Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 07, 2010 18:41 Θέμα δημοσίευσης: Service 90.000χλμ |
|
|
Όπως έχω πολλές φορές αναφέρει, δεν κάνω service σε επίσημη αντιπροσωπεία, επομένως οι τιμές θα διαφέρουν (προς τα κάτω υποθέτω).
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
- Αλλαγή λάδια (Castrol 5w30) και φίλτρο: 70?
- Αλλαγή εξωτερικού ιμάντα (λουρί): 18?
- Αλλαγή υγρών ψυγείου: 35?
- Αλλαγή μπουζί (Denso SK20HR-11 ιριδίου) αγορασμένα από επίσημο αντιπρόσωπο: 87?
- Αλλαγή φίλτρου καμπίνας (αγορασμένο από επίσημο): 82?
- Καθάρισμα μπεκ: 40?
- Εργασία: 20?
- Έλεγχος φίλτρου αέρα: έγινε καθάρισμα με αέρα
- Έλεγχος στα τακάκια: θέλουν αλλαγή σε λίγο καιρό
- Έλεγχος στα αμορτισέρ: Τα μπροστινά έχουν βγάλει λίγο λαδάκι, τα πίσω λίγο περισσότερο, πάμε μάλλον για αλλαγή προς τα 120.000χλμ
Το σύνολο μας κάνει: 352?
Σε όλες τις τιμές περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 21% _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 10, 2010 13:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλά λεφτά... Στην Αθήνα είναι το συνεργείο που πας; _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 11, 2010 10:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι, στο Ναύπλιο.
Τα λεφτά της εργασίας είναι πολύ λίγα, τα λεφτά για τα ανταλλακτικά είναι πολλά. Σε επίσημο θα πλήρωνα συν 3-4 εργατοώρες, δηλαδή συν περίπου στα 100?. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 13:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tα αμορτισερ δεν έπρεπε να τα είχες αλλάξει από τα 50000χλμ περίπου ???
Το αισθάνεσαι το τιμόνι τώρα? Δεν είναι βαρκα στον γυαλό? _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 19:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: | Tα αμορτισερ δεν έπρεπε να τα είχες αλλάξει από τα 50000χλμ περίπου ???
Το αισθάνεσαι το τιμόνι τώρα? Δεν είναι βαρκα στον γυαλό? |
55000 έχω και το πηγαίνω παντού και είναι ακόμα οκ _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 19:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomas133 έγραψε: | Tα αμορτισερ δεν έπρεπε να τα είχες αλλάξει από τα 50000χλμ περίπου ???
Το αισθάνεσαι το τιμόνι τώρα? Δεν είναι βαρκα στον γυαλό? |
Ποιό αμάξι χρειάζεται αμορτισέρ στα 55.000 χλμ ρε παιδιά;;;!! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
digibill έγραψε: | tomas133 έγραψε: | Tα αμορτισερ δεν έπρεπε να τα είχες αλλάξει από τα 50000χλμ περίπου ???
Το αισθάνεσαι το τιμόνι τώρα? Δεν είναι βαρκα στον γυαλό? |
Ποιό αμάξι χρειάζεται αμορτισέρ στα 55.000 χλμ ρε παιδιά;;;!! |
Εγώ είμαι στα 60000χλμ και πάω για αλλαγή.
Εχει χάσει πολύ σε αίσθηση στο τιμόνι και κουνάει πολύ το αμάξωμα όταν τρέχω.
Στο ΚΤΕΟ με είπαν ότι έχουν χάσει αρκετά σε απόδοση κυρίως τα πίσω.
Για λόγους ασφαλείας θα τα αλλάξω. Μπορεί να ακούγεται νωρίς η αλλαγή, αλλά το Cuore ήταν που ήταν μαλακό...δεν θέλει και πολύ...
Στο Mazda το 6 , με 97000χλμ τα αμορτισερ δεν τα έχω αλλάξει αν και με προειδοποιησαν και από το Service και από το ΚΤΕΟ...
Αρκέτοι οδηγοί, ίσως συντηρητικοί, θεωρούν ότι σε ελληνικό δρόμο τα εργοστασιακά αμορτισερ έχουν χάσει ήδη από τα 40000χλμ . _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 21, 2010 12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κρίνω λιγάκι υπερβολική την αλλαγή αμορτισέρ στα 40.000 - 50.000 χλμ. Θα μπορούσε όμως άν τα αμορτισέρ ήταν 3-4 χρονών και τα περισσότερα χιλιόμετρα σε κακούς δρόμους, να αλλαχτούν και τόσο νωρις, χιλιομετρικά.
Στη δικιά μου περίπτωση που το 70% των χιλιομέτρων είναι σε εθνικές οδούς χωρίς λακούβες θα ήταν πολύ νωρίς αυτή η αλλαγή. Τα πίσω ίσως θέλουν από τώρα αλλαγή αλλά θα τα καθυστερήσω όσο μπορώ.
Πιστέυω πως στα 100.000χλμ θα πρέπει να αρχίσω το ψάξιμο για εμπορίου και όχι αυθεντικά (πχ kyb, zachs, monroe, bilstein (λιγο σκληρό για cuore).
Σε polo 10ετίας αλλάξαμε φέτος αμορτισέρ στα 120.000χλμ χωρίς να έχουμε τεράστιο πρόβλημα. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|