Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 20:34

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
service 60.000
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 10, 2010 15:03    Θέμα δημοσίευσης: service 60.000 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν υπήρχε θέμα για τα 60.000 LoL

συμπλήρωσα πρόσφατα τα 60000 και είπα να αλλάξω μόνο λάδια και όχι τα υπόλοιπα για να έχω λεφτά για τις διακοπές. το συνεργείο όμως που κάνω τα service μου ήταν κλειστό.

πήρα λοιπόν 4 λίτρα castrol 5w30 magnetic κι ένα φίλτρο λαδιού και τα άλλαξα. καλά είναι αυτά τα λάδια, γιατί τα προτείνει η castrol για ford μόνο. όχι τίποτα άλλο, θα κάνω ταξίδι Χαλκιδική μη μου μείνει στο χέρι η μηχανή LoL

κατά τ'άλλα τι περιλαμβάνει το check των 60000 ?
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 07, 2011 06:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδή δεν είχα κάνει το μεγάλο των 60 είπα να το κάνω τώρα στα 75 (γι'αυτό και δεν ανοίγω νέο θέμα). Το service έγινε εκτός daihatsu και αλλάχθηκαν:
- λάδια
- φ. λαδιού
- φ. αέρος (ιμιτασιόν εννοείται, το original έχει 104? Dizzy )
- μπουζί (30? έκαστο Self Slap )
- βαλβολίνες
- καθαρισμός σιαγόνων και ρύθμιση

πόσο λέτε να μου πήγε;
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
karamteo
Μέλος


Μέλος από: 06 Ιούν 08
Δημοσιεύσεις: 101
Φύλο:
Τόπος: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 07, 2011 23:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για ρίξε τη λυπητερή.......
_________________
Cuore 2008 (L276)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 08, 2011 09:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

230
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 09, 2011 14:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:

- φ. αέρος (ιμιτασιόν εννοείται, το original έχει 104? Dizzy )


Τόσο πήγε?

Ιμιτασιον? Πού, πώς, πότε, ποιό?
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 09, 2011 17:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως, sorry αλλά 230? είναι πολύ καλά....

Λάδια φίλτρα περίπου 70?
Βαλβολίνες περίπου 40?
Μπουζί περίπου 90?
Φίλτρο αέρα (να μήν το πλήρωσες 20??)
Σύνολο: 220?....συν τα εργατικά....

Μιά χαρά σε βρίσκω Μήτσο!
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 11, 2011 20:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άμα είναι καλά τότε μια χαρά Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 17:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σαν πολλα να πληρωνεται ρε παιδια εκει στην αθηνα η οπου πατε.
και εγω εξω το παω φυσικα.
γιατι στην αντιπροσωπια αλλαξα λαδια μονο, μια φορα και με χρεωσαν 60ε.
και απο τοτε εξω, δινω 40ε για 5-40w μαζι με φιλτρο.
το φιλτρο αερος 15ε το πηρα και το αλλαξα μονος και μπουζι που ρωτησα μου ειπαν 20ε το ενα. για βαλβολινες δεν ξερω γιατι ειναι αυτοματο, ακομα δεν εχω αλλαξει και τιποτα αλλο γιατι εχει 18000χλμ μονο για 2 χρονια που το εχουμε. το πηραμε με τη γυναικα μου αλλα πιο πολυ εγω το οδηγαω μεσα στην πολη. φιλτρο καμπινας εχει ρε παιδια; εχω ψαξει και δεν εχω βρει τιποτα. και ο μηχανικος μου εχει πει οτι δεν εχει ουτε φιλτρο βενζινης, αληθευει!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 18:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

babis έγραψε:
φιλτρο καμπινας εχει ρε παιδια;


Από το εργοστάσιο έρχεται χωρίς φίλτρο καμπίνας, αν θες το βάζεις εξτρά (το γνήσιο κάνει ~100?!!)

@Dimitris_P: Δηλαδή ρε Δημήτρη αν έκανες κανονικά το σέρβις των 60.000 θα σου πήγαινε 230?;;; Dizzy
Θα μου πεις, στις 30.000 είχα δώσει ~170? χωρίς να αλλάξω μπουζί Head on wall
Σα νωρίς όμως δεν είναι για αλλαγή μπουζί στις 60.000; Thinking
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 30, 2011 21:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα 75 έκανα όλα αυτά που σου έγραψα παραπάνω. τον 60 το μεγάλο δε το έκανα ποτέ, μόνο λάδια Smile
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 02, 2011 22:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπάμπη, sorry ρε φίλε, αλλά τί λάδι βάζεις με 40?? Οκ, 5w40 αλλά τί μάρκα?

Φίλτρο αέρα πού βρήκες με 15?? 'Εχεις μάρκα?

Μπουζί βρήκες το μαμά ιριδίου με 20?? Άν όχι, μήπως θυμάσαι μάρκα?
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mitsubae
Συντονιστής


Μέλος από: 27 Μάρ 08
Δημοσιεύσεις: 323
Φύλο:
Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 02, 2011 22:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασίλη, επειδή το Cuore φοράει μπουζί ιριδίου από τη μάνα του, θέλει αλλαγή κάθε 90.000χλμ κανονικά...
_________________
Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 03, 2011 23:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στις 90.000χλμ αλλαζεις τα μπουζι επειδη ειναι ιριδιου κανονικα, λεει στο εγχειριδιο!! και τα λαδια καθε 15.000 αμα το παμε ετσι. αλλα ολοι πιστευω ακολουθουμε τις αλλαγες που ειναι για σκληρη χρηση ετσι!! καθε 7.500 τα λαδια και οτι αλλο συνεπαγεται. οκ οχι στις 45.000 ειναι υπερβολη, αλλα καλο ειναι τα μπουζι στις 60.000 να αλλαχθουν το πολυ 75.000. γιατι μετα δεν θα κανει σωστη καυση και θα σου κανει λιγο παραπανω, ειναι και οι βενζινες χαλια. τα μπουζι στην αντιπροσωπια που ειχα ρωτησει ειναι πολυ πιο ακριβα απ'οτι εξω, σχεδον διπλη τιμη. το φιλτρο αερος που εβαλα ειναι ιμιτασιον μαρκα δεν θυμαμαι. τα λαδια τωρα δεν θυμαμαι μαρκα ακριβως να σου πω θα σε γελασω, ειναι αμερικανικα παντως καλα. 10ε το λιτρο εχουν και 5ε το φιλτρο λαδιου. ποσο λαδι παιρνει το αμαξι μας; οταν πας εξω σε ενα συνεργειο και εισαι πελατης ειναι δυνατον να σε παρουν και εργατικα για 10 λεπτα που θα κανει!!! η αντιπροσωπιες επειδη εχω πειρα και με αλλα αμαξια ειναι κλεφτες στα σερβις γενικα. και εξω ακομα καποιοι μηχανικοι αμα δεν σε ξερουν επισης. στην αντιπροσωπια μια φορα πηγα, την πρωτη να αλλαξω λαδια και για την ευθυγραμμιση. απο τοτε δεν ξαναπατησα, αλλα τωρα θα αναγκαστω να παω για το φιλτρο καμπινας επειδη δεν το ηξερα. αλλιως θα το ζητουσα στην αρχη σαν δωρο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 04, 2011 06:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

babis έγραψε:
αλλα ολοι πιστευω ακολουθουμε τις αλλαγες που ειναι για σκληρη χρηση


Αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία του Έλληνα, που συνήθως είναι περισσότερο ερωτευμένος μ ε το αμάξι του παρά με την γυναίκα του!! LoL
Εγώ δεν το ασπάζομαι αυτό, και ακολουθώ τον κανονικό κύκλο συντήρησης (ανά 15.000 χλμ). Στα πρώτα 2 σέρβις που έκανα ανά 7.500 χλμ, παρόλο που οι διαδρομές μου είναι μικτές (πόλη και αυτοκινητόδρομος) τα λάδια έβγαιναν σαν καινούργια! Και άλλαζα καινούργιο λάδι με πιο καινούργιο Whistling
Με τις τιμές που έχουν τα ιαπωνικά ανταλλακτικά, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω κάτι στο cuore πριν την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή περίοδο! Μη σου πω πως αν δεν τίθεται θέμα ασφάλειας (πχ τακάκια) μπορεί να το αλλάξω και αργότερα Whistling
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bill αυτο με τα τακακια ειναι καθαρα θεμα στιλ οδηγησης του καθενος
και πως τα κανεις τα χιλιομετρα. αλλα οπως ειπες καποιοι που ειναι ερωτευμενοι με τα αμαξια τους και τα αλλαζουν πολυ νωρις καποια πραγματα δεν ειναι κακο. σιγουρα υπαρχουν ομως και αλλοι που ειναι αμελης και τα ξεχνανε. εχω δει ιμαντα κομμενο, που τον αφησαν λιγο καιρο παραπανω. τα λαδια π.χ τα 5-40w η 30 επειδη ειναι φουλ συνθετικα ειναι νωρις να τα αλλαζεις στις 7500χλμ, αλλα και πολυ για τις 15000. γιατι μετα υπαρχει κινδυνος να στα καψει επειδη χανονται οι ιδιοτητες τους. καλα ειναι 10-12000 να αλλαχθουν και στις 7500 αν βαζεις 10-40w. πιστεψε με στις 15000 αλλαζε ο πατερας μου το δικο του στην αντιπροσωπια και μια φορα ειδαμε τα λαδια που εβγαιναν μαυρα, πισσα και δεν το ξαναπηγε. τα πληρωναμε και χρυσα. σε καποια πραγματα μπορουμε να κανουμε τσιγκουνιες, στο λαδι οχι. τι θα γλυτωσεις π.χ 50ε το χρονο, απο μια αλλαγη που θα εκανες παραπανω!! και μετα απο λιγα χρονια θα σου ερθει μπουμερανγκ, που θα αρχισουν τα προβληματα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης