Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 07:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
babis έγραψε: | τι θα γλυτωσεις π.χ 50ε το χρονο, απο μια αλλαγη που θα εκανες παραπανω!! και μετα απο λιγα χρονια θα σου ερθει μπουμερανγκ, που θα αρχισουν τα προβληματα |
Όταν η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία σου λέει ότι ο κανονικός κύκλος συντήρησης είοναι ανά 15.000 χλμ, σημαίνει ότι τα λάδια που σου βάζει είναι φτιαγμένα για να αντέχουν παραπάνω από 15.000 χλμ! Ο κύκλος των 7500 είναι για "έντονες συνθήκες οδήγησης" και -σύμφωνα με την κατασκευάστρια- είναι μάλλον η εξαίρεση. Άλλο που εδώ τον έχουν κάνει κανόνα.
Την τελευταία φορά που άλλαξα λάδια, μετά από 15.000 χλμ, μια χαρά ήταν. Σύμφωνα με τον μάστορα είχαν μια ελαφριά οσμή καμμένου, που σημαίνει όχι ότι δεν λιπαίνανε αλλά ότι λειτουργούσαν σε ελαφρώς πιο υψηλή θερμοκρασία (το συνθετικό λάδι δεν γίνεται γράσσο όπως το ορυκτό. Αν το αφήσεις ΠΟΛΥ παραπάνω στην μηχανή, αρχίζει σιγά - σιγά να γίενται νερό και να μην τραβάει σωστά θερμοκρασίες). Ο ίδιος ο μηχανικός μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, αλλά "δεν είναι -μακροπρόθεσμα" το καλύτερο δυνατό για τα μέταλλα". Το μακροπρόθεσμα τι σημαίνει; Ότι στις 600.000 χλμ θα μου καίει παραπάνω; Μα σε 600.000 χλμ θα καίω κι εγώ παραπάνω, αφού θα είμαι 10- χρόνια μεγαλύτερος
Θέλω να πω από όλα αυτά ότι κάποια πράγματα, οκ, έχουν βάση από πίσω τους, αλλά κάπου μας τα έχουν περάσει χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τις ρεαλιστικές του διαστάσεις! Προσωπικά δεν είμαι καθόλου αμελής -το αντίθετο μάλλον- αλλά έχω αποφασίσει ότι δεν θα δουλεύω για να μου τα τρώει το αυτοκίνητο. Το μικρό εισόδημα που βγάζω προτιμώ να το διαθέτω στο να ζω εγώ! _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimitris_P Διαχειριστής
Μέλος από: 16 Οκτ 07 Δημοσιεύσεις: 505 Φύλο: Τόπος: Αθήνα/Νότια Προάστια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 19:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ πάντως όταν αλλάζω στα 7.500-8 είναι αρκετά σκούρα προς μαύρα _________________ Cuore 2007 (L276) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
digibill Μέλος
Μέλος από: 03 Φεβ 09 Δημοσιεύσεις: 192 Φύλο: Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 05, 2011 19:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimitris_P έγραψε: | εγώ πάντως όταν αλλάζω στα 7.500-8 είναι αρκετά σκούρα προς μαύρα |
Παιδιά, στα συνθετικά λάδια δεν είναι το χρώμα το κριτήριο ποιότητάς τους. Όσο μαζεύει χλμ η μηχανή όλο και πιο σκούρα θα βγαίνουν τα λάδια. Στην πρώτη αλλαγή πχ δεν ήταν καν μαύρα, ενώ τώρα στα 50.000 χλμ που έχω μόλις αλλάξω και περάσουν 2-3.000 χλμ μαυρίζουν αισθητά.
Το ζήτημα είναι η υφή τους και η οσμή τους.... _________________ Cuore HG 2009 (L276)
www.yiannakos.gr
Ubuntu-GR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
babis Μέλος
Μέλος από: 29 Απρ 11 Δημοσιεύσεις: 66 Φύλο: Τόπος: salonika
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 06, 2011 00:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και σε μενα εχουν περασει τωρα 4.000χλμ που τα αλλαξα και αρχισαν να μαυριζουν, παρ'ολα αυτα ειναι σαν καινουρια ακομα. αυτο δεν παιζει ρολο οπως ειπε o φιλος bill, αλλα η υφη και η συσταση τους. στο αλλο το αμαξι το δικο μου(οχι το cuore) βαζω 10-40w ημισυνθ. λαδια και τα αλλαζω καθε 7.500χλμ το πολυ, στην αλλαγη βγαινουν σκουρα προς μαυρα. αλλα στην ουσια ειναι καλα ακομα γιατι κανονικα πρεπει να αλλαχθουν στις 10.000, ασε που εγω τα αλλαζω πιο νωρις για προστασια. και αυτο επειδη το σκιζω συχνα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ioannis Μέλος
Μέλος από: 07 Αύγ 10 Δημοσιεύσεις: 27 Φύλο: Τόπος: Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάϊ 08, 2011 18:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θελω να προσθέσω οτι τα λάδια πρεπει να βγαινουν σκουρα και μαυρα καθως σημαινει οτι καθαριζουν αρκετα καλά τον κινητήρα απο τα κατάλοιπα της καυσης και γι'αυτο μαυρίζουν. Η αποτελεσματικότητα τους εχει να κανει με το ιξώδες τους και με την υφη τους. _________________ Cuore 2004 L251 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|