Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 21:16

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Μπουζί για Cuore

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 16, 2011 17:53    Θέμα δημοσίευσης: Μπουζί για Cuore Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Cuore L251 φοράει Denso K16TNR-S9 ή NGK BKR5EKC σύμφωνα με τις οδηγίες της Daihatsu στο manual. Εχουν gap 0.8mm. Eίναι 3 για το τρικύλινδρο μοτέρ μας. Είναι μπουζί χαλκού ιδιαίτερα χαμηλού κόστους περίπου 3,5 ευρώ το τμχ.

Τα παραπάνω στοιχεία που παρέθεσα είναι τα δεδομένα της υπόθεσης. Συνεχίζω στις απορίες μου :

1)Αλλάχτηκαν για πρώτη φορά στο συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας σε service στα 60,000ΚΜ .

α. Για τα απλά μπουζι-χαλκού προτείνεται η αλλαγή τους στα 10.000ΚΜ, για τα ιριδίου στα 20.000ΚΜ , για τα ιριδίου με επικάλυψη πλατίνας στα 100.000ΚΜ.
Πώς σε εμένα αλλάχτηκαν τα απλά, στα 60.000ΚΜ ? Μήπως είχα μπουζί άλλου τύπου , διαφορετικού από του προτεινόμενου της Daihatsu? (ρωτάω γτ δεν έχω ιδέα τί μπουζί πρωτοφορούσε το αμάξι)

β. Μου τα αντικατέστησαν λοιπόν με τα απλά μπουζί της NGK BKR5E (σκέτο , όχι BKR5EKC) .Gap 0.8mm και αυτά.
Αυτά όμως σύμφωνα με την NGK ταιριάζουν σε Renault Megane 1600cc!!!
Για το Cuore η NGK συνιστά τα BKR5EKC !!
Τί επιπτώσεις εχει αυτό στην λειτουργία του κινητήρα? Είναι τυχαίο ότι από τότε το μοτέρ ρετάρει στις χαμηλές στροφές με αρκετές αρρρυθμίες και δεν αρπάζει το γκάζι τόσο εύκολα όσο πριν?

γ.Ενημερώνω ότι μου κοστολόγησαν 4 μπουζί σε τρικύλινδρο αμάξι !! Και εγώ ο μάπας είδα αναλύτικα το τιμολόγιο 2 χρόνια μετά...
Και διαφορετικό μπουζί λοιπόν η autorina και 1 κράτησε για πάρτυ της από την τετράδα της συσκευασίας( επαληθεύεται ότι προορίζεται για 4κυλινδρα αμάξια). Άρα στις 3 αλλαγές μπουζί , η 4η δωρεαν...για την εταιρεία!

2) Θέλω να ξεχάσω την παραπάνω μαλακία κ απατεωνιά της εταιρείας και να τοποθετήσω 3 ολοκαίνουρια μπουζί, τώρα στα 78.000ΚΜ που εχω στο καντραν.

α.Απλά ή ιριδίου? Ποιά τα πλεονεκτήματα? Μειονεκτήματα πλην του υψηλότερου κόστους δεν γνωρίζω. Εσείς τί εχετε? Είδατε κάποια διαφορά αν τα αλλάξατε ?

β. Να τολμήσω να τα αλλάξω μόνος? Είναι εύκολη διαδικασία, όπως φαινεται στο manual? Πού θα βρω μπουζόκλειδο?
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης