridgestone,ειναι η κυλιση στις πολυ χαμηλες ταχυτητες.Πανω απο τα 60-70 ειναι τα ιδια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_P Διαχειριστής

Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2009 18:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι δείκτη έχουν? μήπως αργούν να ζεσταθούν  _________________ Cuore 2007 (L276)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2009 14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίταξε φίλε, το Cuore όπως και κάθε αυτοκίνητο έχει υποστεί τις οικονομίες του κατά την παραγωγή του. Αυτό συμβαίνει κυρίως στα ελαστικά.
Το Cuore δεν μπορεί να μεταφέρει σωστά 70 ίππους στον δρόμο με 155 διάσταση ελαστικού.
Εκτός αυτού τα περιθώρια πρόσφυσης είναι κάπως μικρά.
Προτείνω αλλαγή σε 165 μέχρι και 175. Σε αυτές τις μικρές διαστάσεις ελαστικών είναι ουσιαστική η διαφορά απο 155 σε 165 κ.ο.κ
Τώρα το μοναδικό σου κέρδος είναι από την ποιότητα του πέλματος. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Braindead Συντονιστής

Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2009 15:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ελλειψη ελκτικης προσφυσης δεν εχει να κανει μονο με τα ελαστικα.Ειναι το μικρο μετατροχιο που βαζει κι αυτο το χερακι του.Εγω με τα καινουρια λαστιχακια εχω δει μεγαλη βελτιωση,χωρις αλλαγη διαστασης.Στο κατω κατω,η κα8ε εταιρεια κανει χιλιαδες δοκιμες και ρυ8μισεις πριν βγαλει ενα αυτοκινητο στην παραγωγη.Ειναι πολυ δυσκολο να βελτιω8ει κατι αισ8ητα με μια απλη αλλαγη...Δεν ειναι τυχαιο που σε πολλα κρατη της Ε.Ε απαγορευεται δια ροπαλου οποιαδηποτε αλλαγη διαστασης! (πχ στην Ιταλια) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2009 20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρκεί να επιλέξεις ελαστικά διαστάσεων από τις προτεινόμενες του κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Εκτός αυτού μπορείς να παίξεις με τα προφίλ και με τις διαμμέτρους ζαντών αυξάνοντας το φάρδος των ελαστικών , χωρίς να ψηλώσεις ή να χαμηλώσεις το αμάξι.
Και θα μπορούσα να αποδείξω τα παραπάνω ποστάροντας φωτογραφίες ,ακόμη και Cuore με ελαστικά 175+, από την Γερμανία.
Ακόμη, πωλούνται νόμιμα ως γνήσια αξεσουάρ, Daihatsu ζάντες 14άρες και 15άρες για μεγαλύτερα ελαστικά και μάλιστα στην Γερμανία....
Τέλος, η εταιρεία φυσικά και περιορίζει το κόστος παραγωγής ενός αυτοκινήτου από οπού είναι εφικτό.
Στην περίπτωση μας, φαίνεται ότι επέλεξε την μικρότερη εφικτή διάσταση ελαστικών με την οποία μπορεί το αμαξι να κινηθεί με ασφάλεια σε συντηρητικές συνθήκες οδήγησης.
Απόδειξη το ότι το Cuore έρχεται από την εταιρεία και με 145 διάσταση!!!
Θα το οδηγούσες αυτό το πράμα???
Και καλά θα μου πεις : Θωμά υπερβάλλεις για τις περικοπές.
Δείτε και ρωτήστε στο group VW : άρχισαν να αφαιρούν από λαμπάκια μέχρι και ηχομονώσεις, προκειμένου να υπάρξουν φθηνές εκδόσεις των μοντέλων της.
Στα ελαστικά που είναι αναλώσιμα θα κολλήσουν? _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_P Διαχειριστής

Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 27, 2009 20:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει αλλάξει κανείς τα μαμά ελαστικά σε HG (165/55/15) σε μεγαλύτερο φάρδος? μέχρι πόσο "αντέχει" η μαμά ζάντα? _________________ Cuore 2007 (L276)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
johnis Μέλος
Μέλος από: 25 Ιαν 09 Δημοσιεύσεις: 13 Φύλο: Τόπος: AGIOS NICOLAOS
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 27, 2009 20:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ΜΑΜΑ ΖΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ 4,5 ΣΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ 165 ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΡΔΥ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
carvallio Μέλος
Μέλος από: 25 Ιαν 09 Δημοσιεύσεις: 10 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 27, 2009 21:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω σε οτι αφορα τη μαμα διασταση εβαλα προσφατα BRIDGESTONE και ειμαι επισης πολυ ευχαριστημενος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 18, 2009 14:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω τα μανισια ελαστικα ηταν bridgestone.Με πηγαν 55000 χλμ και ισως να πηγαιναν λιγο ακομα.Τα επομενα που εβαλα ηταν της ιδιας μαρκας αλλα εχουν 27000 χλμ και ηδη εχουν αρχισει και γλυστρανε(ξεκινημα σε ανηφορα σε στεγνο,στα χιονια κ.α.).Τωρα λεω να ακολουθησω την προταση του θωμα για Continental Eco Contact 3.Θα δω...Επισης οποιος αλλαζει λαστιχα να μας λεει αν γινεται και ποσα χλμ πηγαν τα παλια(υπο νορμαλ καταστασεις οδηγησης παντα) γιατι εχω ακουσει οτι τα ελαστικα εμποριου σε ολα τα αυτοκινητα πολης πανε 30-40000 χλμ. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 18, 2009 22:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eδώ φαίνεται το πέλμα ενός Continental Eco Contact 3 με 35000χλμ:
 _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|