Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 16, 2009 17:31 Θέμα δημοσίευσης: ABS |
|
|
Είστε ευχαριστημένοι με το abs σε Ελληνικούς δρόμους (λακούβες, δρόμος-γυαλί);
Ξερω ότι έχει καλά φρένα , αλλά αν δεν είχε το abs μήπως θα ήταν αποτελεσματικότερο;
Ρωτάω γιατί θέλω να το πάρω και αν είναι να κάνω αυτή την αλλαγή θέλω να την κάνει η μαμά daihatsu. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 17, 2009 06:23 Θέμα δημοσίευσης: Re: ABS |
|
|
gadgeterian έγραψε: | Είστε ευχαριστημένοι με το abs σε Ελληνικούς δρόμους (λακούβες, δρόμος-γυαλί);
Ξερω ότι έχει καλά φρένα , αλλά αν δεν είχε το abs μήπως θα ήταν αποτελεσματικότερο;
Ρωτάω γιατί θέλω να το πάρω και αν είναι να κάνω αυτή την αλλαγή θέλω να την κάνει η μαμά daihatsu. |
2 χρόνια το οδηγάω στους δρόμους της Αθήνας και πρόβλημα δεν είχα κανένα. όσες φορές έχει ενεργοποιηθεί έχει κάνει δουλειά. άμα αναφέρεσαι σε πλαγιολίσθηση ή πέσεις σε λάδια εκεί φίλε μου είναι στο τι θα κάνεις εκείνη τη στιγμή για να το σώσεις, αφού τα δεδομένα δεν ισχύουν _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 12:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ένα μικρό και ελαφρύ αμαξάκι σαν το Cuore , το ABS δεν είναι απαραίτητο. Είναι όμως στην ικανότητα του οδηγού, το πώς θα φρενάρει απότομα αν χρειαστεί και αν θα δώσει την μέγιστη πίεση στο πεντάλ του φρένου χωρίς σπινάρουν οι τροχοί.
Από την άλλη , για να είναι υποχρεωτικό πλέον στα νέα αυτοκίνητα...κάτι παραπάνω ξέρουν. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 17:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς αυτό εννοώ tomas. 99% θα το βάλω όμως γιατί δεν μπορώ να ξέρω πως θα ήταν χωρίς. Το ιδανικότερο θα ήταν να υπήρχε κάποιος που να είχε μπρος-πίσω δισκόφρενα χωρίς ABS. Ετσι θα μπορούσαμε να το συγκρίνουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 20, 2009 22:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγγνώμη αν ακουστώ λίγο κακός και απόλυτος, αλλά κάτι τέτοιες συζητήσεις μου σπάνε κυριολεκτικά τα νεύρα! "Καλό το ABS αλλά όχι για όλες τις περιπτώσεις", "καμιά φορά η ζώνη σε σκοτώνει αντί να σε σώσει" κι άλλες πολλές τέτοιου είδους συζητήσεις από ειδικούς του καφενείου....
Η αλήθεια είναι μία και μοναδική: το ABS εξασφαλιζει την ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ Όλα τα άλλα είναι απλή παραφιλολογία, σε δουλειά να βρισκόμαστε............. _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Σεπ 20, 2009 22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεκτή η γνώμη σου.
Είσαι 100% σίγουρος ότι είναι καλό το ABS για Ελληνικούς δρόμους ;
Ειμαι σίγουρος ότι σε όλους έχει κάτσει μια στραβή που έχουν σταματήσει στο εκατοστό και αυτό γιατί "σέρνεται" το αμάξι . Αν εχεις δισκόφρενα πίσω , μήπως είναι καλύτερα απο ταμπουρα και abs;
Αν το γνωρίζεις αυτό με βεβαιότητα , κιεγω μαζί σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 21, 2009 11:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gadgeterian έγραψε: | Δεκτή η γνώμη σου.
Είσαι 100% σίγουρος ότι είναι καλό το ABS για Ελληνικούς δρόμους ;
Ειμαι σίγουρος ότι σε όλους έχει κάτσει μια στραβή που έχουν σταματήσει στο εκατοστό και αυτό γιατί "σέρνεται" το αμάξι . Αν εχεις δισκόφρενα πίσω , μήπως είναι καλύτερα απο ταμπουρα και abs;
Αν το γνωρίζεις αυτό με βεβαιότητα , κιεγω μαζί σου. |
Όλα αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με την ουσία του ABS και με αυτό που πραγματικά κάνει.... Το ABS εμποδίζει τους τροχούς να μπλοκαριστούν όταν δεν έχει "ξοδευτεί" η κινητική ενέργεια που αυτοί κουβαλάνε. Αν συμβεί αυτό (αν οι τροχοί μπλοκαριστούν και το αμάξι συνεχίσει να κινείται - εφόσον θα έχει ακόμη αρκετή κινητική ενέργεια) δύο πράγματα συμβαίνουν: δεν έχεις τον έλεγχο του οχήματος και δεν ξέρεις σε πόση απόσταση θα σταματήσεις. Πρακτικά δηλαδή, το αν θα ξεφύγεις από την πορεία σου και σε πόση απόσταση θα σταματήσεις είναι καθαρά θέματα τύχης που εξαρτώνται από μυριάδες παράγοντες που αλλάζουν κάθε φορά.
Διασφαλίζοντας ότι οι τροχοί δεν μπλοκάρουν, απλά εξαλείφεις την τύχη και είσαι σίγουρος ότι θα σταματήσεις στην μικρότερη δυνατή και ασφαλέστερη απόσταση.....
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός........ _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 21, 2009 18:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγινες κατανοητός. Όλα σωστά ειναι αυτά που γράφεις.
Ολοι ξέρουμε τι είναι το ABS.
Εγώ προσπαθώ να κάνω την συγκριση που λεω πιο πάνω.
Ακρη δεν θα βγάλουμε γιατι μιλαμε και γράφουμε με υποθέσεις και οχι με κάτι που μπορούμε να αποδείξουμε...
Πήγα σήμερα στην Agripan και ρώτησα για δισκόφρενα πίσω και μου είπαν ότι δεν ασχολείται η αντιπροσωπεια με αυτά...
Ξερετε πόσο πάνε στο εμπόριο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 06:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
είναι γελοίο και μόνο να σκεφτόμαστε για δισκόφρενα πίσω σε τέτοιο αμάξι
αν θέλετε γκάζια κ να τρέχετε τότε πάρτε άλλο _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 08:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά έχετε αντιληφθεί τι σόι πράγμα είναι το αμάξι που πάτε να αγοράσετε;;; Ή θα το πάρετε και μετά.... δεν θα σας κάνει;;;; _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 08:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γραφω πουθενα για γκαζια κιτ εγκεφαλους κσι τουρμπο? Μη μπερδευεστε. Ολο το θεμα ειναι υποτιθεται για ασφαλεια. Το οτι θελω να βαλω πισω δισκοφρενα δεν σημαινει υποχρεωτικα και γκαζια. Περισσοτερη ασφαλεια θελω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 09:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gadgeterian έγραψε: | Γραφω πουθενα για γκαζια κιτ εγκεφαλους κσι τουρμπο? Μη μπερδευεστε. Ολο το θεμα ειναι υποτιθεται για ασφαλεια. Το οτι θελω να βαλω πισω δισκοφρενα δεν σημαινει υποχρεωτικα και γκαζια. Περισσοτερη ασφαλεια θελω. |
Δοκίμασες ήδη τα φρένα του cuore και δεν σε καλύπτουν? _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 12:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυριο εχω ραντεβου για test drive. Εγω τα εγραψα ολα αυτα προληπτικα.Θελω να εχω οσο γινεται περισσοτερη και μεγαλυτερη ασφαλεια. Εχει καλα φρενα και το εχω διαβασει.Πιστευω ομως οτι καλο ειναι να κανουμε οτι καλυτερο για την ασσφαλεια.
Καποιος εδω μεσα(δεν θυμαμαι ονομα) διαβασα οτι εχει αεροσακο γονατων.Μπραβο του. Το σκεφτηκατε εσεις να βαλετε; Ασφαλεια ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 13:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gadgeterian έγραψε: | αυριο εχω ραντεβου για test drive. Εγω τα εγραψα ολα αυτα προληπτικα.Θελω να εχω οσο γινεται περισσοτερη και μεγαλυτερη ασφαλεια. Εχει καλα φρενα και το εχω διαβασει.Πιστευω ομως οτι καλο ειναι να κανουμε οτι καλυτερο για την ασσφαλεια.
Καποιος εδω μεσα(δεν θυμαμαι ονομα) διαβασα οτι εχει αεροσακο γονατων.Μπραβο του. Το σκεφτηκατε εσεις να βαλετε; Ασφαλεια ειναι. |
Άλλο η "μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια" και άλλο η υπερβολή...
Κάθε αυτοκίνητο εμπίπτει σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία και σχεδιάζεται με αυτό ως γνώμονα... Εφόσον ο αρχικός σχεδιασμός δεν προβλέπει πίσω δισκόφρενα, υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό (πέρα από τον περιορισμό του κόστους).
Αν θες την μέγιστη δυνατή ασφάλεια, κινήσου μέσα στα πλαίσια που σου επιτρέπει ο σχεδιασμός αυτός, αλλιώς άλλαξε κατηγορία Μπορείς για παράδειγμα -όπως κι εσύ αναφέρεις- να βάλεις εξτρά αερόσακους (παρεμπιπτόντως, μάλλον σε εμένα αναφέρεσαι με τον αερόσακο γονάτων... Δεν ήταν όμως κάτι που μόνος μου έβαλα με πατέντα! Προβλέπεται σε ένα από τα 2 "πακέτα" αερόσακων που δίνει ως εναλλακτικές η Daihatsu). Αντί για μεταλλικό χρώμα πχ, δώσε το ίδιο περίπου ποσό για πλευρικού αερόσακους + γόνατος οδηγού. Αν η τσέπη σου αντέχει ακομη περισσότερο (+1100?) βάλε και αερόσακους κουρτίνες!
Το να συζητάμε όμως για δισκόφρενα είναι μάλλον αστείο!
Είτε έτσι όμως, είτε αλλιώς, μην ξεχνάς ότι το cuore είναι ένα μικρό αμάξι, με λεπτές πόρτες, μικρό αμάξωμα κλπ... Ότι και να βάλεις, αν τρακάρεις με μεγαλύτερο αυτοκίνητο, είναι αυτονόητο ποιός έχει το πλεονέκτημα......
Φιλικά _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gadgeterian Μέλος
Μέλος από: 24 Ιούλ 09 Δημοσιεύσεις: 14 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 22, 2009 17:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H γνωμη σου εναντια στη δικια μου γνωμη...
Για σενα ειναι υπερβολή , για μένα δεν είναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|