Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 16:53

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Πώς καταλαβαίνω αν έχει κόψει το λάδι;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 23, 2010 16:15    Θέμα δημοσίευσης: Πώς καταλαβαίνω αν έχει κόψει το λάδι; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά το τελευταίο σέρβις αποφάσισα να ακολουθήσω τον κύκλο συντήρησης ανά 15.000 χλμ. Από το τελευταίο μου σέρβις (με αλλαγή λαδιών) έχουν περάσει ~13.000χλμ. Στο διάστημα αυτό ελέγχω περιστασιακά το λάδι για σημάδια υπερβολικής χρήσης.

Ποιός είναι ο πιο ασφαλής τρόπος για να διαπιστώσω αν το λάδι μου έχει κόψει και θέλει αλλαγή; Το ρωτώ γιατί θέλω να διαπιστώσω αν η χρήση που κάνω στο cuore μου σηκώνει κύκλο συντήρησης ανά 15.000 ή όχι, οπότε τότε αναγκαστικά θα επανέλθω στον κύκλο των 7.500 χλμ.
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 23, 2010 18:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλά ε στο μυαλό μου είσαι, και το σκεφτόμουν συνέχεια αυτές τις μέρες.
την τελευταία φορά έβαλα λάδια castrol magnetic 5w30 και έχω κάνει 10000χλμ και αγχώνομαι να τ'αλλάξω. λογικά απ'το χρώμα, θα χουν γίνει μαύρα.
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 24, 2010 10:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
καλά ε στο μυαλό μου είσαι, και το σκεφτόμουν συνέχεια αυτές τις μέρες.
την τελευταία φορά έβαλα λάδια castrol magnetic 5w30 και έχω κάνει 10000χλμ και αγχώνομαι να τ'αλλάξω. λογικά απ'το χρώμα, θα χουν γίνει μαύρα.


Για το χρώμα εγώ έχω ακούσει αντικρουόμενες απόψεις.... Μέχρι που κάποιος μου είπε ότι όταν το λάδι μαυρίζει είναι καλό, γιατί έτσι φαίνεται ότι λιπαίνει σωστά τον κινητήρα Dizzy
Κάποιος άλλος μου είχε πει ότι φαίνεται από την υφή: αν τρίψεις το λάδι μεταξύ δείκτη και αντίχειρα και απομακρύνεις σιγά-σιγά τα δάχτυλα μεταξύ τους, όταν το λάδι είναι καλό θα αφήσει μικρές ίνες. Αυτό πράγματι συνέβαινε στο λάδι μου μέχρι πριν 2.000-3.000 χλμ. Χτες που το κοίταξα (τώρα έχω 13.500χλμ) η υφή του είναι ακόμη παρόμοια αλλά οι "ίνες" αυτές δεν υπάρχουν.... Thinking Το χρώμα του πάντως δεν είναι εντελώς μαύρο ακόμη!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 24, 2010 18:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι λάδια έχεις βάλει;
τι να σου πω ρώτα κανά μηχανικό, με τα λάδια δε παίζουν
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 24, 2010 19:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
τι λάδια έχεις βάλει;
τι να σου πω ρώτα κανά μηχανικό, με τα λάδια δε παίζουν


Τα λάδια της Daihatsu. Ρώτησα για να βάλω άλλη μάρκα και μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι όσο διαρκεί η εγγύηση θα πρέπει να χρησιμοποιώ τα λάδια της εταιρίας!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Δεκ 29, 2010 21:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λαλακίες Βασίλη. Δεν ισχύουν αυτά πλέον. Αρκεί το λάδι σου να είναι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Τα Castrol αντέχουν σίγουρα για 15.000χλμ πάντως. Δοκιμασμένο. Τα Daihatsu μπορεί και να αντέχουν. Τα δοκίμασα μόνο για τα πρώτα 7.500χλμ.
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 30, 2010 09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Λαλακίες Βασίλη. Δεν ισχύουν αυτά πλέον. Αρκεί το λάδι σου να είναι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Τα Castrol αντέχουν σίγουρα για 15.000χλμ πάντως. Δοκιμασμένο. Τα Daihatsu μπορεί και να αντέχουν. Τα δοκίμασα μόνο για τα πρώτα 7.500χλμ.


To ζήτημα είναι πώς καταλαβαίνεις ότι αντέχουν; Αν ας πούμε σου καεί η μηχανή σημαίνει ότι δεν αντέχουν; Frying Pan LoL Το γράφει ο κατασκευαστής; Thinking
Τέλος πάντων, 1000 χλμ μου έμειναν για το σέρβις, θα το διαπιστώσω εκεί... Απλά θα ήθελα 2-3 γνώμες πριν πάω για σέρβις, γιατί στην αντιπροσωπεία μπορεί και να μου πουν ότι είναι "στο όριο" κλπ ώστε να τα αλλάζω κάθε 7.500 Head on wall
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 30, 2010 19:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπόν τα άλλαξα προχθές αφού είδα ότι είχε πέσει η στάθμη πολύ κοντά προς το χαμηλό, που σημαίνει ότι τα είχε κάψει. άρα καλό είναι να τ'αλλάζουμε κάθε 7.500 όπως λέει ο κατασκευαστής να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 30, 2010 20:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πιο κλασσικό κόλπο για το λάδι είναι αυτό με τα δύο δάχτυλα που ανέφερες πρίν. Το λάδι όταν το βάζεις στον κινητήρα έχει "χοντρή" υφή, είναι λάδι ρε παιδί μου. Το κολλάς στα δυο σου δάχτυλα και όταν τα ανοίγεις ψιλοκολλάνε. Ίνες δε θα αφήσει ποτέ. Ίνες αφήνει μόνο το gel για τα μαλλιά. LoL Όταν τα αλλάξεις στα 7.500χλμ και κάνεις το ίδιο κόλπο (πέραν του χρώματος που θα έχει μαυρίσει) δε θα είναι το ίδιο "χοντρό" το λάδι. Το ίδιο και χειρότερα στα 15.000χλμ. Εϊναι όμως κόλπο που πρέπει να ξέρεις να το κάνεις.

Κατά το συνεργείο που κάνω service ο καλύτερος κριτής για την αλλαγή λαδιών είναι το χρώμα. Όσο πιο μαύρο το λάδι τόσο πιο γρήγορα θέλει αλλαγή.

Εγώ βάζω λάδι Castrol 5w30 (όπως λέει ο κατασκευαστής) στο οποίο η castrol συνιστά αλλαγή κάθε 20.000χλμ. Τα αλλάζω κάθε 10.000χλμ και το λάδι είναι ελαφρά μαυρισμένο και με καλη υφή στα δάχτυλα. Επίσης βάζω 3lt και όχι 3.2lt που λέει το manual οταν αλλάζεις και φίλτρο και ποτέ δε μου έχει κάψει λάδι παραπάνω από το επιτρεπτό. (κάνω βέβαια 10.000χλμ σε 2 μήνες)

Αν λοιπόν βάλεις λάδι Daihatsu, καλό είναι να το τσεκάρεις ως προς το κάψιμο (ποσότητα στον κινητήρα) και να το αλλάζεις ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις (ανέβασμα κατέβασμα στροφών, πολύ γκάζι, πολλά repriz, πολλές πρώτες δευτέρες κλπ) με καλύτερη την αλλάγή κάθε 7.500χλμ για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 30, 2010 21:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Αν λοιπόν βάλεις λάδι Daihatsu, καλό είναι να το τσεκάρεις ως προς το κάψιμο (ποσότητα στον κινητήρα) και να το αλλάζεις ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις (ανέβασμα κατέβασμα στροφών, πολύ γκάζι, πολλά repriz, πολλές πρώτες δευτέρες κλπ) με καλύτερη την αλλάγή κάθε 7.500χλμ για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.


Αυτή τη στιγμή, 14.000 χλμ από την τελευταία αλλαγή, δεν μου έχει κάψει καθόλου (είναι σχεδόν στο μέγιστο του δείκτη) και το χρώμα του είναι μαύρο μεν, αλλά όχι εντελώς. Όταν το κοιτάς στο χέρι ή στον δείκτη, στις άκρες είναι εντελώς καφετί. Η υφή του έχει μια σχετική διαφορά από πριν 3.000-4.000 χλμ, αλλά δεν είναι εντελώς "νερό" ακόμα.....

Το μόνο πυο έχω παρατηρήσει είναι μια σχετική αύξηση στην κατανάλωση (της τάξης του 0.2 lt/km περίπου), αλλά αυτό είναι πολύ σχετικό, αφού τον τελευταίο καιρό κάνω και ελαφριά διαφορετικές διαδρομές..... Thinking

Παρεμπιπτόντως, ο κατασκευαστής δεν συνιστά αλλαγή κάθε 7.5000 χλμ. Συνιστά αλλαγή κάθε 15.000 και μόνο σε συνθήκες έντονης οδήγησης συνιστά αλλαγή κάθε 7.500 Άλλο που οι εδώ αντιπροσωπείες το έχουν κάνει κανόνα, βασιζόμενες και στην νοοτροπία του Έλληνα "άλλαζε λάδι όσο πιο συχνά" (έχω ακούσει και τύπους που αλλάζουν κάθε 5.000 χλμ!! Head on wall Πέρα από την ζημιά στην τσέπη τους, έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς τι περιβαλλοντικές συνέπειες έχει αυτό; Όλα αυτά τα λάδια ανακυκλώνονται;;)

Άσχετο: μόλις γύρισα από μια σύντομη διαδρομή και διαπίστωσα ότι σφυριζει η φτερωτή του εξαερισμού (καλοριφέρ), σα να έφυγε κάποιο ρουλεμάν Head on wall Υποψιάζομαι τι μανούρα θα είναι η αλλαγή της στο επόμενο σέρβις Frying Pan
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 31, 2010 00:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία,
εφόσον το λάδι σου δεν έχει νερώσει ακόμα και είσαι στις 14.000χλμ να το αλλάζεις κάθε 15.000χλμ και θα είσαι μια χαρά, εφόσον σε ποσότητα δεν έχει "κάψει" καθόλου.

Το ότι ανέβηκε η κατανάλωση είναι καθαρά θέμα ποδιού στο γκάζι και όχι λαδιών στον κινητήρα.

Ρε σύ Bill, δύσκολο να έφυγε ρουλεμάν...κάτι άλλο θα φταίει...τσέκαρε το μπας και το διορθώσεις μόνος γιατί στο service θα σου τον πιάσουν...
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 31, 2010 10:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Ρε σύ Bill, δύσκολο να έφυγε ρουλεμάν...κάτι άλλο θα φταίει...τσέκαρε το μπας και το διορθώσεις μόνος γιατί στο service θα σου τον πιάσουν...


Είμαι ακόμη στην εγγύηση Cool
Η φτερωτή πού είναι, μες στο ταπμλώ ή στον κινητήρα; Γιατί αν είναι στο ταμπλώ, ζήτω που καήκαμε! Frying Pan
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ildi
Μέλος


Μέλος από: 15 Δεκ 11
Δημοσιεύσεις: 10
Φύλο:
Τόπος: Λαμια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 21, 2012 16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειασας παιδια,πειγα αλλαξα τα λαδια στο Cuore 2007 στην αντιπ Λαμιας και μου εβαλαν 3 δαχτυλα παραμανω απο το μαξιμουμ,του λεω γιατι μου βαλατε παραπανω,μου λεει δεν υπαρχει κανενα προβλημα,καθε φορα που αλαζουν λαδια τα βαζουν και κλεινουν το καπο χωρις να τα δουν,απο εδω και περα ποτε ξανα σε αυτους θα παω αλλου,ας κατσουν μονοι τους γιατι παντα οταν παω δεν εχουν καθολου δουλεια καθοντε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 21, 2012 17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν άλλαξες και φίλτρο καλά έκανε κ σου έβαλε λίγο παραπάνω. Ούτως ή άλλως καθημερινά βάζουν λάδια αυτοί, δεν υπάρχει πρόβλημα ανησυχίας Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ildi
Μέλος


Μέλος από: 15 Δεκ 11
Δημοσιεύσεις: 10
Φύλο:
Τόπος: Λαμια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούλ 04, 2012 21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
αν άλλαξες και φίλτρο καλά έκανε κ σου έβαλε λίγο παραπάνω. Ούτως ή άλλως καθημερινά βάζουν λάδια αυτοί, δεν υπάρχει πρόβλημα ανησυχίας Smile

ευχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση,ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου,παντα το αλλαζω,παντως και στο δικο του το Τεριος παραπανω ειχε βαλει γιατι μοθ το εδειξε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης