Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 16:12

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Αναμένοντας το Cuore μου...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 20, 2009 22:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 8εμα με τα service ειναι ψιλοαπατεωνια...Στα 30.000 8ελει το Aygo απ οτι ξερω...Αλλα δε σου λενε οτι πριν 8ελει αλλαγες λαδιων κλπ LoL
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
agrocuore
Μέλος


Μέλος από: 15 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 20, 2009 23:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοείς οτι εκτός από τα 30000 χλμ υπάρχουν μικρότερα σέρβις για λάδια - φίλτρα ας πούμε που δεν τα ανακοινώνουν; Αυτό γιατί κι εγώ που δοκίμασα το Aygo μου είπαν οτι σέρβις έχει κάθε 30000 χλμ. χωρίς να αναφέρουν κάτι για μικρότερα ενδιάμεσα σέρβις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 21, 2009 07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το AYGO πάντως εμένα μου είπαν service κάθε 15000 χλμ (TOYOTA Νέος Κηφισός).

Για το δικό μας ισχύει το αλλαγή λαδιών στα 7500χλμ? Γιατί στην επιστολή που δίνει η AGRIPAN με το αυτοκίνητο μιλάει για service ανά 15000 για να ισχύει η εγγύηση και έχει προστεθεί χειρόγραφα το "αλλαγή λαδιών στα 7500χλμ"

Απορία επίσης μου προκαλεί πως γίνεται το AYGO και το Cuore με ίδιο κινητήρα να έχουν διαφορετικές απαιτήσεις σε αλλαγές λαδιών. Μπορεί δηλαδή ο ίδιος κινητήρας αν του βάλω τα ίδια λάδια να αντέχει περισότερο στο AYGO και λιγότερο στο Cuore?

¶λλο: Την αλλαγή λαδιών φαντάζομαι δεν χρειάζεται να την κάνω σε εξουσιοδοτημένο service, σωστά?
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilias
Μέλος


Μέλος από: 20 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 4
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 21, 2009 14:27    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως για το aygo εμένα μου είπανε κάθε 15.000 αλλαγές λαδιών και φίλτρου και κάθε 30.000 γενικό σέρβις. Το μεγάλο το σέρβις που ελέγχουν όλο το αμάξι.
Για cuore 7.500 για λάδια και 45.000 γενικό σέρβις. Το 45.000 το αποκλείω. Για σε περιοδικά που έψαξα οι τιμές που λένε είναι
Aygo 15.000 λάδια 30.000 γενικό.
Cuore 7.500 λάδια 15.000 γενικό.
Τώρα το πως γίνεται με τον ίδια κινητήρα να θέλουν άλλα σέρβις ούτε εγώ το καταλαβαίνω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 21, 2009 15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tα λαδια δεν 8εωρουνται service,συνφωνα με τη λογικη καποιων.Αυτο που λετε μπορει να συμβει στο ιδιο μοτερ,γιατι η Daihatsu προτιμαει να βαζει πιο φ8ηνα λαδια και να τα αλλαζει σε πιο τακτα διαστηματα,ενω η Toyota μπορει να βαζει πιο ακριβα και να τα αφηνει περισσοτερο μεσα...Ειναι 8εμα πολιτικης και νοοτροπιας...
Εγω προτιμαω να τα αλλαζω πιο συχνα.Δεν ειναι κακο να το βλεπει που και που ο μηχανικος,μπορει να σε γλιτωσει απο κακοτοπιες...

Υγ.Συνη8ως τα ψιλα γραμματα λενε "15.000χλμ η' ενας χρονος",οποτε τα σταζεις ανα χρονο,8ες δε 8ες Whistling
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 21, 2009 15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτή την ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας της DAIHATSU στα Καμίνια έχει τις εργασίες που γίνονται στα service. Ουσιαστικά το κόστος είναι τα λάδια.

http://www.daihatsusena.gr/?def=service

Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι σε εμάς αλλά και σε όλα τα αυτοκίνητα λένε τόσα χλμ ή ένας χρόνος. ¶ρα ρωτάω υπάρχει περίπτωση να φτάσει κανείς με ένα AYGO ή ένα CUORE τα 30.000 χλμ σε ένα χρόνο?? Επομένως το λογικότερο είναι για όλους μας να ισχύει το service κάθε χρόνο που λίγο πολύ φαντάζομαι ότι κάνουμε 10-15 άντε 20000 χλμ...
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 22, 2009 09:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο βιβλιαράκι που δίνει η DAIHATSU και που φαντάζομαι είναι ότι πιο επίσημο υπάρχει μιλάει για service - έλεγχο κάθε 15.000. Συγκεκριμένα για τα λάδια λέει αν χρησιμοποιείται λάδι: API:SI ή καλύτερο κάθε 15000 αν χρησιμοποιείται λάδι API:SG πολλαπλών βαθμίδων το μειώνει στα 12000 χλμ.

Στα πρώτα 15000 ή ένα χρόνο μιλάει για ελέγχους μόνο και αλλαγή μόνο λαδιών, φίλτρου, φίλτρου αέρα (σε περίπτωση σκληρής οδήγησης, αλλιώς το φίλτρο αέρα κάθε 45000χλμ!).

Πιο βαρβάτο από όλα φαίνεται το service των 90000 που μιλάει για αλλαγή μπουζί, αλλαγή λαδιού στο χειροκίνητο ή στο αυτόματο σασμάν + τα κλασσικά...

υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια ενώ γενικά και οι περισσότεροι έλεγχοι που προτείνει είναι ανά 30.000 χλμ και όχι ανά 15.000
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilias
Μέλος


Μέλος από: 20 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 4
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 26, 2009 10:45    Θέμα δημοσίευσης: ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"1) HG Cuore: Σε όλες τις αντιπροσωπείες που ρώτησα έχει 10490 + 350 μεταλλικό χρώμα + 230 τέλη κυκλοφορίας - πινακίδες + 135 έξοδα προετοιμασίας και παράδοσης = 10855 ευρώ + 350 το μεταλλικό = 11205Ευρώ.. "

Για την τιμή δεν κάνω λάθος μου έχει κόψει και προσφορά. Δεν ξέρω με τις αντιπροσωπείες τι παίζει ή εάν έκανε αυτή λάθος αλλά αυτή την τιμή πήρα γραπτός. Επιπλέον έχεις υπολογίσει 2 φορές το μεταλλικό χρώμα.
Όσο για το aygo κάθε 30.000 μου είπαν οι αντιπροσωπείες και το λένε και τα περιοδικά αυτοκινήτου. Δεν ξέρω εάν είναι κάθε χρόνο ή 2 χρόνια. Νομίζω 2 χρόνια αλλά επιφυλάσσομαι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
agrocuore
Μέλος


Μέλος από: 15 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 26, 2009 16:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικά το αυτοκινητάκι μας ήρθε και αύριο το απόγευμα το παίρνουμε!!! Dancing Banana

Πήγα να το δω από κοντά και μου είπαν οτι πρέπει να του βάλουν τους αισθητήρες που παρήγγειλα ( δώρο) Smile και να τελειώσουν τα γραφειοκρατικά... RTFM Συμφωνώ με τον Pepe οτι το λευκό με τη ζάντα,του πάει πάρα πολύ In Love Όταν μου είπαν οτι πρέπει να το πάρω αύριο πραγματικά μου ήρθε να Frying Pan Τώρα πρέπει να περιμένω Mad ¶υριο πρώτη βόλτα Cool και μετά θα σφυρίξω τα νέα Whistling στο φόρουμ που σας έχω πρήξει με την ανυπομονησία μου Dizzy
_________________
Cuore L276 H(igh)G(ain)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
agrocuore
Μέλος


Μέλος από: 15 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 31, 2009 20:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά το αυτοκινητάκι είναι απλά ΑΨΟΓΟ!!! Σήμερα του έκανα και μια ευθυγράμμιση γιατί στην ευθεία το τιμόνι ήταν λίγο προς τα δεξιά (χωρίς να πληρώσω βέβαια)και τώρα κυριολεκτικά το απολαμβάνω... Η κατανάλωσή του είναι συνεχώς στο 5,6-5,7 με προσεκτική οδήγηση που του κάνω...Τα εργοστασιακά 4,4 ουτε κατα διάνοια.......Αυτό που μου έχει κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ο τρόπος που τραβάει ο κινητήρας από χαμηλά ανεξάρτητα από την ταχύτητα που έχω στο κιβώτιο. Ακόμα και με 3η στο ρελαντί τραβάει σαν diesel!
_________________
Cuore L276 H(igh)G(ain)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 07, 2009 15:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

agrocuore έγραψε:
Τα εργοστασιακά 4,4 ουτε κατα διάνοια.......


Τα 4,4 αφορούν μικτό κύκλο! Δεν ξέρω πώς ακριβώς τα μετράνε (αυτό προβλέπεται από συγκεκριμένες ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες) αλλά σίγουρα αν κάνεις αποκλειστικά αστικό κύκλο αποκλείεται να τα πιάσεις!!
Σε ταξίδι πηγαίνοντας σταθερά με 120 και γενικά χωρίς να ενδιαφέρομαι πολύ για την οδήγηση έχω πιάσει και 4.8 Φαντάζομαι ότι αν πας με μικρότερες ταχύτητες (πχ σταθερά στα 90) και χωρίς ιδιαίτερο πουσάρισμα του κινητήρα, ίσως να μπορείς να πιάσεις και κάτω από 4!

Επίσης, πάρα πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το πώς ξεκινάς! Ακόμη και μες στην πόλη, πηγαίνοντας με μικρή αλλά σταθερή ταχύτητα έχω δει καταναλώσεις γύρω στο 4.5 για μεγάλα διαστήματα Smile

Πού θέλω να καταλήξω? Οι μικτές - ελάχιστες καταναλώσεις που δίνουν τα εργοστάσια μπορούν να πιαστούν υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης που οι περισσότεροι δεν εφαρμόζουμε (να διαβάζεις πολύ μπροστά τον δρόμο, να αποφεύγεις τις απότομες εκκινήσεις / επιβραδύνσεις, να έχεις τα ελαστικά σου σε καλή κατάσταση, να μην είσαι γεμάτος φορτίο, κλπ κλπ). Η κατανάλωση εξαρτάται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ από την οδηγική συμπεριφορά μας.....

Εγώ στην πόλη οδηγώντας χαλαρά πιάνω ~5,5-5,8 μέση. Αν δεν με νοιάζει και το πατάω αρκετά (απότομα ξεκινήματα, αλλαγές πάνω από τις 3500 στροφές, προσπεράσματα κλπ) φτάνω και το 6.5!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 08, 2009 09:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω το χω ξαναγραψει κι αλλου,ομως οι καταναλωσεις που ανακοινωνουν ειναι εντελως ψευτικες και στο 99% των αυτοκινητων δεν "πιανονται" ποτε,ουτε καν απο τον υπολογιστη ταξιδιου (που κλεβει κι αυτος το κατιτις του).
Ο λογος ειναι βεβαια οτι η μετρηση που κανουν ειναι πανω σε δυναμομετρο (η' κατι αναλογο,εν πασει περιπτωσει σε "παγκο),με τους πισω τροχους να ειναι ακινητοι ( μηδενικες απωλειες) και χωρις αντισταση απο τον αερα Dizzy Απο κει και περα φιλε digibill,ακολου8ουν την τακτικη που αναφερεις,ομως καταλαβαινεις οτι αλλο οι συν8ηκες εργαστηριου κι αλλο η πραγματκη ζωη Oops

Το μεγαλο 8ετικο που εχουν τα Cuore,νομιζω οτι ειναι η αρκετα μικρη καταναλωση ακομα κι οταν πιεστουν. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 08, 2009 14:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Braindead έγραψε:
Νομιζω το χω ξαναγραψει κι αλλου,ομως οι καταναλωσεις που ανακοινωνουν ειναι εντελως ψευτικες


Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνουμε επακριβώς το νόημα των λέξεων.....
¶λλο ψεύτικο και άλλο θεωρητικό! Οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι εταιρείες είναι θεωρητικές και μετρώνται σε συγκεκριμένες ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ συνθήκες! Δεν σημαίνει ότι μας εξαπατούν!!

Οι ανακοινώσιμες καταναλώσεις μπορούν μόνο να λειτουργήσουν ως μέτρο σύγκρισης, αφού όλες οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να μετράνε με τον ίδιο τρόπο. Αυτό τι σημαίνει στην πράξη? Αν έχουμε δυο αυτοκίνητα που το ένα καίει 5 και το άλλο 6, μπορεί στην πράξη κανένα από τα δύο να μην πιάσει αυτά τα νούμερα, αλλά σίγουρα το πρώτο είναι πιο οικονομικό από το δεύτερο!!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 08, 2009 17:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παίδες μήπως να γράφατε στα σωστά θέματα ? Look around
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Braindead
Συντονιστής


Μέλος από: 30 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 59
Φύλο:
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 09, 2009 09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε,οκ,παιζουμε με τις λεξεις.Εγω 8εωρω οτι απο τη στιγμη που μου ανακοινωνουν πραγματα που ειναι ανεφικτα,μου λενε ψεματα...

Δημητρη εχεις δικαιο,τωρα ειδα που βρισκομαστε....Απλως ειχα πατησει απαντηση ο αφηρημενος Oops
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης