Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 10, 2010 15:03 Θέμα δημοσίευσης: service 60.000 |
|
|
δεν υπήρχε θέμα για τα 60.000
συμπλήρωσα πρόσφατα τα 60000 και είπα να αλλάξω μόνο λάδια και όχι τα υπόλοιπα για να έχω λεφτά για τις διακοπές. το συνεργείο όμως που κάνω τα service μου ήταν κλειστό.
πήρα λοιπόν 4 λίτρα castrol 5w30 magnetic κι ένα φίλτρο λαδιού και τα άλλαξα. καλά είναι αυτά τα λάδια, γιατί τα προτείνει η castrol για ford μόνο. όχι τίποτα άλλο, θα κάνω ταξίδι Χαλκιδική μη μου μείνει στο χέρι η μηχανή
κατά τ'άλλα τι περιλαμβάνει το check των 60000 ? _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 07, 2011 06:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδή δεν είχα κάνει το μεγάλο των 60 είπα να το κάνω τώρα στα 75 (γι'αυτό και δεν ανοίγω νέο θέμα). Το service έγινε εκτός daihatsu και αλλάχθηκαν:
- λάδια
- φ. λαδιού
- φ. αέρος (ιμιτασιόν εννοείται, το original έχει 104? )
- μπουζί (30? έκαστο )
- βαλβολίνες
- καθαρισμός σιαγόνων και ρύθμιση
πόσο λέτε να μου πήγε; _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
karamteo Μέλος
Μέλος από: 06 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 101 Φύλο: Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 07, 2011 23:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ρίξε τη λυπητερή....... _________________ Cuore 2008 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 08, 2011 09:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
230 _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 09, 2011 14:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: |
- φ. αέρος (ιμιτασιόν εννοείται, το original έχει 104? )
|
Τόσο πήγε?
Ιμιτασιον? Πού, πώς, πότε, ποιό? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 09, 2011 17:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως, sorry αλλά 230? είναι πολύ καλά....
Λάδια φίλτρα περίπου 70?
Βαλβολίνες περίπου 40?
Μπουζί περίπου 90?
Φίλτρο αέρα (να μήν το πλήρωσες 20??)
Σύνολο: 220?....συν τα εργατικά....
Μιά χαρά σε βρίσκω Μήτσο! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 11, 2011 20:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άμα είναι καλά τότε μια χαρά _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
babis Μέλος
Μέλος από: 29 Απρ 11 Δημοσιεύσεις: 66 Φύλο: Τόπος: salonika
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 17:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σαν πολλα να πληρωνεται ρε παιδια εκει στην αθηνα η οπου πατε.
και εγω εξω το παω φυσικα.
γιατι στην αντιπροσωπια αλλαξα λαδια μονο, μια φορα και με χρεωσαν 60ε.
και απο τοτε εξω, δινω 40ε για 5-40w μαζι με φιλτρο.
το φιλτρο αερος 15ε το πηρα και το αλλαξα μονος και μπουζι που ρωτησα μου ειπαν 20ε το ενα. για βαλβολινες δεν ξερω γιατι ειναι αυτοματο, ακομα δεν εχω αλλαξει και τιποτα αλλο γιατι εχει 18000χλμ μονο για 2 χρονια που το εχουμε. το πηραμε με τη γυναικα μου αλλα πιο πολυ εγω το οδηγαω μεσα στην πολη. φιλτρο καμπινας εχει ρε παιδια; εχω ψαξει και δεν εχω βρει τιποτα. και ο μηχανικος μου εχει πει οτι δεν εχει ουτε φιλτρο βενζινης, αληθευει!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
babis έγραψε: | φιλτρο καμπινας εχει ρε παιδια; |
Από το εργοστάσιο έρχεται χωρίς φίλτρο καμπίνας, αν θες το βάζεις εξτρά (το γνήσιο κάνει ~100?!!)
@Dimitris_P: Δηλαδή ρε Δημήτρη αν έκανες κανονικά το σέρβις των 60.000 θα σου πήγαινε 230?;;;
Θα μου πεις, στις 30.000 είχα δώσει ~170? χωρίς να αλλάξω μπουζί
Σα νωρίς όμως δεν είναι για αλλαγή μπουζί στις 60.000; _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 21:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στα 75 έκανα όλα αυτά που σου έγραψα παραπάνω. τον 60 το μεγάλο δε το έκανα ποτέ, μόνο λάδια _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 02, 2011 22:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπάμπη, sorry ρε φίλε, αλλά τί λάδι βάζεις με 40?? Οκ, 5w40 αλλά τί μάρκα?
Φίλτρο αέρα πού βρήκες με 15?? 'Εχεις μάρκα?
Μπουζί βρήκες το μαμά ιριδίου με 20?? Άν όχι, μήπως θυμάσαι μάρκα? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 02, 2011 22:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασίλη, επειδή το Cuore φοράει μπουζί ιριδίου από τη μάνα του, θέλει αλλαγή κάθε 90.000χλμ κανονικά... _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
babis Μέλος
Μέλος από: 29 Απρ 11 Δημοσιεύσεις: 66 Φύλο: Τόπος: salonika
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 03, 2011 23:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στις 90.000χλμ αλλαζεις τα μπουζι επειδη ειναι ιριδιου κανονικα, λεει στο εγχειριδιο!! και τα λαδια καθε 15.000 αμα το παμε ετσι. αλλα ολοι πιστευω ακολουθουμε τις αλλαγες που ειναι για σκληρη χρηση ετσι!! καθε 7.500 τα λαδια και οτι αλλο συνεπαγεται. οκ οχι στις 45.000 ειναι υπερβολη, αλλα καλο ειναι τα μπουζι στις 60.000 να αλλαχθουν το πολυ 75.000. γιατι μετα δεν θα κανει σωστη καυση και θα σου κανει λιγο παραπανω, ειναι και οι βενζινες χαλια. τα μπουζι στην αντιπροσωπια που ειχα ρωτησει ειναι πολυ πιο ακριβα απ'οτι εξω, σχεδον διπλη τιμη. το φιλτρο αερος που εβαλα ειναι ιμιτασιον μαρκα δεν θυμαμαι. τα λαδια τωρα δεν θυμαμαι μαρκα ακριβως να σου πω θα σε γελασω, ειναι αμερικανικα παντως καλα. 10ε το λιτρο εχουν και 5ε το φιλτρο λαδιου. ποσο λαδι παιρνει το αμαξι μας; οταν πας εξω σε ενα συνεργειο και εισαι πελατης ειναι δυνατον να σε παρουν και εργατικα για 10 λεπτα που θα κανει!!! η αντιπροσωπιες επειδη εχω πειρα και με αλλα αμαξια ειναι κλεφτες στα σερβις γενικα. και εξω ακομα καποιοι μηχανικοι αμα δεν σε ξερουν επισης. στην αντιπροσωπια μια φορα πηγα, την πρωτη να αλλαξω λαδια και για την ευθυγραμμιση. απο τοτε δεν ξαναπατησα, αλλα τωρα θα αναγκαστω να παω για το φιλτρο καμπινας επειδη δεν το ηξερα. αλλιως θα το ζητουσα στην αρχη σαν δωρο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 04, 2011 06:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
babis έγραψε: | αλλα ολοι πιστευω ακολουθουμε τις αλλαγες που ειναι για σκληρη χρηση |
Αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία του Έλληνα, που συνήθως είναι περισσότερο ερωτευμένος μ ε το αμάξι του παρά με την γυναίκα του!!
Εγώ δεν το ασπάζομαι αυτό, και ακολουθώ τον κανονικό κύκλο συντήρησης (ανά 15.000 χλμ). Στα πρώτα 2 σέρβις που έκανα ανά 7.500 χλμ, παρόλο που οι διαδρομές μου είναι μικτές (πόλη και αυτοκινητόδρομος) τα λάδια έβγαιναν σαν καινούργια! Και άλλαζα καινούργιο λάδι με πιο καινούργιο
Με τις τιμές που έχουν τα ιαπωνικά ανταλλακτικά, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω κάτι στο cuore πριν την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή περίοδο! Μη σου πω πως αν δεν τίθεται θέμα ασφάλειας (πχ τακάκια) μπορεί να το αλλάξω και αργότερα _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
babis Μέλος
Μέλος από: 29 Απρ 11 Δημοσιεύσεις: 66 Φύλο: Τόπος: salonika
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bill αυτο με τα τακακια ειναι καθαρα θεμα στιλ οδηγησης του καθενος
και πως τα κανεις τα χιλιομετρα. αλλα οπως ειπες καποιοι που ειναι ερωτευμενοι με τα αμαξια τους και τα αλλαζουν πολυ νωρις καποια πραγματα δεν ειναι κακο. σιγουρα υπαρχουν ομως και αλλοι που ειναι αμελης και τα ξεχνανε. εχω δει ιμαντα κομμενο, που τον αφησαν λιγο καιρο παραπανω. τα λαδια π.χ τα 5-40w η 30 επειδη ειναι φουλ συνθετικα ειναι νωρις να τα αλλαζεις στις 7500χλμ, αλλα και πολυ για τις 15000. γιατι μετα υπαρχει κινδυνος να στα καψει επειδη χανονται οι ιδιοτητες τους. καλα ειναι 10-12000 να αλλαχθουν και στις 7500 αν βαζεις 10-40w. πιστεψε με στις 15000 αλλαζε ο πατερας μου το δικο του στην αντιπροσωπια και μια φορα ειδαμε τα λαδια που εβγαιναν μαυρα, πισσα και δεν το ξαναπηγε. τα πληρωναμε και χρυσα. σε καποια πραγματα μπορουμε να κανουμε τσιγκουνιες, στο λαδι οχι. τι θα γλυτωσεις π.χ 50ε το χρονο, απο μια αλλαγη που θα εκανες παραπανω!! και μετα απο λιγα χρονια θα σου ερθει μπουμερανγκ, που θα αρχισουν τα προβληματα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|