Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Παρ Μάρ 29, 2024 01:33

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Παράπονα κατόχων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
alex.tsoumanis
Μέλος


Μέλος από: 01 Αύγ 09
Δημοσιεύσεις: 11
Φύλο:
Τόπος: Πρεβεζα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 14:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:

- 4.000 χλμ με 6 ταξίδια Ναύπλιο - Αθήνα και τα υπόλοιπα εδώ γύρω στην επαρχία Αργολίδος, το αυτοκίνητο έχει μιά μέση κατανάλωση (με στρωτό γκαζάκι 2.500rpm - 3.500rpm) της τάξεως των 5.2 - 5.5 lt/100km: Θετικό (ας λένε οι Ιάπωνες 4.4. Αυτό δεν γίνεται! Ίσως με άλλο λάστιχο και μέχρι 2.000rpm)




Eγω προσωπικα με 5 ευρω κανω 95-100 χιλιομετρα. και η τιμη της αμολυβδης εδω στην Πρεβεζα εχει 1.12 (4.45λ τα 5 ευρω) δλδ ανετα 4.5-4.6 l/100km... με καλη βενζινη παντα 95ρα (ΕΚΟ)... κυριως εξω απο την πολη...
_________________
4.5l/100km(o ιδιος)... made in japan... 0-100 σε 11sec...τι αλλο θες απο ενα cuore?????????? Cuore L251
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
savvas
Μέλος


Μέλος από: 02 Οκτ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 10:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Έπειτα από 38 μέρες και 4.000 χιλιόμετρα νομίζω πως ήρθε η ώρα του πρώτου απολογισμού:

- 4.000 χλμ με 6 ταξίδια Ναύπλιο - Αθήνα και τα υπόλοιπα εδώ γύρω στην επαρχία Αργολίδος, το αυτοκίνητο έχει μιά μέση κατανάλωση (με στρωτό γκαζάκι 2.500rpm - 3.500rpm) της τάξεως των 5.2 - 5.5 lt/100km: Θετικό (ας λένε οι Ιάπωνες 4.4. Αυτό δεν γίνεται! Ίσως με άλλο λάστιχο και μέχρι 2.000rpm)

- Στην πόλη το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Μικρός κύκλος στροφής, δεν χρειάζεται πολλές μανούβρες για αναστροφή, παρκάρει πολύ εύκολα και ο κινητήρας του δεν είναι και πολύ θορυβώδης (ίσως φταίει το Vitara μου που κάνει πολύ θόρυβο!) Τα φρένα του καλά, όχι εξαιρετικά. Γενικά μου πιάνει αρκετά εύκολα το ABS. Ίσως επειδή είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο με ABS.

- Στο ταξίδι τώρα: Το Cuore μετά τα 110 - 120 km/h έχει αρκετό θόρυβο από τις μπροστινές πόρτες. Η μηχανή παραμένει ψιλοαθόρυβη (βοηθάει και το ραδιοcd γιαυτό) αλλά ο ήχος από τις πόρτες δε σώζεται. Θα δοκιμάσω ένα project που έχω στο μυαλό μου την Τρίτη που θα αλλάξω το ραδιοcd και θα λυθούν οι πλαινές ταπετσαρίες από όλες τις πόρτες. Επίσης παρατήρησα πως μετά τα 140 χλμ ακούω κάτι σαν πυράκια αλλά μάλλον είναι ιδέα μου. Ο ήχος από τις πόρτες πρέπει να είναι ο οποίος γίνεται όλο και ποιο έντονος όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.

- Στην εργονομία το Cuore είναι άψογο. Το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι φοβερό, οι χώροι για 4 άτομα είναι πάρα πολύ ικανοποιητικοί (μπήκαμε μία μέρα 4 άτομα , από 1.87 και επάνω, περίπου 400 κιλά όλοι μαζί και κανενός το κεφάλι δεν έβρισκε επάνω, κανενός τα πόδια δεν ακουμπούσαν πουθενά. Μειονέκτημα: Δεν είχαμε ικανό χώρο αποσκευών. Ε, δε μπορούμε να τα έχουμε όλα!). Οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι βολικές, παίρνει πολλούς καφέδες και νερά, όλα καλά στο εσωτερικό!

- Ο συμπλέκτης μαλάκωσε πολύ μερίπου στα 1.500 χλμ και στην επαναφορά του έκανε έναν εκνευριστικό θόρυβο. Πήγα στην τοπική Daihatsu και μου τον ψιλοέσφιξαν, σκλήρυνε λιγάκι και ελαττώθηκε ο θόρυβος της επαναφοράς. (Ο θόρυβος αυτός νομίζω πως είναι έυκολο να διορθωθεί με πατέντα. Θα το τσεκάρω.)

- Ένα σοβαρό πρόβλημα που εντόπισα από την πρώτη κιόλας μέρα είναι ο τι για να πάει ευθεία το αυτοκίνητο πρέπει να κρατάς το τιμόνι λίγο δεξιά. Δηλαδη η κάθετη ακτίνα του τιμονιού δεν κοιτάει κάτω αλλά λίγο αριστερά. Επίσης το αμάξι τραβάει λιγάκι δεξια. Ρώτησα το μηχανικό στην αντιπροσωπεία και μου είπε πως οι Ιάπωνες κάνουν ευθυγράμμιση με το αυτοκίνητο σβηστό. Όταν λέει βάλεις μπροστά φέυγει το τιμόνι ένα τακ δεξιά. Θα μου το διορθώσει στο πρώτο service μου είπε. Το παρατήρησα και στο test drive αυτοκίνητο που οδήγησα, σε ενός φίλου, αλλά και στο Mazda 2 που πήρε προχθές η αδερφή μου. Δεν είναι και κανα σοβαρό θέμα γιατί λύνεται λογικά με μιά ευθυγράμμιση, αλλά καινούριο αμάξι και να θέλει ευθυγράμμιση? Χαζομάρα.

- Όσο για το air condition που αναφέρετε, μία μέρα το άναψα σε ένα ταξίδι Τρίπολη - Ναύπλιο, τρία άτομα στο αμάξι, με το που πατάς το κουμπί κόβει στάνταρ το αυτοκίντο. Δεν παρατήρησα όμως τρελή διαφορά στην κατανάλωση. Όσο για το εαν μείναμε ικανοποιημένοι από την απόδοση, μπορώ να πώ πως σε γενικές γραμμές ναι. Δεν μπορώ να περιμένω την ίδια ψύξη με το διζονικό clima του Audi A4 1.8 που έχουν οι γονείς μου βέβαια. Γενικά πάντως, επειδή δεν θα το πολυχρησιμοποιήσω, λόγω του γεγονότος πως εδώ στο Ναύπλιο δεν έχει τη ζέστη και το καυσαέριο της Αθήνας, νομίζω πως δεν θα είμαι και ο καλύτερος κριτής.

- Παρατήρηση: Μου άδειασε πολύ γρήγορα το δοχείο με το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες. Το γέμισα και είδα πως δεν πήρε ούτε ένα λίτρο νερό. Θα μου φάει τη ζωή κάθε λίγο και λιγάκι άνοιξε - γέμισε. (Το Vitara παίρνει περίπου 3.5 λίτρα στο δοχείο και είχα καλομάθει!)

- Αυτά προς το παρών, το πρώτο service είναι κοντά, περίπου σε ένα μήνα θα τα έχω κάνει τα 7.500, οπότε θα ενημερώσω και για το τι αλλάχθηκε και τί κόστησε.

- Συγνώμη για το πολύ μπλα μπλα, σας κούρασα!

Δεν μας κουράζεις καθόλου.Όταν πας για σέρβις πες μας και τιμές ανταλλακτικών-εργασίας.Αλήθεια το τράβηγμα που σου κάνει είναι όταν επιταχύνεις από στάση ή όταν οδηγείς σε ευθεία ΝΑΥΠΛΙΟ-ΑΡΓΟΣ και αφήσεις το τιμόνι σου τραβά δεξιά ή αριστερά ? Αν είναι το πρώτο μην ανησυχείς είναι φυσιολογικό αν είναι το δεύτερο θέλει ευθυγράμιση.
Ενδιαφέρομαι να το πάρω και εγώ σε αυτόματη έκδοση για δεύτερο μικρό.
Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 07, 2009 08:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

savvas έγραψε:
Δεν μας κουράζεις καθόλου.Όταν πας για σέρβις πες μας και τιμές ανταλλακτικών-εργασίας.


7500 χλμ - ~52?
15000 χλμ - ~96?

(τιμές στην Αθήνα, ίσως να παίζουν αρκετά στην επαρχία)
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
savvas
Μέλος


Μέλος από: 02 Οκτ 09
Δημοσιεύσεις: 9
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 07, 2009 10:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείς να μας πείς τί έκαναν στις 7.500 και τι στις 15.000 χλμ καθώς επίσης πόσο κόστισαν τα αναλώσιμα-ανταλλακτικά (λάδια-φίλτρα-εργασία)?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 07, 2009 10:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

savvas έγραψε:
Μπορείς να μας πείς τί έκαναν στις 7.500 και τι στις 15.000 χλμ καθώς επίσης πόσο κόστισαν τα αναλώσιμα-ανταλλακτικά (λάδια-φίλτρα-εργασία)?


7500: αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, εργατικά ~10? αν θυμάμαι καλά
15000: αλλαγή λάδια, φίλτρο λαδιού και φίλτρο αέρα μηχανής, εργατικά ~20?, φίλτρο αέρα ~35? (!!!), τα άλλα όπως στα 7500

Γενικά σε κάθε σερβις χρεώνουν ότι θέλουν από εργατικά και τα ανταλακτικά είναι σαφώς τσιμπημένα! Δεν είναι εξωπραγματικές οι τιμές, αλλά είναι αρκετές ώστε να σε κάνουν να αισθανθείς μαλάκας που πχ πληρώνεις 20? για μια απλή αλλαγή λαδιών Dizzy

Προσωπικά περιμένω απλά να περάσει ο πρώτος χρόνος και μετά θα το πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένο.......
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 08, 2009 10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα service των 7.500χλμ, 15.000χλμ, 22.500χλμ, 30.000χλμ πήγα στο επίσημο. Οι τιμές ήταν 93?,93?,70?,190? αντίστοιχα. Στα 3 πρώτα έκαναν λάδια, φίλτρο, ροδέλες και γενικά έλεγχο (@@@@κίες δηλαδή) και στο 4ο έκαναν τα παραπάνω συν αλλαγή φίλτρου αέρα.
Αφού λοιπόν ένιωσα πολύ βλάκας πληρώνοντας περίπου 100? για αλλαγή φίλτρου (χάρτινου) και εργασίας από τότε πηγαίνω σε μη εξουσιοδοτημένο.
40.000χλμ, 50.000χλμ, 60.000χλμ μόνο λάδια, φίλτρο λαδιού και καθάρισμα φίλτρου αέρα πάντα 70? (με λάδι Castrol και όχι no name της Daihatsu και φίλτρο Toyota).
Τέρμα το εξουσιοδοτημένο για μένα. Στα 90.000χλμ που είναι το μεγάλο θα αλλάξω ότι λέει το service book αλλά ποτέ ξανά στη Daihatsu.
Η εγγύηση δε με ενδιαφέρει, το αμάξι δε θα πουληθεί ποτέ, καταπίνει χιλιόμετρα χωρίς να παραπονιέται, και κακά τα ψέματα, αφού δεν έβγαλε ζημιά μέχρι τώρα, δε θα βγάλει σοβαρή ζημιά.
Άλλωστε, γιαυτό δεν πήραμε Ιάπωνα?
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης