Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gkantas1973 Μέλος
Μέλος από: 05 Αύγ 18 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 05, 2018 15:04 Θέμα δημοσίευσης: Cuore '99 |
|
|
Είμαι σε αναζήτηση μικρού μεταχειρισμένου και έχω σχεδόν καταλήξει στο Cuore του '99 (λόγω χαμηλού προϋπολογισμού). Έχει κάποιος εμπειρία από το εν λόγω μοντέλο; Από άποψη κάλυψης ανταλλακτικών και κόστους συντήρησης; Αξίζει να το αγοράσω; Αν ναι, τι θα πρέπει να προσέξω;[/b] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elcano Μέλος
Μέλος από: 19 Αύγ 18 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 19, 2018 21:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εννοεις το cuore l701 αξιζει με 1000. ειμαι κατοχος εδω και εικοσι χρονια , πρωτος ιδιοκτητης,δεν εχει παρουσιασει τιποτα απολυτως , ο κινητηρας λειτουργει σαν την πρωτη μερα , και εχει 332.000 χιλμ ολα σε ταξιδια. Απο ανταλλακτικα και συνεργεια δεν εχω εμπειρια απο αλλα αυτοκινητα, καθως δεν χρειαστηκε να εχω αλλο, εμενα μου φαινονται ακριβουτσικα, αλλα γενικα βρισκω. Το θεμα ειναι οτι δεν θα χρειαστεις ανταλλακτικα αναλωσιμα συχνα οπως σε αλλες μαρκες. γενικα αν το οδηγας ηπια και το προσεχεις θα βαρεθεις να το εχεις. ημουν απο τους πρωτους που αγορασα το μοντελο αυτο, μαζι με καποιον αλλον που αυτος τωρα εχει φτασει τα 480.000 χιλιομετρα απροβληματιστα, απλα και οι 2 τα προσεχουμε.παντως εχω βρει καβατζες και κανω πολυ φτηνα τα σερβις. Για να καταλαβεις λαδια , μπουζι, φιλτρο αερα, φιλτρο λαδιου , ολα μαζι 45 ευρω. Εχω συναντησει καποιον που τον χαιρετισα στον δρομο και μου ειχε πει οτι το δικο του ειχε προβληματα, λογω του οτι η γυναιακα το δεν του αλλαζε ουτε λαδια οταν της το ειχε αφησει για καιρο που ελειπε, οποτε θα πρεπει να προσεξεις και να σκαναρεις τον ιδιοκτητη απο το αν ειναι νοικοκυρης γενικα, φαινετα απο το ποσο καθαρο το εχει, αν ξερει λεπτομερειες κλπ. και φυσικα να ειναι ατρακαριστο. Για μενα αξιζει να το παρεις απλως ψαξτο. Οτι βοηθεια θελεις ρωτα με επειδη το εχω ζησει και το ξερω ολα αυτα τα χρονια. επισης αν βγεις στο ψαξιμο θα σου προτεινα το απλο μοντελο, χωρις ηλεκτρικα παραθυρα, υδραβλικα τιμονια κλπ .θα εχεις λιγοτερα να σου χαλασουν και γενικα ειναι πιο γρηγορο και πιο οικονομικο και σηκωνει βελτιωσεις πιο ευκολα. αυτα , ελπιζω να μην σε κουρασα οτιδηποτε θελεησεις ρωτα με. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gkantas1973 Μέλος
Μέλος από: 05 Αύγ 18 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 19, 2018 21:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
elcano έγραψε: | αν εννοεις το cuore l701 αξιζει με 1000. ειμαι κατοχος εδω και εικοσι χρονια , πρωτος ιδιοκτητης,δεν εχει παρουσιασει τιποτα απολυτως , ο κινητηρας λειτουργει σαν την πρωτη μερα , και εχει 332.000 χιλμ ολα σε ταξιδια. Απο ανταλλακτικα και συνεργεια δεν εχω εμπειρια απο αλλα αυτοκινητα, καθως δεν χρειαστηκε να εχω αλλο, εμενα μου φαινονται ακριβουτσικα, αλλα γενικα βρισκω. Το θεμα ειναι οτι δεν θα χρειαστεις ανταλλακτικα αναλωσιμα συχνα οπως σε αλλες μαρκες. γενικα αν το οδηγας ηπια και το προσεχεις θα βαρεθεις να το εχεις. ημουν απο τους πρωτους που αγορασα το μοντελο αυτο, μαζι με καποιον αλλον που αυτος τωρα εχει φτασει τα 480.000 χιλιομετρα απροβληματιστα, απλα και οι 2 τα προσεχουμε.παντως εχω βρει καβατζες και κανω πολυ φτηνα τα σερβις. Για να καταλαβεις λαδια , μπουζι, φιλτρο αερα, φιλτρο λαδιου , ολα μαζι 45 ευρω. Εχω συναντησει καποιον που τον χαιρετισα στον δρομο και μου ειχε πει οτι το δικο του ειχε προβληματα, λογω του οτι η γυναιακα το δεν του αλλαζε ουτε λαδια οταν της το ειχε αφησει για καιρο που ελειπε, οποτε θα πρεπει να προσεξεις και να σκαναρεις τον ιδιοκτητη απο το αν ειναι νοικοκυρης γενικα, φαινετα απο το ποσο καθαρο το εχει, αν ξερει λεπτομερειες κλπ. και φυσικα να ειναι ατρακαριστο. Για μενα αξιζει να το παρεις απλως ψαξτο. Οτι βοηθεια θελεις ρωτα με επειδη το εχω ζησει και το ξερω ολα αυτα τα χρονια. επισης αν βγεις στο ψαξιμο θα σου προτεινα το απλο μοντελο, χωρις ηλεκτρικα παραθυρα, υδραβλικα τιμονια κλπ .θα εχεις λιγοτερα να σου χαλασουν και γενικα ειναι πιο γρηγορο και πιο οικονομικο και σηκωνει βελτιωσεις πιο ευκολα. αυτα , ελπιζω να μην σε κουρασα οτιδηποτε θελεησεις ρωτα με. |
Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, αλλά τελικά δεν το πρόλαβα....είχε ήδη πουληθεί.....σε ευχαριστώ πολύ για όλα όσα έγραψες ως απάντηση στην ανάρτηση που έκανα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elcano Μέλος
Μέλος από: 19 Αύγ 18 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 20, 2018 09:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πωλουνται σαν ζεστα κουλουρακια τα ατιμα. Ειδα μερικα στο car . πιστευω θα βρεις κατι καλο. κριμα που δεν ειδα το ποστ νωριτερα φιλε μου. Αν βρεις κατι να προτιμησεις επαρχιας. ειναι λιγοτερο καταπονημενα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Neondreamer Μέλος
Μέλος από: 10 Ιούν 19 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: Ν. Σμύρνη, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 10, 2019 22:19 Θέμα δημοσίευσης: Cuore vs Sirion/Justy 1.0 |
|
|
Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες,
Αν και, ως (ικανοποιημένος) κάτοχος εδώ και δύο χρόνια ενός Κουόρε του 2009 (140.000 χλμ) έχω επισκεφθεί ξανά τη γωνιά σας, αυτή τη φορά γράφω καθώς χρειάζομαι τις συμβουλές σας.
Σκέφτομαι να δώσω το τωρινό Κουόρε, είτε για ίδιο μοντέλο (2007-) με μαξ τα μισά του χλμ (γύρω στις 60-70Κ), είτε για κάποιο Σίριον/Τζάστυ χιλιάρι, στα ίδια χοντρικά χλμ. όπως παραπάνω. Ποια η γνώμη σας, από πλευράς μηχανολογικής αξιοπιστίας και αντοχής των παραπάνω μοντέλων;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Neondreamer στις Τρι Ιούν 11, 2019 21:04, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Neondreamer Μέλος
Μέλος από: 10 Ιούν 19 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: Ν. Σμύρνη, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 11, 2019 21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
My apologies για το λάθος εκ παραδρομής να δημοσιεύσω σε αυτό εδώ το θρεντ. Αν μπορεί κάποιος αντμιν ας το μεταφέρει εκεί που πρέπει.
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas_ms Μέλος
Μέλος από: 17 Ιούλ 17 Δημοσιεύσεις: 20 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 12, 2019 20:02 Θέμα δημοσίευσης: Re: Cuore vs Sirion/Justy 1.0 |
|
|
Neondreamer έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες,
Αν και, ως (ικανοποιημένος) κάτοχος εδώ και δύο χρόνια ενός Κουόρε του 2009 (140.000 χλμ) έχω επισκεφθεί ξανά τη γωνιά σας, αυτή τη φορά γράφω καθώς χρειάζομαι τις συμβουλές σας.
Σκέφτομαι να δώσω το τωρινό Κουόρε, είτε για ίδιο μοντέλο (2007-) με μαξ τα μισά του χλμ (γύρω στις 60-70Κ), είτε για κάποιο Σίριον/Τζάστυ χιλιάρι, στα ίδια χοντρικά χλμ. όπως παραπάνω. Ποια η γνώμη σας, από πλευράς μηχανολογικής αξιοπιστίας και αντοχής των παραπάνω μοντέλων;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
Πιστεψε με αμα δεν σου καει λαδια δεν εχεις λογο να το αλλαξεις εμενα με 70.000 καιει. Αυτο ειναι και το βασικο προβλημα του, ολα τα αλλα δεν παθαινουν τιποτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Neondreamer Μέλος
Μέλος από: 10 Ιούν 19 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: Ν. Σμύρνη, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 12, 2019 20:18 Θέμα δημοσίευσης: Re: Cuore vs Sirion/Justy 1.0 |
|
|
Kostas_ms έγραψε: | Neondreamer έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες,
Αν και, ως (ικανοποιημένος) κάτοχος εδώ και δύο χρόνια ενός Κουόρε του 2009 (140.000 χλμ) έχω επισκεφθεί ξανά τη γωνιά σας, αυτή τη φορά γράφω καθώς χρειάζομαι τις συμβουλές σας.
Σκέφτομαι να δώσω το τωρινό Κουόρε, είτε για ίδιο μοντέλο (2007-) με μαξ τα μισά του χλμ (γύρω στις 60-70Κ), είτε για κάποιο Σίριον/Τζάστυ χιλιάρι, στα ίδια χοντρικά χλμ. όπως παραπάνω. Ποια η γνώμη σας, από πλευράς μηχανολογικής αξιοπιστίας και αντοχής των παραπάνω μοντέλων;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
Πιστεψε με αμα δεν σου καει λαδια δεν εχεις λογο να το αλλαξεις εμενα με 70.000 καιει. Αυτο ειναι και το βασικο προβλημα του, ολα τα αλλα δεν παθαινουν τιποτα. |
Ευχαριστώ Κώστα για την απόκριση.
Καίει, πώς δεν καίει, χρειάζεται να συμπληρώνω κάθε τόσο, μου χει πει ο μάστορας να το προσέχω πολύ και να το παρακολουθούμε. Επίσης είναι η ώρα για βαλβολίνες και παραφλου, όπου να ναι θα χρειαστεί και λάστιχα και συμπλέκτη, έχει σκληρύνει πολύ. Ίσως και αναρτήσεις. Και σκεφτόμουν μπας και αντ' αυτών, τα έδινα σε διαφορά να πάρω ένα Σίριον/Τζάστυ 1.0 με λιγότερα χλμ και κατά πάσα πιθανότητα σε καλύτερη κατάσταση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas_ms Μέλος
Μέλος από: 17 Ιούλ 17 Δημοσιεύσεις: 20 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 24, 2019 13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου. Ίσως το πιο ακριβό που αναφέρεις είναι ο συμπλέκτης . Παραφλου και βαλβολινες δεν είναι τίποτα ελάχιστο κόστος. Αναρτήσεις εσύ ξέρεις . Πάντως αν είναι να αλλάξεις αμάξι, απέφυγε τον 1000ρη 1kr-fe, σχεδόν όλοι καίνε λαδια. Καλύτερη επιλογή sirion με τον 1.3 Το δικό σου τι κατανάλωση έχει και τι λάδι βάζεις ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Neondreamer Μέλος
Μέλος από: 10 Ιούν 19 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: Ν. Σμύρνη, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούλ 04, 2019 19:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kostas_ms έγραψε: | Δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου. Ίσως το πιο ακριβό που αναφέρεις είναι ο συμπλέκτης . Παραφλου και βαλβολινες δεν είναι τίποτα ελάχιστο κόστος. Αναρτήσεις εσύ ξέρεις . Πάντως αν είναι να αλλάξεις αμάξι, απέφυγε τον 1000ρη 1kr-fe, σχεδόν όλοι καίνε λαδια. Καλύτερη επιλογή sirion με τον 1.3 Το δικό σου τι κατανάλωση έχει και τι λάδι βάζεις ; |
Καλησπέρα Κώστα και καλό μήνα
Μόλις χθες το πήρα από τον μάστορα (το τακτικό του σέρβις) και δεν μου τα 'πε καθόλου καλά τα πράγματα. Το θέμα με τα λάδια έχει χειροτερέψει, του έβαλε 5-50, ο κινητήρας είναι, λέει, μέσα φαγωμένος και γενικότερα ένα αμάξι ταλαιπωρημένο στη "νιότη" του (αναρτήσεις, ψιλοσκουριές κτλ), πρέπει να ήταν μου λέει κατά πάσα πιθανότητα νοικιάρικο. Σκέφτομαι να το δώσω όσο είναι καιρός και όσο πιάσει, πριν βγάλει τίποτα χειρότερο. Από κει και πέρα ναι, θα κοιτάξω να αποφύγω τον 1kr-fe , αλλά δε νομίζω το μπάτζετ μου να το σηκώνει να πάω για το Σίριον το 1.3, δυστυχώς μέχρι για χιλιάρι ξανά, άντε 1.1. Δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Μήπως να κοιτούσα για κανα Κια Πικάντο (δεκαετίας χοντρικά); Μπας κι έχεις καμιά καλύτερη ιδέα εσύ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Kostas_ms Μέλος
Μέλος από: 17 Ιούλ 17 Δημοσιεύσεις: 20 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 07, 2019 18:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Cuore νοικιαρικο λίγο δύσκολο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Kia picanto και hyundai i10 νομίζω είναι από τις πλέον αξιόπιστες λύσεις ακόμα και αν πας σε νοικιαρικο. Τα άτιμα δεν βγάζουν τίποτα. Εγώ θα πήγαινα σε i10 απλά επειδή Μ αρέσει περισσότερο. Το picanto θέλει ψάξιμο γιατί υπήρξε φουρνιά που είχαν ένα θέμα με τον στρόφαλο και στραβωνε. Κατά τη γνώμη μου γιατί το έχω οδήγηση είναι Fiat panda 1.2 2008. Άβολο στην οδήγηση αλλά πραγματικά ο κινητήρας του είναι αψογος και εχει φθηνά αναλώσιμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|