Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lakouva Μέλος
Μέλος από: 08 Απρ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 08, 2010 20:41 Θέμα δημοσίευσης: σκορτσαρισμα |
|
|
μετά απο πολύ ταλαιπωρία και ψάξιμο για ανταλλακτικά βρήκα το forum και έκανα μόλις εγγραφή.
Το πρόβλημα που έχω είναι ότι το αμάξι σκορτσάρι περίπου στις 2500 - 3000 στροφές (είτε εν κινήσει είτε εν στάση ) και τρέχω εδω και πέντε χρόνια στα συνεργεία.
Καθάρισμα καρμπυρατερ και ξανα καθαρισμα αλλά το προβλημα, προβλημα.
Στο τέλος πήγα και σε ηλεκτρολόγο μήπως είναι ηλεκτρολογικό το πρόβλημα, εκει με πληροφόρησαν ότι μπορεί να φταίει μια μονάδα που είναι κάτω απο το ταμπλό στο μέρος του συνοδηγου και ορίζει ότι σχέση έχει με ρυθμιστη L με αέρα στο καρμπυρατερ το ρεύμα στα μπουζι και τις άλλες ρυθμίσεις στο καρμπυρατερ.
ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ
το μοντελο είναι cuore DAL201S - ED 10 του 1993
Μηπως είχε κάποιος το αντίστοιχο πρόβλημα και βρήκε την λύση θα με έσωζε
Ευχαριστώ πολύ ΓΙΑΝΝΗΣ
Και κάτι ακόμα ψάχνω τον πισω ταμπλά ξέρεις κάποιος που μπορώ να τον βρω μεταχειρισμένο??? _________________ CUORE L201 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 11, 2010 10:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη, καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Κάποιο από τα παιδιά στο forum θα είχε ανάλογη εμπειρία οπότε ελπίζω να βρείς σύντομα λύση στο πρόβλημα σου. _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMITRIS Μέλος
Μέλος από: 21 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 21, 2011 18:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: σκορτσαρισμα |
|
|
Γιάννη, το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με το ίδιο μοντέλο, σκορτσάρει ιδιαίτερα όταν ξεκινάω για 1, 2 ΚΜ αν εχεις βρεί κάποια λύση σε παρακαλώ ενημερωσέ με.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lakouva Μέλος
Μέλος από: 08 Απρ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 21:06 Θέμα δημοσίευσης: σκορτσαρισμα |
|
|
Δυστυχώς μετά απο πολλά μαστοράκια καρμυπατεραδες κανενας δεν μπορεσε να βρει και να φτιάξει το αυτοκίνητο
Έχω απογοητευτεί που σκεφτομαι να το αποσύρω ούτε καν να το πουλήσω για να μην το πάρει κάποιος και με βρίζει και φυσικά
μακριά απο DAIHATSU _________________ CUORE L201
Έχει επεξεργασθεί από τον/την lakouva στις Δευ Αύγ 22, 2011 22:10, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMITRIS Μέλος
Μέλος από: 21 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 21:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: σκορτσαρισμα |
|
|
Γιάννη, καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση! εγώ θα το ψάξω και πιστεύω θα βρω κάποια λύση. επειδή τώρα το αγόρασα, μεταχειρισμένο για να εξυπηρετούμαι σαν δεύτερο αυτοκίνητο. αν βρω τι πρόβλημα υπάρχει, σίγουρα θα στο ανακοινώσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lakouva Μέλος
Μέλος από: 08 Απρ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 22:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ θα περιμένω αν βρεις κάτι
Ευχαριστώ _________________ CUORE L201 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lakouva Μέλος
Μέλος από: 08 Απρ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 03, 2011 18:43 Θέμα δημοσίευσης: σκορτσαρισμα |
|
|
Φιλε Δημήτρη καλησπέρα
Μήπως έχεις κάποιο έστω και μικρό αποτέλεσμα???
Εχαριστώ _________________ CUORE L201 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMITRIS Μέλος
Μέλος από: 21 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 06, 2011 22:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: σκορτσαρισμα |
|
|
lakouva έγραψε: | Φιλε Δημήτρη καλησπέρα
Μήπως έχεις κάποιο έστω και μικρό αποτέλεσμα???
Εχαριστώ | Γιάννη καλησπέρα!!! καταρχήν συγγνώμη που άργησα να σου απαντήσω ...........λογω πολλών υποχρεώσεων δεν είχα μπει καθόλου στο forum. λοιπόν άκου με προσοχή .........επανω στο καρμπυρατέρ και δεξιά όπως βλέπεις αφαιρώντας το φίλτρο αέρα, έχει δυο ηλεκτρικούς διακόπτες, από τους οποίους ξεκινούν δυο καλώδια για τον καθένα και καταλήγουν σε δυο φισάκια. αυτοί οι διακόπτες ενεργοποιούνται με το πάτημα του γκαζιού και δίνουν εντολή στον εγκέφαλο. το όλο θέμα είναι να λειτουργούν, και δεύτερον να είναι σωστά ρυθμισμένοι όσον αφορά το χρόνο ενεργοποίησης τους, η ρύθμιση γίνεται από ένα ρευματοφόρο που βρίσκεται ακριβώς διπλά από τη βίδα ρύθμισης του ρελαντί και κάτω από τους διακόπτες. Ο πρώτος διακόπτης ρυθμίζει τις χαμηλές στροφές του κινητήρα ενώ ο δεύτερος τις υψηλές στροφές.
εγώ αφιέρωσα ένα ολόκληρο μεσημέρι για να το ρυθμίσω, και τώρα λειτούργει
μια χαρά!!! ελπίζω να σε κατατόπισα.......... αν έχεις απορίες στείλε μήνυμα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lakouva Μέλος
Μέλος από: 08 Απρ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 07, 2011 18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όντος έχεις δύο διακοπτάκια που δουλεύουν πατώντας το γκάζι
αυτά πρέπει όταν πατάς το γκάζι πως να συμπεριφέρονται ;;;
όταν πατάς λίγο το γκάζι να κάνει κλικ το ένα για τις χαμηλές στροφές και το δεύτερο όταν το τερματίζεις να κάνει κλικ;;;
Πες μου για το πως θα πρέπει να λειτουργούν για να το ψάξω και εγώ μιας και το έφτιαξες (αν μπορείς λίγο πιό αναλυτικά)
Τώρα δεν σου κάνει τίποτα κανενα σκορτσάρισμα;;;
Ευχαριστώ _________________ CUORE L201 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMITRIS Μέλος
Μέλος από: 21 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο: Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 07, 2011 20:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lakouva έγραψε: | όντος έχεις δύο διακοπτάκια που δουλεύουν πατώντας το γκάζι
αυτά πρέπει όταν πατάς το γκάζι πως να συμπεριφέρονται ;;;
όταν πατάς λίγο το γκάζι να κάνει κλικ το ένα για τις χαμηλές στροφές και το δεύτερο όταν το τερματίζεις να κάνει κλικ;;;
Πες μου για το πως θα πρέπει να λειτουργούν για να το ψάξω και εγώ μιας και το έφτιαξες (αν μπορείς λίγο πιό αναλυτικά)
Τώρα δεν σου κάνει τίποτα κανενα σκορτσάρισμα;;;
Ευχαριστώ |
Γιάννη, τώρα δε μου σκορτσάρει καθόλου. καταρχήν πρέπει με ένα πολύμετρο να μετρήσεις αν λειτουργούν οι διακόπτες, αφού το βάλεις στη θέση της αντίστασης, πατώντας το γκάζι θα πρέπει να σου δείχνει ένδειξη αν δεν δείχνει, ο διακόπτης έχει πρόβλημα.
πρώτα ενεργοποιείται ο πίσω διακόπτης και μετά ο μπροστά, το σημαντικό είναι να ρυθμίσεις το σημείο ενεργοποίησης με τη βιδούλα (ρεγουλατόρο) που βρίσκεται κάτω, διπλά στη βίδα ρύθμισης του ρελαντί. μέχρι να βρεις το σωστό σημείο ρύθμισης ο κινητήρας θα σκερτσάρει. εννοείται ότι τα μπουζί σου είναι καλά, το αβάνς ρυθμισμένο σωστά, και το καρμπυρατέρ καθαρό.
σου εύχομαι καλή επιτυχία, και ότι άλλο θες εδώ είμαι!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 07, 2011 20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνονόματε αν σου είναι πιο εύκολο να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες θα ήταν άψογα Στη "γλώσσα" του internet τα κεφαλαία σημαίνουν ότι φωνάζεις συν ότι δυσκολεύουν την ομαλή ανάγνωση _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
lakouva Μέλος
Μέλος από: 08 Απρ 10 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 07, 2011 22:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω _________________ CUORE L201 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 08, 2011 00:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | Συνονόματε αν σου είναι πιο εύκολο να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες θα ήταν άψογα Στη "γλώσσα" του internet τα κεφαλαία σημαίνουν ότι φωνάζεις συν ότι δυσκολεύουν την ομαλή ανάγνωση |
Ok Δημήτρη, τα διόρθωσα λιγάκι!
Δημήτρη από τα όμορφα Ιωάννινα,αν μπορείς γράφε με μικρά αδερφέ!
Ευχαριστούμε επίσης για τις σημαντικές πληροφορίες που έδωσες! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|