Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 14:50

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Αγορά και Κοστος Χρήσης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 21, 2010 10:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

johnnick έγραψε:
για τα λαστιχα τα 400 μου φαινονται πολλα , αλλα παλι απο τιμες δε ξερω και πολλα


Dimitris_P έγραψε:
δεν υπάρχει λόγος ν'αλλάξεις και τα 4 λάστιχα μαζί. βάζεις 2 καινούρια μπροστά και σε κάθε επόμενη αλλαγή τα 2 τελευταία αλλαγμένα μπροστά τα βάζεις πίσω και καινούρια μπροστά. εκεί που είναι η κίνηση σ'ενδιαφέρει να είναι εντάξει. Smile


Τα λάστιχα κοστίζουν ~100? το ένα.
Τώρα, θέλετε να τα αλλάζετε όλα μαζί, θέλετε ένα τον μήνα, θέλετε ένα τον χρόνο, το συνολικό ποσό που θα δαπανήσετε για κάθε αλλαγή είναι 400?.Τα υπόλοιπα είναι απλά παρηγοριά στον άρρωστο!!

Παράθεση:
οσο αφορα το service των 7500, απο οσο εψαξα ,αυτο το ζηταει η αντιπροσωπεια , οπως ολες , ομως το βιβλιο αλλα λεει , ενταξει αμα το πας με τις μπαντες την θελει την αλλαγη , αλλα εαν απλα τσουλας πηγαινε-ελα στη δουλεια (αλλωστε ο στοχος μου ειναι η οικονομια) θεωρω οτι ειναι υπερβολη για τα συγχρονα αυτοκινητα να αλλαζεις καθε τρεις και λιγο τα λαδια , στο παρελθον οι μηχανες ηταν αλλιωτικες απο οτι σημερα και τοτε (1970-1980) ισως επιβαλονταν


Κοίτα, αν δεν το πας για σερβις στην αντιπροσωπεία, μπορείς να ακολουθήσεις ότι κύκλο συντήρησης θες!! Μπορείς και να μην αλλάξεις τίποτα :pan:
Αυτό που προβλέπεται είναι κάθε 7.500χλμ να αλλάζεις λάδια, από κει και πέρα αν δεν το κάνεις χάνεις την εγγύηση.
Παρεμπιπτόντως, σε όλα τα γραφόμενά σου εγώ βλέπω τον ενθουσιασμό του "ψημένου" να πάρει το αυτοκίνητο, που απλά προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι δεν ξοδεύει αδίκως τα λεφτά του Smile Μην βλέπεις τα πράγματα υποκειμενικά όμως, γιατί σε βάθος χρόνου θα σου συσσωρευτούν κόστη, που και να θες να τα κρύψεις θα τα βρίσκεις μπροστά σου!
Δεν λέω ότι το αμάξι είναι μάπα, απλά -όπως κάθε αυτοκίνητο- έχει κι αυτό το κόστος συντήρησής του, το οποίο είναι ίσως λίγο περισσότερο απ' όσο θα περίμενε κανείς για μικρό.
Εγώ αυτές τις μέρες έκλεισα ακριβώς έναν χρόνο χρήσης και 26.000 χλμ. Συνολικά κόστη (πέρα από καύσιμα):
  • 98? τέλη κυκλοφορίας
  • Σέρβις 7500χλμ = 52?
  • Σέρβις 15.000χλμ = ~90?
  • Σέρβις 22.500χλμ = 52?

Μέχρι το φθινόπωρο σίγουρα θα χρειαστώ σέρβις 30.000 χλμ (~100?) και 37.500χλμ (~50?) και λάστιχα (~400?).
Αν τα βάλεις όλα αναλυτικά κάτω, πρώτον θα τρελαθείς (!!!) και δεύτερον απλά θα δεις πως ότι γλιτώνεις από βενζίνες, το ισοσκελίζεις αν σου κάτσει η παραμικρή στραβή! (πχ, εγώ έσπασα ένα αμορτισέρ -> 112?! Έκανα ένα ψιλοτρακαρισματάκι -> ανταλλακτικά 400?!!) Από εκεί και πέρα, ελπίζω ότι θα ισχύσει η παροιμιώδης αξιοπιστία για την οποία όλοι μιλάνε και σε βάθος χρόνους δεν θα έχω άλλα προβλήματα.....

Παράθεση:
να ρωτησω για τις βαλβολινες , επειδη σε κανενα απο τα αυτοκινητα που ειχα δεν αλλαξα ποτε και απλα τις ξερω σαν ονομασια και τιποτα αλλο , γιατι απαιτειται τοσο συχνα αλλαγη ? εχει να κανει με την χρηση ? ή απλα τα μικρα εχουν αυτη την αναγκη ?


Δεν είναι «συχνό» το ν α αλλάξεις βαλβολίνες στις ~100.000χλμ.... Στις αντιπροσωπείες θεωρητικά σου κάνουν έλεγχο και σε μικρότερα διαστήματα κι αν θέλουν να στα αρπάξουν πιθανώς να στις αλλάξουν νωρίτερα απ' ότι χρειάζεται.....
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 21, 2010 13:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

digibill έγραψε:

Αυτό που προβλέπεται είναι κάθε 7.500χλμ να αλλάζεις λάδια, από κει και πέρα αν δεν το κάνεις χάνεις την εγγύηση.


Δε νομίζω πως θα χάσεις την εγγύηση αν κάνεις service κάθε 15.000χλμ ή 1 χρόνο. Σύμφωνα με το manual παντα.

digibill έγραψε:

Μέχρι το φθινόπωρο σίγουρα θα χρειαστώ σέρβις 30.000 χλμ (~100?)....

Βάλε 170? plus για να είσαι μέσα! Dizzy
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 21, 2010 14:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Δε νομίζω πως θα χάσεις την εγγύηση αν κάνεις service κάθε 15.000χλμ ή 1 χρόνο. Σύμφωνα με το manual παντα.


Το manual αναφέρει δυο διαφορετικούς κύκλους συντήρησης, ανάλογα με την οδήγηση. Η εδώ αντιπροσωπεία, θεωρητικά για να είναι καλυμμένη, πρακτικά για να στα παίρνει χοντρά, έχει υιοθετήσει τον μικρότερο κύκλο, με συντήρηση ανά 7.500χλμ. Αν εμείς τώρα, είτε δεν αλλάζουμε λάδια στις 7.500χλμ, είτε αλλάζουμε σε μη εξουσιοδοτημένο, πολύ απλά δεν παίρνουμε σφραγίδα αντιπροσωπείας στο βιβλίο οπότε και παύει η εγγύηση....

Παράθεση:
Βάλε 170? plus για να είσαι μέσα! Dizzy


Πώς δικαιολογούν το εξτρά κόστος; Το σκεφτομαι σοβαρά να την κόψω την αντιπροσωπεία.....
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 24, 2010 13:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει εδώ αντιπροσωπεία και εκεί αντιπροσωπεία. Είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν αλλαγή λαδιών όποτε λέει το manual. Και εφόσον αναφέρει δύο τύπους οδήγησης, σκληρή και κανονική, οφείλουν να σου βάζουν σφραγίδα και για αλλαγές λαδιών ανά 15.000χλμ.

Αν δεν το κάνουν, πάς σε άλλη. Η άν θέλεις, καταγγελία. Δεν κατάλαβα δηλαδή, θα μας τα παίρνουν με το έτσι θέλω? Γιατί αν το λαδάκι που σου βάζουν είναι για 7.500χλμ τότε θα έπρεπε να κάνει 5?/lt όσο κάνει και στο LIDL και όχι 44? τα 3.2 λίτρα.

Όσο για το μεγάλο κόστος του service των 30.000χλμ, αναφέρω τί πλήρωσα εγώ σε επίσημο:
-Λάδι συνθετικό 5/30 = 44.02?
-Φίλτρο λαδιού = 11.85?
-Ροδέλλα τάπας κάρτερ = 2.30?
-Φίλτρο αέρα = 38.20?
-Service 30.000χλμ (εργατικά) = 50.40?

