Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 21, 2009 21:11 Θέμα δημοσίευσης: Περί ρεζερβουάρ / υπολογιστή ταξιδίου |
|
|
Γρίφος: με τον δείκτη καυσίμου να είναι στην τελευταία κάτω-κάτω γραμμή και το λαμπάκι καυσίμου αναμμένο, ο υπολογιστής ταξιδίου μου δίνει range ~30 χλμ, έχοντας μέση κατανάλωση ~5.8. Πάω και το φουλάρω βενζίνη (μέχρι να πάω στο βενζινάδικο το range είχε πέσει στα ~11 χμ) και παίρνει ~28 λίτρα!!! Αν όντως το ρεζερβουάρ είναι 36 λίτρα όπως λένε οι προδιαγραφές, αυτό σημαίνει ότι είχε μέσα ακόμη 8 ολόκληρα λίτρα!!
Στην περίπτωση αυτή όμως, με μέση κατανάλωση ~5.8, θα έπρεπε να είχα range >130 χμ!!!!!
Πού είναι το λάθος ρε παιδιά? Να έκλεψα τον βενζινά και να μου έβαλε περισσότερη βενζίνη απ'όσο μέτρησε η τρόμπα, αποκλείεται!
Ξέρει κανείς στα πόσα λίτρα ανάβει το λαμπάκι χαμηλής στάθμης καυσίμου? Είναι δυνατόν να πέφτει ΤΟΣΟ έξω ο υπολογιστής? _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 22, 2009 08:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω πως λειτουργει ο συγκεκριμενος υπολογιστης.Το L251 δεν εχει.Απο αλλα αυτοκινητα που εχω χρησιμοποιησει ομως(Renault Laguna 2.0T πχ),μπορω να σου πω οτι αρκετοι υπολογιστες αφηνουν 2-3 λιτρα (η' και ολοκληρο το "λαμπακι") μεσα στο ρεζερβουαρ,τη στιγμη που βγαζουν αποσταση που απομενει "μηδεν χιλιομετρα".
Προφανως επειδη το καυσιμο ειναι κατι πολυ...ρευστο (στην κυριολεξια ομως ) και για να αποφευφουμε να σπρωχνουμε εξαιτιας του υπολογιστη,κραταν μια "πισινη" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pepe Μέλος
Μέλος από: 20 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 50 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 22, 2009 10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγώ αυτό έχω καταλάβει. Το range που δίνει πρέπει να αφορά τα km μέχρι περίπου το λαμπάκι ή κάτι λιγότερο. Αυτό φαντάζομαι μόνο με δοκιμές μπορείς να το δεις...
Γενικά πάντως αν σε ενδιαφέρει να διατηρείς χαμηλή κατανάλωση καλό είναι να μην αφήνεις ποτέ το ρεζερβουάς με πολύ λίγη βενζίνη... _________________ Λευκό HG Cuore 2009 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 22, 2009 14:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pepe έγραψε: | Γενικά πάντως αν σε ενδιαφέρει να διατηρείς χαμηλή κατανάλωση καλό είναι να μην αφήνεις ποτέ το ρεζερβουάς με πολύ λίγη βενζίνη... |
Δηλαδή αν το ρεζερβουάρ αδειάζει καίει περισσότερο???!
Πώς γίνεται αυτό? _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 22, 2009 18:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω κάνει με range 0 περίπου 40 χλμ. και πιστεύω πως θα πήγαινε και άλλο. Το cruise control είναι σωστό όσον αφορά το average (το υπολογίζω σε κάθε γέμισμα και δεν εχει αποκλίσεις) αλλά αρκετά λάθος στο range.
Σήμερα για παράδειγμα, έβγαλε range 0 και έκανα ακόμη 30 χλμ με avg 5.8l/100. Γέμισα και πήρε 30.70lt πράγμα που σημαίνει πως είχε "θεωρητικά" άλλα 6 παρά κάτι λίτρα, δηλαδή άλλα 100 χλμ??? Περίεργο. Θα ήθελα να το δοκιμάσω μια φορά πάντως. Έτσι για να μας λυθεί η απορία. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pepe Μέλος
Μέλος από: 20 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 50 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 23, 2009 10:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω διαβάσει αλλού ότι καθώς η βενζίνη είναι πτητικό άεριο όταν το ρεζερβουάρ είναι άδειο η λίγη βενζίνη που είναι μέσα εξατμίζεται πολύ πιο εύκολα από ότι όταν είναι γεμάτο και έχει λίγο αέρα μέσα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν απώλειες και γι αυτό θεωρητικά με γεμάτο ρεζερβουάρ έχει λιγότερη κατανάλωση από ότι όταν είναι κοντά στο να αδειάσει. _________________ Λευκό HG Cuore 2009 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|