Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 20, 2014 18:53 Θέμα δημοσίευσης: Ντίζα ρεζερβουάρ |
|
|
Μόλις πήγα στο βενζινάδικο να γεμίσω και το κάλυμμα του ρεζερβουάρ δεν άνοιξε... Ακούω έναν ξέπνοο ήχο εκεί πίσω, κάτι κινείται δηλαδή, αλλά δεν υπάρχει αντίσταση στο χέρι μου. Να σημειωθεί ότι το πορτ μπαγκάζ ανοίγει κανονικά, οπότε μάλλον έχει σπάσει εκεί που πιάνει η ντίζα στο άνοιγμα του καλύμματος του ρεζερβουάρ. Έχει τύχει σε κανέναν κάτι αντίστοιχο?
Αύριο το πρωί με το φως θα κάνω μια απόπειρα να βγάλω το πλαστικό κάλυμμα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπας και διακρίνεται τίποτα και μπορέσω τουλάχιστον να ανοίξω με κάποιο τρόπο γιατί είμαι στεγνός από βενζίνη _________________ L 251 Απρ.'04 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 23, 2014 19:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρέθηκε λύση, προσωρινή μεν αλλά είναι πλήρως λειτουργική.
1)Βγάζουμε το πίσω αριστερά πλαστικό μαύρο κάλυμμα, το οποίο πιάνει από το ύψος της αγκράφας για το αναδιπλούμενο κάθισμα μέχρι κάτω, στον μαρσπιέ. Έχει μια βίδα (πάνω, ψηλά) που θέλει δεκαράκι καρυδάκι και μετά τα υπόλοιπα είναι 4-5 πριτσίνια που θέλουν ξεβίδωμα και μετά τράβηγμα. Ιδίως το πριτσίνι κάτω απο το πίσω κάθισμα είναι δύσκολο γιατί το κατσαβίδι δεν μπορεί να ευθυγραμμιστεί για να ξεβιθωθεί.
2)Επιθεωρούμε τον μηχανισμό. Χοντρικά, έρχεται η ντίζα από τον μπροστινό λεβιέ και καταλήγει σε ένα μηχανισμό που δίνει κίνηση σε δύο μικρότερες ντίζες, αυτή του πορτ-μπακγάζ και αυτή του πορτιού του ρεζερβουάρ (με το μπλε χρώμα).
3) Το πρόβλημα στο δικό μου ήταν ότι είχε κοπεί το κάλυμμα της κεντρικής ντίζας. Ενώ αν το τραβούσες ήταν έτσι
το σωστό θα ήταν να είναι κολλημένο το μεταλλικό κομμάτι της ντίζας επάνω στο πλαστικό, δηλαδή έτσι
4) Επειδή έχει πατούρα το μεταλλικό της ντίζας και επειδή ο μηχανισμός έχει εξόγκωμα, με ένα σύρμα/γερό καλώδιο (κατά προτίμηση ηλεκτρολογικό 1,5άρι για να δουλεύεται εύκολα), δένουμε σφιχτά τη ντίζα στον μηχανισμό και είμαστε οκ.
Αν δεν μπορείτε να το πετύχετε και είστε στην ανάγκη να βάλετε βενζίνη, αρκεί να βγάλετε τη βίδα και τα εύκολα πριτσίνια του πλαστικού εσωτερικού καλύμματος ίσα ίσα για να έχετε πρόσβαση στο ύψος του ρεζερβουάρ και να πιέσετε προς τα πάνω τη μπίλια που φάινεται στην εικόνα.
Κανονικά θέλει αλλαγή η κεντρική ντίζα, αλλά λογικά θα έιναι αρκετή δουλειά λόγω ξηλώματος πατώματος κλπ, άσε που ίσως θέλει και αλλαγή όλος ο μηχανισμός οπότε καλύτερα να πάρεις άλλο αμάξι _________________ L 251 Απρ.'04 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 24, 2014 21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο Στέλιο!
Πολύ καλό DIY.
Κάτι παρόμοιο έκανα προχθές στο vitara μου αλλά με ξήλωμα όλου του σαλονιού διότι είχε πάρει νερά η ντίζα και είχε κολλήσει _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 25, 2014 19:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σ'ευχαριστώ!
Αν είχα μαζί μου λάδι ή γράσσο θα την λίπαινα την ντίζα γιατί έτσι που κόπηκε το κάλυμμά της κάποια στιγμή θα σκουριάσει το συρματόσχοινο και θα τρέχω πάλι, αλλά βαρέθηκα να το κάνω. Ελπίζω να μην γίνει σύντομα και βγάζω κι εγώ πατώματα _________________ L 251 Απρ.'04 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|