Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 13:02

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
Περίεργος ήχος
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 17, 2013 20:45    Θέμα δημοσίευσης: Περίεργος ήχος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πώς έχει η κατάσταση: έχω σχεδόν 85000 χλμ, τελευταία αλλαγή λαδιών στα 75.000 χλμ πέρυσι το καλοκαίρι (αλλάζω κάθε 15.000) και του έβαλα motul 10-40. Όλα οκ μέχρι τα Χριστούγεννα περίπου...
Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, και ειδικά στα μεγάλα κρύα των Αθηνών κατά Γενάρη - Φλεβάρη, παρατήρησα έναν περίεργο, μεταλλικό ήχο, μέτριας συχνότητας και σχετικά οξύς, σα να "χτυπάνε τα πυρράκια" (που λέγανε οι παλιοί), σα να έχει φύγει από κάπου κάποιο μικρό ρουλεμάν, κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Ο ήχος συμβαίνει μόνο όταν συντρέχουν όλα τα παρακάτω:
  • όταν το αμάξι είναι κρύο (όσο είναι αναμμένο το πράσινο λαμπάκι και για λίγο διάστημα μετά το σβήσιμό του)
  • μόνο όταν είναι κουμπωμένη ταχύτητα, και συγκεκριμένα 2α ή 3η (ίσως και στην πρώτη, αλλά πολύ πιο αχνά - στην 4η πάντως σίγουρα δεν ακούγεται)
  • μεταξύ 1700 - 2700 σαλ περίπου
  • μόνο όταν πατάω γκάζι, ζητώντας από τον κινητήρα να παραει έργο (αν ας πούμε το αυτοκίνητο ρολάρει σε κατηφόρα στις 2500 στροφές, με κουμπωμένη ταχύτητα, αλλά χωρίς να πατάω γκάζι, δεν ακούγεται ο ήχος)

Καθώς ο καιρός ζεσταίνει, το παρατηρώ όλο και λιγότερο, αφού το αμάξι ζεσταίνεται πιο γρήγορα...

Έχει κανείς καμιά παρόμοια εμπειρία; Να είναι κάτι στην μηχανή; Στο σασμάν;
Το μόνο σίγουρο ειναι πως παλιότερα δεν ακουγόταν... Να πάω στο σέρβις και να τους πω τι; Άντε να το περιγράψεις, ειδικά από τη στιγμή που -φτάνοντας στο σέρβις- το αμάξι θα είναι ζεστό και σίγουρα δεν θα ακούγεται!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 17, 2013 23:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτον τον ηχο τον κανει και στης γυναικας μου το cuore τον χειμωνα με τα πολλα κρυα, οταν ζοριζεται. ειναι μεχρι να ζεσταθει. οι βαλβιδες ειναι. εκανα το λαθος να ακουσω τον μηχανικο και μου εβαλε 10-40w. κατ'αρχην τα λαδια σου θελουν αλλαγμα. τα 10-40 δεν ειναι για 15.000χλμ. αμα εβαζες 5-40 θα ελεγα οκ. την επομενη φορα θα βαλω 5-40 παλι να δω αν θα το ξανακανει. σε συμβουλευω να το κανεις και μην τα αφηνεις παραπανω απο ενα χρονο. εγω αν δεν συμπληρωσει τα χλμ, σε ενα χρονο τα αλλαζω τα λαδια περιπου στις 7.500
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 18, 2013 07:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

babis έγραψε:
αυτον τον ηχο τον κανει και στης γυναικας μου το cuore τον χειμωνα με τα πολλα κρυα, οταν ζοριζεται. ειναι μεχρι να ζεσταθει. οι βαλβιδες ειναι.


Κι εμένα εκεί πάει το μυαλό μου: αφού το λάδι είναι πιο παχύρευστο, λογικό είναι το χειμώνα να αργεί να ζεσταθεί και επομένως να μην εισχωρεί καλά σε μικρά σημεία όπως οι βαλβίδες.....

Παράθεση:
εκανα το λαθος να ακουσω τον μηχανικο και μου εβαλε 10-40w. κατ'αρχην τα λαδια σου θελουν αλλαγμα. τα 10-40 δεν ειναι για 15.000χλμ. αμα εβαζες 5-40 θα ελεγα οκ.


Πιθανώς να είναι και 5-40, δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως με σιγουριά πως το είχα συζητήσει με τον μηχανικό ότι θέλω να αλλάζω λάδια κάθε 15.000 χλμ και για τον σκοπό αυτό μου έβαλε λάδι που θελει αλλαγή στις 25.000 χλμ. Δικιά του πρόταση ήταν και το 40άρι, μιας και η Ελλάδα έχει πιο ζεστό κλίμα κλπ...
Ωστόσο καταλήγω κι εγώ ότι τελικά μάλλον δεν κάνει για το cuore, αφού στα λίγα κρύα που έκανε φέτος το λάδι αργούσε να ζεσταθεί...
Δεδομένου ότι έχω μόνο 4.000χλμ μέχρι να συμπληρώσω τις 15.000, μου προτείνεις να τα αλλάξω άμμεσα ή να περιμένω; (θα φτάσω το σημείο αλλαγής σε περίπου 1 μήνα)
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 18, 2013 17:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αισίως είμαι στις 220.000χλμ ΜΟΝΟΝ με 5-30 λάδι και δεν έχω ακούσει το παραμικρό.

Μπορεί να είναι το λάδι, μπορεί όμως να είναι και τπτ άλλο...ψάξτο λίγο ακόμα Βασίλη...
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 18, 2013 18:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
ψάξτο λίγο ακόμα Βασίλη...


Πώς να το ψάξω;
Να πω την αλήθεια, δεν έχω κάποιον "δικό μου" μηχανικό, που να εμπιστεύομαι... Στα συνεργεία που μέχρι τώρα έχω κάνει σέρβις (αντιπροσωπείες και μη) δεν έχω δει ανθρώπους που να μου "γεμίζουν το μάτι"... Sad
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 18, 2013 22:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σημερα ετυχε να περασω απο τον μηχανικο μου. δεν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν 25.000χλμ. απλα επειδη στην ελλαδα δεν εχουμε πολλα κρυα το χειμωνα οι μηχανικοι λενε να βαζεις 10-40 επειδη ειναι πιο φθηνο. τωρα που ζεστανε δεν πρεπει να εχεις προβλημα. το δικο μας δεν χτυπαει παντως. απλα λενε οτι το 5-40 ειναι τσαμπα λεφτα επειδη το κρυο ειναι 1-2 μηνες στην ουσια. εμενα δεν με νοιαζει τωρα για 10-20 ευρω παραπανω, θελω να βαζω 5-40 και να εχω το κεφαλι μου ησυχο οτι το μοτερ δεν θα παθει τιποτα. και αλλαγη λαδιων το πολυ στις 10.000χλμ, γιατι εχεις πιθανοτητες να αρχισει να τα καιει αν συνεχισεις ετσι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 19, 2013 14:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5-40 ή 5-30 babis?

Βασίλη, εννοώ να του δώσεις λίγο χρόνο, να κάνεις καμιά βόλτα με παραπανίσια χιλιόμετρα, καμιά ανάβαση δύσκολη...ζόρισέ το λίγο βρε παιδί μου!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 19, 2013 19:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ημισυνθετικά βάζετε ή φουλ;
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 20, 2013 20:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
Βασίλη, εννοώ να του δώσεις λίγο χρόνο, να κάνεις καμιά βόλτα με παραπανίσια χιλιόμετρα, καμιά ανάβαση δύσκολη...ζόρισέ το λίγο βρε παιδί μου!


Το έχω δοκιμάσει, δεν προκύπτει τίπτοε άλλο... Αφού ο κινητήρας ζεσταθεί καλά, δεν ακούγεται τίποτα το ιδιαίτερο....
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 20, 2013 21:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mitsubae έγραψε:
5-40 ή 5-30 babis?


Thinking ?

Δημητρη τα 10-40w συνηθως ειναι ημισυνθετικα. ενω τα 5-40 ειναι φουλ συνθετικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 01, 2013 12:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επί την ευκαιρία, τι φίλτρο λαδιού βάζετε, το ιμιτασιόν nipparts η το αυθεντικό;
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 13, 2013 15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα ιμιτασιόν, ούτε που ξέρω τι μάρκα είναι...σε Toyota το βάζουν εκεί που κάνω service.
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KostasKan
Μέλος


Μέλος από: 25 Ιούν 13
Δημοσιεύσεις: 10
Φύλο:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 26, 2013 00:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη εχω ασχοληθεί με τον κινητηρα και απο τα τεχνικα του χαρακτηριστικα του 1KR -FE παίρνει λαδι μονο 5-30 και πρεπει να αλλαζεται καθε 7500km για να λυπαινεται σωστα στον κορμό του κινητηρα και στις μπιελες επειδη οι τρύπες που περνά το λαδι για να λυπανει ειναι μικρές με αποτέλεσμα να θέλει ψιλό λαδι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 26, 2013 21:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για ρίξε μια ματιά κι εδώ τότε http://www.clubcuore.gr/forum/viewtopic.php?t=293
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 29, 2013 21:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλαξα πρόσφατα λάδια (90.000 χλμ) κι έβαλα motul 5-30 φουλ συνθετικά. Ο ήχος σχεδόν εξαφανίστηκε (εντάξει, είναι και καλοκαίρι και ζεσταίνεται πολύ συντομότερα ο κινητήρας, αλλά η διαφορα'πριν με μετά την αλλαγή είναι τεράστια).
Ο λαδάς επιμένει ότι το συγκεκριμένο motul είναι εργοστασιακά για 25.000 χλμ. Με έχει προβληματίσει η κουβέντα μας και σκέφτομαι να ρωτήσω την ίδια την εταιρία....
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Μηχανικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης