Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
johnnick Μέλος
Μέλος από: 16 Μάρ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 16, 2010 21:19 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά και Κοστος Χρήσης |
|
|
καλησπερα, ελπιζω οτι δεν υπαρχει καποιο σχετικο θεμα , απο οσο εψαξα δεν βρηκα τις πληροφοριες που χρειαζομαι οποτε πηρα το θαρος να ανοιξω το θεμα (εαν ειμαι λαθος , ζηταω συγνωμη και αποδεχομαι την οποια μεταφορα ή διαγραφη του θεματος)
στο ΘΕΜΑ μας τωρα (χαχα)
προγραμματιζω να αγορασω το cuore τους επομενους μηνες (πιθανοτατα αρχες καλοκαιριου ή μετα το καλοκαιρι και ο λογος ειναι τα προβληματα με την δουλεια - 4ημερα , καθυστερηση πληρωμων και αλλα ωραια- )
το αυτοκινητο το θελω για την βασικη μου μετακινηση σπιτι-δουλεια-σπιτι και κοποια κινηση εντος της πολης (ειμαι απο θεσσαλονικη αλλα μενω σε περιοχη εκτος με αρκετη ανηφορα -χορτιατης- η διαδρομη ειναι κατα το ημισυ σε ανοιχτο δρομο περιφεριακη και κατα το αλλο ημισυ εντος πολης με μποτιλιαρισμα και στην συνεχεια ανηφορα) ετσι ο στοχος ειναι η ελαχιστη δυνατη καταναλωση καυσιμων αλλα και χρησης καθως στο ετος θα κανω περιπου 20.000χλμ (εντος 5ετιας 100.000χλμ με τι κοστος χρήσης?)
εδω μπαινουν και τα ερωτηματα μου
α) ποιο το κοστος των service ? (μικρο , μεγαλο , πολυ μεγαλο?)
β) εχει ιμαντες ή καδενα ? ποτε θελει αλλαγη και τι κοστος εχει?
γ) τα μπουζι απο οσο διαβασα αλλαζουν καθε 90.000χλμ , με τι κοστος ?
δ) η καταναλωση του ειναι αυτη που διαφημηζεται ? δηλαδη θα κινειτε απο 4.4 - 5 ? (οταν παω στη δουλεια ειμαι συνεχως κατηφορα , αλλα οταν επιστρεφω εχω αρκετη ανηφορα)
ε) ποιο οριο ταχυτητας ειναι το μεγιστο ωστε να διατηρητε η ελαχιστη καταναλωση ? οκ δεν το θελω να παω με 150χλμ/ωρα , αρα μια μεση ταχυτητα που θα ηθελα να χρησιμοποιω ειναι απο 90-110
στ) αμορτισερ - ψαλιδια , αν και εχουν να κανουν με την χρηση , αλλα ποιος ειναι ο μεσος χρονος αλλαγης τους (χωρις υπερβολες καθως εχω φιλο που τα αλλαζει καθε 30.000χλμ!!!!!) και ποσο ειναι το κοστος ?
βαση των παραπανω , προσπαθω να δω τι "κερδος" θα εχω τελικα μεσα σε ενα ετος αλλα και σε βαθος πενταετιας
αποδεκτη καθε πληροφορια και ευχαριστω εκ των προτερων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 16, 2010 22:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλώς ήρθες
λάδια αλλάζεις κάθε 7.500 με κόστος περί τα 45?. μεγάλα είναι κάθε 15. το τελευταίο μου μεγάλο των 45.000 κόστισε περί τα 180. κάπου τόσο θα πάει και των 60. αυτά που έχω αλλάξει μέχρι τώρα είναι (εκτός από φίλτρα) τακάκια και βαλβολίνες προληπτικά που θα μπορούσα να αλλάξω και στα 90k.
καδένα έχει κατά τ'άλλα οπότε μην ανησυχείς. τα αμορτισέρ του κρατάνε καλά παρόλο που το έχω πάει παντού.
όσον αφορά το θέμα κατανάλωσης. 5 δε θα πιάσεις ποτέ μικτό κύκλο. θα έχεις κατά μέσο όρο 5.8+ εξαρτάται του πόσο βαρύ πόδι έχεις.
από κει και πέρα, σημαντική ερώτηση, πόση διαδρομή είναι η ανηφόρα, και ποια η κλίση της? δλδ με πόσα πας τώρα και με πόσες στροφές (και τι έχεις τώρα εννοείται ). όσο πιο πολλές στροφές τόσο πιο μεγάλη κατανάλωση. _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
johnnick Μέλος
Μέλος από: 16 Μάρ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 16, 2010 22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ανεβασμα ειναι περιπου 20 χλμ απο τα οποια
τα 10 περιπου ειναι διαδρομη πολης με οχι ιδιαιτερη κλιση
τα αλλα 10 σε διαφορα σημεια εχουν αρκετη κλιση με δευτερα , αντε τριτη και ξανα δευτερα χαχα αλλα εχουν και κομματια ευθειας
σημερα εχω (και θα κρατησω φυσικα) μια αλφα 156 1.6 με μεση καταναλωση πανω κατω στα 8.5 - 8.8 για την συγκεκριμενη διαδρομη (που φυσικα το κατεβασμα επιρεαζει το αποτελεσμα καθως ειναι καπου στο 6-7 ενω στο ανεβασμα καπου στο 10-11 !!!)
οι σημερινες τιμες βενζινης και ισως και αυτες που ερχονται , ειναι που με εχουν βαλει στο τρυπακι να παρω ενα μικρο ωστε να μειωσω τα κοστη , απλα φοβαμαι μηπως δε κερδισω τα οσα περιμενω λογω του κοστους χρησης (υπολογιζω ενα κερδος της ταξης των 1000 ευρω τουλαχιστον ... )
φυσικα βαση των οσων περιγραφεις ακομη και το 5.8 συμφερει !!! καθως τα μισα χλμ που ειναι κατηφορα και ευθεια θεωρω οτι θα ειναι κοντα στο 4 ... αρα ο μεσος ορος τελικα ισως να ειναι στο 5 !!! (σωστα ? βαση καταλογου καθως ακομη δεν το πηρα για test drive ωστε να το δω στη πραξη) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχάς καλώς ήρθες στην παρέα μάς.
Απαντήσεις:
α. Κόστος service: ότι απάντησε ο Δημήτρης, με λίγη αμφιβολία για τα νούμερα (νομίζω προς τα πάνω) λόγω διαφορετικής χρέωσης από αντιπρόσωπο σε αντιπρόσωπο.
β. Όπως σωστά απάντησε ο Δημήτρης.
γ. Το κόστος για 3 μπουζί ιριδίου πρέπει να είναι περίπου στα 80?. Σε λίγα χλμ πιάνω τα 90.000χλμ, οπότε θα ενημερώσω για το ακριβές κόστος αντικατάστασης.
δ. Ναί, μπορείς να πετύχεις αυτή την κατανάλωση με 13άρα ζάντα και πάρα πολύ συνενετικό γκάζι. Δέ θα σε αφήσει όμως το αυτοκίνητο, το οποίο είναι ελαφρύ και έχει καλό γκάζι για τα κυβικά του. Περίπου στο 5.5 με 6.5 είμαι εγώ.
ε. Εάν καταφέρεις και πάς με αυτά τα χιλιόμετρα, θα πετύχεις καλή κατανάλωση. Σε ταξίδι Λαμία - Αθήνα με 5η, 100-120χλμ και 3000 στροφές ήρθα με 4.8 κατανάλωση με 15άρα μαμά ζάντα.
στ. Δύσκολη ερώτηση, ουσιαστικά χωρίς απάντηση (από κάποιον που τα έχει αλλάξει λόγω φυσιολογικής φθοράς). Εχω κάνει 88.000χλμ και είναι μιά χαρά όλα, ελεγμένα σε αμορτισερόμετρο. Περίπου στα 120.000χλμ τα υπολογίζω. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
johnnick Μέλος
Μέλος από: 16 Μάρ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 20:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω παρα πολυ για τις πληροφοριες (χρησιμες ολες)
το 5.5 ειναι καλο για καταναλωση... ελπιζω σε ενα τεστ drive που θα μου λυση την απορια !!!!
να ρωτησω αλλα 2 πραγματα
α) εχω διαβασει ακουσει οτι τα ανταλακτικα του ειναι ακριβα ή δυσευρετα , ισχυει κατι τετοιο? και ενταξει εαν ειναι για ενα καθρεπτη δε με χαλαει να περιμενω αφου το αυτοκινητο θα κινειτε , εαν ομως ειναι ανταλακτικο πχ για τον κινητηρα θα ειναι δυσκολο να μεινεις χωρις αυτοκινητο κανα μηνα ... εχει πεσει κατι τετοιο στην αντιληψη σας ?
β) εχω ακουσει τον ορο τριδυμος , για τον τρικυλινδρο κινητηρα του, σημαινει κατι συγκεκριμενο αυτο ?
ευχαριστω και παλι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 21:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
johnnick έγραψε: | α) εχω διαβασει ακουσει οτι τα ανταλακτικα του ειναι ακριβα ή δυσευρετα |
Δεν ξέρω για Θεσ/νίκη, αλλά στην Αθήνα δεν είναι δυσεύρετα. Ακριβά είναι, όσο ακριβά είναι και τα υπόλοιπα γιαπωνέζικα (περίπου στα ίδια επίπεδα με mitsubishi, toyota, mazda κλπ, ίσως ελάχιστα πιο τσιμπημένα)... Αυτό όμως που σε ξεσκίζει είναι ότι δεν υπάρχουν ιμιτασιόν, οπότε δεν έχεις εναλλακτικές..... Ότι και να χρειαστείς θα πρέπει να το πάρεις γνήσιο από την αντιπροσωπεία.
Παράθεση: | β) εχω ακουσει τον ορο τριδυμος , για τον τρικυλινδρο κινητηρα του, σημαινει κατι συγκεκριμενο αυτο ? |
Όχι, περισσότερο είναι αργκώ για να υποδηλώσει ότι αυτό, το aygo, το c1 και το 107 έχουν ίδιο κινητήρα.....
Dimitris_P έγραψε: | λάδια αλλάζεις κάθε 7.500 με κόστος περί τα 45?. |
Πού την πετυχαίνεις αυτή την τιμή Μήτσο; Εγώ κάτω από 52? δεν έχω βρει....
Παράθεση: | το τελευταίο μου μεγάλο των 45.000 κόστισε περί τα 180. |
Τι άλλαξες;
Παράθεση: | αυτά που έχω αλλάξει μέχρι τώρα είναι (εκτός από φίλτρα) τακάκια και βαλβολίνες προληπτικά που θα μπορούσα να αλλάξω και στα 90k. |
Τακάκια στις πόσες χιλιάδες χλμ άλλαξες; Ήμουν μια μέρα στην αντιπροσωπεία και ήρθε ένας τύπος με ένα sirion που άλλαξε τακάκια στα 26.000χλμ!!!!! Εντελώς άκυρο μου φαινεται! (εγώ έχω ήδη 26.000 και πάω για 27.000)
Σχετικά με την κατανάλωση τώρα, εγώ σε πόλη με κίνηση κλπ χτυπάω γύρω στο 6-6,1. Ταξίδι αν πάω χαλαρά με 110-120χλμ (μόνος μου χωρίς ιδιαίτερο βάρος) μπορώ να βγάλω και 4.8, συνήθως οδηγάω πιο επιθετικά (προσπεράσεις, μεγάλα διαστήματα με 140άρια κλπ) και το φτάνω στο 5,2-5,4 Γενικά στην κατανάλωση δύσκολα βρίσκεις κάποιο άλλο να το κοντράρεις, αν έχεις όρεξη να το πας χαλαρά θα χτυπήσεις πολύ χαμηλά νούμερα (αν πχ πας ταξίδι με 80χλμ/ώρα το έχεις για πλάκα το 3.9-4)
Επίσης, το ότι η διαδρομή σου έχει και ανηφόρα και κατηφόρα δεν παίζει κανέναν ρόλο, αφού μπορεί στην κατηφόρα να καις λιγότερο, αλλά στην ανηφόρα καις περισσότερο, οπότε το ισοσκελίζεις. Είναι σαν να έκανες την ίδια διαδρομή συνολικά σε ευθεία, αλλά με λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση (ακόμα κι αν στην κατηφόρα πας εντελώς σβηστός, η συνολική κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη από το να πήγαινες την ίδια συνολική αποσταση -ανηφόρα + κατηφόρα- σε ευθεία γιατί στην ανηφόρα πάντα χρειάζεσαι περισσότερο έργο - αυτό αποδεικνύεται εύκολα από τους νόμους της θερμοδυναμικής ) _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="digibill"] johnnick έγραψε: |
Dimitris_P έγραψε: | λάδια αλλάζεις κάθε 7.500 με κόστος περί τα 45?. |
Πού την πετυχαίνεις αυτή την τιμή Μήτσο; Εγώ κάτω από 52? δεν έχω βρει....
Παράθεση: | το τελευταίο μου μεγάλο των 45.000 κόστισε περί τα 180. |
Τι άλλαξες;
Παράθεση: | αυτά που έχω αλλάξει μέχρι τώρα είναι (εκτός από φίλτρα) τακάκια και βαλβολίνες προληπτικά που θα μπορούσα να αλλάξω και στα 90k. |
Τακάκια στις πόσες χιλιάδες χλμ άλλαξες; Ήμουν μια μέρα στην αντιπροσωπεία και ήρθε ένας τύπος με ένα sirion που άλλαξε τακάκια στα 26.000χλμ!!!!! Εντελώς άκυρο μου φαινεται! (εγώ έχω ήδη 26.000 και πάω για 27.000)
|
στα προηγούμενα και γω κάπου τόσο έδινα για τα λάδια. στο τελευταίο 45
τακάκια άλλαξα στα 45.000 λόγω φαγωμάρας. (καταβάσεις από βουνό). επίσης άλλαξα και βαλβολίνες, γι'αυτό εκτοξεύθηκε το κόστος του σέρβις _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 22:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | στα προηγούμενα και γω κάπου τόσο έδινα για τα λάδια. στο τελευταίο 45 |
Ο ίδιος αντιπρόσωπος δλδ αποφάσισε να σου κάνει έκπτωση;
Παράθεση: | τακάκια άλλαξα στα 45.000 λόγω φαγωμάρας. (καταβάσεις από βουνό). επίσης άλλαξα και βαλβολίνες, γι'αυτό εκτοξεύθηκε το κόστος του σέρβις |
Ο πατέρας μου έχει ένα lancer του 2007 που έχει μπρος - πίσω δισκόφρενα και στις ~90.000χλμ ακόμη δεν έχει αλλάξει τακάκια πουθενα! Φαντάζομαι αυτό για cuore δεν παίζει, ε
Επίσης, σχετικά με τις βαλβολίνες: μια απλή αλλαγή βαλβολίνων πόσο κοστίζει δηλαδή; _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 22:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το προβλεπόμενο των 60κ κάπου κει θα ναι, περί τα 180. λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, υγρά φρένων, υγρό ψυγείου και αν μου ξεφεύγει κάτι άλλο. _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 22:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | το προβλεπόμενο των 60κ κάπου κει θα ναι, περί τα 180. λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, υγρά φρένων, υγρό ψυγείου και αν μου ξεφεύγει κάτι άλλο. |
Ε ρε τι μας περιμένει _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2010 15:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
digibill έγραψε: |
Ο πατέρας μου έχει ένα lancer του 2007 που έχει μπρος - πίσω δισκόφρενα και στις ~90.000χλμ ακόμη δεν έχει αλλάξει τακάκια πουθενα! Φαντάζομαι αυτό για cuore δεν παίζει, ε
Επίσης, σχετικά με τις βαλβολίνες: μια απλή αλλαγή βαλβολίνων πόσο κοστίζει δηλαδή; |
Παίζει και παραπαίζει. Εγώ δεν έχω αλλάξει τίποτα ακόμη με 88.000χλμ.
Για βαλβολίνες πλήρωσα 70? και έβαλα castrol στις 45.000χλμ σε μή εξουσιοδοτημένο. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
johnnick Μέλος
Μέλος από: 16 Μάρ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2010 18:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ χρησιμα ολα οσα αναφερατε και ευχαριστω ...
τα συμπερασματα μου ?
αρχικα οτι η καταναλωση δυσκολα θα κινηθει κατω απο 5.5 (μενει να κανω και το τεστ drive φυσικα)
το ετησιο κοστος υπολογιζοντας κοστος χλμ για τα βασικα εξοδα ειναι
service καθε 15.000χλμ με μεσο κοστος 120 ευρω μας δινει 0.008/χλμ
μπουζι καθε 90.000χλμ με μεσο κοστος 90 ευρω μας δινει 0.001/χλμ
λαστιχα καθε 80.000χλμ (2.5 χρονια) με μεσο κσοτος 300 ευρω μας δινει 0.00375/χλμ
συνολο 0.0128/χλμ Χ 30.000χλμ το χρονο = 328 ευρω το χρονο
+σημα (ισως 100 ευρω δε ξερω τι θα βγαλει το κουτι της βουλης χαχα)
+ασφαλεια (αν παρω μια καλη βαζω 360)
αρα 328+100+360 = 842 ευρω το ετος !!!!
(καθε διορθωση δεκτη)
αρα σε βαθος 6ετιας εχουμε κοστος 5000 ευρω
απο την αλλη με αισιοδοξο υπολογισμο οτι θα καιω 5.5 , υπολογιζω σε ενα ΚΕΡΔΟΣ 1400 ευρω το ετος , μειον τα 842 κοστος = 562ευρω κερδος στο ετος , αρα στην 6ετια 3372 ευρω κερδος !!!
το μονο που μου λειπει τωρα ειναι τα 10.000 για να το αγορασω ΧΑΧΑΧΑΧΑ
αρα εαν συνυπολογισω το κοστος αγορας τοτε θα χρειαστω πανω απο 15 χρονια για να το κανω αποσβεση !!!! ουφ ... ζαλιστικα !!!
σιγουρα η ολη φαση συμφερει αφανταστα σε καποιον που εχει 2 αυτοκινητα και αρα τα συντηρει και τα 2 και καινε το κατι παραπανω ή ειναι μεγαλα !!! τωρα στην περιπτωση μου που θελω ενα δευτερο για να μειωσω το κσοτος βενζινης ναι μεν το καταφερνω να εχω αρκετο κερδος αλλα μενει το κοστος αγορας !!!
τελικα ισως πρεπει να σκεφτω την περιπτωση μεταχειρισμενου , εχει κανεις καποια πληροφορια σχετικα με το τι υπαρχει στην αγορα οσο αφορα το cuore , κατα ποσο αξιζει και σε τι χρηματα ειναι ? (πχ ενα 3τιας )
ελπιζω να μη σας ζαλισα πολυ, αλλα ο προβληματισμος πιστευω οτι ειναι κοινος με πολλους συμπολιτες μας ειδικα αυτο τον "παραξενο" καιρο που δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει !!!
σας ευχαρσιτω και παλι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2010 20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
johnnick έγραψε: | service καθε 15.000χλμ με μεσο κοστος 120 ευρω μας δινει 0.008/χλμ |
Ξέχασες τις αλλαγές λαδιών κάθε 7500χλμ με κόστος 50?
Παράθεση: | λαστιχα καθε 80.000χλμ (2.5 χρονια) με μεσο κσοτος 300 ευρω μας δινει 0.00375/χλμ |
Είσαι πολύ αισιόδοξος! Αν δεν αλλάξεις διάσταση ζάντας και κρατήσεις τα μαμίσια 165/55/15 ή 155/65/13 αλλάζεις το πολύ κάθε 40.000χλμ με κόστος ~400?!
Παράθεση: | τελικα ισως πρεπει να σκεφτω την περιπτωση μεταχειρισμενου , εχει κανεις καποια πληροφορια σχετικα με το τι υπαρχει στην αγορα οσο αφορα το cuore , κατα ποσο αξιζει και σε τι χρηματα ειναι ? (πχ ενα 3τιας ) |
Γενικά δεν πολυκυκλοφορούνε μεταχειρισμένα cuore γιατί κανείς δεν το πουλάει!! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
johnnick Μέλος
Μέλος από: 16 Μάρ 10 Δημοσιεύσεις: 5 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 20, 2010 15:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμ αμα το αγορασεις χαζος εισαι να το πουλησεις χαχα
για τα λαστιχα τα 400 μου φαινονται πολλα , αλλα παλι απο τιμες δε ξερω και πολλα , απλα στην αλφα που εβαλα φετος 205/16 μισελεν allweather μου βγηκαν 420!!! οσο αφορα τα χλμ συμφωνω οτι μου φαινονται πολλα ,, αλλα τωρα αλλαζω στο ιδιο χρονικο διαστημα με ιδια χλμ .... δε ξερω παλι .. τι να πω !!!
οσο αφορα το service των 7500, απο οσο εψαξα ,αυτο το ζηταει η αντιπροσωπεια , οπως ολες , ομως το βιβλιο αλλα λεει , ενταξει αμα το πας με τις μπαντες την θελει την αλλαγη , αλλα εαν απλα τσουλας πηγαινε-ελα στη δουλεια (αλλωστε ο στοχος μου ειναι η οικονομια) θεωρω οτι ειναι υπερβολη για τα συγχρονα αυτοκινητα να αλλαζεις καθε τρεις και λιγο τα λαδια , στο παρελθον οι μηχανες ηταν αλλιωτικες απο οτι σημερα και τοτε (1970-1980) ισως επιβαλονταν
να ρωτησω για τις βαλβολινες , επειδη σε κανενα απο τα αυτοκινητα που ειχα δεν αλλαξα ποτε και απλα τις ξερω σαν ονομασια και τιποτα αλλο , γιατι απαιτειται τοσο συχνα αλλαγη ? εχει να κανει με την χρηση ? ή απλα τα μικρα εχουν αυτη την αναγκη ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 20, 2010 17:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν υπάρχει λόγος ν'αλλάξεις και τα 4 λάστιχα μαζί. βάζεις 2 καινούρια μπροστά και σε κάθε επόμενη αλλαγή τα 2 τελευταία αλλαγμένα μπροστά τα βάζεις πίσω και καινούρια μπροστά. εκεί που είναι η κίνηση σ'ενδιαφέρει να είναι εντάξει. _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|