Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chrizz Μέλος
Μέλος από: 22 Ιαν 09 Δημοσιεύσεις: 3 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 23, 2009 21:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Braindead έγραψε: | Γεια σου chrizz.Ειμαι κι εγω απο Σερρες.Δεν ξερω αν 8ελεις να πηγαινεις το αυτοκινητο σε καποιο δικο σου συνεργειο,ομως γενικα η αντιπροσωπεια εδω ειναι πολυ καλη.Τοσο σε τιμες οσο και σε επιπεδο τεχνικης καταρτησης μ εχει αφησει απολυτα ευχαριστημενο |
Γεια σου συντοπιτη Braindead. Χαιρομαι που βρισκω εναν ομοιδεατη κοντα μου. Οφειλω να πω πως αυτο που λες για την αντιπροσωπεια ειναι πολυ καθησυχαστικο, αλλα αν ακους τι λένε αλλοι (και εδω στο forum επισης) για αλλες αντιπροσωπειες τοτε εχεις και καποιους ενδοιασμους. Το γεγονος με μενα προσωπικα ειναι οτι ειμαι πολύ εως παρα πολυ ευχαριστημενος με τον μηχανικο που παω το παλιο αμαξι,.... και για αυτο ......δυσκολα θα τον αποχωριστω. _________________ CUORE HG A/T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2009 15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαταλαβαινω τι εννοεις...Εμενα ο Νικος(που ειναι στην αντιπροσωπεια) ηταν ο μηχανικος και του παλιου μας αυτοκινητου
Παντως ειμαι πληρως ικανοποιημενος.Και εκτος απο την πολυ καλη γενικοτερη γνωση που εχουν,ειναι και εξειδικευμενοι στα αυτοκινητακια μας,πραγμα που πολλες φορες μετραει Δοκιμασε και πιστευω οτι 8α μεινεις κι εσυ ικανοποιημενος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 10, 2009 19:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκανα κ εγώ το πρώτο "σερβις" στα 7.500 Σύνολο 67ε για αλλαγή λαδιού επι της ούσιας. Τσούζει λίγο, κ δεν θα πήγαινα σε επίσημο αλλά ήθελα να δώ κ κάμποσα ακόμα μικρά η πιθανά μεγαλύτερα θέματα (ιάπωνας, αλλά μάλλον το δικό μου έχει μάνα απο την κορέα ) του αυτοκινήτου οπότε κ πήγα στην Aggripan στο Χαλάνδρι.
Τα παιδιά γενικά προσπαθήσανε να λύσουν όλα τα θέματα που τους ανέφερα χωρίς να πουν πολλά πολλά κ κατά ένα σημαντικό ποσοστό τα καταφέρανε, αλλά πρέπει να ξαναπάω.
Δηλώνω λοιπόν ικανοποιημένος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 11, 2009 21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | όλα τα θέματα που τους ανέφερα |
Για λέγε, για λέγε..... _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 13:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | αλλά ήθελα να δώ κ κάμποσα ακόμα μικρά η πιθανά μεγαλύτερα θέματα (ιάπωνας, αλλά μάλλον το δικό μου έχει μάνα απο την κορέα ) του αυτοκινήτου οπότε κ πήγα στην Aggripan στο Χαλάνδρι |
Σου παρουσίασε κάτι που δεν έχει αναφερθεί στο forum? Και τί σου απάντησαν τελικά? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 14:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδικές ασθένειες...
Το αμαξι γενικώς κάνει θόρυβο. Και δεν εννοώ το μοτέρ. Μιλάω για τριξίματα, κροταλίσματα κ δεν ξέρω κ εγώ πως αλλιώς να τα χαρακτηρίσω. Βέβαια με τριξίματα είμαι κ λίγο περιέργος οπότε μπορεί κ να υπερβάλω. Βαριέμαι να τα γράψω αναλυτικά, θα γράψω τα σημαντικότερα.
1. Τα φρενα του αυτοκινήτου με το καλημέρα δεν με ικανοποιούσαν. Κυρίως σαν αίσθηση όμως κ όχι σαν αποτελεσματικότητα. Τεράστιο κενό στην αρχή, έπρεπε να βυθίζεις το πόδι πάρα πολύ για να αρχίζει το αμαξι να φρενάρει έστω κ λίγο. Μετά απο 1-2 εβδομάδες το συνήθισα, αλλά απο κάποιο σημείο κ μετά αρχιζαν να γίνονται κ μη αποτελεσματικά κ επικύνδινα.(προφανώς λόγω φθοράς στα τακάκια.). Έγινε ρυθμιση των φρένων κ σφύξιμο στο χειρόφρενο κ τα φρένα πλέων είναι μια χαρά.
2. Βάζοντας όπισθεν (έχω αυτόματο), αλλά κ γενικώς όταν έπεφταν οι στροφές κάτω από 1000 ξεκινούσε κ ακουγόταν ένας πάρα πολύ έντονος κ μεταλλικός θόρυβος μέσα στην καμπίνα. Αυτός ο θόρυβος ήταν απο την αρχή αλλά όχι τοσο έντονος. Τους το είχα πει κ μου είχαν απαντήσει ότι συμβαίνει λόγω κραδασμών του 3κυλινδρου.
Τελικά έφταιγε ένα σωλινάκι (!!!) το οποίο είχε ενα μεταλικό δαχτυλίδι, το οποίο με την σειρά του βιδωνόταν σε μια μεταλλική βάση πάνω στην μηχανή. Αυτό λοιπον το "κούμπωμα" είχε λυθεί (βασικά έτσι βγήκε απο το εργοστάσιο) γενικώς κ με τον συντονισμό χτύπαγε. Δυσκολεύτικα να πιστεψω ότι αυτό κ μόνο ήταν το θέμα (λογω έντονου θορύβου) αλλά απο την στιγμή που λυθηκε το πρόβλημα δεν ασχολείθηκα παραπάνω.
3. Το πετάλ του γκαζιού τρίζει, κροταλίζει, γρατζουνάει κ ότι άλλο απιθανο ήχο μπορει να φανταστείτε. Το πατας κ γρατζουνάει, το αφήνεις κ κανει μερικές φορες κ κάτι περίεργα λές κ ξεκολάει κάποιο ελατήριο. Το κουφό της υποθεσης είναι ότι τα κάνει όλα αυτά ΜΟΝΟ όταν το αμαξι είναι σε κίνηση. Οταν δεν κινείτε δεν κάνει απολύτως τίποτα....Το πατάς κ είναι βελούδινο.. Ο μάστορας το είδε κ με την μία, συμφώνησε μαζί μου ότι είναι μαυρο χάλι κ είπε ότι θέλει λύπανση γιατί είναι τελείως στεγνό. Τελικώς η λύπανση δεν του έκανε κ πολλά κ υποθέτω ότι πάω για αλλαγή ντίζας ίσως κ τίποτα άλλο.
4. Ο πιο ενοχλητικός τριγμός/θόρυβος που έχω ακούσει ποτέ βρίσκεται στο αυτοκίνητο μου. Καπου μεταξύ του ταμπλό κ της δεξιάς πόρτας ακούγετε ένας ήχος... σαν τσίχλα να τον πω... σαν να ξεκολάς 2 ζελοτέιπ να τον πω... Είναι εκεί συνέχεια κ όσο επιταχύνεις ακούγεται κ πιο έντονα. Εχω βάλει την γυναίκα μου να οδηγεί κ εγω δεξιά να προσπαθώ να τον εντοπίσω, αλλα τίποτα. Το απόλυτο σπάσιμο νεύρων. Αν δεν βάλεις ραδιόφωνο κ μαλιστα σχετικά δυνατά (ο ήχος πάνω απο 30 στο μαμίσιο ράδιο) απλά δεν μπορείς να αντέξεις μέσα στο αμάξι. Το άκουσαν στο συνεργείο κ μου είπαν ότι κατά 99% προέρχετε απο την βάση/σύνδεσμο της πόρτας. Αν κ εγώ του είπα ότι ο ήχος είναι απο μέσα κ μάλιστα από κάποιο πλαστικό, ο μάστορας επέμενε ότι είναι απο ένα γλωσσάκι το οποίο κάποια στιγμή ξεκολάει κ κάνει αυτό τον θόρυβο "Μας φέρνουν σύνεχεια cuore με αυτό τον θόρυβο κ φταίει αυτό." Δεν επέμενα παραπάνω μιας κ αυτό το γλωσσάκι είχε όντως ξεκολήσει. Το κόλησε αλλά περι ορέξεως.... Θα το πλακώσω στα λάδια/σπρεύ κ που θα παει θα το βρω μόνος μου.
Ξέρω ότι μερικοί θα πουν καλά οκ.... δεν υπήρχε κ κανένα μηχανικό σοβαρό πρόβλημα γιατι γκρινιάζει αυτός.
Ελάτε στην θέση μου κ φανταστείτε μια κατάσταση σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο όπου ..... Υπαρχει τριγμος που πρεπει να βάλεις μουσική για να μην τρελλαθείς.... γκαζώνεις κ τρίζει το γκάζι....φρενάρεις κ δεν πιάνουν τα φρένα.... ενώ μόλις πεσουν κ οι στροφές αρχίζουν τα... κλαπατσίμπανα να χτυπούν (φανταστείτε μέσα στην πόλη με πολλά φρεναρίσματα,φανάρια)
Το απολυτο ξενέρωμα... Αν δεν ήταν τόσο τέλειο στους χώρους του... κ τόσο ξεκούραστο λόγω αυτόματου μέσα στην πόλη... θα είμουν συνεχώς στην γκρίνια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 14:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβάζοντας το παραπάνω post είχα την εντύπωση οτι μιλούσες για άλλο αμάξι (ούτε το ritmo μου μοντέλο 1985 δεν τρίζει έτσι).
Μάλλον είσαι ο "τυχερός" του μήνα αδερφέ.
Καλό κουράγιο!
Υ.Γ. Μπορείς να αλλάξεις ραδιοcd, να βάλεις ενισχυτές, sub κλπ... δε θα ακούς τίποτα! (πλάκα κάνω έτσι, μην παρεξηγηθούμε!) _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 19:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubae έγραψε: | Διαβάζοντας το παραπάνω post είχα την εντύπωση οτι μιλούσες για άλλο αμάξι (ούτε το ritmo μου μοντέλο 1985 δεν τρίζει έτσι).
Μάλλον είσαι ο "τυχερός" του μήνα αδερφέ.
Καλό κουράγιο!
Υ.Γ. Μπορείς να αλλάξεις ραδιοcd, να βάλεις ενισχυτές, sub κλπ... δε θα ακούς τίποτα! (πλάκα κάνω έτσι, μην παρεξηγηθούμε!) |
Φίλε μου δεν δέχομαι ότι είμαι ο τυχερός του μήνα. Εχω ασχοληθεί με το αντικείμενο τόσο πολύ που αφορισμοί του τύπου "ο ιάπωνας δεν σπάει δεν χαλάει" η "ο ιταλός μια μέρα θα σε αφήσει σίγουρα" με κάνουν κ γελάω.
Για πολλά χρόνια λόγω επαγγέλματος είχα προσβαση σε στοιχειά σερβις/συνεργείων για πολλές κ γνωστές μάρκες κ πίστεψε με τα στοιχεία μιλούν κ δείχνουν άλλα πράγματα απο αυτά που ο κόσμος είτε θέλει κ πιστεύει είτε του πλασάρουν κάποιοι. π.χ το 1,6 FSI μοτέρ της VW πάνω στo skoda fabia έχει το μικρότερο ποσοστό πρβλημάτων (αναλογικά με τις πωλήσεις πάντα) στην κατηγορία των 1.6 τα τελευταία 7 χρόνια !!! Το χειρότερο είναι..... το ίδιο μοτερ πάνω στο Golf !!! (η ειρωνεία είναι οτι μιλάμε για το ίδιο μοτερ, του ίδου group συναρμολογημένο ύπο διαφορετικές συνθήκες.)
Το ότι το αμάξι βγάζει τριγμούς δεν συμβαίνει μόνο σε μένα. Και μιλάω απόλυτα κ όχι συγκριτικά με αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Μπορεί π.χ ένα πικάντο να είναι κουδουνίστρα μπροστα στο κουόρε αλλά αυτό δεν λέγετε αξιολόγηση λέγετε σύγκριση.
Στον κύκλο μου λοιπόν (φίλοι, συγκενείς, γείτονες) υπάρχουν 4 Daihatsu τελευταία μοντέλα. 2 Τεριος κ 2 Κουόρε. Ο άλλος με το κουόρε άλλαξε και τα 4 αμορτισέρ 3 μέρες μετα την αγορά του κ έχει κ αυτός κάποιους τριγμούς αλλά προερχόμενος απο παλαιά αυτοκίνητα το κουόρε του φαίνετε μπετόν αρμε σε αυτό τον τομέο. Ο ένας με το Τεριος άλλαξε τις ντίζες σε όλα τα πεταλ μέσα σε ένα εξάμηνο. Ο άλλος στην πρώτη σοβαρή βροχή έβαλε μέσα νερά απο ελατωματικές (στην τοποθέτηση) τσιμούχες σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο.
Αυτό τι σημαίνει, ότι είμαστε μια παρεα από γκαντέμηδες ??!!!
Αν τους ρωτήσεις οι μισοί θα σου πουν τα χειρότερα κ οι άλλοι μισοί τα καλύτερα. Η αλήθεια είναι ότι όλοι ταλεπωρήθηκαν απο παιδικές ασθένειες στην γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων τους κ τίποτα παραπάνω (όπως κ εγώ).
Δεν προσπαθώ να βγάλω σκάρτο το αμάξι, κάθε άλλο μάλιστα. Αλλα σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι ότι το δικό μου αμάξι είναι μια φωτεινή εξαίρεση. Απλά ο καθένας αξιολογεί σαν προβλήματα διαφορετικά πράγματα. Ξέρω ανθρώπους που αυτά τα προβλήματα για τα οποία εγώ πήγα το αμάξι στο συνεργείο, ούτε καν θα τα παρατηρούσαν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 19:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνεχίζω να πιστεύω πως είσαι λιγάκι άτυχος.
Φίλος με Terios (και το τελευταίο και το προηγούμενο) κάνει 3 αγώνες αντοχής 24ωρους το χρόνο τα τελευταία 3 χρόνια σε πολύ δύσκολες συνθήκες και δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα. Δε λέω, τυχερός και αυτός.
Αν υπήρχαν δυο τρία ακόμα παραδείγματα σαν του γνωστού σου που άλλαξε αμορτισερ σε 3 μέρες απο την αγορά, οκ θα λέγαμε, κάτι παίζει στη γραμμή παραγωγής. Αλλά όταν είναι ένας, δεν είναι ο "τυχερός" του μήνα?
Δεν έχω καμία υποχρέωση απέναντι στην Daihatsu, ουτε καν σε εξουσιοδοτημένο δεν πάω (το αναφέρω για να μην παρεξηγηθώ για διαφήμιση και προμοτάρισμα) αλλά θεωρώ τα Daihatsu, σε γενικές γραμμές, αρκετά αξιόπιστα αυτοκίνητα. Δε λέω όμως οτι έχουν ούτε φτηνά ανταλλακτικά, ούτε οτι δε μας πιάνουν τον κ@λο όταν πάμε για service.
Φιλικά πάντα,
Δημήτρης _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 13, 2009 08:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | Αυτό τι σημαίνει, ότι είμαστε μια παρεα από γκαντέμηδες ??!!!
|
Όχι, μάλλον εμείς οι υπόλοιποι είμαστε τυχεροί
Δεν ξέρω, εγώ δεν είχα τίποτα από όλα αυτά που αναφέρεις.... Και μιλάμε ότι γενικά το κοπανάω το αυτοκίνητο, σε σαμαράκια και λακούβες!
Πάντως, 67? για το πρώτο σέρβις είναι πάρα πολλά! Στην δικι'αμου αντιπροσωπεία (Μενίδι) μου πήραν 52?!! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 13, 2009 13:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τυχερός η άτυχος δεν ξέρω....
Η ουσία είναι ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισα (κ κάποια ακόμα τα αντιμετωπίζω) ναι μεν δεν είναι σοβαρά.... αλλά μου χαλάνε την διάθεση κ την χαρά όταν πιάνω το τιμόνι...
Κατα τα άλλα το αμαξάκι είναι σουπερ βολικό κ το έχουμε ερωτευτεί οικογενειακως. Κ σήμερα να αγόραζα πάλι το ίδιο θα έπερνα.
Απλά το αδικούν βλακώδες φαινόμενα. Θα τα εντοπίσω που θα πάει κ θα τα φτιάξω
Τούλαχιστον στο συνεργείο υπάρχει διάθεση για βοήθεια. Όχι σαν την Βελμαρ, που κ στο Φοκους αντιμετώπησα τετοιες παιδικές ασθένειες αλλά όταν τους το έλεγες προσπαθούσαν να σε βγάλουν τρελό με την μυθική πλέον φράση "όλα έτσι κάνουν" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 13, 2009 14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως το χειρότερο όλων είναι αυτή η τεράστια διαφορά τιμών από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία. Απαράδεκτο για μια εταιρεία που θέλει να χτυπήσει ανταγωνισμό, έστω και σε μικρή κατηγορία. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gregoryael Μέλος
Μέλος από: 10 Δεκ 09 Δημοσιεύσεις: 13 Φύλο: Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 10, 2009 08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geia sas kai apo mena
eimai kainourgios sti selida
exo to kainourgio to coure kai einai konta stin proti allagi ladion kai filtrou gia tin akribia exo 7250 klm kai einai iraklio tora foititis kai aurio feugo gia larisa dld tha kano 400 xlm me giro 140 xlm/h kai 3600 strofes to lepto...... dld tha peraseis kata 150-200 to orio....
kai skeftomai na ta allasko iraklio i larisa???
to mono pou me bazei se skepseis einai to oti einai i proti fora pou tha tou kano allagi ladion kai apoti ematha tha itan kalo na min perasoun gia poli ta 7500 xlm.... alla kai pali 200 xlm den einai kai polla
peite kai eseis ligo ti gnomi sas tha boithisete arketa |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 10, 2009 11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gregoryael έγραψε: | geia sas kai apo mena
eimai kainourgios sti selida
exo to kainourgio to coure kai einai konta stin proti allagi ladion kai filtrou gia tin akribia exo 7250 klm kai einai iraklio tora foititis kai aurio feugo gia larisa dld tha kano 400 xlm me giro 140 xlm/h kai 3600 strofes to lepto...... dld tha peraseis kata 150-200 to orio....
kai skeftomai na ta allasko iraklio i larisa???
to mono pou me bazei se skepseis einai to oti einai i proti fora pou tha tou kano allagi ladion kai apoti ematha tha itan kalo na min perasoun gia poli ta 7500 xlm.... alla kai pali 200 xlm den einai kai polla
peite kai eseis ligo ti gnomi sas tha boithisete arketa |
Δεν είναι ιδιαίτερο το θέμα.... Αν έχεις "δικό" σου συνεργείο στην Λάρισσα άλλαξέ τα εκεί, αλλιώς άλλαξέ τα τώρα στο Ηράκλειο... _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gregoryael Μέλος
Μέλος από: 10 Δεκ 09 Δημοσιεύσεις: 13 Φύλο: Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 30, 2009 12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, πήγα και έκανα το πρώτο service των 7500χλμ στην αντιπροσωπεία στη Λάρισα.
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου, τιμή 50 ευρόπουλα.
Σήμφωνα με αυτά που είχα ακούσει μέχρι τώρα εδώ μέσα, είμαι αρκετά χαρούμενος και μου φένετε αρκετά χαμηλό το κόστος σε σχέση με τους υπόλοιπους.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|