Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΑΝΤΩΝΗΣ Μέλος
Μέλος από: 21 Νοέ 09 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 06, 2013 17:54 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ CUORE 2010 |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΣΤΑΖΕ ΥΓΡΟ AΠO TO AYTOMATO ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΜΕΤΡΗΣΑ ΤΑ ΥΓΡΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ.ΦΤΑΝΩΝΤΑΣ ΟΡΙΑΚΑ ΑΘΗΝΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΡΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ. ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΛΑΤΖΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ. ΑΝ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΒΛΑΒΗ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣMΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΨΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ? ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΔΗΓΙΑ ΑΠΟ THNDAIHATSU? ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ 44500ΚΜ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΙΑΝ 2010. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 07, 2013 16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αδερφέ, καλά ξεμπερδέματα και όσο πιο ανέμακτα γίνετε!
Αν μπορείς γράφε με μικρά γιατί ξεστραβωθήκαμε! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
babis Μέλος
Μέλος από: 29 Απρ 11 Δημοσιεύσεις: 66 Φύλο: Τόπος: salonika
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 07, 2013 23:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωχ μη μας λες τετοια! και το δικο μας ειναι 2009 και περιπου τα ιδια χλμ με εσενα. τελευταια που αλλαξα λαδια δεν ειδαμε κατι. οταν το βρεις τι φταιει πες μας να ξερουμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ Μέλος
Μέλος από: 21 Νοέ 09 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 03, 2014 15:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα, έστω και καθυστερημένα και χρόνια πολλά. Το αυτοκινητο είναι ακόμη ακινητοποιημένο στο συνεργείο. Το ευχάριστο είναι ότι η κεντρική αντιπροσωπεία αποδέχθηκε τη βλάβη και θα πληρώσω μόνο τα έξοδα αεροπορικήςμεταφοράς. Σήμερα στο συνεργείο συνάντησα άλλο ένα ζευγάρι το οποίο είχε το ίδιο πρόβλημα με εμένα. Το αυτοκίνητο τους είχε αγοραστεί ένα μήνα νωρίτερα από το δικό μου-τέλη 2009- και ήταν και αυτό αυτόματο. Το αυτόκίνητο έπαθε την ίδια βλάβη το καλοκαίρι με 35.000κμ. Άρα το πρόβλημα είναι υπαρκτό και προσοχή στους ιδιοκτήτες μη βγάλει το αυτοκίνητο τους τέτοια βλάβη, γιατί αν χαθούν όλες οι βαλβολίνες, πάει το σαζμάν.Υπενθυμίζω ότι τα αυτόματα έχουν βέργα για μέτρηση των βαλβολίνων όπως και στα λάδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
babis Μέλος
Μέλος από: 29 Απρ 11 Δημοσιεύσεις: 66 Φύλο: Τόπος: salonika
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 03, 2014 17:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντωνη να'σαι καλα που το ειπες, να εχουμε το νου μας!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 03, 2014 17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή Χρονιά και από εμένα. Που είναι αυτή η βέργα που μετράμε τις βαλβολίνες βρε παιδιά ???? _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 03, 2014 20:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόνο τα αυτόματα έχουν βέργα. Το πού είναι θα το βρεις στο εγχειρίδιο _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣΚΩΝ Μέλος
Μέλος από: 21 Μάϊ 12 Δημοσιεύσεις: 7 Φύλο: Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!Τον Νοέμβριο 2013,επισκέφθηκα συνεργείο και φίλο μηχανικό λόγω προβλήματος με το κούμπωμα ταχυτήτων.Είχε αρχίσει το κιβώτιο να έχει περίεργη αίσθηση και δυσκολία όταν έβαζα ταχύτητα ενώ στην δευτέρα γρατζούναγε.Σημειωτέον ότι είχα αλλάξει βαλβολίνες και το μοντέλο ήταν του 2009 με 26.000 χλμ.μόλις! Οταν το είδε μου είπε απλά να προλάβω και να το δώσω γιατί η αποκατάσταση της επερχόμενης σημαντικής βλάβης, θα ήταν ιδιαίτερα δαπανηρή και ασύμφορη πράγμα που έκανα και έτσι αποχωρώ από την ομάδα αφού ευχηθώ σε όλους τους φίλους-μέλη καλά χιλιόμετρα. _________________ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 13:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπογράφεις ως Φουκαράς Δημόσιος Υπάλληλος αλλά σκέψου και τον φουκαρά που το αγόρασε _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣΚΩΝ Μέλος
Μέλος από: 21 Μάϊ 12 Δημοσιεύσεις: 7 Φύλο: Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 16:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
4ΟΟΟ χιλ.ευρώ το πήρε,τι άλλο να κάνω?Η πλάκα είναι που τα αυτοκίνητα τα προσέχω σαν τα μάτια μου,να φανταστείς κάνω κέρωμα σε φανοποιό κάθε εξάμηνο,και στο συγκεκριμένο σπάνια έμπαινε δεύτερο άτομο,τα πίσω καθίσματα ήταν άθικτα τελείως!!Δυστυχώς η ιαπωνική σχολή δεν με έπεισε ούτε με την ποιότητα ούτε με την οδική συμπεριφορά,κρίμα που το 2009 το προτίμησα από το panda! _________________ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί το Panda θα σε έπειθε ? Δε νομίζω.
Απλώς
Α) σου έκατσε η περίπτωση
Β) στην Ιαπωνία αν δε κάνω λάθος το cuore βγαίνει μόνο αυτόματο άρα έλλειψη τεχνογνωσίας στο manual σασμάν
Γ) δεν υπάρχει πλεόν ''αχάλαστο'' αυτοκίνητο _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣΚΩΝ Μέλος
Μέλος από: 21 Μάϊ 12 Δημοσιεύσεις: 7 Φύλο: Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 18:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο αδερφός μου πήρε την ίδια περίοδο το panda.Με 66.000 χλμ.σήμερα και ανύπαρκτη συντήρηση,ούτε που τρίζει!!!!Είναι να σου κάτσει που λένε.. _________________ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τέλος πάντων ας μη μπούμε σ'αυτό το "τρυπάκι". +1 για τον φουκαρά που το πήρε. Τον ενημέρωσες τουλάχιστον;
Πριν το δώσεις όμως πήρες δεύτερη άποψη για το πρόβλημα; Γιατί κι εμένα δε μπαίνει καμιά φορά αμέσως η πρώτη και έχει τύχει να γρατζουνίσω τη 2α (σύνολο 3-4 φορές στα 6+ χρόνια) αλλά αυτό είχε να κάνει με το παπούτσι-πάτημα του συμπλέκτη. Μετράω 130000+ χλμ με τον μαμά δίσκο πάνω _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣΚΩΝ Μέλος
Μέλος από: 21 Μάϊ 12 Δημοσιεύσεις: 7 Φύλο: Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 06, 2014 20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τρίτη!!!Δυστυχώς ήταν θέμα χρόνου το τέλος του κιβωτίου. _________________ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 09, 2014 11:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
254.000χλμ με μία αλλαγή στα ρουλεμάν του σαζμάν και δύο φορές αλλαγή δίσκο πλατώ (imitasion).
Κανένα άλλο πρόβλημα...το panda φίλε μου Φ.Δ.Υ. θα το είχες αποσύρει σε αυτά τα χιλιόμετρα...
Οκ, δε λέω όμως, έχει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλακτικά το Cuore. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|