Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 20, 2008 19:04 Θέμα δημοσίευσης: ECU UPDATE |
|
|
Ψάχνοντας για μια αξιόπιστη μέθοδο μηχανικής βελτίωσης του Cuore, μέσω ενός καταστήματος στην Θεσσαλονίκη, βρήκα αυτό το site http://www.piasiniengineering.it/default.aspx
Mε αναβάθμιση της ecu παίρνουμε + 10 ίππους +12Νm ροπής +7km τελικής.
Η κατανάλωση μένει ακριβώς στα ίδια επίπεδα.
Τιμή 440 ευρώ
Τί λέτε? Να την κάνω την κίνηση? Ψήνομαι ιδιαίτερα.....
Mην πεις κανείς τί είναι +10 αλογάκια από τα 60 σε αυτοκίνητο 750 κιλών... _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 14:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χεχε! Πύραυλος θα γίνει το cuore! Ίσως τότε να θέλει και καλύτερα φρένα τουλάχιστον, τι λες? Πάντως σαν ιδέα ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα! Θα κάνεις πολλούς με ακριβά αμάξια να προβληματίζονται (και λίγα λέω) στα φανάρια!! Και το κόστος δεν είναι απαγορευτικό.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμά, αυτό ισχύει μόνο για το δικό σου ή υπάρχει πρόγραμμα και για το καινούριο?
Το cuore φίλε Στέλιο έχει απ'τα καλύτερα φρένα σε σύγκριση με τα "τρίδυμα" _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 21, 2008 17:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | Θωμά, αυτό ισχύει μόνο για το δικό σου ή υπάρχει πρόγραμμα και για το καινούριο?
Το cuore φίλε Στέλιο έχει απ'τα καλύτερα φρένα σε σύγκριση με τα "τρίδυμα" |
Για το L251 ισχύει. Κάτι θα βγει και για το καινούριο που θα το πηγαίνει στους 80 ίππους.
Μέσα στην εβδομάδα θα πάρω περισσότερες πληροφορίες και αν διαπιστώσω ότι με την εγκατάσταση του προγράμματος δεν θα ανέβει πολύ το κόστος, τότε θα είμαι το πρώτο θύμα.
Τί να πώ? Εμένα η ροπή μου αρέσει που την δίνει πιο χαμηλά με το πρόγραμμα.
Για φρένα Στέλιο, δεν το σκέφτηκα,αλλά 10 ίπποι παραπάνω είναι, όχι και 30... _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 30, 2008 01:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλές γιορτές σε όλους όπου κι αν είστε!
Νι, έχεις δίκιο Θωμά, για 10 αλογάκια μάλλον δεν θα θέλει αλλαγές, αν και προσωπικά θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά τα φρένα..
Δημήτρη τι εννοείς τρίδυμα? Γιατι αν εννοείς τα Peugeot-Citroen-Toyota aygo δεν είναι μόνο τα φρένα που απέχει πολύ το cuore, από το L251 και μετά!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιαν 22, 2009 10:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
8ωμα,το εχεις ψαξει περισσοτερο το 8εμα? Φαινεται ενδιαφερον.Τι παιζει με την τοπο8ετηση?Ξερεις αν υπαρχει δυνατοτητα να λειτουργει επιλεκτικα οπως αλλα προγραμματα η' το "μαμα" γινεται αναμνηση?
Παντως η απολυτη λυση 8α ηταν μοτερακι απο Copen 650cc T,με τα 65 αλογακια.Μετα στην αγγλια μπορεις να βρεις τα παντα για να το φτασεις ευκολα και αξιοπιστα κοντα στα 100hp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιαν 24, 2009 20:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά δεν το έψαξα περισσότερο, γιατί εδώ στο Ελλάντα φοβάμαι τους προγραμματιστές.
Από ότι μου είπε ο τύπος που εισάγει το πρόγραμμα από την Ιταλία, αφού στείλουν το cd, τα καλώδια σύνδεσης με pc και ίσως άλλη ecu.....πρέπει κάποιος να τα περάσει, επιβεβαιώνοντας στο δυναμόμετρο.
Δεν ρώτησα πολλά, 5 λεπτά μίλησα, δεν ξέρω αν πρόκειται για παράλληλο εγκέφαλο.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ιδανική, λογική και νόμιμη αναβάθμιση είναι η αλλαγή μοτέρ....όταν έρθει η ώρα του, μετά από αρκετά χιλιόμετρα.
Μετά το καλοκαίρι φεύγω για στρατό και γυρνώντας , θα δω αν αξίζει να ταλαιπωρήσω το μοτερ, μπας και βγάλει καμμια σοβαρή βλάβη....ωστε να έχω λόγο να το αλλάξω.
Μέχρι τότε, επιλογές είναι το 1000αρι με τα 70 άλογα και το 650αρι με τα 65 που αναβαθμίζονται εύκολα, λόγω turbo. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alex.tsoumanis Μέλος
Μέλος από: 01 Αύγ 09 Δημοσιεύσεις: 11 Φύλο: Τόπος: Πρεβεζα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 13:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο ποια αλλα αυτοκινητα (daihatsu βεβαια) μπορουμε να περασουμε τα μοτερ στο L251? εχει ψαχτει κανεις??? _________________ 4.5l/100km(o ιδιος)... made in japan... 0-100 σε 11sec...τι αλλο θες απο ενα cuore?????????? Cuore L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|