Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Παρ Μάρ 29, 2024 00:39

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
service 45.000χλμ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 04, 2009 19:57    Θέμα δημοσίευσης: service 45.000χλμ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,
το πήγα σήμερα για το προγραμματισμένο service των 45 + αλλαγή βαλβολίνων+τακάκια 280? όλα μαζί.
Μπορεί να ναι καλό και τίμιο το αμαξάκι μας αλλά με το που τελειώσει η εγγύηση βουρ για εξωτερικό συνεργείο. μας τον πιάνουν για μια σφραγίδα Self Slap
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 13:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τακάκια γιατί άλλαξες? Ήταν φαγωμένα? 'Αλλαξες και στα ταμπούρα πίσω ή μόνο τακάκια εμπρός?

Επίσης βαλβολίνες λόγω σληρής οδήγησης (όπως αναφέρεται στο εγχειρίδιο κατόχου) ή σου τις επέβαλαν?

Ρωτάω, γιατί σε καμιά βδομάδα θα πάω για το service των 70.000χλμ με πολύ σκληρή χρήση και δεν έχω αλλάξει τίποτα από αυτά ακόμη. Στον έχεγχο των 60.000χλμ που τα ελέγξαμε με το μηχανικό μου (εκτός αντιπροσωπείας εννοείτε) μου είπε πως δε χρειάζομαι ακόμη αλλαγή.
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 19:04    Θέμα δημοσίευσης: Re: service 45.000χλμ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
Καλησπέρα,
το πήγα σήμερα για το προγραμματισμένο service των 45 + αλλαγή βαλβολίνων+τακάκια 280? όλα μαζί.
Μπορεί να ναι καλό και τίμιο το αμαξάκι μας αλλά με το που τελειώσει η εγγύηση βουρ για εξωτερικό συνεργείο. μας τον πιάνουν για μια σφραγίδα Self Slap


Εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά από τον πρώτο κιόλας χρόνο να το πηγαίνω έξω... Ετοιμάζομαι τώρα για το σέρβις των 22,500, οκ, θα το κάνω στην αντιπροσωπεία, αλλά μετά χλωμό το κόβω να ξαναπατάω....
Κι όαλ αυτά για τι; Για 2 χρόνια εγγύηση??!! Dizzy Dizzy
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 19:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν ω μη γένειτο συμβεί κάτι
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 21:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
αν ω μη γένειτο συμβεί κάτι


Αν είναι να βγει κάποια βλάβη λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, μες στα πρώτα 30000χλμ θα βγει.... Whistling
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 06, 2009 07:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

digibill έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:
αν ω μη γένειτο συμβεί κάτι


Αν είναι να βγει κάποια βλάβη λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, μες στα πρώτα 30000χλμ θα βγει.... Whistling


κι αν σου κάτσει? σε φίλο με γαλλικό όμως που-παραδόξως Shifty -δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα, 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης χάλασε η μίζα από άγνωστο λόγο και του την άλλαξαν. Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 06, 2009 14:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
κι αν σου κάτσει? σε φίλο με γαλλικό όμως που-παραδόξως Shifty -δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα, 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης χάλασε η μίζα από άγνωστο λόγο και του την άλλαξαν. Smile


Μιλάμε για το cuore, όχι για κάθε πιθανό γαλλικό - κορεάτικο κλπ!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR


Έχει επεξεργασθεί από τον/την digibill στις Κυρ Νοέ 08, 2009 18:15, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
lb058
Μέλος


Μέλος από: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 29
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 08, 2009 14:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα μου έβγαλε πρόβλημα στο δυναμό (27.000 ΧΛΜ). Τώρα περιμένουμε το ανταλλακτικό (άντε να δούμε πότε θα έρθει). Πάντως δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο άλλο πρόβλημα προς το παρόν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 08, 2009 18:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lb058 έγραψε:
Εμένα μου έβγαλε πρόβλημα στο δυναμό (27.000 ΧΛΜ). Τώρα περιμένουμε το ανταλλακτικό (άντε να δούμε πότε θα έρθει). Πάντως δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο άλλο πρόβλημα προς το παρόν.


Πόσο θα σου κόστιζε αν δεν το κάλυπτε η εγγύηση;
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
lb058
Μέλος


Μέλος από: 14 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 29
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 08, 2009 22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχω ιδέα να πω την αλήθεια, αλλά φαντάζομαι δεν θα ήταν και λίγα σύμφωνα με τα όσα διαβάζω για τις τιμές τους. Ελπίζω μόνο να μην είναι αυτή η αρχή μιας σειράς προβλημάτων, γιατί δεν θα το αντέξω Thinking
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 09, 2009 18:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν πρόκειται για μεμονωμένο γεγονός τότε δε θα είναι κάτι ελαττωματικό. θα δείξει. προβλήματα δε πρόκειται να σου βγάλει, στα 45 σου λέω εγώ με καθημερινή χρήση κ ταξίδια και χωματόδρομους κ τα πάντα είναι σκυλί
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 13:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και συνεχίζω εγώ λέγοντας πως στο service των 70.000χλμ άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, βαλβολίνες (όλα castrol) και γενικό έλεγχο, πλήρωσα 100? σε μη εξουσιοδοτημένο και πρόβλημα ουδεν ακόμα. Και είμαι σίγουρος πως θα βγάλει πρόβλημα μετά τις 300.000χλμ!!!
Και από δρόμους, χωματόδρομους, νεροφαγώματα, τρελά ταξίδια αυθημερόν άλλο τίποτα. Σκυλί το μικρό!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mark
Συντονιστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 14, 2009 12:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:


κι αν σου κάτσει? σε φίλο με γαλλικό όμως που-παραδόξως Shifty -δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα, 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης χάλασε η μίζα από άγνωστο λόγο και του την άλλαξαν. Smile


Τι παραδόξως ρε μπαγλαμά?!?!? Δηλαδή όποιος δεν αγοράζει ιαπωνικό πάει να πει ότι πρέπει να περιμένει ότι θα του βγάλει βλάβη??!?! Μάθε ότι σε έρευνα ευρωπαϊκή που έγινε, για καινούρια αμάξια μέχρι 50.000χλμ το Clio βγήκε 1ο σε αξιοπιστία, και το γιάρις ήταν πιο κάτω.(και μιλάμε για καταγραφή επίσημων στοιχείων από βλάβες που έχουν παρουσιάσει, όχι ερώτηση στους ιδιοκτήτες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
steliosdel
Μέλος


Μέλος από: 02 Νοέ 08
Δημοσιεύσεις: 31
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 14, 2009 13:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά πάντως τα παλαιότερα clio που βλέπω στο δρόμο είναι ελάχιστα, και να φανταστείς ότι πουλούσαν σαν ζεστά ψωμάκια. Το αν ένα αυτοκίνητο αντέχει μέχρι τα 50000 km δε μου λέει τίποτα, γιατί δεν τίθεται τόσο θέμα κατασκευής και αντοχής έως τότε. Μετά είναι τα δύσκολα, και κυρίως μετά τα 100000 km είναι που φαίνεται ποιός καυασκευαστής έχει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα. Τα περισσότερα αρχαια αμάξια που βλέπω είναι γιαπωνέζικα και το κυριότερο, από προσωπικά παραδείγματα πάλι, τα πάνε περίφημα! Το yaris πάντως (δεν ξέρω για ποιό μοντέλο λες) κατασκευαζόταν σε Ιαπωνία ( 1000 cc) και Γαλλία (1300 cc). Αυτά για μοντέλα 2003 έως τότε που άλλαξε τελείως το αρχικό σχήμα τους. Αν ρωτήσεις μηχανικούς σε συνεργεία toyota ( εγώ ρώτησα γιατί έψαχνε η κοπέλα μου για yaris και τύχαμε και σε 1000 και σε 1300 ) θα σου πουν ότι το 1000αρι δεν παθαίνει τίποτα γιατί είναι το " γιαπωνέζικο", ενώ αντίθετα για το 1300αρι θα δεις επιφύλαξη και προειδοποίηση γιατί είναι το ¨γαλλικό¨, πάντα με τα λεγόμενά τους.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο γενικός κανόνας που λέει ότι τα γιαπωνέζικα αντέχουν πολύ περισσότερο από τα γαλλικά-ευρωπαϊκά ισχύει και θα σου το πουν, πιστεύω, ακόμα και μηχανικοί γαλλικών αυτοκινήτων.
Άλλωστε υπάρχουν γαλλικά μοντέλλα τα οποία έχουν βρεθεί στην πρώτη θέση σε διάφορες έρευνες για συχνότητα βλαβών ( πάρε για παράδειγμα τα megane ), ενώ κάτι αντίστοιχο δεν έχει συμβεί για γιαπωνέζικα.
Και στο κάτω κάτω της γραφής, αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει ( και τα cuore είναι όντως από Ιαπωνία!!) Smile Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mark
Συντονιστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 14, 2009 15:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ξέρω όλα αυτά που μου λες. Είχα και yaris 1000άρι. Και ήταν γιαπωνέζικο όντως. Έχω κρατήσει ακόμα ένα ταμπελάκι που είχε μέσα το αμάξι όταν το παραδώσανε και ξεχάσανε να το βγάλουν, από το εργοστάσιο και είναι όλα στα γιαπωνέζικα. Δεν αντιλέγω τα γιαπωνέζικα έχουν τη φήμη ότι είναι τέρατα αντοχής, αλλά όπως σωστά είπες τα περισσότερα δεν είναι πια γιαπωνέζικα. Και όσο και αν τα εργοστάσια έχουν ίδιες προδιαγραφές, είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα ένα γιαπωνέζικο με ένα ίδιο αγγλικό. Ο πατέρας μου έχει αλλάξει πάνω από 10 χοντα και 3-4 τογιότα, και υπήρχε περίπτωση που γιαπωνέζικο σιβίκ κράτησε μέχρι και τα εργοστασιακά τακάκια μέχρι τα 80.000 χλμ. Τα ευρωπαϊκά από την άλλη που είχαμε χωρίς να βγάλουν κάτι σοβαρό, είχανε μερικά κουσούρια όπως τριγμούς σε διάφορα μέρη από την αρχή σχετικά. Ναι, το κουόρε μπορεί να είναι made in japan, και σκυλί. Αλλά μου τη δίνει ο πρόεδρας(που τον ξέρω προσωπικά) που λέει πια ότι πας μη γιαπωνέζος = βάρβαρος, ενώ παλιότερα του άρεσε ακόμη και το κλιό, αλλά τον χάλασε που σταμάτησε το 1.4 και βγήκε το 1.2Τ, μιας και φοβότανε το τούρμπο. (δεν πειράζει, το πήρα εγώ, και είναι εξαιρετικό.... Oops )

edit: Εγώ από την άλλη βλέπω πάρα πολλά Clio προηγούμενα στο δρόμο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης