Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 04, 2009 19:57 Θέμα δημοσίευσης: service 45.000χλμ |
|
|
Καλησπέρα,
το πήγα σήμερα για το προγραμματισμένο service των 45 + αλλαγή βαλβολίνων+τακάκια 280? όλα μαζί.
Μπορεί να ναι καλό και τίμιο το αμαξάκι μας αλλά με το που τελειώσει η εγγύηση βουρ για εξωτερικό συνεργείο. μας τον πιάνουν για μια σφραγίδα _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 13:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τακάκια γιατί άλλαξες? Ήταν φαγωμένα? 'Αλλαξες και στα ταμπούρα πίσω ή μόνο τακάκια εμπρός?
Επίσης βαλβολίνες λόγω σληρής οδήγησης (όπως αναφέρεται στο εγχειρίδιο κατόχου) ή σου τις επέβαλαν?
Ρωτάω, γιατί σε καμιά βδομάδα θα πάω για το service των 70.000χλμ με πολύ σκληρή χρήση και δεν έχω αλλάξει τίποτα από αυτά ακόμη. Στον έχεγχο των 60.000χλμ που τα ελέγξαμε με το μηχανικό μου (εκτός αντιπροσωπείας εννοείτε) μου είπε πως δε χρειάζομαι ακόμη αλλαγή. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 19:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: service 45.000χλμ |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | Καλησπέρα,
το πήγα σήμερα για το προγραμματισμένο service των 45 + αλλαγή βαλβολίνων+τακάκια 280? όλα μαζί.
Μπορεί να ναι καλό και τίμιο το αμαξάκι μας αλλά με το που τελειώσει η εγγύηση βουρ για εξωτερικό συνεργείο. μας τον πιάνουν για μια σφραγίδα |
Εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά από τον πρώτο κιόλας χρόνο να το πηγαίνω έξω... Ετοιμάζομαι τώρα για το σέρβις των 22,500, οκ, θα το κάνω στην αντιπροσωπεία, αλλά μετά χλωμό το κόβω να ξαναπατάω....
Κι όαλ αυτά για τι; Για 2 χρόνια εγγύηση??!! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 19:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ω μη γένειτο συμβεί κάτι _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 05, 2009 21:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | αν ω μη γένειτο συμβεί κάτι |
Αν είναι να βγει κάποια βλάβη λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, μες στα πρώτα 30000χλμ θα βγει.... _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 06, 2009 07:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
digibill έγραψε: | Dimitris_P έγραψε: | αν ω μη γένειτο συμβεί κάτι |
Αν είναι να βγει κάποια βλάβη λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, μες στα πρώτα 30000χλμ θα βγει.... |
κι αν σου κάτσει? σε φίλο με γαλλικό όμως που-παραδόξως -δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα, 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης χάλασε η μίζα από άγνωστο λόγο και του την άλλαξαν. _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 06, 2009 14:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | κι αν σου κάτσει? σε φίλο με γαλλικό όμως που-παραδόξως -δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα, 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης χάλασε η μίζα από άγνωστο λόγο και του την άλλαξαν. |
Μιλάμε για το cuore, όχι για κάθε πιθανό γαλλικό - κορεάτικο κλπ! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Έχει επεξεργασθεί από τον/την digibill στις Κυρ Νοέ 08, 2009 18:15, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lb058 Μέλος
Μέλος από: 14 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 29 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 08, 2009 14:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου έβγαλε πρόβλημα στο δυναμό (27.000 ΧΛΜ). Τώρα περιμένουμε το ανταλλακτικό (άντε να δούμε πότε θα έρθει). Πάντως δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο άλλο πρόβλημα προς το παρόν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 08, 2009 18:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lb058 έγραψε: | Εμένα μου έβγαλε πρόβλημα στο δυναμό (27.000 ΧΛΜ). Τώρα περιμένουμε το ανταλλακτικό (άντε να δούμε πότε θα έρθει). Πάντως δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο άλλο πρόβλημα προς το παρόν. |
Πόσο θα σου κόστιζε αν δεν το κάλυπτε η εγγύηση; _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lb058 Μέλος
Μέλος από: 14 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 29 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 08, 2009 22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχω ιδέα να πω την αλήθεια, αλλά φαντάζομαι δεν θα ήταν και λίγα σύμφωνα με τα όσα διαβάζω για τις τιμές τους. Ελπίζω μόνο να μην είναι αυτή η αρχή μιας σειράς προβλημάτων, γιατί δεν θα το αντέξω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 09, 2009 18:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν πρόκειται για μεμονωμένο γεγονός τότε δε θα είναι κάτι ελαττωματικό. θα δείξει. προβλήματα δε πρόκειται να σου βγάλει, στα 45 σου λέω εγώ με καθημερινή χρήση κ ταξίδια και χωματόδρομους κ τα πάντα είναι σκυλί _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 12, 2009 13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και συνεχίζω εγώ λέγοντας πως στο service των 70.000χλμ άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, βαλβολίνες (όλα castrol) και γενικό έλεγχο, πλήρωσα 100? σε μη εξουσιοδοτημένο και πρόβλημα ουδεν ακόμα. Και είμαι σίγουρος πως θα βγάλει πρόβλημα μετά τις 300.000χλμ!!!
Και από δρόμους, χωματόδρομους, νεροφαγώματα, τρελά ταξίδια αυθημερόν άλλο τίποτα. Σκυλί το μικρό! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mark Συντονιστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 50 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 14, 2009 12:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: |
κι αν σου κάτσει? σε φίλο με γαλλικό όμως που-παραδόξως -δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα, 1 μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης χάλασε η μίζα από άγνωστο λόγο και του την άλλαξαν. |
Τι παραδόξως ρε μπαγλαμά?!?!? Δηλαδή όποιος δεν αγοράζει ιαπωνικό πάει να πει ότι πρέπει να περιμένει ότι θα του βγάλει βλάβη??!?! Μάθε ότι σε έρευνα ευρωπαϊκή που έγινε, για καινούρια αμάξια μέχρι 50.000χλμ το Clio βγήκε 1ο σε αξιοπιστία, και το γιάρις ήταν πιο κάτω.(και μιλάμε για καταγραφή επίσημων στοιχείων από βλάβες που έχουν παρουσιάσει, όχι ερώτηση στους ιδιοκτήτες) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
steliosdel Μέλος
Μέλος από: 02 Νοέ 08 Δημοσιεύσεις: 31 Φύλο: Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 14, 2009 13:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικά πάντως τα παλαιότερα clio που βλέπω στο δρόμο είναι ελάχιστα, και να φανταστείς ότι πουλούσαν σαν ζεστά ψωμάκια. Το αν ένα αυτοκίνητο αντέχει μέχρι τα 50000 km δε μου λέει τίποτα, γιατί δεν τίθεται τόσο θέμα κατασκευής και αντοχής έως τότε. Μετά είναι τα δύσκολα, και κυρίως μετά τα 100000 km είναι που φαίνεται ποιός καυασκευαστής έχει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα. Τα περισσότερα αρχαια αμάξια που βλέπω είναι γιαπωνέζικα και το κυριότερο, από προσωπικά παραδείγματα πάλι, τα πάνε περίφημα! Το yaris πάντως (δεν ξέρω για ποιό μοντέλο λες) κατασκευαζόταν σε Ιαπωνία ( 1000 cc) και Γαλλία (1300 cc). Αυτά για μοντέλα 2003 έως τότε που άλλαξε τελείως το αρχικό σχήμα τους. Αν ρωτήσεις μηχανικούς σε συνεργεία toyota ( εγώ ρώτησα γιατί έψαχνε η κοπέλα μου για yaris και τύχαμε και σε 1000 και σε 1300 ) θα σου πουν ότι το 1000αρι δεν παθαίνει τίποτα γιατί είναι το " γιαπωνέζικο", ενώ αντίθετα για το 1300αρι θα δεις επιφύλαξη και προειδοποίηση γιατί είναι το ¨γαλλικό¨, πάντα με τα λεγόμενά τους.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο γενικός κανόνας που λέει ότι τα γιαπωνέζικα αντέχουν πολύ περισσότερο από τα γαλλικά-ευρωπαϊκά ισχύει και θα σου το πουν, πιστεύω, ακόμα και μηχανικοί γαλλικών αυτοκινήτων.
Άλλωστε υπάρχουν γαλλικά μοντέλλα τα οποία έχουν βρεθεί στην πρώτη θέση σε διάφορες έρευνες για συχνότητα βλαβών ( πάρε για παράδειγμα τα megane ), ενώ κάτι αντίστοιχο δεν έχει συμβεί για γιαπωνέζικα.
Και στο κάτω κάτω της γραφής, αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει ( και τα cuore είναι όντως από Ιαπωνία!!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mark Συντονιστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 50 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 14, 2009 15:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ξέρω όλα αυτά που μου λες. Είχα και yaris 1000άρι. Και ήταν γιαπωνέζικο όντως. Έχω κρατήσει ακόμα ένα ταμπελάκι που είχε μέσα το αμάξι όταν το παραδώσανε και ξεχάσανε να το βγάλουν, από το εργοστάσιο και είναι όλα στα γιαπωνέζικα. Δεν αντιλέγω τα γιαπωνέζικα έχουν τη φήμη ότι είναι τέρατα αντοχής, αλλά όπως σωστά είπες τα περισσότερα δεν είναι πια γιαπωνέζικα. Και όσο και αν τα εργοστάσια έχουν ίδιες προδιαγραφές, είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα ένα γιαπωνέζικο με ένα ίδιο αγγλικό. Ο πατέρας μου έχει αλλάξει πάνω από 10 χοντα και 3-4 τογιότα, και υπήρχε περίπτωση που γιαπωνέζικο σιβίκ κράτησε μέχρι και τα εργοστασιακά τακάκια μέχρι τα 80.000 χλμ. Τα ευρωπαϊκά από την άλλη που είχαμε χωρίς να βγάλουν κάτι σοβαρό, είχανε μερικά κουσούρια όπως τριγμούς σε διάφορα μέρη από την αρχή σχετικά. Ναι, το κουόρε μπορεί να είναι made in japan, και σκυλί. Αλλά μου τη δίνει ο πρόεδρας(που τον ξέρω προσωπικά) που λέει πια ότι πας μη γιαπωνέζος = βάρβαρος, ενώ παλιότερα του άρεσε ακόμη και το κλιό, αλλά τον χάλασε που σταμάτησε το 1.4 και βγήκε το 1.2Τ, μιας και φοβότανε το τούρμπο. (δεν πειράζει, το πήρα εγώ, και είναι εξαιρετικό.... )
edit: Εγώ από την άλλη βλέπω πάρα πολλά Clio προηγούμενα στο δρόμο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|