Εγγραφή :: Κατάλογος Μελών :: Σύνδεση   Πεμ Μάρ 28, 2024 22:43

Greek Club Cuore Αρχική σελίδα
service 60.000
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 07:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

babis έγραψε:
τι θα γλυτωσεις π.χ 50ε το χρονο, απο μια αλλαγη που θα εκανες παραπανω!! και μετα απο λιγα χρονια θα σου ερθει μπουμερανγκ, που θα αρχισουν τα προβληματα


Όταν η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία σου λέει ότι ο κανονικός κύκλος συντήρησης είοναι ανά 15.000 χλμ, σημαίνει ότι τα λάδια που σου βάζει είναι φτιαγμένα για να αντέχουν παραπάνω από 15.000 χλμ! Ο κύκλος των 7500 είναι για "έντονες συνθήκες οδήγησης" και -σύμφωνα με την κατασκευάστρια- είναι μάλλον η εξαίρεση. Άλλο που εδώ τον έχουν κάνει κανόνα.
Την τελευταία φορά που άλλαξα λάδια, μετά από 15.000 χλμ, μια χαρά ήταν. Σύμφωνα με τον μάστορα είχαν μια ελαφριά οσμή καμμένου, που σημαίνει όχι ότι δεν λιπαίνανε αλλά ότι λειτουργούσαν σε ελαφρώς πιο υψηλή θερμοκρασία (το συνθετικό λάδι δεν γίνεται γράσσο όπως το ορυκτό. Αν το αφήσεις ΠΟΛΥ παραπάνω στην μηχανή, αρχίζει σιγά - σιγά να γίενται νερό και να μην τραβάει σωστά θερμοκρασίες). Ο ίδιος ο μηχανικός μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, αλλά "δεν είναι -μακροπρόθεσμα" το καλύτερο δυνατό για τα μέταλλα". Το μακροπρόθεσμα τι σημαίνει; Ότι στις 600.000 χλμ θα μου καίει παραπάνω; Dizzy Μα σε 600.000 χλμ θα καίω κι εγώ παραπάνω, αφού θα είμαι 10- χρόνια μεγαλύτερος LoL

Θέλω να πω από όλα αυτά ότι κάποια πράγματα, οκ, έχουν βάση από πίσω τους, αλλά κάπου μας τα έχουν περάσει χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τις ρεαλιστικές του διαστάσεις! Προσωπικά δεν είμαι καθόλου αμελής -το αντίθετο μάλλον- αλλά έχω αποφασίσει ότι δεν θα δουλεύω για να μου τα τρώει το αυτοκίνητο. Το μικρό εισόδημα που βγάζω προτιμώ να το διαθέτω στο να ζω εγώ!
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Dimitris_P
Διαχειριστής


Μέλος από: 16 Οκτ 07
Δημοσιεύσεις: 505
Φύλο:
Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 19:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγώ πάντως όταν αλλάζω στα 7.500-8 είναι αρκετά σκούρα προς μαύρα
_________________
Cuore 2007 (L276) Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
digibill
Μέλος


Μέλος από: 03 Φεβ 09
Δημοσιεύσεις: 192
Φύλο:
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 19:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dimitris_P έγραψε:
εγώ πάντως όταν αλλάζω στα 7.500-8 είναι αρκετά σκούρα προς μαύρα


Παιδιά, στα συνθετικά λάδια δεν είναι το χρώμα το κριτήριο ποιότητάς τους. Όσο μαζεύει χλμ η μηχανή όλο και πιο σκούρα θα βγαίνουν τα λάδια. Στην πρώτη αλλαγή πχ δεν ήταν καν μαύρα, ενώ τώρα στα 50.000 χλμ που έχω μόλις αλλάξω και περάσουν 2-3.000 χλμ μαυρίζουν αισθητά.
Το ζήτημα είναι η υφή τους και η οσμή τους....
_________________
Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
babis
Μέλος


Μέλος από: 29 Απρ 11
Δημοσιεύσεις: 66
Φύλο:
Τόπος: salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 06, 2011 00:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και σε μενα εχουν περασει τωρα 4.000χλμ που τα αλλαξα και αρχισαν να μαυριζουν, παρ'ολα αυτα ειναι σαν καινουρια ακομα. αυτο δεν παιζει ρολο οπως ειπε o φιλος bill, αλλα η υφη και η συσταση τους. στο αλλο το αμαξι το δικο μου(οχι το cuore) βαζω 10-40w ημισυνθ. λαδια και τα αλλαζω καθε 7.500χλμ το πολυ, στην αλλαγη βγαινουν σκουρα προς μαυρα. αλλα στην ουσια ειναι καλα ακομα γιατι κανονικα πρεπει να αλλαχθουν στις 10.000, ασε που εγω τα αλλαζω πιο νωρις για προστασια. και αυτο επειδη το σκιζω συχνα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ioannis
Μέλος


Μέλος από: 07 Αύγ 10
Δημοσιεύσεις: 27
Φύλο:
Τόπος: Πατρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 08, 2011 18:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θελω να προσθέσω οτι τα λάδια πρεπει να βγαινουν σκουρα και μαυρα καθως σημαινει οτι καθαριζουν αρκετα καλά τον κινητήρα απο τα κατάλοιπα της καυσης και γι'αυτο μαυρίζουν. Η αποτελεσματικότητα τους εχει να κανει με το ιξώδες τους και με την υφη τους.
_________________
Cuore 2004 L251
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    Greek Club Cuore Αρχική σελίδα -> Γενικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης