Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 18, 2009 10:48 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη αμορτισερ... |
|
|
Το Cuore μου μαλλον θελει αμορτισερ.Ξερει κανεις τιποτα;Τι μαρκα,τιμες κτλ.Μιλαμε για νορμαλ καταστασεις,οχι χαμηλωματα. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 19, 2009 18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου, δεν γνωρίζω να σε απαντήσω. Αναρωτιέμαι όμως, τί το έχεις κάνει το Cuore σου και θέλουν όλα αλλαγή?
Τουλάχιστον όταν αλλάξεις αμορτισέρ, κάνε τον κόπο να μας ενημερώσεις τί μάρκα και τύπο αμορτισέρ έβαλες. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευτυχως που το προσεχω να λες,γιατι με τετοια ποιοτητα κατασκευης αν δεν το προσεχα δεν θα εμενε ουτε βιδα.οταν φτασεις και εσυ 80000-90000 χλμ θα δεις και εσυ τι θ χρειαστεις.Απλα εχουν δακρυσει λιγο τα αριστερα και σκεφτομουν για αλλαγη,σαν αποσβεση κρατανε καμια 15.000 χλμ.(τα μετρησα σε αμορτισερομετρο)Ρωτησα για αμορτισερ ((τα δικα του αντιπροσωπιας ειναι απλησιαστα) και βρηκα Kayaba απο 300-370 ευρω.Στο ιντερνετ 200 ευρω απο το Tp auto. Στα 300 απο τον Σαρρη σκετα ανταλλακτικα,ενω στην τιμη των 370 περασμενα και ευθυγραμιση. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 07:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε χωματόδρομους κινείσαι? περνάς σαμαράκια και λακούβες αέρα? γιατί εγώ με το καινούριο κοντά στα 28.000χλμ που είμαι είναι μια χαρά _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 18:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreas έγραψε: | Ευτυχως που το προσεχω να λες,γιατι με τετοια ποιοτητα κατασκευης αν δεν το προσεχα δεν θα εμενε ουτε βιδα.οταν φτασεις και εσυ 80000-90000 χλμ θα δεις και εσυ τι θ χρειαστεις.Απλα εχουν δακρυσει λιγο τα αριστερα και σκεφτομουν για αλλαγη,σαν αποσβεση κρατανε καμια 15.000 χλμ.(τα μετρησα σε αμορτισερομετρο)Ρωτησα για αμορτισερ ((τα δικα του αντιπροσωπιας ειναι απλησιαστα) και βρηκα Kayaba απο 300-370 ευρω.Στο ιντερνετ 200 ευρω απο το Tp auto. Στα 300 απο τον Σαρρη σκετα ανταλλακτικα,ενω στην τιμη των 370 περασμενα και ευθυγραμιση. |
Έρχεσαι στα λόγια μου! Και εγώ τα πει εδώ μέσα, για την άθλια συναρμολόγηση των πλαστικών. Και το αντιμετωπισα με ολική ηχομόνωση του αυτοκινήτου.
Σε νιώθω: με το κατσαβίδι στο χέρι είσαι ε?
Αλήθεια, τα kayaba δεν είναι πολύ σκληρά? Σε Monroe υπάρχει κάτι? _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 20:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: | Έρχεσαι στα λόγια μου! Και εγώ τα πει εδώ μέσα, για την άθλια συναρμολόγηση των πλαστικών. Και το αντιμετωπισα με ολική ηχομόνωση του αυτοκινήτου.
Σε νιώθω: με το κατσαβίδι στο χέρι είσαι ε? |
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε, γιατί η Φαμπιάτου στο blog της λέει πως "Εννοείται ότι η ποιότητα συναρμολόγησης είναι κορυφαία και ότι στο εσωτερικό δεν ακούγεται κανένας τριγμός." _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
digibill έγραψε: | tomas133 έγραψε: | Έρχεσαι στα λόγια μου! Και εγώ τα πει εδώ μέσα, για την άθλια συναρμολόγηση των πλαστικών. Και το αντιμετωπισα με ολική ηχομόνωση του αυτοκινήτου.
Σε νιώθω: με το κατσαβίδι στο χέρι είσαι ε? |
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε, γιατί η Φαμπιάτου στο blog της λέει πως "Εννοείται ότι η ποιότητα συναρμολόγησης είναι κορυφαία και ότι στο εσωτερικό δεν ακούγεται κανένας τριγμός." |
Η Φαμπιάτου είναι μια κακή οδηγός καταρχάς. Σε κάποια βίντεο δοκιμών αυτοκινήτων μπορείς να διακρίνεις και τα 2 της χεράκια στην πλευρά του τιμονιου προς την κατεύθυνση που στρίβει! Πρόσεξες τί είπα?
Και τα 2 χέρια το ένα διπλα στο άλλο, στην αριστερή ή στην δεξιά πλευρά του τιμονιού!
Το μόνο καλό είναι ότι πρόκειται για ανεξάρτητη δημοσιογράφο.
Δεν είναι εμπιστοσύνης , ότι π.χ. σου βάζει στα μείον του Sirion την εμφάνιση του! Αυτό είναι κάτι υποκειμενικό, όχι αντικειμενικό. Και τί επαγγελματισμό έχει όταν λέει, ότι δεν της αρέσει ο τζούφιος ήχος του κλεισίματος της πόρτας? Και ότι αυτό συνεπάγεται μη στιβαρή κατασκευή...
Την εποχή που χτυπούσαμε την λαμαρίνα και βλέπαμε κάτω από το χαλάκι πόση μοκέτα υπάρχει την περάσαμε!
Αν εμπιστευόμουν κάποιον κριτή, αυτός είναι το αγγλικό Whatcar: http://www.whatcar.com/used-car-summary.aspx?rt=2563
http://www.whatcar.com/default.aspx
Ενναλακτικά το topgear.com _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2009 04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαφωνω σχετικα με την ποιοτητα κατασκευης του Cuore παιδια...Το οτι ακουγονται πολλοι ηχοι και ορισμενα τριξιματα,δεν εχει να κανει μονο με τη συναρμογη η' την ποιοτητα των υλικων,η οποια ειναι κορυφαια στην ουσια και οχι με τον τροπο που εννοουν αλλοι(μαλακο ταμπλο που ξεφλουδιζει στα 2 χρονια...).Περισσοτερο εχουν να κανουν με την ελλειψη ηχομονωσης,η οποια δινει και μια αισ8ηση μειωμενης στιβαροτητας.Ως γνωστον τα ηχομονωτικα υλικα εχουν και ηχοαποροφητικες ιδιοτητες,πραγμα σωτηριο σ ενα τοσο συν8ετο μηχανολογικο συστημα οπως ενα αυτοκινητο,που απλα δεν γινεται να μην παραγει ηχους!
Το γιατι δεν εχει περισσοτερη ηχομονωση,ειναι αλλο ζητημα.Ξεκιναει απο την εξοικονομηση βαρους (=καλυτερες επιδοσεις,μικροτερη καταναλωση κλπ) και φτανει στον κοινο παρονομαστη που λεγεται μειωση κοστους....
Προσωπικα προτιμω ενα συνχρονο μοτερακι και λιγοτερη "στιβαροτητα" (το βαζω σε εισαγωγικα επειδη ειναι ψυχολογικο το 8εμα και οτι ουσιαστικο),παρα ενα αρχαιο μοτερ με μερικα κιλα μονωσης η' ενα μαλακο ταμπλο...
Γι αυτο αγορασα και το Cuore
(Ειναι αλλωστε κοινη διαπιστωση οτι τα συνχρονα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο επιρεπη σε "ηχους" απ οτι πριν μερικα χρονια.Εχω ακουσει BMW και VW να κουδουνιζουν,κι εκει οντως ειναι να χτυπας το κεφαλι σου στον τοιχο ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 21, 2009 11:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Braindead έγραψε: | (μαλακο ταμπλο που ξεφλουδιζει στα 2 χρονια...) |
E?
Υπάρχει τέτοιο θέμα???!! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 03, 2009 22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | σε χωματόδρομους κινείσαι? περνάς σαμαράκια και λακούβες αέρα? γιατί εγώ με το καινούριο κοντά στα 28.000χλμ που είμαι είναι μια χαρά |
Το ξαναλεω οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ προσεγμενο.Στα 3,5 χρονια περιπου ζητημα να εχει μπει 1-2 φορες σε χωματοδρομο για λιγα μετρα.Οσο για τα σαμαρακια ουτε λογος. Το αυτοκινητο απο τα 80000 χλμ που εχει τα 75000 εχουν γινει εκτος πολης(περιφερειακος,εγνατια οδο,εθνικη οδο). _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
andreas Μέλος
Μέλος από: 18 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 18 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 03, 2009 22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Braindead έγραψε: | Διαφωνω σχετικα με την ποιοτητα κατασκευης του Cuore παιδια...Το οτι ακουγονται πολλοι ηχοι και ορισμενα τριξιματα,δεν εχει να κανει μονο με τη συναρμογη η' την ποιοτητα των υλικων,η οποια ειναι κορυφαια στην ουσια και οχι με τον τροπο που εννοουν αλλοι(μαλακο ταμπλο που ξεφλουδιζει στα 2 χρονια...).Περισσοτερο εχουν να κανουν με την ελλειψη ηχομονωσης,η οποια δινει και μια αισ8ηση μειωμενης στιβαροτητας.Ως γνωστον τα ηχομονωτικα υλικα εχουν και ηχοαποροφητικες ιδιοτητες,πραγμα σωτηριο σ ενα τοσο συν8ετο μηχανολογικο συστημα οπως ενα αυτοκινητο,που απλα δεν γινεται να μην παραγει ηχους!
Το γιατι δεν εχει περισσοτερη ηχομονωση,ειναι αλλο ζητημα.Ξεκιναει απο την εξοικονομηση βαρους (=καλυτερες επιδοσεις,μικροτερη καταναλωση κλπ) και φτανει στον κοινο παρονομαστη που λεγεται μειωση κοστους....
Προσωπικα προτιμω ενα συνχρονο μοτερακι και λιγοτερη "στιβαροτητα" (το βαζω σε εισαγωγικα επειδη ειναι ψυχολογικο το 8εμα και οτι ουσιαστικο),παρα ενα αρχαιο μοτερ με μερικα κιλα μονωσης η' ενα μαλακο ταμπλο...
Γι αυτο αγορασα και το Cuore
(Ειναι αλλωστε κοινη διαπιστωση οτι τα συνχρονα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο επιρεπη σε "ηχους" απ οτι πριν μερικα χρονια.Εχω ακουσει BMW και VW να κουδουνιζουν,κι εκει οντως ειναι να χτυπας το κεφαλι σου στον τοιχο ) |
Εγω παλι προτιμαω το αυτοκινητο που ειναι γρηγορο,οικονομικο,με καλα υλικα ,καλη ηχομονωση και δε σε πρηζει καθε φορα που περνας καποια καθετη ανωμαλια στο δρομο(και εχουμε μπολικες λογω φυσικου αεριου).Και με τα λεφτα που δωσαμε επρεπε να υπαρχουν ολα αυτα ...εστω στην πλουσια εκδοση. _________________ CUORE L251 '05 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 03, 2009 23:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreas έγραψε: | Εγω παλι προτιμαω το αυτοκινητο που ειναι γρηγορο,οικονομικο,με καλα υλικα ,καλη ηχομονωση και δε σε πρηζει καθε φορα που περνας καποια καθετη ανωμαλια στο δρομο(και εχουμε μπολικες λογω φυσικου αεριου).Και με τα λεφτα που δωσαμε επρεπε να υπαρχουν ολα αυτα ...εστω στην πλουσια εκδοση. |
Εγώ πάλι γιατί δεν διαπίστωσα τίποτα από όλα αυτά στον βαθμό για τον οποίο παραπονιέστε πολλοί εδώ? Ή άσχετος οδηγός είμαι, ή άλλο αμάξι πήρα!! (το παρέλαβα Παρασκευή απόγευμα, έφυγα καρφί για Πάτρα, έκανα 700 χλμ και γύρισα σήμερα)
Θα επανέλθω με αναλυτικό ποστ με τις πρώτες εντυπώσεις μου, γιατί κάποια πράγματα μου φαίνονται κάπως υπερβολικά..... _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 03:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oπως ειπα απο την αρχη,δεν μπορεις να τα χεις ολλα με 10 χιλιαρικακια...Η' 8ελεις ανεση και παιρνεις Panda η' οικονομια-ευελιξια και παιρνεις Cuore η' ψαχνεις να βρεις κατι ενδιαμεσο...Αν μιλουσαμε για καμια Merc SL,8α ειχες απολυτο δικαιο να τα ζητας ολα χωρις συμβιβιασμους...
Απο κει και περα,αν ειχες σαν προτεραιοτητα αυτα που αναφερεις,συγνωμη που 8α σου το πω,αλλα αγορασες λα8ος αυτοκινητο....
Νομιζω παντως οτι το τελευταιο μοντελο εχει κανει μεγαλα βηματα στην στιβαροτητα την ηχομονωση και την ανεση...
80.000χλμ δεν ειναι κα8ολου λιγα για αμορτισερ παντως...Ειναι φυσιολογικοτατη η φ8ορα τους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: | digibill έγραψε: | tomas133 έγραψε: | Έρχεσαι στα λόγια μου! Και εγώ τα πει εδώ μέσα, για την άθλια συναρμολόγηση των πλαστικών. Και το αντιμετωπισα με ολική ηχομόνωση του αυτοκινήτου.
Σε νιώθω: με το κατσαβίδι στο χέρι είσαι ε? |
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε, γιατί η Φαμπιάτου στο blog της λέει πως "Εννοείται ότι η ποιότητα συναρμολόγησης είναι κορυφαία και ότι στο εσωτερικό δεν ακούγεται κανένας τριγμός." |
Η Φαμπιάτου είναι μια κακή οδηγός καταρχάς. Σε κάποια βίντεο δοκιμών αυτοκινήτων μπορείς να διακρίνεις και τα 2 της χεράκια στην πλευρά του τιμονιου προς την κατεύθυνση που στρίβει! Πρόσεξες τί είπα?
Και τα 2 χέρια το ένα διπλα στο άλλο, στην αριστερή ή στην δεξιά πλευρά του τιμονιού!
Το μόνο καλό είναι ότι πρόκειται για ανεξάρτητη δημοσιογράφο.
Δεν είναι εμπιστοσύνης , ότι π.χ. σου βάζει στα μείον του Sirion την εμφάνιση του! Αυτό είναι κάτι υποκειμενικό, όχι αντικειμενικό. Και τί επαγγελματισμό έχει όταν λέει, ότι δεν της αρέσει ο τζούφιος ήχος του κλεισίματος της πόρτας? Και ότι αυτό συνεπάγεται μη στιβαρή κατασκευή...
Την εποχή που χτυπούσαμε την λαμαρίνα και βλέπαμε κάτω από το χαλάκι πόση μοκέτα υπάρχει την περάσαμε!
Αν εμπιστευόμουν κάποιον κριτή, αυτός είναι το αγγλικό Whatcar: http://www.whatcar.com/used-car-summary.aspx?rt=2563
http://www.whatcar.com/default.aspx
Ενναλακτικά το topgear.com |
Ε όχι ρε παιδιά και κακος οδηγός κάποιος ο οποίος είναι οδηγός αγώνων !!!
Και σχετικά με την ποιότητα... οκ είναι ριγμένη... αλλά πιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο σε αυτή την κατηγορία? Το ματιζ ???!!! τα τρίδυμα???
Το νέο κουόρε έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού... τους τεράστιους χώρους του αναλογικά με το μέγεθος του... αλλα κ το οτι γενικότερα είναι μακράν το πιο μελετημένο αυτοκίνητο για την πόλη (εκτος σμαρτ). Αν τα παραπάνω δεν σε πολυ ενδιαφέρουν... τοτε αγοράζεις λάθος αμάξι...
Και σε μένα έκανε 3-4 τριγμούς/θορύβους απο την πρώτη μέρα... αλλα τους αντιμετώπισα πάρα πολυ εύκολα κ τώρα δεν κάνει τσικ (λίγο σφύξιμο κάποιες βίδες, κ 2 τσιμουχάκια σε κάποια σημεία).
Το αμάξι είναι η χαρά του γονιού... Πρέπει να έχεις μικρό παιδί για να καταλάβεις πόσο ανώτερο είναι απο τα υπόλοιπα... Να βαζωβγάζεις παιδί, καθισματάκια καροτσάκια κλπ κλπ κλπ... Εχω το τρίκυκλο ποδηλατάκι του γιού μου συνεχώς πίσω απο το κάθισμα του συνοδηγου, όχι διπλωμένο, όχι όρθιο, αλλά ακουμπισμένο κανονικά στο ίσιο πάτωμα σαν να πάταγε στο δρόμο.... Πείτε μου ένα αμάξι της κατγορίας που θα μπορούσα να το κάνω αυτό.... αλλιώς θα έπρεπε να το ανεβοκατεβάζω συνέχεια απο το διαμερισμά μου με ότι αυτό συναπάγετε. (κ δεν χωράει σε κανένα πορτπαγκαζ της κατηγορίας). Το παραπάνω είναι ένα απο τα πολλά παραδειγματα πρακτικότητας που θα μπορουσα να πω.
Θα μπορούσα να γράφω για ώρες άλλα για μένα ένα είναι το νόημα...
Εχεις οικογενεια/μικρό παιδί κ θες αμάξι πολυ μικρό για την πόλη? Το cuore είναι μονόδρομος. Η πρακτικότητα που σου προσφέρει σε κάνει να καταπίνεις όλα τα υπόλοιπα στραβά του... Κ στην τελική πως κοστολογείτε κ αξιολογείτε η πρακτικότητα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 04, 2009 13:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stk έγραψε: | Και σχετικά με την ποιότητα... οκ είναι ριγμένη... |
..."για Ιαπωνικό" θα πρόσθετα....
Γιατί δεν νομίζω ότι αντικειμενικά είναι χαμηλής ποιότητας το αυτοκίνητο!! Επουδενί! Θα συμφωνήσω μάλιστα ότι στην κατηγορία του είναι ίσως βασιλιάς (καλά ρε παιδιά, όλοι εσείς που παραπονιέστε έχετε δει τα πλαστικά και τους αεραγωγούς του Citroen C2 / Pegeut 107 ??? ) _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|