Το σύνολο μας κάνει 146.77? συν ΦΠΑ 19% (τότε) 27.89? = 174.66?

Τα εργατικά αναφέρονται ώς τεμάχια 1,4 με τιμή τεμαχίου 36.00? χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 36.00? η ώρα. Το 8ωρο 288?. Τη βδομάδα 1728?. Το μήνα 6912? (Το Βέγγο θυμήθηκα!!!) Μόνο η Τζούλια βγάζει τόσα!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 24, 2010 13:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:

-Service 30.000χλμ (εργατικά) = 50.40?

...

Τα εργατικά αναφέρονται ώς τεμάχια 1,4 με τιμή τεμαχίου 36.00? χωρίς ΦΠΑ. Δηλαδή 36.00? η ώρα. Το 8ωρο 288?. Τη βδομάδα 1728?. Το μήνα 6912? (Το Βέγγο θυμήθηκα!!!) Μόνο η Τζούλια βγάζει τόσα!


Dizzy Dizzy Dizzy
Αν είναι δυνατόν!!!
Δηλαδή για ένα σέρβις που είναι ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ 15.000χλμ σε χρέωσαν ~70? παραπάνω!!!!

Παρεμπιπτόντως, στον Μάρκου που πάω εγώ μου βγαίνει σε όλα αισθητά φθηνότερος. Συγκεκριμένα, οι τιμές των ανταλλακτικών που μου χρεώνει ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ είναι:

-Λάδι: 36?
-Φίλτρο λαδιού: 3?
-Φίλτρο αέρος: 23?

Ειδικά στα φίλτρα οι διαφορές είναι τεράστιες!! Είσαι σίγουρος ότι οι τιμές που αναφέρεις είναι χωρίς ΦΠΑ??
Στα 15.000 εργατικά μου είχε πάρει ένα 20άρικο (21.42? με τον ΦΠΑ!!)
Μου φαίνεται θα περάσω κάποια στιγμή να ρωτήσω πόσο χρεώνει το σέρβις των 30.000 γιατί οι τιμές που μου λες μου ακούγονται σοβαρά ακριβές! Self Slap

ΣΗΜ: Υποτίθεται ότι μου κάνει 10% έκπτωση, αλλά ακόμη και χωρίς την έκπτωση οι τιμές του δικού σου είναι πολύ ακριβότερες! Εκτός κι αν τα ίδια ανταλλακτικά τα χρεώνουν ακριβότερα στο σέρβις των 30.000! Frying Pan
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 24, 2010 14:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι τιμές είναι όπως ακριβώς τις αναφέρω, αντιγραφή από το παραστατικό που πήρα, με ημερομηνία service 12/2008. Τί τιμές παίζουν σήμερα δε γνωρίζω διότι μετά από το service των 30.000χλμ έκοψα την αντιπροσωπεία.
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 26, 2010 11:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και λίγο πολύ τα έχουν γράψει και οι άλλοι φίλοι καταθέτω και εγώ την εμπειρία μου.

Έκλεισα 1 έτος κάτοχος Cuore και έχω κάνει 15200 χλμ. Σήμερα έκανα το service του έτους που συνέπεσε με τα 15.000χλμ στον Μπέντα στην Αργυρούπολη.

Συνοψίζω:
Service 7500χλμ: 52ευρώ που μου το άφησε 50 πάντα με απόδειξη
Service 15.000χλμ: 113 Ευρώ που περιλαμβάνει 10ευρώ κάρτα καυσαερίων με απόδειξη.
Μου είπαν να ξαναπάω στα 22500 για λάδια μόνο.
Κάποια στιγμή μου έσκασε ένα λάστιχο. Σε τυχαίο αλλά μεγάλο συνεργείο μου είπαν ότι δεν το βρίσκουν. Στον Καλογρίτσα που το αγόρασα το αυτοκίνητο το είχαν και μου είπαν 75ευρώ. Όταν πήγα με χρέωσαν 92 γιατί έβαλαν 17 ευρώ ζυγοστάθμιση στα άλλα τρία λάστιχα τα οποία τα πήγαν μπρος πίσω.
Κατανάλωση με σχετικά ζόρικες συνθήκες (Κατεχάκη πρωί απόγευμα) κυμαίνεται από 5,5-6,0. Αν το κυκλοφορείς σε περιόδους όχι μποτιλιαρισμάτων τότε πας άνετα γύρω στο 5. Κυριακές ή Αύγουστο στην Αθήνα είχα καταναλώσεις κάτω από 5lt/100km!
Περιέργως όταν το έβγαλα στην Εθνική η κατανάλωση ήταν ψηλότερη (γύρω στο 6 ή και λίγο παραπάνω). Πήγαινα βέβαια με 140-150χλμ/ώρα

Γενικά πολύ ικανοποιημένος. Πριν είχα ένα NISSAN που στις ίδιες διαδρομές έκαιγε 10lt/100km. Όπερ σημαίνει στα 15.000 χλμ θα είχα κάψει 650lt παραπάνω, ήτοι περίπου 800ευρώ παραπάνω. Το σήμα του θα ήταν 300ευρώ αντί για τα 94 του Cuore. Άρα τα 1000ευρώ από τα 10800 που έδωσα για να το αγοράσω τα έχει ήδη βγάλει. Έτσι όπως πάει η βενζίνη σε 5 χρονάκια θα έχει γίνει πλήρης απόσβεση!
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 26, 2010 11:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pepe έγραψε:
Περιέργως όταν το έβγαλα στην Εθνική η κατανάλωση ήταν ψηλότερη (γύρω στο 6 ή και λίγο παραπάνω). Πήγαινα βέβαια με 140-150χλμ/ώρα


Καθόλου περίεργο....
Ο κινητήρας του cuore είναι ρυθμισμένος να αποδίδει την καλύτερη σχέση δύναμης / κατανάλωσης εκεί γύρω στις 3000 στροφές:



Όπως βλέπεις η μέγιστη ροπή βγαίνει κάπου στις 3500 στρ/λεπτό. Όταν λοιπόν στην εθνική πας με 5η και ~3000 στρ/λεπτό, σε ομαλό δρόμο το αμάξι σου δίνει ~120 χλμ/ώρα και "λογική" κατανάλωση. Αν τώρα εσύ το διατηρείς στα 150 χλμ/ώρα τότε η μηχανή (με 5η) δουλεύει γύρω στις 4500 στροφές, όπου υπάρχει σοβαρή πτώση της ροπής (και συνεπώς μεγαλύτερη κατανάλωση).

Με λίγα λόγια: το αμάξι είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να έχεις τις καλύτερες καταναλώσεις γύρω στις 3000 στρ/λεπτό. Όταν εσύ το πιέσεις παραπάνω, θα κάψει παραπάνω. Σε γενικές γραμμές, σε ευθεία, με νορμάλ φορτίο (1-2 επιβάτες) και οδηγώντας ομαλά (με σταθερή ταχύτητα) παίρνεις τα εξής:

Ταχύτητα - Στρ/λεπτό - Κατανάλωση
80 - ~2400 - ~4
120 - 3000 - ~4,8
150 - 4500 - ~6,5
~180 - 6000 - ~11

Ναι, το έχω πάει ~180 χλμ/ώρα (στο κοντέρ) και η κατανάλωση ήταν γύρω στο 11!!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pepe
Μέλος


Μέλος από: 20 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 26, 2010 14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ απλά το έγραψα ως παρατήρηση γιατί πολλοί όπως και εγώ μπορεί να είχαν την εντύπωση ότι βγαίνεις στην εθνική σημαίνει έχεις χαμηλή κατανάλωση. Το αυτοκίνητο άνετα πάει και με 150-160km/h αλλά όπως γράφει ο digibill πολύ εμπεριστατωμένα δεν προορίζεται ούτε έχει σχεδιαστεί για τέτοια πράγματα...
_________________
Λευκό HG Cuore 2009 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης