Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2009 14:46 Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρία γιοκ |
|
|
Σήμερα το πρωί πάω να βάλω μπρος το αμάξι και τίποτε. Τα εσωτερικά πάντως φώτα, καντράν, συναγερμοι κλπ λειτουργουν εξασθενημένα.
Δίνω ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο με καλώδια και 10 προσπάθειες πάνε χαμένες.
Η μπαταρία λοιπόν, το είπε το ποίημα εντελώς απροειδοποίητα.
Έχει αλλαχτεί μία φορά πριν από 2 χρόνια. Είναι λοιπόν η 2η μπαταρία. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν αναφέρει επάνω. Είναι μάρκας Eagle , κλειστού τύπου.
Η πρώτη μπαταρία ήταν Panasonic κλασσικού τύπου, όπου συμπλήρωνα υγρά και κράτησε 3 χρόνια+
Το manual του Cuore δεν γράφει τί μπαταρία απαιτείται.
Θα ήθελα λοιπόν τις προτάσεις σας για νέα μπαταρία και αν γίνεται να μου κάποιος τα χαρακτηριστικά της μαμάς μπαταρίας. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Braindead Συντονιστής

Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2009 22:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To καλοκαιρι αλλαξα κι εγω μπαταρια,μετα απο 4 σχεδον χρονια.Δεν 8υμαμαι αυτη τη στιγμη τι ακριβως χαρακτηριστικα εχει.Αυριο 8α ριξω μια ματια και 8α σου πω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 03, 2009 22:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εμενα 3.5 χρονια με πηγε.Εβαλα λιγο μεγαλυτερη(45Ah) λογω τελικων ενισχυτων. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_P Διαχειριστής

Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 27, 2010 13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχει αλλάξει κανείς στο L276 με άλλη ? με άφησε χθες _________________ Cuore 2007 (L276)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mitsubae Συντονιστής

Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 04, 2010 08:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη, όταν αλλάξεις μπαταρία ενημέρωσέ μας για το κόστος και για το πού την έβαλες. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_P Διαχειριστής

Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 04, 2010 20:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικά δεν ήταν η μπαταρία γιατί την επόμενη το πρωί και από τότε μιζάρει αμέσως άρα μπορεί να την άδεια με βλακεία μου, παίζει να χει χαλαρώσει και ο ιμάντας δυναμό. θα το κοιτάξω όταν πάω για αλλαγή λαδιών σε 1500χλμ _________________ Cuore 2007 (L276)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 09, 2010 17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτάξτε για την Αυστριακή μπαταρία Banner Power Bull. Μου κόστισε 65 ευρώ και μου την έφεραν στην πόρτα του σπιτιού μου.
Η μπαταρίες της συγκεκριμένης εταιρείας έχουν σκοράρει πρώτες σε συγκριτικό test μεταξύ άλλων, όπως BOSCH ( μαύρο χάλι).
Κάντε μια έρευνα στο google.
Επίσης να σημειώσω ότι έχει και εγγύηση ενός έτους ( 2 πες ). _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_P Διαχειριστής

Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 23, 2010 16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδή το χω ακινητοποιημένο αρκετές μέρες η μπαταρία είναι dead. το χαμε βάλει με καλώδια μπροστά πριν καμια βδομάδα αλλά κ τώρα είναι πάλι off. είναι η ώρα της μου φαίνεται.
τι να βάλω όμως γμτ; 12x20 είναι αυτή τώρα κ δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για μεγαλύτερου πλάτους, κ έλεγα για την varta silver C6 αλλά είναι πλάτος 17.5
να πώς είναι τώρα
 _________________ Cuore 2007 (L276)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dimitris_P Διαχειριστής

Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 23, 2010 19:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικά αποφάσισε να μείνει μια και καλή απροειδοποίητα στις διακοπές μου στη Χαλκιδική και αναγκαστικά έβαλα μια καινούρια κλειστού τύπου μάρκας Rocket  _________________ Cuore 2007 (L276)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
digibill Μέλος

Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 25, 2010 00:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | τελικά αποφάσισε να μείνει μια και καλή απροειδοποίητα στις διακοπές μου στη Χαλκιδική και αναγκαστικά έβαλα μια καινούρια κλειστού τύπου μάρκας Rocket  |
Προχτές το βράδυ ξέχασα την πλαφονιέρα ανοιχτή.... Το πρωί που το διαπίστωσα, 10+ ώρες μετά, έντρομος πάω να βάλω μπροστά και..... δεν υπήρξε το παραμικρό δίσταγμα της μίζας!! (~35000 χλμ).
Συνεπώς η πλαφονιέρα καίει λίγο  _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 03, 2010 12:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα,
αλλαξα πριν μια βδομαδα την πρωτη μπαταρια του cuore με μια της ATLAS 35Ah με κοστος 75 ευρω. Ηταν η μονη που βρηκα και αρκετα ακριβη θα ελεγα για τα αμπερωρια που δινει και για την μαρκα της. Λογω ομως της στενοτητας του χωρου που προσφερεται για να μπει η μαπταρια και της μικροτερης διαμετρου των πολων της για να δεσουν τα καλωδια δεν επαιρνε τιποτα αλλο.
Να αναφερω οτι η προηγουμενη ηταν της αντιπρωσοπειας καθως ηταν κλασσικη με υγρα και μαρκας panasonic! Επισης η παλια κρατησε 6 χρονια και 62000 χιλιομετρα και πιστευω οτι μπορει να ειχε κρατησει κι αλλο αν δεν ειχε μεινει λογω ακινησιας στον προηγουμενο ιδιοκτητη. _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλέξανδρος Μέλος

Μέλος από: 16 Φεβ 08 Δημοσιεύσεις: 54 Φύλο: Τόπος: Saint Jim
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 03, 2010 13:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
digibill έγραψε: | Dimitris_P έγραψε: | τελικά αποφάσισε να μείνει μια και καλή απροειδοποίητα στις διακοπές μου στη Χαλκιδική και αναγκαστικά έβαλα μια καινούρια κλειστού τύπου μάρκας Rocket  |
Προχτές το βράδυ ξέχασα την πλαφονιέρα ανοιχτή.... Το πρωί που το διαπίστωσα, 10+ ώρες μετά, έντρομος πάω να βάλω μπροστά και..... δεν υπήρξε το παραμικρό δίσταγμα της μίζας!! (~35000 χλμ).
Συνεπώς η πλαφονιέρα καίει λίγο  |
Έχεις χτυπήσει 35.000 χλμ με το Cuore σε λιγότερο από 2 χρόνια!!!
Μετράει πιο πολύ για την μπαταρία πάντως ο χρόνος ζωής και η συνθήκες χρήσης (νυχτερινή οδήγηση - χρήση στην πόλη - air contition) παρά τα χιλιόμετρα.
B.T.W ωραίες οι φωτογραφίες σου _________________ Cuore 2008 (L 276)
http://kalofagades.pblogs.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
digibill Μέλος

Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 03, 2010 13:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξανδρος έγραψε: | Έχεις χτυπήσει 35.000 χλμ με το Cuore σε λιγότερο από 2 χρόνια!!! |
Για την ακρίβεια, σήμερα πέρασα τα 36.000χλμ μέσα σε 1 χρόνο, 6 μήνες και 3 ημέρες
Παράθεση: | B.T.W ωραίες οι φωτογραφίες σου |
Thanks  _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mitsubae Συντονιστής

Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 06, 2010 14:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δικιά μου με προειδοποίησε προχτές το βράδυ. Εχθές το πρωί παρήγγειλα την Banner Power Bull P40 26 (που είναι για το L276) και σήμερα το πρωί την είχα στα χέρια μου. Κόστος 55?. Μόλις την παρέλαβα η προηγούμενη παρέδωσε πνεύμα. Λές και το ήξερε!
Χρόνος ζωής της "μαμά" μπαταρίας: 04/2008 - 10/2010 με 115.000χλμ. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|