Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 07, 2010 21:24 Θέμα δημοσίευσης: απορια για εκδοσεις lg, hg |
|
|
Καλησπερα,
ειμαι νεο μελος και πολυ χαιρομαι που βρηκα μια κοινοτητα για τους φιλους-οδηγους του cuore.
Η απορια μου ειναι η εξης:
εχω αγορασει ενα cuore l251 του 2004 με 62000 χλμ και σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Διαβασα μες στο φορουμ για εκδοσεις lg και hg που αλλες εχουν αντιστρεπτικη δοκο μπροστα κι αλλες οχι. Μπορειτε να μου πειτε ποιες ειναι οι διαφορες των δυο εκδοσεων και κυριως πως μπορω να καταλαβω ποια εκδοση ειναι το δικο μου cuore? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gregoryael Μέλος
Μέλος από: 10 Δεκ 09 Δημοσιεύσεις: 13 Φύλο: Τόπος: ΛΑΡΙΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 09, 2010 14:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά αν δεν κάνω λάθος, αυτές οι εκδόσεις, δηλαδή η HG και LG, είναι για το καινούργιο μοντέλο, δηλαδή 2008 και μετά. Βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος και να έχει και το παλιότερο, γιατί δεν το έχω ψάξει καθόλου αυτό το προηγούμενο μοντέλο. _________________ Cuore HG 2009 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 01, 2010 06:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα,
ψαχνοντας στο συνεργειο και στην αντιπροσωπεια εμαθα οτι το δικο μου μοντελο l251 επειδη ειναι η πιο λιτη εκδοση που υπαρχει δεν εχει αντιστρεπτικη δοκο μπροστα. Παντως το ιδιο μοντελο με πιο πλουσιο εξοπλισμο εχει αντιστρεπτικη μπροστα και μπορω να την βαλω και στο δικο μου αλλα μονο μεσω αντιπροσωπειας καθως καμια εταιρια δεν βγαζει after market για το συγκεκριμενο μοντελο.
Παντως ωραια η "πατεντα" tis daihatsu να βγαλει την αντιστρεπτικη απο μπροστα για λογους κοστους και να την βαλει στον πιο πλουσιο εξοπλισμο. Αν και νομιζω πως το εχουν κανει κι αλλες εταιριες αυτο.
Στην αντιπροσωπεια που ρωτησα τιμη μου ειπαν οτι κοστιζει 350 ευρω η δοκος μονη της και περιπου 150 ευρω επιπλεον, οτι παραπανω εξαρτηματα χρειαζεται για τοποθετηθει στο αυτοκινητο.(χωρις εργατικα οι τιμες αυτες)
Αν και δεν ξερω αν ειναι καταλληλο το τοπικ θα ηθελα να αναφερω και την τιμη που μου ειπε η αντιπροσωπεια για να αλλαξω τις μπροστινες δισκοπλακες μαζι με τα τακακια τους γιατι εχουν στραβώσει ελαφρα.
Μου ειπαν οτι κοστιζουν οι δισκοι 170 ευρω ο ενας και 90 ευρω τα τακακια και τα τεσσερα. Συνολο: 430 ευρω. και οι δισκοι δεν ειναι καν αεριζόμενοι.
Να αναφερω επισης οτι ψαχνοντας στην αγορα βρηκα δισκους της brembo και τακακια ferodo που ειναι οτι πιο καλο κυκλοφορει και σιγουρα καλυτερο απο τις αντιπροσωπειας. Τιμη: 130 ευρω και οι δυο δισκοι και 50 τα τακακια. Συνολο:180 ευρω.
Επισης με διαφορα +-10 ευρω μου ειπαν ιδια τιμη και αλλα μαγαζια που ρωτησα για τον συνδιασμο brembo+ferodo. _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 01, 2010 09:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ σημαντική αυτή η πληροφορία που μας έδωσες φίλε Γιάννη. Δώσε μας παραπάνω πληροφορίες εάν έχεις την καλοσύνη (έστω και με pm) γιατί πολύ με ενδιαφέρει το ζήτημα των φρένων (μιάς και έπιασα ήδη τα 110.000χλμ με το L276). _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 01, 2010 13:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubae έγραψε: | Πολύ σημαντική αυτή η πληροφορία που μας έδωσες φίλε Γιάννη. Δώσε μας παραπάνω πληροφορίες εάν έχεις την καλοσύνη (έστω και με pm) γιατί πολύ με ενδιαφέρει το ζήτημα των φρένων (μιάς και έπιασα ήδη τα 110.000χλμ με το L276). |
καλησπερα
σκεφτεσαι να αλλαξεις δισκους?εχει αεριζομενους η δικη σου εκδοση?Πιστευω οτι ειναι λιγα τα χιλιομετρα για να αλλαξεις δισκους εκτος κι αν εχουν κανει νυχι αρκετα βαθυ που σημαινει οτι εχουν φαγωθει αρκετα η αν εχουν στραβωσει. Αλλα αν ειναι αεριζομενοι ειναι πιο δυσκολο να στραβωσουν. Επισης επειδη το cuore ειναι ελαφρυ ουτε φρενα-τακακια-δισκους τρωει ουτε λαστιχα. Στο δικο μου παντως λογω του στραβωματος τους αλλαζω αλλιως δεν εχουν προβλημα.
Τι παραπανω πληροφοριες θες να σου δωσω? Συγκεκριμενες προσφορες απο καταστηματα που ρωτησα? _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 02, 2010 09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη, για να μη φεύγουμε off topic, συνεχίζουμε εδώ http://www.clubcuore.gr/forum/viewtopic.php?t=152 _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|