Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Φεβ 09, 2011 00:02 Θέμα δημοσίευσης: καταναλωση L251 |
|
|
Καλησπερα,
ειμαι κατοχος ενος cuore l251 του 2004.
Θα ηθελα να ρωτησω ποσα χιλιομετρα κανετε με ενα πληρες γεμισμα σε μικτο κυκλο ή μονο σε πολη ή σε εθνικο.
Ρωταω γιατι εχω την αισθηση οτι το δικο μου καιει πολλα! _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 12, 2011 18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε μεικτο κύκλο 70% πόλη 30% σε εθνική οδο- περιφερεική-επαρχιακό...περίπου 300 χλμ το γέμισμα. Ανάλογα πάντα τις συνθήκες...μπορείς να κάνεις και 400 χλμ ...
Σε κάθε περίπτωση μην μπεις στην επιπόλαιη και μπακάλικη μέτρηση κατανάλωσης που συνηθίζουν πολλοί. Ούτε οι τιμές του κατασκευαστή είναι αληθίνες, ούτε οι δικές μας. ...ούτε των trip computer... _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 12, 2011 19:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα μαλλον "πινουν" πολυ τα cuore μας.
Την καταναλωση την υπολογισα μετρωντας τα λιτρα που εβαλα απο ρεζερβα και ποσα χιλιομετρα εκανα μεχρι ξανα ρεζερβα. Μετα διαιρεσα τα λιτρα του τελευταιου γεμισματος με τα χιλιομετρα που εκανα. Κι εγω παντως με ενα γεμισμα κανω απο 350 χλμ εως 400χλμ πιο πολυ μεσα σε πολη και λιγοτερο στον περιφερειακο. Παντως για 27 λιτρα γεμισματος οι καταναλωσεις εχουν ως εξης:
km ....... L/100km
600,00 ..... 4,50
550,00 ..... 4,91
500,00 ..... 5,40
450,00 ..... 6,00
400,00 ..... 6,75
350,00 ...... 7,71
300,00 ..... 9,00
250,00 ..... 10,80
200,00 ..... 13,50
150,00 ..... 18,00
100,00 ..... 27,00
50,00 .............54,00
Στην αρχη φοβομουν για τα μπεκ μηπως θέλουν καθαρισμα αλλα εχω βαλει δυο φορες καθαριστικο βενζινης στο τεποζιτο χωρις καποια ιδιαιτερη βελτιωση. Επισης στα καυσαερια ειναι πολυ καλα επομενως ο μαστορας μου ειπε οτι τα μπεκ ειναι οκ.
Αυτο που σκεφτομουν είναι να του βάλω στροφόμετρο (εχω την απλη εκδοση) για να βλέπω μηπως το πιέζω εγω και δεν το καταλαβαινω.
Εχει μήπως βάλει καποιος αλλος στροφόμετρο ωστε να μου προτεινει κατι συγκεκριμένο? _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 14, 2011 18:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω την HG έκδοση με στροφόμετρο. Είμαι σίγουρος ότι αλλάζει όλος ο πίνακας με τα όργανα αναλόγως την έκδοση. Ο πίνακας( καντράν) έχει στο πίσω μέρος όλα τα απαραίτητα τυπωμένα κυκλώματα. Άρα παραγγέλνεις το καντραν με το στροφόμετρο για την έκδοση HG , το τοποθετούν και είσαι ΟΚ.
Τις μετρήσεις (στροφές) τις κανει ο εγκέφαλος ECU του οχήματος. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 14, 2011 19:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έχω ένα στροφόμετρο στην άκρη, το είχα βάλει στο παλιό μου Civic. Δεν βγάζει έξοδο ο πολλαπλασιαστής στο δικό σου για να το συνδέσεις εκεί; _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 14, 2011 23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σας πω την αληθεια δεν το εχω ψαξει περισσοτερο ακομη που και πως μπορω να το συνδεσω!
αν γνωριζεται περισσοτερες πληροφορίες παρακαλω ενημερωστε με.
Οσο για την λυση του tomas133 φοβαμαι να ρωτησω την daihatsu ποσο μπορει να κοστιζει το νεο κοντερ. θα ζητησει περισσοτερο απο οσο αξιζει ολο το αμαξι. _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikosk64 Μέλος
Μέλος από: 08 Οκτ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 07, 2011 20:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μωρέ πίνουν τον Αγλέορα για τα κυβικά τους. Χειμώνας 5o C δουλεύει με 1200 στροφές και για να πέσουν μετά από 4 λεπτά την ώρα πού δουλεύει το βεντιλατέρ. Αλλά στου Ορφέως την πόρτα ΟΣΟ θέλεις βρόντα. Αρκεί να έχεις γεμάτο πορτοφόλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 10, 2011 18:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ioannis έγραψε: |
Οσο για την λυση του tomas133 φοβαμαι να ρωτησω την daihatsu ποσο μπορει να κοστιζει το νεο κοντερ. θα ζητησει περισσοτερο απο οσο αξιζει ολο το αμαξι. |
Πρέπει να πας κοντρα στις φοβίες σου!
...ρώτα και πες μας _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 10, 2011 19:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikosk64 έγραψε: | Μωρέ πίνουν τον Αγλέορα για τα κυβικά τους. Χειμώνας 5o C δουλεύει με 1200 στροφές και για να πέσουν μετά από 4 λεπτά την ώρα πού δουλεύει το βεντιλατέρ. Αλλά στου Ορφέως την πόρτα ΟΣΟ θέλεις βρόντα. Αρκεί να έχεις γεμάτο πορτοφόλι. |
Για να ανεβάζει 1200 στροφές στο ρελαντί με 5 C σημαινει ότι θελει ζέσταμα το μοτέρ. Πολύ λογικό λοιπόν.
Το να δουλεύει ταυτόχρονα το βεντιλατέρ δεν γίνεται. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikosk64 Μέλος
Μέλος από: 08 Οκτ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 19, 2011 10:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είπα ότι δουλεύουν συγχρόνως. Εάν δουλεύει συνέχεια στις 1200 στροφές στο ρελαντί, υπερθερμαίνεται (και αυτό είναι το πρόβλημα) με αποτέλεσμα σε σύντομο χρόνο να ξεκινάει να δουλεύει το βεντιλατέρ (το καλοκαίρι δηλαδή, πρέπει να μην σταματά ποτέ !!!!). Τώρα σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής για να δημιουργηθεί θερμότητα θα πρέπει να καταναλωθεί ενέργεια. Δηλαδή αυξημένη κατανάλωση! Οι στροφές πέφτουν στις 850 - 900 (φυσιολογικές) μόνο όταν δουλεύει το βεντιλατέρ. Το ανάλυσα γιατί ίσως δεν ήμουν κατανοητός στο προηγούμενο post. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|