Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 19:28

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
lpg
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chrizz
Μέλος


Μέλος από: 22 Ιαν 09
Δημοσιεύσεις: 3
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 15, 2011 11:13    Θέμα δημοσίευσης: lpg Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το μικρο μου μωρό (2009) θέλω να βάλω υγραέριο LPG. Υπάρχουν καθόλου εμπειρίες?
_________________
CUORE HG A/T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 15, 2011 16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή ερώτηση.

Το σκέφτομαι και εγώ αλλά θα χάσουμε εντελώς τη ρεζέρβα ή το μικρό χώρο αποσκευών.

Το έχει κάνει κανείς?
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gIannhsd
Μέλος


Μέλος από: 05 Αύγ 11
Δημοσιεύσεις: 6
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 19, 2011 12:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα. Έχω βάλει εγώ υγραεριο στο Cuore.
Είναι μοντέλο 2008 και έβαλα σύστημα αερίου ψεκασμου της zavoli (ιταλικό) εδώ και κανά μήνα. Το συγκεκριμένο σύστημα ψεκαζει παραλληλα και λίγη βενζίνη όταν νιώσει αυξημένο φορτίο (ζόρι ή απότομη επιτάχυνση) για τη λίπανση - ψύξη των βαλβίδων.
Μου κόστισε 1230 ?. Η μέση κατανάλωση με μικτή οδήγηση είναι πλέον περ. 6.4lt/100km ή χοντρικα 5?/100km με τιμή υγραεριου 0.84?/lt.
Προσωπικά με συμφέρει καθώς κάνω 100 χλμ τη μέρα για πήγαινε έλα στην εργασία μου, συν τα έξτρα (εκδρομές, ταξιδια κτλ).
Μου έβαλαν ρεζερβουάρ στη θέση της ρεζερβας χωρητικότητας 37 lt. Για λόγους ασφαλείας γεμίζει 32 lt κάτι που μου δίνει αυτονομία περίπου 500 km.
Τη ρεζερβα την έχω βάλει στο χώρο για τα πόδια πίσω απο τον οδηγό, αφού στο ιδιο σημείο είναι και το καθισματακι του παιδιού οπότε ο χώρος δεν μου χρειάζεται.
Απο επιδόσεις το νιώθω ελαφρος πιο νωχελικό απ'οτι με βενζίνη. Βέβαια για δικούς μου λόγους δεν το πάω ποτέ πάνω απο τις 4000 στρ με υγράεριο. Άλλωστε η τοποθέτηση έγινε με σκοπό την οικονομία και μόνο. Για όλα τα αλλά υπάρχει η βενζίνη.
Αυτά, για οτιδήποτε άλλο που μπορώ να βοηθήσω ελεύθερα.
Γιάννης
_________________
Cuore (L 276) LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλέξανδρος
Μέλος


Μέλος από: 16 Φεβ 08
Δημοσιεύσεις: 54
Φύλο:
Τόπος: Saint Jim

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 19, 2011 14:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή για να το κάνουμε λιανά.
Είχες μια κατανάλωση περίπου στο 6lit/100km με βενζίνη (να υποθέσω ότι σε μικτό κύκλο κάπου εκεί είμαστε όλοι) με 1,68 ευρώ το λίτρο έχουμε 10,08 ευρώ τα 100km.
Με το γκάζι έχεις 6,4lit/100km με 0,84 ευρώ το λίτρο άρα 5,376 ευρώ τα 100km.
Διόρθωσέ με αν κάνω κάπου λάθος.

Άρα βγάζει τα λεφτά του το lpg μετά από 26.150km περίπου. Thinking
_________________
Cuore 2008 (L 276)
http://kalofagades.pblogs.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gIannhsd
Μέλος


Μέλος από: 05 Αύγ 11
Δημοσιεύσεις: 6
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 19, 2011 15:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξανδρος έγραψε:
Δηλαδή για να το κάνουμε λιανά.
Είχες μια κατανάλωση περίπου στο 6lit/100km με βενζίνη (να υποθέσω ότι σε μικτό κύκλο κάπου εκεί είμαστε όλοι) με 1,68 ευρώ το λίτρο έχουμε 10,08 ευρώ τα 100km.
Με το γκάζι έχεις 6,4lit/100km με 0,84 ευρώ το λίτρο άρα 5,376 ευρώ τα 100km.
Διόρθωσέ με αν κάνω κάπου λάθος.

Άρα βγάζει τα λεφτά του το lpg μετά από 26.150km περίπου. Thinking
Πολύ σωστά. Θα το κάνω απόσβεση μετά από ένα χρόνο περίπου σύμφωνα με τα χλμ που κάνω και αν διατηρηθεί η διαφορά βενζίνης - αερίου.

Υπόψιν το 6.4lt/100km είναι με φουλ A/C παντού και πάντα LoL
_________________
Cuore (L 276) LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 20, 2011 22:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gIannhsd έγραψε:
.......................

και αν διατηρηθεί η διαφορά βενζίνης - αερίου.


Αυτό είναι που με αγχώνει.

Κάποιος φίλος μου είπε πως υπάρχει όρος να έχει πάντα το γκάζι τη μισή τιμή της βενζίνης. Αν ισχύει, καλώς.

Αν όχι όμως, τι κάνουμε?
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 19:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν αποκλείεται να ρίξουν κι εκεί κανά φόρο
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 06, 2011 17:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το να πειράξω το μοτερ της Daihatsu - τέρας αξιοπιστίας και να παρέμβω με εξτρα λιπανση που χρειάζεται κάθε εγκατάσταση υγραεριοκίνησης είναι λίγο ιεροσυλία. Και για 1000cc περισσότερο. Shifty
Εσεις τί λετε ?
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 06, 2011 19:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1.
δεν αξίζει να κάνεις τέτοιες μετατροπές σε μικρό αυτοκινητάκι
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
gIannhsd
Μέλος


Μέλος από: 05 Αύγ 11
Δημοσιεύσεις: 6
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 20:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κάθε ένας έχει τις ανάγκες του και ανάλογα πράττει. Προσωπικά το Cuore με υγραεριο με βολεύει αφάνταστα. Ειναι εργαλείο. Κάποιος άλλος που κάνει 5 και 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, φυσικά και δεν αξίζει να προχωρήσει στη μετατροπή.

@tomas133 Δεν έγραψα πουθενά για έξτρα λίπανση. Για αυτό τον λόγο άλλωστε και έβαλα το κιτακι που ψεκαζει παράλληλα και βενζίνη, οπότε δεν χρειάζεται λαδιερες και βλακείες.
_________________
Cuore (L 276) LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 15:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανέβασε αν θέλεις μερικές φωτογραφίες απο τον χωρο της μηχανής και από το ρεζερβουαρ υγραεριου.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis79
Μέλος


Μέλος από: 12 Φεβ 12
Δημοσιεύσεις: 4
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 12, 2012 21:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενδιαφέρομαι κι εγώ για εγκατάσταση LPG στο Cuore μου (L276/2009). Επισκέφτηκα πρόσφατα την γνωστή αλυσίδα που έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία της ZAVOLI. Παρά ταύτα με ενημέρωσαν ότι σε αυτοκίνητα σαν το Cuore βάζουν ρεζερβουάρ τύπου "Θερμοσίφωνα" 35lt κάτι το οποίο ασφαλώς δεν με ικανοποιεί καθώς χάνω τον χώρο αποσκευών καθώς και την ευελιξία του μετακινούμενου πίσω καθίσματος. Μάλιστα δοκιμάσαμε επί τόπου την μικρότερη διαθέσιμη δεξαμενή τύπου ρεζέρβας ονομαστικής χωρηρικότητας 35lt και διαπιστώσαμε ότι δεν μπαίνει με τίποτα.

Σε πρώην συνεργάτη της Agripan στη Θεσσαλονίκη που εγκαθιστά υγραέριο μου είπανε ότι η δεξαμενή που προτείνουνε (δεν έχουνε βάλει ακόμα σε Cuore) είναι τύπου ρεζέρβας ονομαστικής χωρητικότητας 28lt δηλαδή φουλάρει με 0,8x28=22,4lt. Πρακτικά με κατανάλωση υγραερίου της τάξης των 7lt/100km μιλάμε για μια αυτονομία υγραερίου της τάξης των 300km. Βέβαια αυτοί προτείνουν σύστημα με λαδιέρα κάτι που δεν με ενθουσιάζει (σύστημα LOVATO ή LANDIRENZO).

Αγαπητέ gIannhsd,
Μπορείς σε παρακαλώ να επιβεβαιώσεις ότι η δεξαμενή σου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 37lt, έχει μπει στη θέση της ρεζέρβας και δεν έχει επηρεάσει τον χώρο αποσκευών καθώς και ότι το πίσω κάθισμα μετακινείται όπως και πριν; Είναι εύκολο να μας ενημερώσεις για το συνεργείο εγκατάστασης;

Αντιλαμβάνομαι ότι σε πολύ λίγα cuore έχει μπει προς το παρόν lpg (λογικό καθώς η κατανάλωσή του είναι μικρή). Σε video που κυκλοφορεί στο youtube φαίνεται AYGO με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 27lt. Oποιαδήποτε βοήθεια από όσους έχουν τοποθετήσει τέτοιο σύστημα είναι ευπρόσδεκτη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis79
Μέλος


Μέλος από: 12 Φεβ 12
Δημοσιεύσεις: 4
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 27, 2012 23:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν δυό μέρες παρέλαβα το αυτοκίνητό μου με το εγκατεστημένο kit από την ZAVOLI. Η μετατροπή κόστισε 1190 Ευρώ. Ο ψεκασμός γίνεται σε αέρια φάση, ο ανεφοδιασμός από υποδοχή στον πίσω προφυλακτήρα και η δεξαμενή που τελικά επέλεξα είναι τύπου ρεζέρβας 26lt. Όπως ήδη ανέφερα δοκίμασα και μεγαλύτερες δεξαμενές, μία 35lt και μία 34lt (η συγκεκριμένη δεξαμενή από εταιρεία που η ίδια η DAIHATSU στην Ελλάδα συνεργάζεται) αλλά χωρίς αποτέλεσμα καθώς το ύψος του χώρου της ρεζέρβας δεν επέτρεπε την χρησιμοποίησή τους.

Στα πρώτα 100km δεν έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η αλλαγή από την βενζίνη στο υγραέριο γίνεται σχετικά γρήγορα μέσα σε 1-2 λεπτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (εξωτερική θερμοκρασία 5 Κελσίου). Το αρχικό γέμισμα ήταν στα 25lt οπότε μένει σταδιακά μετά από μερικά γεμίσματα να διαπιστώσω κατανάλωση και αυτονομία.

Ελπίζω η χρήση του να είναι απροβλημάτιστη. Θα ενημερώσω σχετικά όταν θα έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα και θα έχω σχηματίσει ίδια άποψη.
_________________
Cuore L276 (2009) LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 04, 2012 15:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@gIannhsd: Γιάννη, χωράει καλά η δεξαμενή τύπου ρεζέρβας των 37lt? Σου είναι εύκολο να ανεβάσεις κανα δυο φωτογραφίες?

@Giannhs79: Γιάννη (Νο2) τελικά έβαλες δεξαμενή 26lt η οποία γεμίζει με 25lt? Κανονικά δεν θα έπρεπε να γεμίζει με 26x0.8= 20.80lt?
Σου είναι εύκολο να βάλεις και εσύ κάποιες φωτό?

Έκανα μια βόλτα απο συνεργείο που τοποθετεί το σύστημα Landirenzo χωρίς λαδιέρα. Έχετε καποια συγκεκριμένη άποψη (θετική ή αρνητική) για τη συγκεκριμένη εταιρεία?
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 15, 2012 17:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Που είστε χαμένοι???

Έλα και η παλιοβενζίνη έχει πάει στο θεό!!! Head on wall Head on wall Head on wall
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης