Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Παρ Μάρ 29, 2024 01:39

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
ABS
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 18:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gadgeterian έγραψε:
H γνωμη σου εναντια στη δικια μου γνωμη...
Για σενα ειναι υπερβολή , για μένα δεν είναι...


καλύτερα φίλε μου να πας σε άλλο αμάξι κατευθείαν που να σου δίνει αυτό που θες και να μη πληρώνεις για άλλα που δε ξέρεις αν θα σου βγούνε οκ στην τελική. ο κατασκευαστής έτσι το δίνει και δεν έχει φροντίσει για τις customies του καθενός. και γω θα ήθελα να έχει mp3 και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα αλλά δε βγαίνει έτσι Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mark
Συντονιστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 18:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά νομίζω ότι το κουράζετε άδικα. Το ABS δεν έχει να κάνει με την απόδοση των φρένων, αλλά με τη δυνατότητα να διατηρήσεις τον έλεγχο του οχήματος σε συνθήκες που χωρίς αυτό θα ήταν αδύνατο(γλυστερός δρόμος κλπ.) Η παγίδα για κάποιον χωρίς εμπειρία είναι να τρομάξει από τους κραδασμούς κατά τη λειτουργία του ABS, και μειώσει την πίεση στο πεντάλ, οπότε και αυτό θα είναι καταστροφικό. Από εκεί και πέρα, ναι μπορεί σε κάποιες πολύ extreme καταστάσεις το ABS να λειτουργεί μειονεκτικά, αλλά δε νομίζω να πάει με το cuore κανείς να κάνει οριακό φρενάρισμα σε χαλίκια. Η δικιά μου εμπειρία προέρχεται από κάτι αντίστοιχης φιλοσοφίας με το Cuore(μικρό αυτοκίνητο πόλης), ένα seicento δίχως ABS. Είχα πάει να στρίψω σε ένα σημείο, και όπως ερχόμουν ξεκινάω τη στροφή με λίγη ταχύτητα(δε σταμάτησα για να προλάβω γιατί ερχόταν άλλος από μακριά). Δεν είχα προσέξει ότι ο δρόμος ήταν χάλια κάτω. Μιλάμε για γλίτσα. Και όπως έστριβα, χάνω εντελώς τον έλεγχο και κατευθυνόμουν πάνω σε ένα παρκαρισμένο. Το τιμόνι δεν υπάκουγε καθόλου. Τελικά δεν ξέρω πως τελευταία στιγμή το απέφυγα, αλλά αυτό δε θα είχε συμβεί καθόλου αν το αμάξι είχε ABS.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 24, 2009 23:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mark έγραψε:
Παιδιά νομίζω ότι το κουράζετε άδικα. Το ABS δεν έχει να κάνει με την απόδοση των φρένων, αλλά με τη δυνατότητα να διατηρήσεις τον έλεγχο του οχήματος σε συνθήκες που χωρίς αυτό θα ήταν αδύνατο(γλυστερός δρόμος κλπ.) Η παγίδα για κάποιον χωρίς εμπειρία είναι να τρομάξει από τους κραδασμούς κατά τη λειτουργία του ABS, και μειώσει την πίεση στο πεντάλ, οπότε και αυτό θα είναι καταστροφικό. Από εκεί και πέρα, ναι μπορεί σε κάποιες πολύ extreme καταστάσεις το ABS να λειτουργεί μειονεκτικά, αλλά δε νομίζω να πάει με το cuore κανείς να κάνει οριακό φρενάρισμα σε χαλίκια. Η δικιά μου εμπειρία προέρχεται από κάτι αντίστοιχης φιλοσοφίας με το Cuore(μικρό αυτοκίνητο πόλης), ένα seicento δίχως ABS. Είχα πάει να στρίψω σε ένα σημείο, και όπως ερχόμουν ξεκινάω τη στροφή με λίγη ταχύτητα(δε σταμάτησα για να προλάβω γιατί ερχόταν άλλος από μακριά). Δεν είχα προσέξει ότι ο δρόμος ήταν χάλια κάτω. Μιλάμε για γλίτσα. Και όπως έστριβα, χάνω εντελώς τον έλεγχο και κατευθυνόμουν πάνω σε ένα παρκαρισμένο. Το τιμόνι δεν υπάκουγε καθόλου. Τελικά δεν ξέρω πως τελευταία στιγμή το απέφυγα, αλλά αυτό δε θα είχε συμβεί καθόλου αν το αμάξι είχε ABS.


Αν το αμάξι είχε ABS θα είχες τράκάρει με τον άλλον που ερχόταν.
Τόσο απλά.

Αν μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα, θα έλεγα ότι το ΑBS είναι ένα βοήθημα κατά του φρεναρισματος πανικού. Έίναι το βοήθημα του χέστη ή του κακού οδηγού.

Δεν είσαι πιο ασφαλής σε κακή ποιότητα ασφάλτου (γλίτσα, χαλίκια κλπ) .

Πρακτικά η διαφορά έγκειται στο ότι σε ένα φρενάρισμα πανικού , με το ABS θα πας καρφωτός στο εμπόδιο που θέλεις να αποφύγεις, ενώ δίχως ABS ίσως να χτυπήσεις κάτι άλλο γύρω από το εμπόδιο.

Στα οχήματα που ρυμουλκούν, όπως οι νταλίκες , είναι απαραίτητο το ABS για να αποφεχθεί αναδίπλωση.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω , η ύπαρξη ισχυρότερων φρένων είναι πολύ χρησιμότερη και απο το ABS και από τους αερόσακους γονάτων.....και ιδιαίτερα σε ένα αυτοκίνητο πόλης, γιατί στην πολή χρειάζεσαι τα φρένα ''τανάλια'' .

Το Cuore όμως έχει καλά φρένα, όχι τίποτε το εξαιρετικό όμως.
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω το γιουχάρισμα από εδώ μέσα αρκετών απέναντι στον φίλο μας, που ανέφερε την ιδέα των πίσω δισκόφρενων.
Εκτός και αν το ΚΙΑ Picanto είναι αυτοκίνητο επιδόσεων...

Και τέλος για να κλείσω το θέμα του ΑΒS, σας υπενθυμίζω ότι αυτοκίνητα και αυτοκίνητα λίγα χρόνια πριν δεν είχαν.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gadgeterian
Μέλος


Μέλος από: 24 Ιούλ 09
Δημοσιεύσεις: 14
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanks. Εχεις πολύ καλό γραπτό λόγο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 25, 2009 18:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εντάξει άμα είναι κουλός ο άλλος ας βάλει και πίσω δισκόφρενα και αερόφρενα και πανί που έχουν οι βάρκες. όμως μη ζητάτε από ένα αμάξι να έχει το ένα και το άλλο και γιατί αυτό και δεν εκείνο. έτσι το βγάζει ο κατασκευαστής, και σ'όποιον αρέσει το παίρνει. όσοι το έχουμε πάρει είμαστε ικανοποιημένοι Smile

ξεκίνησα με autobianchi του '77 που όταν φρέναρες η πίσω δεξιά ρόδα σηκωνόταν. έχω τρακάρει 3-4 φορές στα 10 χρόνια που οδηγώ και καμία μα καμία δεν ήταν από φρενάρισμα/απόσταση/αποφυγή εμποδίου.

δε λέω ότι είμαι οδηγάρα, απλώς πιστεύω ότι έχω μια παραπάνω εμπειρία από αυτόν που σαν πρώτο αμάξι πήρε ένα ολοκαίνουργιο με abs/esp/turbo και ιστορίες και νομίζει ότι κρατάει τον πάπα απ'τ'@@

ας είμαστε λίγο αντικειμενικοί Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
stk
Μέλος


Μέλος από: 02 Ιούλ 08
Δημοσιεύσεις: 60
Φύλο:
Τόπος: Χολαργός

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 29, 2009 17:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gadgeterian έγραψε:
αυριο εχω ραντεβου για test drive. Εγω τα εγραψα ολα αυτα προληπτικα.Θελω να εχω οσο γινεται περισσοτερη και μεγαλυτερη ασφαλεια. Εχει καλα φρενα και το εχω διαβασει.Πιστευω ομως οτι καλο ειναι να κανουμε οτι καλυτερο για την ασσφαλεια.
Καποιος εδω μεσα(δεν θυμαμαι ονομα) διαβασα οτι εχει αεροσακο γονατων.Μπραβο του. Το σκεφτηκατε εσεις να βαλετε; Ασφαλεια ειναι.


Δεν ξέρω αν αναφέρεσε σε μένα αλλά (και) εγώ έβαλα το έξτρα πακετάκι των 400 ευρώ για έξτρα 2 πλαινους μπροστά κ έναν στα γόνατα, κ τώρα απλά προσεύχομαι να είναι τα πιο πεταμένα χρήματα που έδωσα ποτε....

Το abs είναι πιο αποδοτικό στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιστάσεων... Αυτό το ποσοστό μειώνετε σημαντικά όταν η ποιότητα του όδοστρωματος πέφτει από κάποια στάνταρτς (π.χ Ελληνικοί δρόμοι).

Θεωρώ όμως ότι έχει να κάνει κ με την τεχνική που ο καθένας φρενάρει... υπάρχει κ το eba που βοηθάει σε αυτό. Η γυναίκα μου π.χ. στο φοκους που έχουμε, ενεργοποιεί το αβσ για πλάκα καθώς με το παραμικρό πατάει το φρένω απότομα μεν, λίγο δε, αλλά αντιλάμβάνετε το απότομο πάτημα το eba κ τραβάει το φρένα παραπάνω.... Εγώ κάνω πιο προοδευτικό φρενάρισμα παρόλο που κρατώ μικρότερες αποστάσεις, κ μόνο σε φρενάρισμα πανικού νιώθω το abs.

Καποιος παραπάνω είπε ότι τα πίσω δισκόφρενα είναι άχρηστα σε αμάξι όπως το cuore. Διαφωνώ κάθετα. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα κατα την ταπεινή μου γνώμη που έχουν τα πίσω δισκόφρενα δεν είναι μόνο ότι υπο συνθήκες φρενάρουν καλύτερα απο τα ταμπούρα. Είναι η αίσθηση στο πεντάλ, η δυνατότητα ρύθμισης των αποστάσεων και ότι στο κρίσιμο σημείο όπου θα κριθεί για το αν ενεργοποιηθεί η οχι το abs, τα δισκόφρενα λειτουργούν σε πιο μεγάλες αποστάσεις με αποτέλεσμα καλύτερο προοδευτικό φρενάρισμα. Και αφου στην πολή πατάμε πολλά φρένα, κ το κουορε είναι αμάξι πόλης, μιά χαρα θα πλήρωνα κιόλας για να βάλω πίσω δισκόφρενα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mark
Συντονιστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 15:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tomas133 έγραψε:


Αν το αμάξι είχε ABS θα είχες τράκάρει με τον άλλον που ερχόταν.
Τόσο απλά.

Αν μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα, θα έλεγα ότι το ΑBS είναι ένα βοήθημα κατά του φρεναρισματος πανικού. Έίναι το βοήθημα του χέστη ή του κακού οδηγού.

Δεν είσαι πιο ασφαλής σε κακή ποιότητα ασφάλτου (γλίτσα, χαλίκια κλπ) .

Πρακτικά η διαφορά έγκειται στο ότι σε ένα φρενάρισμα πανικού , με το ABS θα πας καρφωτός στο εμπόδιο που θέλεις να αποφύγεις, ενώ δίχως ABS ίσως να χτυπήσεις κάτι άλλο γύρω από το εμπόδιο.

Στα οχήματα που ρυμουλκούν, όπως οι νταλίκες , είναι απαραίτητο το ABS για να αποφεχθεί αναδίπλωση.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω , η ύπαρξη ισχυρότερων φρένων είναι πολύ χρησιμότερη και απο το ABS και από τους αερόσακους γονάτων.....και ιδιαίτερα σε ένα αυτοκίνητο πόλης, γιατί στην πολή χρειάζεσαι τα φρένα ''τανάλια'' .

Το Cuore όμως έχει καλά φρένα, όχι τίποτε το εξαιρετικό όμως.
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω το γιουχάρισμα από εδώ μέσα αρκετών απέναντι στον φίλο μας, που ανέφερε την ιδέα των πίσω δισκόφρενων.
Εκτός και αν το ΚΙΑ Picanto είναι αυτοκίνητο επιδόσεων...

Και τέλος για να κλείσω το θέμα του ΑΒS, σας υπενθυμίζω ότι αυτοκίνητα και αυτοκίνητα λίγα χρόνια πριν δεν είχαν.


Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα με ABS και με χωρίς. Το ABS το μόνο που κάνει είναι σου διατηρεί την κατευθυντικότητα του οχήματος σε συνθήκες που έτσι κι αλλιώς οι τροχοί θα μπλόκαραν. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Ειδικά αυτό που λες ότι με το ABS θα πας καρφωτός στο εμπόδιο, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω με ποια λογική το στηρίζεις. Και πιο ισχυρά φρένα να έχεις, πάλι θα μπλοκάρουν όταν είναι τέτοιος ο δρόμος. Και ειδικά για τον χέστη ή τον κακό οδηγό που λες μάλλον είναι χειρότερο, καθώς θα τρομάξει από το τράνταγμα στο πεντάλ και θα απελευθερώσει την πίεση, και τότε κλάψε τα Χαράλαμπε. Πάντως άμα είχε βάση κάτι τέτοιο νομίζω θα το σκέφτονταν αρκετά πριν καταστήσουν το ABS υποχρεωτικό, έτσι δεν είναι? Το ότι τα αυτοκίνητα παλιά δεν το είχανε δε μου λέει κάτι. Με την πρόοδο των ηλεκτρονικών και των μέσων παραγωγής είναι πιο εύκολο και πιο φθηνό να ενσωματωθεί κάτι τέτοιο και στο πιο μικρό αυτοκίνητο. Αν δεν κάνω λάθος παλιότερα αυτοκίνητα και αυτοκίνητα δεν βγαίνανε χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα?!?!?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tomas133
Μέλος


Μέλος από: 13 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 164
Φύλο:
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 06, 2009 22:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mark έγραψε:
tomas133 έγραψε:


Αν το αμάξι είχε ABS θα είχες τράκάρει με τον άλλον που ερχόταν.
Τόσο απλά.

Αν μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα, θα έλεγα ότι το ΑBS είναι ένα βοήθημα κατά του φρεναρισματος πανικού. Έίναι το βοήθημα του χέστη ή του κακού οδηγού.

Δεν είσαι πιο ασφαλής σε κακή ποιότητα ασφάλτου (γλίτσα, χαλίκια κλπ) .

Πρακτικά η διαφορά έγκειται στο ότι σε ένα φρενάρισμα πανικού , με το ABS θα πας καρφωτός στο εμπόδιο που θέλεις να αποφύγεις, ενώ δίχως ABS ίσως να χτυπήσεις κάτι άλλο γύρω από το εμπόδιο.

Στα οχήματα που ρυμουλκούν, όπως οι νταλίκες , είναι απαραίτητο το ABS για να αποφεχθεί αναδίπλωση.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω , η ύπαρξη ισχυρότερων φρένων είναι πολύ χρησιμότερη και απο το ABS και από τους αερόσακους γονάτων.....και ιδιαίτερα σε ένα αυτοκίνητο πόλης, γιατί στην πολή χρειάζεσαι τα φρένα ''τανάλια'' .

Το Cuore όμως έχει καλά φρένα, όχι τίποτε το εξαιρετικό όμως.
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω το γιουχάρισμα από εδώ μέσα αρκετών απέναντι στον φίλο μας, που ανέφερε την ιδέα των πίσω δισκόφρενων.
Εκτός και αν το ΚΙΑ Picanto είναι αυτοκίνητο επιδόσεων...

Και τέλος για να κλείσω το θέμα του ΑΒS, σας υπενθυμίζω ότι αυτοκίνητα και αυτοκίνητα λίγα χρόνια πριν δεν είχαν.


Πάντως άμα είχε βάση κάτι τέτοιο νομίζω θα το σκέφτονταν αρκετά πριν καταστήσουν το ABS υποχρεωτικό, έτσι δεν είναι? Το ότι τα αυτοκίνητα παλιά δεν το είχανε δε μου λέει κάτι. Με την πρόοδο των ηλεκτρονικών και των μέσων παραγωγής είναι πιο εύκολο και πιο φθηνό να ενσωματωθεί κάτι τέτοιο και στο πιο μικρό αυτοκίνητο. Αν δεν κάνω λάθος παλιότερα αυτοκίνητα και αυτοκίνητα δεν βγαίνανε χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα?!?!?


Παλιότερα δεν έπιανε το τιμόνι και η τελευταία πικραμένη κυρά ή το κάθε ξανθοβαμμένο τσινάρι με τακούνια. Επίσης παλιότερα οι greek lovers οδηγοί εκτός από SMS δεν χάζευαν το ΜΕGA στην 5ιντση TFT, ούτε στο gps.
Λόγοι που αποσπούν την προσοχή των οδηγών ή oι ''αποσπασμένοι από την οδήγηση'' οδηγοί, έχουν πλέον αυξηθεί. Και αυτοί είναι οι λόγοι επιβολής του ΑBS από την E.U.
Αυξάνεται η αφηρημάδα, αυξάνονται και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Η απόσταση ακινητοποίησης δεν μειώνεται με ABS σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης όπως βροχή, γλίτσα, χαλίκια , άμμο, λάδια κλπ
Το ABS μαγκώνει - αφήνει - μαγκώνει- αφήνει το δισκόφρενο μέχρι να βρει ο τροχός πρόσφυση. Αν κάτω έχει γλίτσα...πού να την βρεί την πρόσφυση ο τροχός? Άρα με το ΑBS καρφωτός πάνω στο εμπόδιο πας.
Χωρίς ABS το αυτοκίνητο θα χορέψει twist.
Για την δοκιμή, πάτε σε ένα ερημωμένο παρκινγκ. Βάλτε για εμπόδιο μια κορίνα. Δοκιμάστε 2 αυτοκίνητα με KAI χωρίς ABS . Bγάλτε το πόρισμα μόνοι σας.
_________________
Cuore L251 04'
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mark
Συντονιστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 12, 2009 07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μύθος 1ος: Φρενάρισα με λίγα χιλιόμετρα στο φανάρι, αλλά μπήκε το ABS και
δεν πρόλαβα να σταματήσω. Έτσι έπεσα στον μπροστινό μου.
Πραγματικότητα: Το πιο πιθανό είναι ότι νιώθοντας τον κραδασμό από τη
λειτουργία του ABS στο πεντάλ του φρένου, τραβήξατε ξαφνιασμένος το πόδι
σας από το πεντάλ, οπότε σταματήσατε να φρενάρετε και φυσικά τρακάρατε τον
μπροστινό σας. Αν πάλι φρενάρατε σταθερά, αδιαφορώντας για τους κραδασμούς
του πεντάλ και παρόλα αυτά τρακάρατε, τότε αυτό σημαίνει ότι θα τρακάρατε
έτσι κι αλλιώς.

Μύθος 2ος: Με το ABS στο βρεγμένο φρενάρω όπως και στο στεγνό.
Πραγματικότητα: Με το ABS σε βρεγμένο οδόστρωμα φρενάρετε σε μικρότερη
απόσταση από ό,τι χωρίς ABS πάλι σε βρεγμένο οδόστρωμα, διατηρώντας
ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας
. Με το ABS σε στεγνό οδόστρωμα
φρενάρετε σε μικρότερη απόσταση από ό,τι χωρίς ABS πάλι σε στεγνό
οδόστρωμα, διατηρώντας ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Η
απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι πάντοτε μεγαλύτερη από
την απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό οδόστρωμα, είτε έχετε ABS είτε όχι.

Μύθος 3ος: Η απόσταση ακινητοποίησης με το ABS είναι πάντα μικρότερη.
Πραγματικότητα: Υπάρχουν δύο εξαιρέσεις τις οποίες κατά 90% δε θα
συναντήσετε ποτέ. Φρενάρισμα στο μαλακό χιόνι και σε σαθρό έδαφος (χαλίκι).

Τότε με μπλοκαρισμένος τροχούς φρενάρουμε πιο γρήγορα, διότι το χιόνι ή το
χαλίκι συγκεντρώνεται σχηματίζοντας μία σφήνα μπροστά και κάτω από τους
μπλοκαρισμένους τροχούς. Η σφήνα αυτή είναι ένα φυσικό εμπόδιο που
ακινητοποιεί πολύ πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.

Μύθος 4ος: Με το ABS μπορώ να φρενάρω άφοβα ακόμα και μέσα σε μία γρήγορη
στροφή.
Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε. Η απώλεια ελέγχου λόγω απότομης
μεταφοράς φορτίου από φρενάρισμα σε στροφή, καμία σχέση δεν έχει με το
μπλοκάρισμα ή μη των τροχών. Το ABS βοηθάει στη διατήρηση του ελέγχου του
αυτοκινήτου όταν οδηγούμε συνετά, με σεβασμό στους νόμους της φύσης.

Μύθος 5ος: Ένας καλός οδηγός δε χρειάζεται ABS, αφού μπορεί να πετύχει τα
ίδια αποτελέσματα με διακοπτόμενο φρενάρισμα.

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=4&article=833
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mark
Συντονιστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 50
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 12, 2009 07:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:

δε λέω ότι είμαι οδηγάρα, απλώς πιστεύω ότι έχω μια παραπάνω εμπειρία από αυτόν που σαν πρώτο αμάξι πήρε ένα ολοκαίνουργιο με abs/esp/turbo και ιστορίες και νομίζει ότι κρατάει τον πάπα απ'τ'@@


Δεν κατάλαβα, έχετε κάποιο πρόβλημα κύριε με αυτούς που έχουν ολοκαίνουριο με abs/esp/turbo?!?!?!!?!?





Για την ιστορία πάντως εμένα που είναι με abs/esp και 2 turbo, όταν πήρα μια στροφή 90° με κάπως περισσότερα από ότι έπρεπε, το esp δεν ενεργοποιήθηκε καν, και διορθώθηκε απλά με ανάποδο και όλα οκ....!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 12, 2009 14:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πες τα ρε Mark γιατί έχω κουραστεί να ακούω "οδηγάρες" που δεν χρειάζονται ηλεκτρονικά συστήματα γιατί "αυτοί ξέρουν καλύτερα" Frying Pan
Κατά την ίδια λογική, "οι ζώνες ασφαλείας σε μερικές περιπτώσεις μπορούν να σε σκοτώσουν αντί να σε σώσουν" Dizzy Dizzy Mad
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
agrocuore
Μέλος


Μέλος από: 15 Μάρ 09
Δημοσιεύσεις: 28
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2009 15:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gadgeterian έγραψε:
Εχει καλα φρενα και το εχω διαβασει.


Σε σύγκριση με το Seicento που είχα δε θα το' λεγα... Το πεντάλ πρέπει να πατηθεί αρκετά για να νιώσεις οτι πιάνει το φρένο. Σε μια-δυο περιπτώσεις μάλιστα που ο μπροστινός μου φρέναρε απότομα , κυριολεκτικά τα χρειάστηκα... Νομίζω ,μετά από μισό χρόνο που το έχω, οτι στο θέμα των φρένων θέλει μια μικρή βελτίωση από τη μαμά του
_________________
Cuore L276 H(igh)G(ain)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 14, 2009 16:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

agrocuore έγραψε:
gadgeterian έγραψε:
Εχει καλα φρενα και το εχω διαβασει.


Σε σύγκριση με το Seicento που είχα δε θα το' λεγα... Το πεντάλ πρέπει να πατηθεί αρκετά για να νιώσεις οτι πιάνει το φρένο.


Αυτό είναι καθαρά θέμα ρύθμισης και δεν έχει να κάνει με την απόδωση ή όχι των φρένων! Κι εγώ πριν το cuore οδηγούσα ένα lancer με... μπρος-πίσω δισκόφρενα! Στην αρχή μου φαινόταν πολυ'μεγάλη η διαδρομή για να πιάσουν και αντίστροφα, αν τώρα πάω να οδηγήσω το lancer φρενάρω απότομα Dizzy LoL
Καλά φρένα σημαίνει ότι υπακούν και έχουν την δύναμη να σε ακινητοποιήσουν σε λογική απόσταση.... Το cuore έχει από τα καλύτερα φρένα αντικειμενικά! (έχω φρενάρει σε πολλές περίεργες περιπτώσεις και το λέω μετά πλήρους συνειδήσεως αυτό.....)
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης