Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 18:03

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Ήχος - έντονο γουργουρητό
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 12, 2011 21:48    Θέμα δημοσίευσης: Ήχος - έντονο γουργουρητό Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάγκες, άρχισαν τα όργανα!

Την Κυριακή κατεβαίνοντας από βολτίτσα στη Χαλκίδα, ακούω έναν πολύ περίεργο ήχο κατα τη διάρκεια του ταξιδιού. Ήχος σαν το γουργουρητό του τρικύλινδρου κινητήρα αλλά σε 10πλάσια ένταση.

Ακούγεται σε όλες τις ταχύτητες ΑΛΛΑ σταματάει κάθε φορά που συμπλεκτάρω για να αλλάξω ταχύτητα.

Πάω λοιπόν στο συνεργείο που κάνω τα service μου, κάνω το σταυρό μου και το αφήνω.

Σήμερα λοιπόν μαθαίνω τα μαντάτα. "Ρουλεμάν στο σαζμάν (4 τεμάχια) και το δισκο πλατώ έτοιμο να παραδώσει πνεύμα"...ανακουφίστηκα να σας πώ την αλήθεια γιατί η αρχική υποψία ήταν γρανάζια και άντε να βρούμε...

Μόλις με το καλό τελειώσουν οι εργασίες θα σας ενημερώσω και για το κόστος.

Υ.Γ. Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι αισίως 150.000χλμ
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 21, 2011 11:14    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ήχος - έντονο γουργουρητό Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρουλεμάν σαζμάν, δίσκος και πλατό στις 150.000 χλμ;;; Σαν νωρίς δεν είναι; Thinking
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 21, 2011 18:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασίλη, νωρίς ξενωρίς, είναι γεγονός!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ioannis
Μέλος


Μέλος από: 07 Αύγ 10
Δημοσιεύσεις: 27
Φύλο:
Τόπος: Πατρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι νωρις τα 150.000 χμ, ισως ειναι και αργα. αν και λενε οτι ο πρωτος δισκος κραταει περισσοτερο απο τους αλλους. συνηθως ζητανε δισκο στα 120.000 με 130.000. Επισης συνηθως την ακουει πιο πολυ ο δισκος ή τα ρουλεμαν αλλα οταν ανοιγουν το σαζμαν για να αλλαξουν κατι απο αυτα τα αλλαζουν ολα.
Υ.Γ.: Γραναζια θα εβρισκες, αλλα μονο απο daihatsu, και θα κοστιζαν περισσοτερο απο ολο το αμαξι, ή περιπου τόσο.
το κακο με τα κουορε ειναι οτι εχουν πουληθει λιγα και εχουν τρακάρει-κοπει επισης λιγα και δεν βρισκεις ευκολα σε μεταχειρισμενα.
_________________
Cuore 2004 L251
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 16:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη, ακριβώς όπως τα λές....

Να φανταστείς πως είχα ήδη αρχίσει να ψάχνομαι στο car και στη Γερμανία για ολόκληρο αυτοκίνητο τρακαρισμένο!

Ευτυχώς, προς το παρών, δέ χρειάστηκε!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 21:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσο πήγε το μαλλί τελικά;
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούλ 23, 2011 08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εϊναι φιλαράκια στο συνεργείο και δεν έχουμε βγάλει λογαριασμό ακόμα...έχουμε και ΦΠΑ σε λίγες μέρες οπότε λέω να τους καθυστερήσω λίγο!

Όταν με το καλό μάθω, θα δώσω αναλυτικό κοστολόγιο!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 04, 2011 15:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχουμε και λέμε:

Δίσκο - πλατώ: 166?
4 Ρουλεμάν: 113?
Βαλβολίνες: 26?
Εργασία: 300?

Σύνολο: 605?

_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 04, 2011 21:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Έχουμε και λέμε:

Δίσκο - πλατώ: 166?
4 Ρουλεμάν: 113?
Βαλβολίνες: 26?
Εργασία: 300?

Σύνολο: 605?


Tα χααααααααααααπια μου!!! Frying Pan
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλέξανδρος
Μέλος


Μέλος από: 16 Φεβ 08
Δημοσιεύσεις: 54
Φύλο:
Τόπος: Saint Jim

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια χαρά είναι σε σχέση με αυτά που μας έχει συνηθίσει η Daihatsu τα 600 ευρουδάκια.
Και για τα 150.000 χιλιόμετρα μην το πεις ούτε του ιερέα για αντοχή... Whistling

Το μόνο ψυχεδελικό στην ιστορία είναι η τιμή Δίσκο+πλατό σε σχέση με την τιμή ρουλεμάν. Δεν θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον την τριπλάσια τιμή τα δύο πρώτα. Όπως συμβαίνει συνήθως?????????
_________________
Cuore 2008 (L 276)
http://kalofagades.pblogs.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 16:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Έχουμε και λέμε:

Δίσκο - πλατώ: 166?
4 Ρουλεμάν: 113?
Βαλβολίνες: 26?
Εργασία: 300?

Σύνολο: 605?


Mits για πες τι δίσκο πλατό έβαλες, λογικά aftermarket; Είσαι ευχαριστημένος;
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 13, 2013 18:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από τότε έχω αλλάξει άλλον ένα δίσκο Δημήτρη και έβαλα πάλι aftermarket.

Η αλήθεια είναι, πώς πέρα από το οικονομικό της υπόθεσης, ο συμπλέκτης είναι πολύ σκληρός και ο χρόνος ζωής του aftermarket δίσκου είναι κατά πολύ μικρότερος από τον μανίσιο. Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί (τώρα είμαι στις 243.000χλμ) θα βάλω τον μανίσιο λόγω σκληρότητας του πετάλ του συμπλέκτη.

Όσο για τη μάρκα, δε θυμάμαι καθόλου.
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 17, 2014 21:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την αλλαγή δίσκο-πλατώ σου κατέβασαν το μοτέρ ή έγινε έτσι η δουλειά;
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 18, 2014 10:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι, δεν κατέβασαν μοτέρ!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 18, 2014 22:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης