Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lpm Μέλος
Μέλος από: 26 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 26, 2008 03:10 Θέμα δημοσίευσης: Συμπεριφορά στις στροφές του cuore.λύσεις σε ανάρτησεις. |
|
|
γεια σε ολους .συγχαριτηρια για το club.
σκεφτομασται ως οικογενεια την αγορα του νεου cuore hg.
θέλω να ρωτήσω ποια είναι η στμπεριφορά του στις στροφες? το ερωτημα μου γεννηθηκε λογο του περιορισμενου πλατους με τα μικρα μετατροχια του και του σχετικά μεγαλου υψους του.
γενικά κραταεί για τα δεδομενα της κατηγοριας ? και ποιά η συμπεριφορά του σε αποτομο ελιγμο π.χ αποφυγη εμποδίων.
εχετε μπει με πολλα σε στροφη και ποια ηταν η αντιδραση του? αν είναι πολυ μετριο,μπορεις να το βελτιωσεις με μικρο κοστος?
javascript:emoticon('')ποσο χείροτερο είναι απο τον καλύτερο της κατηγορίας?
ευχαριστω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 26, 2008 11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπατάρει αρκετά στις στροφές αλλα περισσότερο ψυχολογικό είναι. Σε συγκριση με aygo,c1,107 είναι χειρότερο γενικά σε κρατήματα αλλά όχι κακό.
Γενικά πάντως το αμάξι σε προδιαθέτει να μην μπαίνεις με πολλά χλμ στις στροφές ούτως ή άλλως (κ γιατί να το κάνεις αυτό μέσα στην πόλη, με ένα αμάξι καθαρά πόλης?). Αλλα σε αυτή την κατηγορία ισχύει για όλα τα αμάξια απλα σε άλλα λιγο λιγότερο σε άλλα λίγο περισσότερο.
Επειδή αναφέρεις οτι το θές για να μεταφέρει κ οικογένεια...αρα υποθέτω ότι υπάρχουν και παιδί/παιδιά, να ξέρεις ότι στον τομέα πρακτικότητα κ χώροι απλα δεν έχει αντίπαλο σε σύγκριση με τα τρίδυμα,picanto,matiz... Το πίσω συρώμενο κάθισμα είναι όλα τα λεφτά...
Αν τα κρατήματα τώρα είναι τόσο πια σημαντικός παράγοντας για σενα τότε νομίζω ότι τα παραπάνω μοντέλα τα ξεχνας κ πας απο μινι κατηγορία σε σουπερ μινι για να κάνεις κ κανα ταξιδάκι πιο άνετα αν χρειαστεί.
Βελτιώσεις γενικά σε αυτά τα αμάξια νομίζω πως δεν έχουν νόημα κ δεν αξίζουν. Οσο καλά λάστιχα κ να βάλεις κ οτι αμορτισερ, δεν νομίζω ότι θα δεις σημαντική βελτίωση (μην τα κάνεις κ χειρότερα..) κ ακόμα κ "βελτιωμένο" δεν θα συγκρινεται με τα κρατήματα αμαξιού απο την επόμενη κατηγορία π.χ Splash, Twingo κλπ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 26, 2008 18:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλώς ήρθες
τι εννοείς όταν λες οικογένεια? Το θες δλδ για οικογενειακό αμάξι? δεν θεωρώ ότι του ταιριάζει αυτός ο τίτλος. Είναι ένα αμάξι πόλεως, να πηγαίνεις στη δουλειά σου, τη βόλτα σου, να κάνεις τα ψώνια και ειδικά μεγάλα αφού έχει πολλές ανέσεις και πού και πού κανα ταξιδάκι. Μη περιμένεις από ένα μικρό αυτοκίνητο να κάνει αυτά που κάνουν τα μεγάλα, και αντιστρόφως. Προσωπικά εμένα μ'έχει βολέψει και συνδυάζω όλα τα παραπάνω, δουλειές/βόλτες/εκδρομές κτλπ
τώρα όσον αφορά τις στροφές, εγώ σαν οδηγός νιώθω ότι αν μπω με πάνω από 80 σε στροφή όπως αυτή που βγάζει απ'το ποτάμι στην παραλιακή θα με πετάξει, αν και δεν έχω δοκιμάσει τα όρια του απλώς έχω αυτή την αίσθηση.
Το μόνο "πείραγμα" που θα μπορούσες να κάνεις θα είναι ένα μικρό χαμηλοματάκι, γιατί από σκληρότητα είναι εντάξει πιστεύω. _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lpm Μέλος
Μέλος από: 26 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 27, 2008 14:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστω για τις απαντησεις...οταν λεω σκεφτομαστε οικογενειακως εννοω πως αρέσει σε ολη την οικογενεια.... ενταξει καταλαβαινω δεν ειναι αυτοκίνητο να βγάλεις τα γουστα σου στην γρηγορη οδηγηση,απλα για θέμα ασφαλειας το αναφερω.
ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΟ ΕΛΙΓΜΟ ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑ?
και προσωπικα εχω την ΚΑΚΗ συνηθεια μερικες φορες απο το αυτοκινητο που οδηγω να ζηταω το κατι παραπανω ....παντως για μενα αν εξαιρεσεις το θεμα στις στροφες που υπαρχει το θεωρω ως το καλυτερο μικρο αυτοκινητο πολης ...τα εχει σχεδον ολα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 28, 2008 19:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου..Κατ'αρχάς είμαι κάτοχος του προτελευταίου μοντέλου (2004) με την αντιστρεπτική ράβδο μπροστά, νομίζω όμως ότι στο καινούριο μπαίνει standard πια.. Σε στοφές μπαίνει μια χαρά, έχει , νομίζω, πολύ καλά κρατήματα για τις διαστάσεις του και δύσκολά θα πετάξει μούτρα αν δεν το πιέσεις ή αν δεν το επιταχύνεις μέσα στη στροφή. Αυτά με καλά λάστιχα πάντα, αλλιώς δεν έχει νόημα γιατι και evo να έχεις, ίσως να αγοράσεις οικόπεδο σε καμιά κλειστή στροφή!
Σε γλιστερό οδόστρωμα με τα μαμίσια λάστιχα bridgestone, με παραπάνω ταχύτητα και μεταφορά βάρους (δηλαδή το πίεζα ) τα μούτρα βιδωμένα και έφευγε μαλακά το πίσω μέρος. Πάντως φίλοι μου που έχουν πολύ καλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα, το οδήγησαν σε καλή άσφαλτο και ενθουσιάστηκαν με τα κρατήματά του! Πάντα , όμως , έχω στο μυαλό μου ότι είναι ένα μικρό αμάξι που η δουλειά του είναι να σε βγάζει από δύσκολες καταστάσεις στην πόλη!
Στην στροφή στο τούνελ που σε βγάζει από περιφερειακή Υμητού στην Κατεχάκη, συνήθως πάω με 100km/h κοντερίσια και δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα. Στο όριο δεν έχω βρεθεί ποτέ σε μη ελεγχόμενες συνθήκες, αλλά έχε πάντα υπόψιν σου ότι επειδή το μικρό είναι γκαζιάρικο τα μπροστά λάστιχα φθείρονται σχετικά γρήγορα αν δεν προσέξεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
stk Μέλος
Μέλος από: 02 Ιούλ 08 Δημοσιεύσεις: 60 Φύλο: Τόπος: Χολαργός
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 01, 2008 09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω την εντύπωση οτι αντιστρεπτική μπροστά έχει μόνο το HG κ το HG Auto. To LG δεν έχει. Δεν είμαι σίγουρος όμως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 02, 2008 23:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ, κακώς, είναι σωτήρια..Θα έπρεπε να έχουν όλα τα μοντέλα του.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2008 13:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιβεβαιώνω αυτά που έγραψε ο Στέλιος. Είμαι και εγώ κάτοχος του προτελευταίου μοντέλου (2004) με την αντιστρεπτική.
Και με τα αρχικά λάστιχα 155 yokoglistra και με τα καινούρια 165 continental, το cuore στρίβει με ασφάλεια. Με τα 165 continental όμως είδα σημαντική βελτίωση.
Ξέρουν και οι υπόλοιποι εδώ μέσα ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα τα έχω κάνει στην εθνική οδο.
Όσο για τους απότομούς ελιγμούς, εχω να καταθέσω μια προσωπική εμπειρία που ίσως σε βοηθήσει: Δοκίμασα λοιπόν, σε έναν δρόμο της Ανατολικής Θεσσαλονίκης πώς στρίβουν το Cuore και το Mazda 6( το οικογενειακό μας).
Ο δρόμος είναι μια ευθεία που οδηγεί σε κλειστή ανηφορική στροφή προς τα δεξιά. Η ευθεία σε αφήνει να ανεβάσεις και 120χλμ, ωστόσο εγώ μπήκα στην στροφή με 80χλμ και με τα 2 αυτοκίνητα, χωρίς να πατήσω φρένο.
Το αποτέλεσμα ήταν το Cuore να στρίψει θεαματικά, δηλαδή με κάπως έντονη κλίση, χωρις να κινδυνέψει να τουμπάρει, ενώ το Mazda πέταξε κώλο και οι 2 πίσω τροχοί έχασαν την πρόσφυση.
Επανέλαβα το πείραμα άλλες 2 φορές και πάλι τα ίδια.
Αν θέλετε το επαναλαμβάνω για να ανεβάσω και βίντεο.
αρα πετάς τα μαμά λάστιχα αμέσως, βάζεις λίγο μεγαλύτερα και συμβιβάζεσαι με τις κλίσεις, οι οποίες δεν είναι επικίνδυνες, γιατί δεν υπάρχει μετατόπιση μεγάλου βάρους. Υπάρχουν και ελατήρια χαμηλώματος για τα οποία εγώ ψήνομαι, αλλά δεν νομίζω ότι θα δω μεγάλη διαφορά. Θέλω την αποψη σας σε αυτό. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2008 18:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμά τα μαμίσια λάστιχα ήταν Yokohama στο δικό σου???? Γιατί εμένα ήταν Bridgestone και όταν πήγα στα Yokohama είδα μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο (φαντάσου απόδοση τα Bridgestone..). Επίσης αν και οι ονομαστικές διαστάσεις ήταν οι ίδιες , σαν να μου κόβουν λίγο σε επιταχύνσεις τα Yokohama, αν και τα κρατήματά τους είναι αρκετά καλύτερα. Με τα μαμίσια πάντως (και αρκετά φθαρμένα) έκανα Αθήνα - Αλεξανδρούπολη σε 8:30 ώρες με διαλέιμματα, δηλαδή το πίεσα το αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα ανασφάλεια.
Για τα ελατήρια που λες, προσωπικά είμαι πολύ επιφυλακτικός απέναντι στα πειράγματα που αφορούν στην οδική συμπεριφορά και αυτό για το λόγο του ότι εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε μηχανικούς που να ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό αποκλειστικά. Πάντα κάνουν και κάτι άλλο. Και σ'αυτόν τον τομέα νομίζω ότι θέλει μελέτη το πράγμα. Σε άλλες χώρες που έχουν και ιστορία αγώνων, πίστες κλπ και άρα εταιρίες που ασχολούνται μ'αυτά, θα πήγαινα να το βελτιώσω (γιατί όντως παίρνει κλίσεις..) , πχ στην Αγγλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία. Ιδίως για το cuore δεν υπάρχει και εμπειρία για να πεις ότι έμαθαν σε κάποιου άλλου το αυτοκίνητο και στο δικό σου θα δεις καλό αποτέλεσμα.
Εύχομαι αν το αποφασίσεις να σου κάνουν σωστή δουλειά και πάνω απ'όλα να μην μπει σε κίνδυνο η ασφάλειά σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chsin7 Μέλος
Μέλος από: 30 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 8 Φύλο: Τόπος: Gerakas
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2008 19:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσοι αλλάξατε λάστιχα βάζοντας μεγαλύτερη διάσταση, τι διαφορά είδατε στην κατανάλωση ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2008 22:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chsin7 έγραψε: | Όσοι αλλάξατε λάστιχα βάζοντας μεγαλύτερη διάσταση, τι διαφορά είδατε στην κατανάλωση ? |
Kαμμία! Πάντως μπορείς να βάλεις μέχρι και 175 φάρδος ελαστικού. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 04, 2008 22:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
steliosdel έγραψε: | Θωμά τα μαμίσια λάστιχα ήταν Yokohama στο δικό σου???? Γιατί εμένα ήταν Bridgestone και όταν πήγα στα Yokohama είδα μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο (φαντάσου απόδοση τα Bridgestone..). Επίσης αν και οι ονομαστικές διαστάσεις ήταν οι ίδιες , σαν να μου κόβουν λίγο σε επιταχύνσεις τα Yokohama, αν και τα κρατήματά τους είναι αρκετά καλύτερα. Με τα μαμίσια πάντως (και αρκετά φθαρμένα) έκανα Αθήνα - Αλεξανδρούπολη σε 8:30 ώρες με διαλέιμματα, δηλαδή το πίεσα το αυτοκίνητο και σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα ανασφάλεια.
Για τα ελατήρια που λες, προσωπικά είμαι πολύ επιφυλακτικός απέναντι στα πειράγματα που αφορούν στην οδική συμπεριφορά και αυτό για το λόγο του ότι εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε μηχανικούς που να ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό αποκλειστικά. Πάντα κάνουν και κάτι άλλο. Και σ'αυτόν τον τομέα νομίζω ότι θέλει μελέτη το πράγμα. Σε άλλες χώρες που έχουν και ιστορία αγώνων, πίστες κλπ και άρα εταιρίες που ασχολούνται μ'αυτά, θα πήγαινα να το βελτιώσω (γιατί όντως παίρνει κλίσεις..) , πχ στην Αγγλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία. Ιδίως για το cuore δεν υπάρχει και εμπειρία για να πεις ότι έμαθαν σε κάποιου άλλου το αυτοκίνητο και στο δικό σου θα δεις καλό αποτέλεσμα.
Εύχομαι αν το αποφασίσεις να σου κάνουν σωστή δουλειά και πάνω απ'όλα να μην μπει σε κίνδυνο η ασφάλειά σου. |
Τα εργοστασιακά λάστιχα, είναι πάντα πολύ φθηνότερα και κατώτερα σε ποιότητα. Δεν λέω, η Υokohama έχει καλά λάστιχα, λίγο σκληρά όμως για τους δρόμους μας.
Προτίμησα Continental Εco Contact 3. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 05, 2008 19:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ, θα τα δοκιμάσω σίγουρα στην επόμενη αλλαγή. Η Continental είναι και πολύ καλύτερη εταιρία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lpm Μέλος
Μέλος από: 26 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 06, 2008 16:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... μ αρεσει πολυ.... τα εχει σχεδον ολα με τις 15αρες ζαντες πιστευω θα πηγαινει καλυτερα στα πολλα μεσα σε μια στροφη .....γενικα θελω να κινηται αξιοπρεπως στις στροφες χωρις συνεχεια να πατω φρενο μη βγαλει μουτρα.
παρατήρηση: γιατι πιστευω πως το προηγουμενο cuore γενικα στριβει καλυτερα απο το τωρινό???''
Έχει επεξεργασθεί από τον/την lpm στις Δευ Νοέ 01, 2010 23:54, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Braindead Συντονιστής
Μέλος από: 30 Ιούν 08 Δημοσιεύσεις: 59 Φύλο: Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 20, 2009 15:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγω εχω το προηγουμενο,ομως εχω οδηγησει και το καινουριο.Καταρχην να πουμε οτι απο πλευρας δεσιματος αμαξωματος,ανεσης και κυλισης,το καινουριο ειναι "αλλου".Το ιδιο πιστευω οτι κανει και στο κρατημα του.Εχει μεγαλυτερα μετατροχια και με τα χαμηλοπροφιλα 15αρια στριβει "ενα κομματι" σε σχεση με το δικο μου.Ισως η διαφορα ειναι περισσοτερο στην αισ8ηση,παρα στην ουσια.Αλλα η αισ8ηση που σου δινει σε κανει πιο χαλαρο
Γενικα δεν πιστευω οτι υπαρχουν πλεον επικινδυνα αυτοκινητα.Μετα απο λιγο καιρο οδηγησης,ακομα και του πλεον αδυναμου και απλου αυτοκινητου,μπορεις να βρεις καπου μεσα του οδηγικη απολαυση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|