Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chrizz Μέλος
Μέλος από: 22 Ιαν 09 Δημοσιεύσεις: 3 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 15, 2011 11:13 Θέμα δημοσίευσης: lpg |
|
|
Για το μικρο μου μωρό (2009) θέλω να βάλω υγραέριο LPG. Υπάρχουν καθόλου εμπειρίες? _________________ CUORE HG A/T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Σεπ 15, 2011 16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή ερώτηση.
Το σκέφτομαι και εγώ αλλά θα χάσουμε εντελώς τη ρεζέρβα ή το μικρό χώρο αποσκευών.
Το έχει κάνει κανείς? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gIannhsd Μέλος
Μέλος από: 05 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 19, 2011 12:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα. Έχω βάλει εγώ υγραεριο στο Cuore.
Είναι μοντέλο 2008 και έβαλα σύστημα αερίου ψεκασμου της zavoli (ιταλικό) εδώ και κανά μήνα. Το συγκεκριμένο σύστημα ψεκαζει παραλληλα και λίγη βενζίνη όταν νιώσει αυξημένο φορτίο (ζόρι ή απότομη επιτάχυνση) για τη λίπανση - ψύξη των βαλβίδων.
Μου κόστισε 1230 ?. Η μέση κατανάλωση με μικτή οδήγηση είναι πλέον περ. 6.4lt/100km ή χοντρικα 5?/100km με τιμή υγραεριου 0.84?/lt.
Προσωπικά με συμφέρει καθώς κάνω 100 χλμ τη μέρα για πήγαινε έλα στην εργασία μου, συν τα έξτρα (εκδρομές, ταξιδια κτλ).
Μου έβαλαν ρεζερβουάρ στη θέση της ρεζερβας χωρητικότητας 37 lt. Για λόγους ασφαλείας γεμίζει 32 lt κάτι που μου δίνει αυτονομία περίπου 500 km.
Τη ρεζερβα την έχω βάλει στο χώρο για τα πόδια πίσω απο τον οδηγό, αφού στο ιδιο σημείο είναι και το καθισματακι του παιδιού οπότε ο χώρος δεν μου χρειάζεται.
Απο επιδόσεις το νιώθω ελαφρος πιο νωχελικό απ'οτι με βενζίνη. Βέβαια για δικούς μου λόγους δεν το πάω ποτέ πάνω απο τις 4000 στρ με υγράεριο. Άλλωστε η τοποθέτηση έγινε με σκοπό την οικονομία και μόνο. Για όλα τα αλλά υπάρχει η βενζίνη.
Αυτά, για οτιδήποτε άλλο που μπορώ να βοηθήσω ελεύθερα.
Γιάννης _________________ Cuore (L 276) LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλέξανδρος Μέλος
Μέλος από: 16 Φεβ 08 Δημοσιεύσεις: 54 Φύλο: Τόπος: Saint Jim
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 19, 2011 14:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή για να το κάνουμε λιανά.
Είχες μια κατανάλωση περίπου στο 6lit/100km με βενζίνη (να υποθέσω ότι σε μικτό κύκλο κάπου εκεί είμαστε όλοι) με 1,68 ευρώ το λίτρο έχουμε 10,08 ευρώ τα 100km.
Με το γκάζι έχεις 6,4lit/100km με 0,84 ευρώ το λίτρο άρα 5,376 ευρώ τα 100km.
Διόρθωσέ με αν κάνω κάπου λάθος.
Άρα βγάζει τα λεφτά του το lpg μετά από 26.150km περίπου. _________________ Cuore 2008 (L 276)
http://kalofagades.pblogs.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gIannhsd Μέλος
Μέλος από: 05 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Σεπ 19, 2011 15:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξανδρος έγραψε: | Δηλαδή για να το κάνουμε λιανά.
Είχες μια κατανάλωση περίπου στο 6lit/100km με βενζίνη (να υποθέσω ότι σε μικτό κύκλο κάπου εκεί είμαστε όλοι) με 1,68 ευρώ το λίτρο έχουμε 10,08 ευρώ τα 100km.
Με το γκάζι έχεις 6,4lit/100km με 0,84 ευρώ το λίτρο άρα 5,376 ευρώ τα 100km.
Διόρθωσέ με αν κάνω κάπου λάθος.
Άρα βγάζει τα λεφτά του το lpg μετά από 26.150km περίπου. | Πολύ σωστά. Θα το κάνω απόσβεση μετά από ένα χρόνο περίπου σύμφωνα με τα χλμ που κάνω και αν διατηρηθεί η διαφορά βενζίνης - αερίου.
Υπόψιν το 6.4lt/100km είναι με φουλ A/C παντού και πάντα _________________ Cuore (L 276) LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 20, 2011 22:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gIannhsd έγραψε: | .......................
και αν διατηρηθεί η διαφορά βενζίνης - αερίου. |
Αυτό είναι που με αγχώνει.
Κάποιος φίλος μου είπε πως υπάρχει όρος να έχει πάντα το γκάζι τη μισή τιμή της βενζίνης. Αν ισχύει, καλώς.
Αν όχι όμως, τι κάνουμε? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Σεπ 21, 2011 19:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν αποκλείεται να ρίξουν κι εκεί κανά φόρο _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 06, 2011 17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το να πειράξω το μοτερ της Daihatsu - τέρας αξιοπιστίας και να παρέμβω με εξτρα λιπανση που χρειάζεται κάθε εγκατάσταση υγραεριοκίνησης είναι λίγο ιεροσυλία. Και για 1000cc περισσότερο.
Εσεις τί λετε ? _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 06, 2011 19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1.
δεν αξίζει να κάνεις τέτοιες μετατροπές σε μικρό αυτοκινητάκι _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gIannhsd Μέλος
Μέλος από: 05 Αύγ 11 Δημοσιεύσεις: 6 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 19, 2011 20:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κάθε ένας έχει τις ανάγκες του και ανάλογα πράττει. Προσωπικά το Cuore με υγραεριο με βολεύει αφάνταστα. Ειναι εργαλείο. Κάποιος άλλος που κάνει 5 και 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, φυσικά και δεν αξίζει να προχωρήσει στη μετατροπή.
@tomas133 Δεν έγραψα πουθενά για έξτρα λίπανση. Για αυτό τον λόγο άλλωστε και έβαλα το κιτακι που ψεκαζει παράλληλα και βενζίνη, οπότε δεν χρειάζεται λαδιερες και βλακείες. _________________ Cuore (L 276) LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tomas133 Μέλος
Μέλος από: 13 Απρ 08 Δημοσιεύσεις: 164 Φύλο: Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 21, 2011 15:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανέβασε αν θέλεις μερικές φωτογραφίες απο τον χωρο της μηχανής και από το ρεζερβουαρ υγραεριου. _________________ Cuore L251 04' |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis79 Μέλος
Μέλος από: 12 Φεβ 12 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 12, 2012 21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφέρομαι κι εγώ για εγκατάσταση LPG στο Cuore μου (L276/2009). Επισκέφτηκα πρόσφατα την γνωστή αλυσίδα που έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία της ZAVOLI. Παρά ταύτα με ενημέρωσαν ότι σε αυτοκίνητα σαν το Cuore βάζουν ρεζερβουάρ τύπου "Θερμοσίφωνα" 35lt κάτι το οποίο ασφαλώς δεν με ικανοποιεί καθώς χάνω τον χώρο αποσκευών καθώς και την ευελιξία του μετακινούμενου πίσω καθίσματος. Μάλιστα δοκιμάσαμε επί τόπου την μικρότερη διαθέσιμη δεξαμενή τύπου ρεζέρβας ονομαστικής χωρηρικότητας 35lt και διαπιστώσαμε ότι δεν μπαίνει με τίποτα.
Σε πρώην συνεργάτη της Agripan στη Θεσσαλονίκη που εγκαθιστά υγραέριο μου είπανε ότι η δεξαμενή που προτείνουνε (δεν έχουνε βάλει ακόμα σε Cuore) είναι τύπου ρεζέρβας ονομαστικής χωρητικότητας 28lt δηλαδή φουλάρει με 0,8x28=22,4lt. Πρακτικά με κατανάλωση υγραερίου της τάξης των 7lt/100km μιλάμε για μια αυτονομία υγραερίου της τάξης των 300km. Βέβαια αυτοί προτείνουν σύστημα με λαδιέρα κάτι που δεν με ενθουσιάζει (σύστημα LOVATO ή LANDIRENZO).
Αγαπητέ gIannhsd,
Μπορείς σε παρακαλώ να επιβεβαιώσεις ότι η δεξαμενή σου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 37lt, έχει μπει στη θέση της ρεζέρβας και δεν έχει επηρεάσει τον χώρο αποσκευών καθώς και ότι το πίσω κάθισμα μετακινείται όπως και πριν; Είναι εύκολο να μας ενημερώσεις για το συνεργείο εγκατάστασης;
Αντιλαμβάνομαι ότι σε πολύ λίγα cuore έχει μπει προς το παρόν lpg (λογικό καθώς η κατανάλωσή του είναι μικρή). Σε video που κυκλοφορεί στο youtube φαίνεται AYGO με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 27lt. Oποιαδήποτε βοήθεια από όσους έχουν τοποθετήσει τέτοιο σύστημα είναι ευπρόσδεκτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis79 Μέλος
Μέλος από: 12 Φεβ 12 Δημοσιεύσεις: 4 Φύλο:
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 27, 2012 23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν δυό μέρες παρέλαβα το αυτοκίνητό μου με το εγκατεστημένο kit από την ZAVOLI. Η μετατροπή κόστισε 1190 Ευρώ. Ο ψεκασμός γίνεται σε αέρια φάση, ο ανεφοδιασμός από υποδοχή στον πίσω προφυλακτήρα και η δεξαμενή που τελικά επέλεξα είναι τύπου ρεζέρβας 26lt. Όπως ήδη ανέφερα δοκίμασα και μεγαλύτερες δεξαμενές, μία 35lt και μία 34lt (η συγκεκριμένη δεξαμενή από εταιρεία που η ίδια η DAIHATSU στην Ελλάδα συνεργάζεται) αλλά χωρίς αποτέλεσμα καθώς το ύψος του χώρου της ρεζέρβας δεν επέτρεπε την χρησιμοποίησή τους.
Στα πρώτα 100km δεν έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η αλλαγή από την βενζίνη στο υγραέριο γίνεται σχετικά γρήγορα μέσα σε 1-2 λεπτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (εξωτερική θερμοκρασία 5 Κελσίου). Το αρχικό γέμισμα ήταν στα 25lt οπότε μένει σταδιακά μετά από μερικά γεμίσματα να διαπιστώσω κατανάλωση και αυτονομία.
Ελπίζω η χρήση του να είναι απροβλημάτιστη. Θα ενημερώσω σχετικά όταν θα έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα και θα έχω σχηματίσει ίδια άποψη. _________________ Cuore L276 (2009) LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 04, 2012 15:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@gIannhsd: Γιάννη, χωράει καλά η δεξαμενή τύπου ρεζέρβας των 37lt? Σου είναι εύκολο να ανεβάσεις κανα δυο φωτογραφίες?
@Giannhs79: Γιάννη (Νο2) τελικά έβαλες δεξαμενή 26lt η οποία γεμίζει με 25lt? Κανονικά δεν θα έπρεπε να γεμίζει με 26x0.8= 20.80lt?
Σου είναι εύκολο να βάλεις και εσύ κάποιες φωτό?
Έκανα μια βόλτα απο συνεργείο που τοποθετεί το σύστημα Landirenzo χωρίς λαδιέρα. Έχετε καποια συγκεκριμένη άποψη (θετική ή αρνητική) για τη συγκεκριμένη εταιρεία? _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mitsubae Συντονιστής
Μέλος από: 27 Μάρ 08 Δημοσιεύσεις: 323 Φύλο: Τόπος: Ναύπλιο - Χαλάνδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 15, 2012 17:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Που είστε χαμένοι???
Έλα και η παλιοβενζίνη έχει πάει στο θεό!!! _________________ Daihatsu Cuore L276 (2007)
Suzuki Vitara JLX 1.6 (1992)
Vespa P200E (1981) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|